Jatkossa myös valitsen seurani.Olen hyvä,kiltti,oikeuden mukainen,ihan mukiin menevä eikä kukaan pskan kyttääjä minun tasoo yllä koskaan.
Minä sain säilytettyä oman itseni
12
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sain aika monen pelkäämään itseäni.Aika saavutus.
- Anonyymi00003
No onko semmonen joku saavutus olevinaan/ sivusta.
- Anonyymi00002
- Anonyymi00004
Nonih... vähän rentouttavaa silmänympärysvoidetta ja turahtihan se sieltä. Hyvä sinä
- Anonyymi00006
Mikä ongelma sulla on?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä ongelma sulla on?
Se potee paranoija kateutta
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se potee paranoija kateutta
Onko se mies joka noijailee naista
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä ongelma sulla on?
eli sulla ei ole ongelmaa kun sait turautettua
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko se mies joka noijailee naista
Tällaisista elementeistä sitä saattais olla vaikka jopa yllättynyt jaja
- Anonyymi00011
Jaa koetko että palstaäijä, eli aapee antoi liian posetiivisen kuvan nyt itsestään, eli sun päässäsi pakonomaisen panettelun ja parjauksen kohteelta Juku, on se elämä pienestä kiinni
- Anonyymi00005
- Anonyymi00012
Et olis kelvannutkaan. Voit luulotella mitä haluat ihan rauhassa. En kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933554Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562526Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla152438Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi682302Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162181Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021242Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671107Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611016Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001015Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142979