Vaakakupissa oli olemassa oleva nykyinen elämä versus sinun kanssa mahdollisesti yhdessä ollessa tuleva elämä. Olisin menettänyt aivan kaiken, enkä olisi saanut sinun kanssa ollessa korjattua yhtäkään asiaa, suurin osa kiinni sinusta. Niin kauan kuin elät vain itse keskeisesti, saatkin olla yksin.
Miksi? No siksi! Hox hox.
19
386
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä menetin kaiken, mutta totta puhuakseni sitä mä tarvitsinkin.
- Anonyymi00002
Mitä tapahtui? Liittyykö rahaan?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kysyn siksi, että voisin olla ap. mutten ole. Kirjoitan itsekeskeisesti yhteen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitä illan oltu taas nokka kiinni palstaäijän monetarismiin ulottuvuuksiin liittyvissä provokaatioissa
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ihminen pääse taivaaseen jos on ahne ja syntinen sen pitää ensin hävittää se kaikki ja puhdistua. Materia on painolasti
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ihminen pääse taivaaseen jos on ahne ja syntinen sen pitää ensin hävittää se kaikki ja puhdistua. Materia on painolasti
Niin se raamatussakin lukee
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin se raamatussakin lukee
Kävitkö sä jakelemassa yläfemmoja Salon seudulla? -sivu
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mulle kanssa pari femmaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ilmeisesti tämä vähän kenen/kuka milloinkin mieleen juolahtaa tägäily palstatodellisuuteen alkoi taas huhuh. Sivusta
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kysyn siksi, että voisin olla ap. mutten ole. Kirjoitan itsekeskeisesti yhteen.
Mitä sinä muka menettäisit minun takia? En ole mikään rikollinen kuitenkaan. Enkä ole myöskään alaikäinen tai vammainen. Semmoinen saakin menettää kaiken, jos edellä mainittuihin rakastuu. Minun takia ei kukaan menetä mitään. Olen ihan tavallinen täysivaltainen ihminen.
- Anonyymi00010
Ei ainakaan voi mulle olla, tai sit et ole tosiaan ymmärtänyt yhtään mitään oikein. Vaan ihan kaiken täysin väärin. Mun kanssa ei olis toinen menettänyt mitään mistä ei haluis luopua.
Mä luovuin kaikesta mitkä sitoi mua mihinkään.
Kaiken jälkeen mulla ei ole yhtään mitään enää.
Ja siinä vaiheessa en sitten ollutkaan enää sille miehelle yhtään mitään.- Anonyymi00011
Minä en ole koskaan haaveillut minkäänlaisesta yhdessä olosta paljon nuoremman kanssa koskaan!
- Anonyymi00012
Noin teki mullekkin. Mitä kauniimpi sen parempi. Sekin pitää hajottaa. Haukkumalla ja olemalla todella ilkeä ja pahantahtoinen.
Kaiken tuhoaa toisesta. Luuli vielä pääsevänsä toisen omaisuuteen käsiksi. Veikkaan että velka painaa selässä. Kitsas oli vaikka muuta puhui suurella suulla ja sai kaiken kuulostamaan lähes paratiisilta. Kyllä rakas. Helppo puhua vaan ja lupailla. Tyhjä tasku - Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Noin teki mullekkin. Mitä kauniimpi sen parempi. Sekin pitää hajottaa. Haukkumalla ja olemalla todella ilkeä ja pahantahtoinen.
Kaiken tuhoaa toisesta. Luuli vielä pääsevänsä toisen omaisuuteen käsiksi. Veikkaan että velka painaa selässä. Kitsas oli vaikka muuta puhui suurella suulla ja sai kaiken kuulostamaan lähes paratiisilta. Kyllä rakas. Helppo puhua vaan ja lupailla. Tyhjä taskuMiehet valehtelee joka käänteessä
- Anonyymi00013
Hyvä keino saada hölmö ja kaunis nainen satimeen
- Anonyymi00014
Varmaan oli blondi💁♂️
- Anonyymi00015
Narsistin puheenvuoro kaikki on toisen syy etkä mitään vastuuta omasta tekemistä
Ei jatkoon ! - Anonyymi00017
Menetin hiukset, hiiren yhyy
- Anonyymi00019
Kyllä ne kasvaa takaisin ja vähän tummempina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736