Pitää olla monta

Anonyymi-ap

Asiaa et saa mut pysymään vierellä? Mitä luulet että ne on?

35

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Normaalia simppelimpi pääkoppa?

• Anonyymi00008
        UUSI

Niinpä joku pieni hovi se jopa sinun ympärillä on pyörinyt, ei oo kovin rima korkealla. Tee

• Anonyymi00002

Osaako tehdä ruokaa.

• Anonyymi00003

Pilderiä kolme kertaa päivässä kaks yössä

• Anonyymi00021
        UUSI

Jos joku minulle tuollaista ehdottaisi niin vetäisin turpaan! Lopetin seksin harrastamisen jo 13 vuotta sitten!

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jos joku minulle tuollaista ehdottaisi niin vetäisin turpaan! Lopetin seksin harrastamisen jo 13 vuotta sitten!

Mies herättää yöllä tai tulee vaan päälle. Jos et anna Saat tuta. Alkaa kiukuttelu. Mikron paiskominen ovien paiskominen. Et nuku enää. Hän lähtee töihin ja saat luvan häipyä kun olet siivonnut. Hän alottaa illalla nukkumisen klo 15 kun tulee kotiin ja suomi kakkosen neljä tulille. Uutta metsästämään. Siellä ei sinua enää rakasteta. Eikä ole väliä miten kaunis olet jos hän ei saa sitä. Hän kyllä soittaa jos muita ei ole huolimassa.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Aina pitää olla jotain metsastettävää
        Nainen on OBJEKTI

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Aina pitää olla jotain metsastettävää
        Nainen on OBJEKTI

Kuulema

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mies herättää yöllä tai tulee vaan päälle. Jos et anna Saat tuta. Alkaa kiukuttelu. Mikron paiskominen ovien paiskominen. Et nuku enää. Hän lähtee töihin ja saat luvan häipyä kun olet siivonnut. Hän alottaa illalla nukkumisen klo 15 kun tulee kotiin ja suomi kakkosen neljä tulille. Uutta metsästämään. Siellä ei sinua enää rakasteta. Eikä ole väliä miten kaunis olet jos hän ei saa sitä. Hän kyllä soittaa jos muita ei ole huolimassa.

Miks ootte yhdessä. Toihan on lähes raisk*****

• Anonyymi00004

🌻🌚

• Anonyymi00005

Antaa miehen mennä missä menee kunhan koti on siisti ja ruoka pöydässä ja pilde sängyssä eikä kysele miehen menoista. Omaa elämää ei ole.

• Anonyymi00006

Ison vauvan hoitaminen on tärkeintä.

• Anonyymi00023
        UUSI

Täällä on joku joka todella vitsailee, mutta se on varmaa etten sellaista tule koskaan tekemään!

• Anonyymi00007
      UUSI

Pitää olla hänellä harrastuksia mutta sinä älä uhohda läikkää liedelle. Ei ole sähköautoon varaa ajellaan vanhoilla. Kynnet voit unohtaa kun kuurataan lattioi

• Anonyymi00009
      UUSI

Vttu miten sekasin porukka on 😂
      Uhkaillaan ja vaaditaan, mutta ei olla itse valmiita yhtään mihinkään!
      Menkää jmlauta kasvamaan tai olkaa rehellisesti teinin tasolla ja omanlaistenne kanssa!

• Anonyymi00011
        UUSI

Olen samaa mieltä. Miehen pitäisi etsiä tasoisensa nainen joka suostuu palveliaksi. Mutta ennemmin joku hieman jälkijättönen voisi olla parempi. Että alistuu ovimatoksi. Jos ei allistu lentää köytön jälkeen pihalle. Otetaan sieltä aina kun tarvitaan. Elämä jatkuu meillä muilla. Hip hei

• Anonyymi00025
        UUSI

Olen täysin samaa mieltä kanssasi ja olen jo monen vuoden ajan ollut tietoinen siitä, miksi paljon nuorempi henkilö minut haluaisin elämäänsä ja se on juuri se palvelijan ja passaajan rooli! Kirjoitin siitä jo vuosia sitten, mutta ihmiset eivät ole ilmeisesti kuitenkaan ymmärtäneet, että olin ymmärtänty aivan kaiken jo monia vuosia sitten! Juuri se oli se syy, miksi en koskaan sanonut hänelle mitään ohi mennessä!

• Anonyymi00012
      UUSI

Semmoista aloitusta tällä kertaa...

Itsellä yksi asia saa pysymään vierellä: rakkaus.

• Anonyymi00014
        UUSI

Juuri näin ja tahto tai halu pysyä.

• Anonyymi00026
        UUSI

Minä en todellakaan ajattele samalla tavalla! En koe enää tarvitsevani rakkaussuhdetta kenenkään kanssa koskaan! Ahdistaa jo pelkkä ajatuskin, että pitäisi asua yhdessä minulle vieraan ihmisen kanssa!

• Anonyymi00013
      UUSI

- Iso palkkapussi
      - Iso....tiedätvarmaanmikä
      - Aktiivinen elämäntyyli, harrastamista, matkailua ulkomailla jne.

• Anonyymi00017
        UUSI

En ne pahitteeksikaan ole

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En ne pahitteeksikaan ole

Mut pitää vielä rakastaa

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mut pitää vielä rakastaa

Kannattaa kuitenki koittaa vaikka kk sitä arkea ensin saman katon alla

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kannattaa kuitenki koittaa vaikka kk sitä arkea ensin saman katon alla

En tiedä onnistuuko se kenenkään kanssa

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En tiedä onnistuuko se kenenkään kanssa

Että kuukausikin riittää. Otatko sitten uuden jostain?

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Että kuukausikin riittää. Otatko sitten uuden jostain?

En tiedä ottasinko tai mitä tekisin. Jos tykästyn yksin olemiseen. Parisuhteet on niin vaikeita

• Anonyymi00015
      UUSI

Rakkaus rehellisyys ja luotettavuus ja hyväksyy toisen semmoisena kun hän on auttaa ja tukee...

• Anonyymi00019
      UUSI

En tiedä, mutta minä en halua vierelleni enää ketään! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle, enkä halua enää koskaan asua kenenkään muun kanssa, kuin oman lähisukulaiseni kanssa!

• Anonyymi00022
      UUSI

Raha, vakituinen työ, maksaa puolet laskuista, ei ole mustasukkainen.

• Anonyymi00024
      UUSI

Haluan vaan naisen, joka pysyy vierellä, koska olen hänelle niin rakas ja ihana. En halua mitään tuuliviiriä. Semmoinen ihana, joka vaan päättää, että minä olen hänen ainoa oma ja rakas miehensä loppuelämän. Kenelle saisin olla kiltti mussunen aina. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi00033
        UUSI

Jep! Nyt tuli kunnon sammakko taas sieltä. Laadidaadiadaa. 🐸
        Kuha on vaan kotihiiri ja jalat levällää

• Anonyymi00032
      UUSI

Vihasi vappua, kunnes rakastui vappu­ihmiseen? Vapun persoona olikin vivuttava?

• Anonyymi00034
      UUSI

Kyl mää ny ihmettelen, jos aloittajan kans on kukaan. Suhde ei ole kuin kauppalista.

• Anonyymi00036
      UUSI

Liinoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe