Olin vasta juuri täyttänyt 12 vuotta kun olin Lahden ammattikoulun uimahallin miesten pukuhuoneen vessaan menossa kun näin oikean puolen vessakopin ovessa olevasta rakosesta sisään koppiin ja kuinka aikuinen noin 35 vuotiaan miehen runkkaavan todella suurta kyrpäänsä noin 25/5.5 cm joka oli niin kiihottavan näköistä että oma kyrpäni rupesi välittömästi kovenemaan ja oli hetkessä kovana jolloin annoin vessan ulko-oven kolahtaa kiinni jolloin kopissa ollut mies lopetti runkkaamisen ja itse jatkoin katsomista hänen koppiinsa jolloin hän aloitti heti uudestaan runkkaamaan jätti kyrpäänsä ja itse menin vasemman puolen koppiin ja katsoin oven rakosesta kun hän oli avannut ovensa auki ja runkkasi kyrpäänsä ja sitten kun itse avasin oman koppini oven hän tuli sisään koppiin ja sanoi että ota kyrpäni käteesi ja runkkaa sitä ja minä runkkaisin tuota mahtavaa kyrpää!!! Runkattuani häntä jonkin aikaa hän sanoi että ota suuhun hänen kyrpänsä niin otin suuhun tuota jätti kyrpää ja otettuani suuhun noin reilun viisi minuuttia niin hän sanoi että kohta häneltä tulee ja sitten hän purkautui tosi kovalla paineella suuhuni jolloin spermaa purkautui suupielistäni ja sitten hän rupesi runkkaamaan kyrvästään pumppuavaa spermaa kasvoilleni ja spermasi naamani irstaasti!!! Sitten hän sanoi että ottaa minulta suuhun ja hän otti suhun kunnes purkauduin hänen suuhunsa!!! Sitten menimme pukeutumaan ja silloin hän antoi minulle puhelinnumeronsa ja pyysi soittamaan kun haluan hänen kyrpäänsä ja todellakin soitin hänelle usein aina niin kauan kun hän muutti Helsinkiin työn perässä mutta todellakin ehdin nauttia hänen jättiläis kyrvästään useita kertoja!!!
Eka kerta miesten välistä seksiä!!!
Anonyymi-ap
0
315
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1161518Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82081091Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77773
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.81740Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637