Eka kerta miesten välistä seksiä!!!

Anonyymi-ap

Olin vasta juuri täyttänyt 12 vuotta kun olin Lahden ammattikoulun uimahallin miesten pukuhuoneen vessaan menossa kun näin oikean puolen vessakopin ovessa olevasta rakosesta sisään koppiin ja kuinka aikuinen noin 35 vuotiaan miehen runkkaavan todella suurta kyrpäänsä noin 25/5.5 cm joka oli niin kiihottavan näköistä että oma kyrpäni rupesi välittömästi kovenemaan ja oli hetkessä kovana jolloin annoin vessan ulko-oven kolahtaa kiinni jolloin kopissa ollut mies lopetti runkkaamisen ja itse jatkoin katsomista hänen koppiinsa jolloin hän aloitti heti uudestaan runkkaamaan jätti kyrpäänsä ja itse menin vasemman puolen koppiin ja katsoin oven rakosesta kun hän oli avannut ovensa auki ja runkkasi kyrpäänsä ja sitten kun itse avasin oman koppini oven hän tuli sisään koppiin ja sanoi että ota kyrpäni käteesi ja runkkaa sitä ja minä runkkaisin tuota mahtavaa kyrpää!!! Runkattuani häntä jonkin aikaa hän sanoi että ota suuhun hänen kyrpänsä niin otin suuhun tuota jätti kyrpää ja otettuani suuhun noin reilun viisi minuuttia niin hän sanoi että kohta häneltä tulee ja sitten hän purkautui tosi kovalla paineella suuhuni jolloin spermaa purkautui suupielistäni ja sitten hän rupesi runkkaamaan kyrvästään pumppuavaa spermaa kasvoilleni ja spermasi naamani irstaasti!!! Sitten hän sanoi että ottaa minulta suuhun ja hän otti suhun kunnes purkauduin hänen suuhunsa!!! Sitten menimme pukeutumaan ja silloin hän antoi minulle puhelinnumeronsa ja pyysi soittamaan kun haluan hänen kyrpäänsä ja todellakin soitin hänelle usein aina niin kauan kun hän muutti Helsinkiin työn perässä mutta todellakin ehdin nauttia hänen jättiläis kyrvästään useita kertoja!!!

3

839

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kerro lisää, mitä kaikkea teitte

• Anonyymi00004

Pussattiin pulun persettä

• Anonyymi00002

Onko ketään Heinollasta runkkaus seuraa etsivä nim.Luuton

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      44
      632
    Aihe