Vähän yli 20, tuhatta enää niin kipuat ohi naamanvääntelijästä !! Sun kanavaa joku nainen mainostaa Facebookissa ja TikTokissa .
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Sillä mäkin tiesin tilata sut .Sun tekoäly läjäykset hyviä ja rupatteluvideot 👍
- Anonyymi00002
Kiitos hyvä jos kelpaa😊😊t,forest finn
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiitos hyvä jos kelpaa😊😊t,forest finn
Kelpoo 👍
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kelpoo 👍
😁😁
- Anonyymi00005
Olishan se huvittavaa jos forestfinni saa tubelta 100k tilaajan laatan ja tollolta se jää kokonaan saavuttamatta
- Anonyymi00006
Ainut mitä se saa on bannit youtubesta osto tilaajien vuoksi. Tubelle on ilmoitettu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ainut mitä se saa on bannit youtubesta osto tilaajien vuoksi. Tubelle on ilmoitettu.
Kyllä ne ois bannit jo tullut jos ois tullakseen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Ainut mitä se saa on bannit youtubesta osto tilaajien vuoksi. Tubelle on ilmoitettu."
Jos bannit tulisivat pelkällä ilmoituksella, koko Tube olisi jo tyhjillään. Mutta katsotaan nyt, mitä ne siellä päässä oikeasti keksii.” - Anonyymi00010
"Olishan se huvittavaa jos forestfinni saa tubelta 100k tilaajan laatan ja tollolta se jää kokonaan saavuttamatta"
Forestfinni saa laatan, koska on tehnyt työn. Kommentoijalle kertyy vain ilmoitusintoa, joka ei aiheuta YouTuben päässä toimenpiteitä. - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Timolla 30 tuhatta tilattua bottia teen siitä tubel valituksen .Jeee Ari jyrää tuon mulkosilmän
- Anonyymi00008
Hienoa että vuosien työ palkitaan viimein kunnolla 👍
- Anonyymi00011
Joo. Kenties pääset hiilivaunuksi kuulapään saunaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo. Kenties pääset hiilivaunuksi kuulapään saunaan.
No voihan se olla, että joku sinne vaunuksi kelpaa. En tosin oo nähnyt, että kuulapää-standardi olisi virallinen mittayksikkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493