Etsitään bi henkisiä ihmisiä ja mieluiten paria jossa molemmat bi henkisiä.
M 55 top enemmän ja nainen 50v bi utelias
Kik on molemmilla.
Parille paria
39
580
Vastaukset
- Anonyymi00001
Savon alueella ollaan
Kesällä käydään Tampereella myös.
T pari 55/50- Anonyymi00004
Eli niuvanniemen suljetulla buaahaa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli niuvanniemen suljetulla buaahaa
Moi pari
Kuinkahan teihin saisi yhteyden?
Pari 55/50 - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli niuvanniemen suljetulla buaahaa
Eli spede mitäs olet buaahaa. Kenestäpä toisesta tuon voit täällä tietää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli niuvanniemen suljetulla buaahaa
https://spankbang.com/7na8e/video/justice+justice+best+2+1+part+4of4+jst17 onko nykyään enää missään lankapuhelimia?
- Anonyymi00002
Tampereen suunnalla olisi yksi pari joka kiinnostunut.....n53 m 51
- Anonyymi00015
Teihin ei saa muuta kautta yhteyttä?
Aloittaja pari kysyy
Tulkaa kivat parit Rauhalahteen👍👍nyt kesällä!!
- Anonyymi00016
Mielellään tulen sinua sinne panemaan aivosi pellolle.
- Anonyymi00006
Pari käy Rauhalahdessa tavattu kanavaanari pari siellä:)T 55/50
- Anonyymi00012
Karavaanarit on vihonviimesiä teiden tukkoja
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
Karavaanarit on vihonviimesiä teiden tukkoja
Eipä ne sun elämää peräkammarissa hidasta.
- Anonyymi00013
Täällä ois bi mies 60v seuraksi.
se olisi kivaa olla parille seksileluna 😋
- Anonyymi00017
Miehelle kävisi myös tyttöilijä seuraksi:)
T parin mies - Anonyymi00020
Olisi kiva tutustua.
Pari 67/62 Kuopio- Anonyymi00021
Kenelle pari osoittanut viestin?
T aloittaja pari - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kenelle pari osoittanut viestin?
T aloittaja pariTälle aloittajalle.
Pari67/62 Kuopio
- Anonyymi00023
Oletteko sama pari joka etsi seuraa kylpylään?
T pari aloittaja- Anonyymi00024
Kyllä vaan.
Pari67/62 Kuopoo
- Anonyymi00026
Kiva ois tutustua
T aloittaja pari
017a alueelta me ollaan- Anonyymi00027
No niin olisi. Olisi kiva saada seksielämään vähän uutta säpinää.
Pari67/62 Kuopio - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
No niin olisi. Olisi kiva saada seksielämään vähän uutta säpinää.
Pari67/62 KuopioHankalaa vain tätä kautta tutustua …
T aloittaja pari - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hankalaa vain tätä kautta tutustua …
T aloittaja pariOnko teillä muita kanavia joita käyttää. Kik, snap tai sähköposti?
- Anonyymi00030
Kik ja s-posti löytyy jota voi käyttää
T aloittaja pari- Anonyymi00032
Jos mahdollista niin laita tänne omasi.
Pari67/63 Kuopio
- Anonyymi00033
Siis onko toi parin Kik tai jonkun muun?
T aloittaj pari- Anonyymi00036
Se on meidän.
Paris67/62Kuopio - Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Se on meidän.
Paris67/62KuopioKirjoitettu on Kik viesti
T alottaja pari - Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
Se on meidän.
Paris67/62KuopioKatsoakaa myös s-posti
T pari
- Anonyymi00034
Ja jos tänne laittaa näkyviin alkaa toi virtaus juuri käymään pelkkiä miehiä ottaa yhteyttä!
T alottaja pari - Anonyymi00035
Eipä vastaa Kik niin antaapa olla asian
T aloittaja pari- Anonyymi00037
Mikä on teidän kik tunnus että saan viestit auki.
Pari67/62 Kuopio - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mikä on teidän kik tunnus että saan viestit auki.
Pari67/62 KuopioKyllä viestin saa auki jos osaa..näkyy D lähetettynä!
T aloittaja pari - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kyllä viestin saa auki jos osaa..näkyy D lähetettynä!
T aloittaja pariMulla ei näy mitään. Harmi kun emme saa viestiä auki. Olisi kiva tutustua.
Pari67/62 Kuopio
no jopas tässä on viestiä mennyt , mutta kuka ja kenelle 😅
- Anonyymi00039
Mukava ja avoin pari edelleen haussa:)
T aloittaja pari
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419