Meistä tullut mitään. Joku muu arvostaa minua enemmän
Ihan hyvä ettei
22
348
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hyvä sulle. Niin paljon, että vietät aikaa suomi24lla jutellen toiselle?
- Anonyymi00002UUSI
Mitä sitten. Sitähän sinäkin teet
- Anonyymi00003UUSI
Verottaja rakastaa sinua, siitä suhteesta voit olla varma!
- Anonyymi00004UUSI
Jep. Itsekin arvostan, että on arvostusta molempiin suuntiin. Ainakaan parisuhde, jossa toinen ei tunnu arvostavan toisessa oikein mitään, tai on kovin vaativainen ja ehdoton ilman armollisuutta, ei oikein mulla etene.
- Anonyymi00005UUSI
Arvostamisestako siinä olikin kyse?
- Anonyymi00006UUSI
Epistä. Et voi tietää miten paljon arvostan. Kuin hänelle.
- Anonyymi00007UUSI
Minä olen niin hankala. Nainen ansaitsee jonkun joka oikeasti uskaltaa mennä hänen luokseen, pyytää vaimoksi ja rakastaa häntä kiltisti ja uskollisesti loppuelämän.
- Anonyymi00014UUSI
En halua enää mennä naimisiin kenenkään kanssa!
- Anonyymi00008UUSI
Arvostan ja rakastan tosi paljon 🥹 usko jo ❤️
- Anonyymi00010UUSI
Tulpatonta mopoa moni tykkää polkea..
- Anonyymi00012UUSI
Sinäkin tykkäisit.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinäkin tykkäisit.
Et sinä voi kirjoittaa tuollaista minuun liittyen, koska et edes tunne minua!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinäkin tykkäisit.
En tykkäisi. Älä pane sanoja minun suuhuni! Sitä on tehty jo aivan liian monen vuoden ajan!
- Anonyymi00011UUSI
Mahdollisuuden meille annan, jos kerrot että sen haluat.
- Anonyymi00018UUSI
Minä en halua olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan! Paina tämä nyt mieleesi!
- Anonyymi00021UUSI
En halua olla edes ystäväsi koskaan!
- Anonyymi00022UUSI
Lopettakaa tuo turha kommentointi, tämä viesti on tarkoitettu aplle.
- Anonyymi00013UUSI
Saa ihan vapaasti arvostaa ei haittaa ollenkaan. En ole koskaan halunnut tutustu sinuun, koska se mitä teit ei ollut mukavaa ollenkaan!
- Anonyymi00016UUSI
Aina pitää joku piikki, ilkeys, sisällyttää viestiin.
- Anonyymi00019UUSI
Ja minä arvostan vain ikäisiäni miehiä!
- Anonyymi00023UUSI
Tuo sitten edes haudalle kukkasia.
- Anonyymi00024UUSI
En nähnyt mitä minulla jo oli... Erehdyin, mutta rakkautta on monenlaista.
Sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739