Se että paljonko painan tai miten kiinteä olen
Sulle todella merkitsee
17
229
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No ei oikeestaan merkitse.
- Anonyymi00003UUSI
Mikset lopeta? Jos en miellytä?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikset????
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
*lopettaa*
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
*lopettaa*
Niin lopeta ja hanki joku muu
- Anonyymi00004UUSI
Juu
- Anonyymi00008UUSI
Ei kiinnosta yli 60kg nainen.
- Anonyymi00013UUSI
Tuo on raukkamaista.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuo on raukkamaista.
Ei vaan olen heiveröinen puolimies, enkä kestä nukkea raskaampaa naista päälläni tai olla jalkojensa puristuksessa.
- Anonyymi00016UUSI
Mutta yhtä heiveröinen mies ehkä? Jaksaa nostaa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta yhtä heiveröinen mies ehkä? Jaksaa nostaa.
En ees lue näitä 😭😭😭
- Anonyymi00009UUSI
Painan enemmän, mutta olen täyttä lihasta. Nainen sivusta
- Anonyymi00010UUSI
Hoh. Olet 40 prosenttia silavaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hoh. Olet 40 prosenttia silavaa.
En ole. Olin työterveystarkastuksessa ja siellä terveydenhoitaja mittaili ja kehui lihaksiani. -nainen sivusta
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En ole. Olin työterveystarkastuksessa ja siellä terveydenhoitaja mittaili ja kehui lihaksiani. -nainen sivusta
Sanovat noin kaikille, joiden arvioivat tarvitsevan henkistä rohkaisua.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sanovat noin kaikille, joiden arvioivat tarvitsevan henkistä rohkaisua.
No sinähän sen tiedät. No minun kiloni ei sulle kuulu, joten se siitä. Ihastukseni kuitenkin työskentelee liikunnan parissa ja hänelle kelpaan🤗
- Anonyymi00018UUSI
Kaikille se merkitsee millainen kumppani on fyysisesti. Muuta väittävät ovat vellihousuja valehtelijoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739