Onnea Ilomantsi!

Anonyymi-ap

Maakunnan keskustelupalstoilta tunnettu pakkomielteinen narsisti-itkijä on ilmeisesti tehnyt kesäpesänsä Ilomantsiin, kun jo tällä eka sivulla on 8 kpl hänen avaamaansa ketjua.
Onnea Ilomantsi, kateeksi teitä ei kyllä käy.

25

801

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

onhan asia niin, että itä-suomessa tarvitaan asennemuutosta. Kateus, juoruilu, kieroilu, itsekkyys, selkään puukottelu ja muut vääryydet tulisi kitkeä pois tyystin ja kokonaan. jokainen voi omalla kohdallaan aloittaa itsestään

kun esim kuulet juoruja, sano juoruilijalle että et halua tietää muiden asiota. näin vastustat juoruilua. tai jos on epäluotettavia tuttavia niin ota etäisyyttä.

• Anonyymi00002

Itse tarvitset asennemuutosta. Aloitetaan juoruilijoiden ja turhaan kitisijöiden kitkeminen sinusta. Häivy!

• Anonyymi00005

Aloita sinä itsestäsi ja osta tapiton vene ja lähde kalaan.
        Tai osta köyttä ja mene vaikka latoon.
        Ja kaipaamaan jäivät... No ei niin kukaan!

• Anonyymi00003

Annoin tekoälylle tuntomerkit tuosta vinkujasta, ja kas, helluntaiseurakunnan jäseneksi arveli.

• Anonyymi00015

Google Gemini osoitti vapaaseurakunnan suuntaan

• Anonyymi00006

Tässä esimerkki siitä mihin tuollainen järjetön uskoon höyrähtäminen saattaa johtaa.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011977867.html

Uskonjulistajien ja saarnaajien ei pitäisi antaa olla vapaalla jalalla vetämässä heikkomielisiä henkimaailman asioille alttiita ihmisiä pimeyteen.

• Anonyymi00007

Ei kannata sanallakaan kommentoija. Kaikki tietää ei oo enää yjteis kunta kelpoinen.

• Anonyymi00009

Minulla nämä laitteet ja kamerat ynnä muut vehkeet tiijän tasan tarkkaan kuka näitä paska postauksia asettelee. Liian pitkälle kun menee niin julkisen kuvan hänestä. Jätkä vain samaan malliin tulet kuuluisaksi kohta.

• Anonyymi00010

Epäilen kykyäsi murtaa laitteita ja järjestelmiä. Poliisi pääsee tutkimaan, mutta edellyttää riittävää toteutuneen rikoksen tasoa.

• Anonyymi00011

Aivan helppoo. Teko äly anto keinon. Nään kuka oot. Säilytän kuitenkin yksityisyytesi.

• Anonyymi00013

Hyvää elämän loppua sinulle.

• Anonyymi00014

Et sinä mitään näe. Voit ainoastaan nähdä sitä mitä sinun halutaan näkevän. Tavoite, että luulet näkeväsi jotain.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hyvää elämän loppua sinulle.

Nussi persiis.

• Anonyymi00012

Riehuu kuin irti päässyt piru myös lieksan keskusteluissa...

• Anonyymi00016

Kaikki suomi 24 keskustelijat ovat mielisairaita. Psykiatrina 30 vuotta ollu. Käyny läpi eri alustoilla olevia sosiaalista mediaa niin ilomantsi on kaikkein mielisairain paikka maailmassa. Johtuuko vielä viime sodista kun evakkojen jälkeläisii? Kasvatuksessa on paljo oltava kun niin helvetisti seko päistä. Alkoholi tietysti ollu osa syynä. Lirahtanu kustakin liian paljon sekaan laukiimis vaiheessa. Poikkeuksellisen paljon syntynyt ja ollu kahjuja just ilomantsissa. Vankilossahi ollu just tavallista enempi ilomantsi laisii mitä muualla Suomessa. Saman koko sillä kylillä. Jossakin on vika se kannattaisi selvittää mistä johtuu ilomantsi laisten kahjuus. 🤨

• Anonyymi00017

Olet siis käynyt lukion, opiskellut 8 vuotta psykiatriksi lääkiksessä, toiminut 30 v. psykiatrina, etkä osaa edes kirjoittaa!

Sen uskon että olet ollut 30 v. psykiatrisessa hoidossa, muuta en.

• Anonyymi00019

Vaikutat patologiselta valehtelijalta.Patologinen valehteleminen on osa narsistista persoonallisuushäiriötä.Esiintyy myös psykopaateilla.

• Anonyymi00020

Vankiloissa on suuri määrä sinunlaisia patologisia valehtelijoita kuten narsisteja ja psykopaatteja. Itsestäsi puhut kuvailussasi siis.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olet siis käynyt lukion, opiskellut 8 vuotta psykiatriksi lääkiksessä, toiminut 30 v. psykiatrina, etkä osaa edes kirjoittaa!

Sen uskon että olet ollut 30 v. psykiatrisessa hoidossa, muuta en.

Katoin sinun tietosi tietokoneelta. Persoonallisuus häiriö kuvittelee itsensä äärimmäisen viisaaksi. Useita kertoja terapiassa ja muutama reissu näkyy olevan niuvan niemellä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Katoin sinun tietosi tietokoneelta. Persoonallisuus häiriö kuvittelee itsensä äärimmäisen viisaaksi. Useita kertoja terapiassa ja muutama reissu näkyy olevan niuvan niemellä.

Miten muka...?! 😮 Ethän edes osaa käyttää tietokonetta... Potilastiedoissasikin näköjään lukee että Potilaalla ei alkeellisintakaan tekniikan tajua, eikä osaa hahmottaa todellisuutta.
        Ai ai, kannattaa ottaa ne lääkkeet säännöllisesti!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miten muka...?! 😮 Ethän edes osaa käyttää tietokonetta... Potilastiedoissasikin näköjään lukee että Potilaalla ei alkeellisintakaan tekniikan tajua, eikä osaa hahmottaa todellisuutta.
        Ai ai, kannattaa ottaa ne lääkkeet säännöllisesti!

Ymmärrän täysin kun hermostut. Papereissas lukee että itse hillinnän taso heikko. Hermostuu pienimmästäkin vastoin käymisestä. Lääkkeet kun ottasit säännöllisesti niin et turhaan aina pimahtasi. Terapiassa kannattaa käydä myös säännöllisesti.

• Anonyymi00018

Viimenen kommentti kertoo ihmisen äärettömästa tyhmyydestä. 🤪

• Anonyymi00022

Niin tämäkö? Sillä tämä on nyt viimeinen kommentti...

• Anonyymi00024

Onnea tosiaan! Jo tällä ekalla sivulla 9 tuon narsistihullun tekemää aloitusta.
      Nauttikaa seurastaan, hän on valinnut teidät!

• Anonyymi00027

Halleluja🙏

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe