Mulla mieheni haluaa minun antavan vieraan panna.
Kuulin vahingossa kun mieheni kertoi kaverilleen miten houkuttelevat minut kimppanaiseksi heille.
He sopivat ajankohdaksi kolmen viikon päähän meidän mökille.
Kun tuli aika lähteä mieheni kaveri lähti mukaan ja sauna tietysti lämmitettiin.
Saunaan mentäessä riisuin itseni ensin ja kysyin tuletteko mukaan pesulle ennen kun panette minua kimpassa.
Miehet olivat ihmeissään kunnes kerroin kuulleeni heidän suunnitelmansa, kerroin myös jos olisivat kysyneet aiemmin niin olisin suostunut jo useita kuukausia sitten.
Mulla mies haluaa minun
2
772
Vastaukset
- Anonyymi00001
Trololoo
- Anonyymi00002
Minäkin nautin kun mun vaimoa pannaan kimpassa.
Vappun aattona tuli yksi puolituttu mies meille vaimolle vappu heilaksi ja vaimo on kiimainen narttu vieläkin.
Ollaan saatu panna aina kun on tehnyt mieli.
Mies tekee lähtöä mutta halusi vielä panna vaimoa yksin ennen lähtöä.
Suostuin kun hän ei voi tehdä vaimolle mitään mitä ei oltaisi vielä tehty.
Olohuoneeseen kuuluu kun vaimoa pannaan makkarissa.
Kun vieraamme lähtee niin pääsen panemaan vaimoani.
Saa nähdä lupaako vaimo miehelle pillua tulevana viikonloppuna.
Nyt ollaan nukuttu ja pantu samassa sängyssä ja vaimo keskellä, vaimo nukkuu aina alasti eikä meidän sängyssä ole vaatteita ollut muillakaan.
Vaimo on kyllä kunnolla pantu tänä vappuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273365Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122489Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902421Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261486Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1311225
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136