Molemmat päät

Anonyymi-ap

aivan tulessa😫

Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten saada? Luoja on kyllä täysi sadisti.

Vttu. Pitääkö noi pallit leikata irti saatana?

114

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Anteeksi

• Anonyymi00002

Turhaa pyytelet. Et sitä tarkoita kuitenkaan.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Turhaa pyytelet. Et sitä tarkoita kuitenkaan.

Mitähän sviddua sait tästäkin kommentista irti suhteessa jälleen kerran yhteen palstaäijän itsevastailuperformanssiin? Lue vaikka aloitus uudelleen ja tuumaa mitä tämä äijä tarkemmin pyytelee itseltään anteeksi. Ilmeisesti sinertäviä säkkejään. T naiselta

• Anonyymi00003

🔥
      🥵
      🦺👎
      🔥
      🦶🦶

• Anonyymi00006

Olen koko ajan luullut että sinulla on joku 😢

• Anonyymi00007

Ei mulla ole ollut IKINÄ ketään.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olet siis vammainen?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olet siis vammainen?

No en ole.

• Anonyymi00018

No jos autismi on vammaissuutta

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No jos autismi on vammaissuutta

On se.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos sanat eivät tule suusta ulos niin ei minua ainakaan sellainen ihminen kiinnosta edes ystävänä! Ja se että jouduin kärsimään todella paljon viimeisten kymmenen vuoden aikana! Ja mikä kaikkein kauheinta, menetin minulle hyvin rakkaan vakituisen työpaikan! Sitä en voi koskaan antaa anteeksi!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

On se.

Asia selvä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Asia selvä.

Aina voit runkata

• Anonyymi00035
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kenellä? Kuvaile itseäsi ?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Aina voit runkata

Ei se tunnu miltään.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mulla on ollut PALJON

• Anonyymi00043
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Vaalea, siniset silmät, melko pitkä, rauhallinen, hiljainen

• Anonyymi00045
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jos sanat eivät tule suusta ulos niin ei minua ainakaan sellainen ihminen kiinnosta edes ystävänä! Ja se että jouduin kärsimään todella paljon viimeisten kymmenen vuoden aikana! Ja mikä kaikkein kauheinta, menetin minulle hyvin rakkaan vakituisen työpaikan! Sitä en voi koskaan antaa anteeksi!

Ei taas toi projekti työpaikka tyyppi sotkee ketjuja luulen et kaikki kirjoittaa sille!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mulla on ollut PALJON

Ahaa. Aivan.

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei se tunnu miltään.

No jos ei tunnu, nii sä et osaa. Harjaannu! Sulla on kaks kättä, eiks niin. Toinen käsi siinä. Toisella etsit pisteen. Mielikuvitusta! Kädellä ja sydämmellä!

• Anonyymi00071
        JeroP kirjoitti:

No jos ei tunnu, nii sä et osaa. Harjaannu! Sulla on kaks kättä, eiks niin. Toinen käsi siinä. Toisella etsit pisteen. Mielikuvitusta! Kädellä ja sydämmellä!

En saa siitä mielihyvää. Se on niin kuin yrittäisi itseään kutittaa.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olet siis vammainen?

Täällä tämä hieman vajaavaltaisten kurkiparven aura taas yrittänyt keksiä väkisin jotain sanottavaa jollekin tai jostakin. Ei mitään uutta bibolaarisessa palstatodellisuudessa. T

• Anonyymi00097
        Anonyymi00019 kirjoitti:

On se.

Kuuleppa Kölvi, huomaan sivusta ironiaa tässä

• Anonyymi00098
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Asia selvä.

Ja siiinä toinen ed kommentoijan kanssa presiis samanhenkinen

• Anonyymi00099
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Hankihan kaveri helppiä jo ja kuvaile ittees terapeutille. Omg. Sivusta

• Anonyymi00100
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ei taas toi projekti työpaikka tyyppi sotkee ketjuja luulen et kaikki kirjoittaa sille!

Vau kuinka viekas kuriositeetti omasta kerronnastasi palstaäijä, taas on nääs monta kiintoisaa tarinaa tarinan sisällä🥱 T

• Anonyymi00101
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ahaa. Aivan.

Mikäs clout chaser pikkukilli se siellä taas niin selektiivisesti tarttuu tietyn tyyppisiin palstaäijän narratiiveihin ja vetää tällaista kuuntelevaa ja reklektoivaa linjaa

• Anonyymi00102
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Aina voit runkata

Ja kokeilla siipiäsi ounli vanin puolella mies rohkeasti, jos ne siitä kerran maksavat. Ei välttämättä naiset niinkään kuitenkaan. Kainalopieru uuvateille

• Anonyymi00008

Haluaisitko jutella kanssani? Jos lupaan että ei nyt puhuta mistään vaikeista asioista.

• Anonyymi00028

No puhutaan vaan kuka ootkaan.

• Anonyymi00010

Voidaan jutella ja älä tunnusta minulle mitään mistä olisin ilmiantovelvollinen

• Anonyymi00014

Vaikka. Ihan sama

• Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Vaikka. Ihan sama

Haluatko oikeasti?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Haluatko oikeasti?

Tiedät kyllä että olen typerä hempeä tunteiden vietävissä oleva nainen ja tunnen syvää empatiaa sinua kohtaan ja itken tästä kaikesta

• Anonyymi00038
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Haluatko oikeasti?

No haluan tietenkin!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

No haluan tietenkin!

Mitä ihmeessä me tehdään tämä Nähdäänkö jossain Asutko täällä päin

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mitä ihmeessä me tehdään tämä Nähdäänkö jossain Asutko täällä päin

Siis miten

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Siis miten

Soita sinä minulle sinulla Kyllä on varmuus Kuka minä olen

• Anonyymi00046
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tiedät kyllä että olen typerä hempeä tunteiden vietävissä oleva nainen ja tunnen syvää empatiaa sinua kohtaan ja itken tästä kaikesta

Älä itke mun takia. Mulla tulee paha mieli myös

• Anonyymi00048
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Haluatko oikeasti?

Joo soita mulle mies !

• Anonyymi00050
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Soita sinä minulle sinulla Kyllä on varmuus Kuka minä olen

Ei ole. En tiedä.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ei ole. En tiedä.

Soitatko jos pistän numeron?

• Anonyymi00074
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mä todella jo valmistauduin ottamaan yhteyttä. Kiellätkö kaiken jos pistän viestiä?

• Anonyymi00075
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ei ole. En tiedä.

No. Jos ei tämä onnistu niin pärjäile. Annan virtuaalihalin ja toivon hyvää sulle. Ehkä myös rukoilen.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Mä todella jo valmistauduin ottamaan yhteyttä. Kiellätkö kaiken jos pistän viestiä?

No en kiellä jos olisit hän.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

No. Jos ei tämä onnistu niin pärjäile. Annan virtuaalihalin ja toivon hyvää sulle. Ehkä myös rukoilen.

Älä tee kumpaakaan. Ne on ihan yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00076 kirjoitti:

No en kiellä jos olisit hän.

Ongelma on siinä että jos et ole se henkilö jota mietin niin tähän aikaan ei oikein enää voi pistää viestiä

• Anonyymi00081
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Älä tee kumpaakaan. Ne on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Tarvisin pientä vakuutusta että kyllä minulla on oikea ihminen mielessä

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Tarvisin pientä vakuutusta että kyllä minulla on oikea ihminen mielessä

En minä pysty sinua vakuuttamaan.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Eikö kenenkään mielestä esim tällainen palstaäijän naisia kohtaan ”ehkä vähän” piiloaggre trollaus ole vähän liian ilmeinen? No sitten ei ns ole pienelle mielelle enää mtn tehtävissä

• Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Sulla taitaa itsesi kanssa naisten kollottamisesta kirjoitteleva banaali palstasetä olla hieman narsistinen mieli kun aina kirjoittelet WT-väelle (ansaittu sivallus mm tässäkin kohtaa) banaalia fantasiaa naisina esiintyen tästä syvästä kaipauksesta sinua kohtaan. Erotomaanisen sekavan mielen eläytymistä kun mitään konkreettista ei ole kuin laittaa esim kaupan kassojen ja asiakkaiden päähän omassa mielessään ajatuksia mitä ei ole. T naiselta

• Anonyymi00013

Pallien leikkaus auttaa kyllä. 👍🏻

• Anonyymi00016

Tule kanssani huomenna seurakuntaani se on hyvä paikka ahdistuneelle ihmiselle.

• Anonyymi00021

Minä löysin tieni ulos kristinuskosta. Ei kiitos.

• Anonyymi00068

Minkäslainen toimitus oli?

• Anonyymi00114
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Minkäslainen toimitus oli?

Palstasedän pyhä sakramentti esim?

• Anonyymi00020

Mennään ulos yhdessä iltakävelylle olen varma että sinulle tulisi parempi mieli

• Anonyymi00033

No jos mentäis oikeesti eikä vaan täällä puhuta.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No jos mentäis oikeesti eikä vaan täällä puhuta.

Okei missä nähdään Ja moneltako Pistä ihmeessä sinä minulle viestiä kun voit sen tehdä

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Okei missä nähdään Ja moneltako Pistä ihmeessä sinä minulle viestiä kun voit sen tehdä

Kun et kuitenkaan halua että alan tässä palstalla mitään tuntomerkkejä udella

• Anonyymi00051
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Mistä minä tiedän.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Mistä minä tiedän.

Okei oletko mieshenkilö joka blondasi hiuksensa hiljakkoin?

• Anonyymi00055

Minä haluan mennä iltakävelylle vain ikäiseni miehen kanssa, en koskaan paljon nuoermman kanssa, koska hän muistuttaisi aina siitä miten paljon jouduin kärsimään ja menetin minulle rakkaan työpaikan. Kaikille joiden nimi on tiedossa on voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto joka on voimassa aina!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Mistä minä tiedän.

Jos nyt perut kaiken niin minä en jaksa tällaisia tunnemyrskyjä sitten jatkuvasti. Lupaan että olen nyt hyvin vilpitön ja näkisin sinut mielelläni kun kuulostat niin surulliselta

• Anonyymi00058
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Okei oletko mieshenkilö joka blondasi hiuksensa hiljakkoin?

En ole. Minä olen aina ollut blondi.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

En ole. Minä olen aina ollut blondi.

Okei Alkaako etunimesi t-kirjaimella? Vai muutitko jo mielesi täysin?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Jos nyt perut kaiken niin minä en jaksa tällaisia tunnemyrskyjä sitten jatkuvasti. Lupaan että olen nyt hyvin vilpitön ja näkisin sinut mielelläni kun kuulostat niin surulliselta

Miksi minuun ei voi joku kerrankin ottaa yhteyttä?

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Uskotko että Arvaan oikein jos nyt otan mäihällä yhteyttä?

• Anonyymi00064
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Okei Alkaako etunimesi t-kirjaimella? Vai muutitko jo mielesi täysin?

Ei ala teellä.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Uskotko että Arvaan oikein jos nyt otan mäihällä yhteyttä?

En tiedä. kokeile.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Keksi keino tai pistä vaikka numero niin otan yhteyttä

• Anonyymi00069
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ei ala teellä.

Okei sitten en tiedä Keneen ottaa yhteyttä

• Anonyymi00078
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Minä olen surullinen sen takia, että elämääni on häiritty kauan monin tavoin! Kukaan ei ottanut kuuleviin korviinsa sitä tietoa, jota pyysin jo monta vuotta sitten, että oman lapseni ikäinen pitää poistaa projektista! Jos niin olisi tehty olisin pystynyt tekemään töitä! Mutta tulin siihen tulokseen, että iso määrä ihmisiä yrittää pakottaa minut auttamaan oman lapseni ikäistä henkilöä! Sitä minä en ole koskaan halunnut tehdä! Ainoa kenestä on jatkuvasti kerrottu, on juuri se häirikkö! Lopettakaa se hänen mainostamisensa vihdoinkin, en halua olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Hän on saanut minut voimaan huonosti koko projetin ajan ja kyse ei todellakaan ole vain muutamasta vuodesta!

• Anonyymi00112
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Minä olen surullinen sen takia, että elämääni on häiritty kauan monin tavoin! Kukaan ei ottanut kuuleviin korviinsa sitä tietoa, jota pyysin jo monta vuotta sitten, että oman lapseni ikäinen pitää poistaa projektista! Jos niin olisi tehty olisin pystynyt tekemään töitä! Mutta tulin siihen tulokseen, että iso määrä ihmisiä yrittää pakottaa minut auttamaan oman lapseni ikäistä henkilöä! Sitä minä en ole koskaan halunnut tehdä! Ainoa kenestä on jatkuvasti kerrottu, on juuri se häirikkö! Lopettakaa se hänen mainostamisensa vihdoinkin, en halua olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Hän on saanut minut voimaan huonosti koko projetin ajan ja kyse ei todellakaan ole vain muutamasta vuodesta!

Kerro ny palstasetä kuitenkin hieman lisää tästä projektista meille

• Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Minä haluan mennä iltakävelylle vain ikäiseni miehen kanssa, en koskaan paljon nuoermman kanssa, koska hän muistuttaisi aina siitä miten paljon jouduin kärsimään ja menetin minulle rakkaan työpaikan. Kaikille joiden nimi on tiedossa on voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto joka on voimassa aina!

Mitäs jos palstasetä nimeät itse uudelleen ne kaikki joiden nimet on tiedossa esim uuvat1 ja 2

• Anonyymi00022

Olet ikäväpalstalla, niin missä "sun" nainen on?

• Anonyymi00025

Olemassa on.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olemassa on.

Mutta, et ole yhteydessä häneen... Miksi?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Pitääkö se kaikki tietää? Sivu

• Anonyymi00053
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Nainen hylkäsi tän AP monestakin eri syystä.

Sivusta

• Anonyymi00059
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olemassa on.

Minä se en ole ainakaan, joten toivon että lopetat sellaisesta haaveilun kokonaan ainiaaksi! Muuten teen sinusta rikosilmoituksen! Jos vielä kerran lähestyt otan sinusta valokuvan ja vien sen poliisilaitokselle todisteeksi!

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Minä se en ole ainakaan, joten toivon että lopetat sellaisesta haaveilun kokonaan ainiaaksi! Muuten teen sinusta rikosilmoituksen! Jos vielä kerran lähestyt otan sinusta valokuvan ja vien sen poliisilaitokselle todisteeksi!

LOOETA JO SAATANAN VAJAKKI JA HANKI AOUA TAI LÄIMIN KAIKKIA OVIA KIINNI SARANAT NARISTEN!!

• Anonyymi00065
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Et ole koskaan ymmärtänyt sitä, että silloin kun muutin tähän asuntoon, minä päätin että jos vielä jatkat stalkkaamista ja häiriköintiä talossa, en halua koskaan olla ystäväsi! Voin huonosti, kun ajattelenkin että pitäisi olla jossain tekemisissä kanssasi!

• Anonyymi00070
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Sivusta

Ei ollut varmaan ainoa.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Et ole koskaan ymmärtänyt sitä, että silloin kun muutin tähän asuntoon, minä päätin että jos vielä jatkat stalkkaamista ja häiriköintiä talossa, en halua koskaan olla ystäväsi! Voin huonosti, kun ajattelenkin että pitäisi olla jossain tekemisissä kanssasi!

En pidä ulkonäöstäsi, enkä muutenkaan sinusta millään tavalla! Yrität väkisin pakottaa minut johonkin sellaiseen mitä en todellakaan halua! Pidän vain lyhyistä tummatukkaisista miehistä ja oman ikäluokkani ikäisistä miehistä, koska olen aina kokenut vain heidät sellaisiksi joita haluan halata! Ja sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta puuttua elämääni ja siihen mitä minä haluan!

• Anonyymi00079
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Sivusta

Juuri niin tapahtui ja oli välttämätöntä toimia niin, muuten olisin menettänyt elämänhaluni kokonaan! Ja koska en pystynyt tekemään töitä kärsin paljon taloudellisesti!

• Anonyymi00082
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Juuri niin tapahtui ja oli välttämätöntä toimia niin, muuten olisin menettänyt elämänhaluni kokonaan! Ja koska en pystynyt tekemään töitä kärsin paljon taloudellisesti!

Miehet onkin vain kukkaroita. Mitäpä niillä muuta tekee.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Miehet onkin vain kukkaroita. Mitäpä niillä muuta tekee.

Minua ei kukaan voi rahalla ostaa, joten sitäkään ei kannata yrittää! Ei edes ystävyyden merkeissä! Olen aina inhonnut projektia sydämeni pohjasta asti!

• Anonyymi00091
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Minua ei kukaan voi rahalla ostaa, joten sitäkään ei kannata yrittää! Ei edes ystävyyden merkeissä! Olen aina inhonnut projektia sydämeni pohjasta asti!

Luulin, että olet nainen.

• Anonyymi00106
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Luulin, että olet nainen.

Eiköhän se ole on ollut naisista palstan kautta vimmaisesti alentuvia mielikuvia ruokkiva oikein harrastuksesi länkyttää ja ajatella näin erityisesti tästä palstaäijän kerronnasta. Pthyi. T

• Anonyymi00107
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

No mutta ajatteleppa palstaäijä posetiivisesti vaikka niiden muiden puolesta, vaikkapa kaikkien entisten työyhteisöjen jäsenten puolesta. Eiköhän jokainen juttu-uula tai ulla ymmärrä mihin viittaan. Elämä on.

• Anonyymi00108
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

En pidä ulkonäöstäsi, enkä muutenkaan sinusta millään tavalla! Yrität väkisin pakottaa minut johonkin sellaiseen mitä en todellakaan halua! Pidän vain lyhyistä tummatukkaisista miehistä ja oman ikäluokkani ikäisistä miehistä, koska olen aina kokenut vain heidät sellaisiksi joita haluan halata! Ja sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta puuttua elämääni ja siihen mitä minä haluan!

Kerrotko aivan täysin merkityksetöntä pakinaa pakkimielteisille pitävä palstasetä, että pitikö niiden tummahiuksisen miesten olla lyhyitä vai pitkiä? Sulle on vissiin hieman arka paikka tuo pituutesi ja näillä kirjoitat itse itsestäsi tai naisten suulla olevasi ”vain” n 191,5 cm pituinen. Ihan viihteellistä, ainakin tätä väsynyttä roskasakille suunnattua provoa viihteellisempää luettavaa ja/tai seurattavaa. T naiselta jaksuhalaus🥱

• Anonyymi00110
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Kerran ja jopa kahdestikin voisi tietysti käydä tälläinen sisällössäsi mainittu tilanne, mutta eikö sinun kohdalla palstaäijä ole enemmänkin niin, että nämä tuntemukset seuraa huoneistosta sekä ympäristöstä toiseen ja aina joku kuumottaa joko ylä- tai alakerrassa

• Anonyymi00111
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ihan huvittavaa seurattavaa sinänsä palstaäijä tämä uuvattitukareille suunnattu näytelmäsi monologin muodossa, mutta. T

• Anonyymi00057

bääänis kaivetu lämpimän tilaa
      t mieheltä aivusta

• Anonyymi00084

Voithan leikkauttaa. Miksi ei?

• Anonyymi00085

🍑
      🔥
      🚽

• Anonyymi00086

Hyvää kannattaa odottaa vaikka kuinka polttelisi. Ole kärsivällinen.

Mn tumma

• Anonyymi00090

Nukkuu.

• Anonyymi00109
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Nukkuu.

Hyvin osaat olla hiljaa. Näppäimet äänettömälle.

• Anonyymi00087

Leikkaa!

• Anonyymi00088

Kuohittu on.

• Anonyymi00092

Oletko naimisissa ap?

• Anonyymi00093

Kun kirjoitit Luojasta.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Kun kirjoitit Luojasta.

Siis ed. on sama kuin edellinen.

• Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Siis ed. on sama kuin edellinen.

Eli pelkkä trollin plöräytys

• Anonyymi00115
      UUSI

Vanha stalkkaava ukko vauhdissa.

• Anonyymi00116
        UUSI

Saatko paljonkin irti tästä mielikuvitusleikistä.

• Anonyymi00118
      UUSI

Vammaiset eivät ymmärrä, että naisella on tunteet, eikä ole vain seksiväline.

• Anonyymi00120
      UUSI

Onko tullut mieleen että muillakin on ja eivät kirjoita niistä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      12
      1455
    2. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      404
      1257
    3. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      1249
    4. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
      Ikävä
      100
      893
    5. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
      Kuhmo
      14
      852
    6. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
      Ikävä
      114
      789
    7. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
      Konnevesi
      6
      740
    8. Miltä kaivattusi näyttää?

Mitä vikoja? jne
      Ikävä
      34
      732
    9. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
      Kaste
      373
      723
    10. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      121
      691
    Aihe