Molemmat päät

Anonyymi-ap

aivan tulessa😫

Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten saada? Luoja on kyllä täysi sadisti.

Vttu. Pitääkö noi pallit leikata irti saatana?

160

1541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Anteeksi

      • Anonyymi00002

        Turhaa pyytelet. Et sitä tarkoita kuitenkaan.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Turhaa pyytelet. Et sitä tarkoita kuitenkaan.

        Mitähän sviddua sait tästäkin kommentista irti suhteessa jälleen kerran yhteen palstaäijän itsevastailuperformanssiin? Lue vaikka aloitus uudelleen ja tuumaa mitä tämä äijä tarkemmin pyytelee itseltään anteeksi. Ilmeisesti sinertäviä säkkejään. T naiselta


    • Anonyymi00006

      Olen koko ajan luullut että sinulla on joku 😢

      • Anonyymi00007

        Ei mulla ole ollut IKINÄ ketään.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei mulla ole ollut IKINÄ ketään.

        Olet siis vammainen?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Olet siis vammainen?

        No en ole.


      • Anonyymi00018

        No jos autismi on vammaissuutta


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        No jos autismi on vammaissuutta

        On se.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei mulla ole ollut IKINÄ ketään.

        Jos sanat eivät tule suusta ulos niin ei minua ainakaan sellainen ihminen kiinnosta edes ystävänä! Ja se että jouduin kärsimään todella paljon viimeisten kymmenen vuoden aikana! Ja mikä kaikkein kauheinta, menetin minulle hyvin rakkaan vakituisen työpaikan! Sitä en voi koskaan antaa anteeksi!


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        On se.

        Asia selvä.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Asia selvä.

        Aina voit runkata


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei mulla ole ollut IKINÄ ketään.

        Kenellä? Kuvaile itseäsi ?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Aina voit runkata

        Ei se tunnu miltään.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei mulla ole ollut IKINÄ ketään.

        Mulla on ollut PALJON


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Kenellä? Kuvaile itseäsi ?

        Vaalea, siniset silmät, melko pitkä, rauhallinen, hiljainen


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Jos sanat eivät tule suusta ulos niin ei minua ainakaan sellainen ihminen kiinnosta edes ystävänä! Ja se että jouduin kärsimään todella paljon viimeisten kymmenen vuoden aikana! Ja mikä kaikkein kauheinta, menetin minulle hyvin rakkaan vakituisen työpaikan! Sitä en voi koskaan antaa anteeksi!

        Ei taas toi projekti työpaikka tyyppi sotkee ketjuja luulen et kaikki kirjoittaa sille!


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Mulla on ollut PALJON

        Ahaa. Aivan.


      • Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ei se tunnu miltään.

        No jos ei tunnu, nii sä et osaa. Harjaannu! Sulla on kaks kättä, eiks niin. Toinen käsi siinä. Toisella etsit pisteen. Mielikuvitusta! Kädellä ja sydämmellä!


      • Anonyymi00071
        JeroP kirjoitti:

        No jos ei tunnu, nii sä et osaa. Harjaannu! Sulla on kaks kättä, eiks niin. Toinen käsi siinä. Toisella etsit pisteen. Mielikuvitusta! Kädellä ja sydämmellä!

        En saa siitä mielihyvää. Se on niin kuin yrittäisi itseään kutittaa.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Olet siis vammainen?

        Täällä tämä hieman vajaavaltaisten kurkiparven aura taas yrittänyt keksiä väkisin jotain sanottavaa jollekin tai jostakin. Ei mitään uutta bibolaarisessa palstatodellisuudessa. T


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        On se.

        Kuuleppa Kölvi, huomaan sivusta ironiaa tässä


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Asia selvä.

        Ja siiinä toinen ed kommentoijan kanssa presiis samanhenkinen


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Kenellä? Kuvaile itseäsi ?

        Hankihan kaveri helppiä jo ja kuvaile ittees terapeutille. Omg. Sivusta


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Ei taas toi projekti työpaikka tyyppi sotkee ketjuja luulen et kaikki kirjoittaa sille!

        Vau kuinka viekas kuriositeetti omasta kerronnastasi palstaäijä, taas on nääs monta kiintoisaa tarinaa tarinan sisällä🥱 T


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Ahaa. Aivan.

        Mikäs clout chaser pikkukilli se siellä taas niin selektiivisesti tarttuu tietyn tyyppisiin palstaäijän narratiiveihin ja vetää tällaista kuuntelevaa ja reklektoivaa linjaa


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Aina voit runkata

        Ja kokeilla siipiäsi ounli vanin puolella mies rohkeasti, jos ne siitä kerran maksavat. Ei välttämättä naiset niinkään kuitenkaan. Kainalopieru uuvateille


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Ja kokeilla siipiäsi ounli vanin puolella mies rohkeasti, jos ne siitä kerran maksavat. Ei välttämättä naiset niinkään kuitenkaan. Kainalopieru uuvateille

        Sairasta puhetta.


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        On se.

        Paska puhetta se on eräänlainen ominaisuus ,jollain enemmä jollain vähemmän, samoin esim diabetes jollai on jollain ei lääkkeet on molempiin hyvät.


      • Anonyymi00167

        Se nyt on miehen kannalta ihan sama onko parisuhteessa vai ei niin sitä seksiä harrastetaan tasan yhtä paljon.
        Naiset edelleen ihmettelee miksi miehet ravaa vieraissa. No miksi? Aukeaako?


    • Anonyymi00008

      Haluaisitko jutella kanssani? Jos lupaan että ei nyt puhuta mistään vaikeista asioista.

      • Anonyymi00028

        No puhutaan vaan kuka ootkaan.


    • Anonyymi00010

      Voidaan jutella ja älä tunnusta minulle mitään mistä olisin ilmiantovelvollinen

      • Anonyymi00014

        Vaikka. Ihan sama


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Vaikka. Ihan sama

        Haluatko oikeasti?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Haluatko oikeasti?

        Tiedät kyllä että olen typerä hempeä tunteiden vietävissä oleva nainen ja tunnen syvää empatiaa sinua kohtaan ja itken tästä kaikesta


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Haluatko oikeasti?

        No haluan tietenkin!


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        No haluan tietenkin!

        Mitä ihmeessä me tehdään tämä Nähdäänkö jossain Asutko täällä päin


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Mitä ihmeessä me tehdään tämä Nähdäänkö jossain Asutko täällä päin

        Siis miten


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Siis miten

        Soita sinä minulle sinulla Kyllä on varmuus Kuka minä olen


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Tiedät kyllä että olen typerä hempeä tunteiden vietävissä oleva nainen ja tunnen syvää empatiaa sinua kohtaan ja itken tästä kaikesta

        Älä itke mun takia. Mulla tulee paha mieli myös


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Haluatko oikeasti?

        Joo soita mulle mies !


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Soita sinä minulle sinulla Kyllä on varmuus Kuka minä olen

        Ei ole. En tiedä.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Ei ole. En tiedä.

        Soitatko jos pistän numeron?


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Älä itke mun takia. Mulla tulee paha mieli myös

        Mä todella jo valmistauduin ottamaan yhteyttä. Kiellätkö kaiken jos pistän viestiä?


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Ei ole. En tiedä.

        No. Jos ei tämä onnistu niin pärjäile. Annan virtuaalihalin ja toivon hyvää sulle. Ehkä myös rukoilen.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Mä todella jo valmistauduin ottamaan yhteyttä. Kiellätkö kaiken jos pistän viestiä?

        No en kiellä jos olisit hän.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        No. Jos ei tämä onnistu niin pärjäile. Annan virtuaalihalin ja toivon hyvää sulle. Ehkä myös rukoilen.

        Älä tee kumpaakaan. Ne on ihan yhtä tyhjän kanssa.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        No en kiellä jos olisit hän.

        Ongelma on siinä että jos et ole se henkilö jota mietin niin tähän aikaan ei oikein enää voi pistää viestiä


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Älä tee kumpaakaan. Ne on ihan yhtä tyhjän kanssa.

        Tarvisin pientä vakuutusta että kyllä minulla on oikea ihminen mielessä


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Tarvisin pientä vakuutusta että kyllä minulla on oikea ihminen mielessä

        En minä pysty sinua vakuuttamaan.


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Tiedät kyllä että olen typerä hempeä tunteiden vietävissä oleva nainen ja tunnen syvää empatiaa sinua kohtaan ja itken tästä kaikesta

        Eikö kenenkään mielestä esim tällainen palstaäijän naisia kohtaan ”ehkä vähän” piiloaggre trollaus ole vähän liian ilmeinen? No sitten ei ns ole pienelle mielelle enää mtn tehtävissä


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Älä itke mun takia. Mulla tulee paha mieli myös

        Sulla taitaa itsesi kanssa naisten kollottamisesta kirjoitteleva banaali palstasetä olla hieman narsistinen mieli kun aina kirjoittelet WT-väelle (ansaittu sivallus mm tässäkin kohtaa) banaalia fantasiaa naisina esiintyen tästä syvästä kaipauksesta sinua kohtaan. Erotomaanisen sekavan mielen eläytymistä kun mitään konkreettista ei ole kuin laittaa esim kaupan kassojen ja asiakkaiden päähän omassa mielessään ajatuksia mitä ei ole. T naiselta


    • Anonyymi00013

      Pallien leikkaus auttaa kyllä. 👍🏻

    • Anonyymi00016

      Tule kanssani huomenna seurakuntaani se on hyvä paikka ahdistuneelle ihmiselle.

      • Anonyymi00021

        Minä löysin tieni ulos kristinuskosta. Ei kiitos.


      • Anonyymi00068

        Minkäslainen toimitus oli?


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Minkäslainen toimitus oli?

        Palstasedän pyhä sakramentti esim?


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00114 kirjoitti:

        Palstasedän pyhä sakramentti esim?

        Siellä kirkkokonsertissa.


    • Anonyymi00020

      Mennään ulos yhdessä iltakävelylle olen varma että sinulle tulisi parempi mieli

      • Anonyymi00033

        No jos mentäis oikeesti eikä vaan täällä puhuta.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        No jos mentäis oikeesti eikä vaan täällä puhuta.

        Okei missä nähdään Ja moneltako Pistä ihmeessä sinä minulle viestiä kun voit sen tehdä


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Okei missä nähdään Ja moneltako Pistä ihmeessä sinä minulle viestiä kun voit sen tehdä

        Kun et kuitenkaan halua että alan tässä palstalla mitään tuntomerkkejä udella


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Okei missä nähdään Ja moneltako Pistä ihmeessä sinä minulle viestiä kun voit sen tehdä

        Mistä minä tiedän.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Mistä minä tiedän.

        Okei oletko mieshenkilö joka blondasi hiuksensa hiljakkoin?


      • Anonyymi00055

        Minä haluan mennä iltakävelylle vain ikäiseni miehen kanssa, en koskaan paljon nuoermman kanssa, koska hän muistuttaisi aina siitä miten paljon jouduin kärsimään ja menetin minulle rakkaan työpaikan. Kaikille joiden nimi on tiedossa on voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto joka on voimassa aina!


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Mistä minä tiedän.

        Jos nyt perut kaiken niin minä en jaksa tällaisia tunnemyrskyjä sitten jatkuvasti. Lupaan että olen nyt hyvin vilpitön ja näkisin sinut mielelläni kun kuulostat niin surulliselta


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Okei oletko mieshenkilö joka blondasi hiuksensa hiljakkoin?

        En ole. Minä olen aina ollut blondi.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        En ole. Minä olen aina ollut blondi.

        Okei Alkaako etunimesi t-kirjaimella? Vai muutitko jo mielesi täysin?


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Jos nyt perut kaiken niin minä en jaksa tällaisia tunnemyrskyjä sitten jatkuvasti. Lupaan että olen nyt hyvin vilpitön ja näkisin sinut mielelläni kun kuulostat niin surulliselta

        Miksi minuun ei voi joku kerrankin ottaa yhteyttä?


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Miksi minuun ei voi joku kerrankin ottaa yhteyttä?

        Uskotko että Arvaan oikein jos nyt otan mäihällä yhteyttä?


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Okei Alkaako etunimesi t-kirjaimella? Vai muutitko jo mielesi täysin?

        Ei ala teellä.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Uskotko että Arvaan oikein jos nyt otan mäihällä yhteyttä?

        En tiedä. kokeile.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Miksi minuun ei voi joku kerrankin ottaa yhteyttä?

        Keksi keino tai pistä vaikka numero niin otan yhteyttä


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Ei ala teellä.

        Okei sitten en tiedä Keneen ottaa yhteyttä


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Jos nyt perut kaiken niin minä en jaksa tällaisia tunnemyrskyjä sitten jatkuvasti. Lupaan että olen nyt hyvin vilpitön ja näkisin sinut mielelläni kun kuulostat niin surulliselta

        Minä olen surullinen sen takia, että elämääni on häiritty kauan monin tavoin! Kukaan ei ottanut kuuleviin korviinsa sitä tietoa, jota pyysin jo monta vuotta sitten, että oman lapseni ikäinen pitää poistaa projektista! Jos niin olisi tehty olisin pystynyt tekemään töitä! Mutta tulin siihen tulokseen, että iso määrä ihmisiä yrittää pakottaa minut auttamaan oman lapseni ikäistä henkilöä! Sitä minä en ole koskaan halunnut tehdä! Ainoa kenestä on jatkuvasti kerrottu, on juuri se häirikkö! Lopettakaa se hänen mainostamisensa vihdoinkin, en halua olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Hän on saanut minut voimaan huonosti koko projetin ajan ja kyse ei todellakaan ole vain muutamasta vuodesta!


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Minä olen surullinen sen takia, että elämääni on häiritty kauan monin tavoin! Kukaan ei ottanut kuuleviin korviinsa sitä tietoa, jota pyysin jo monta vuotta sitten, että oman lapseni ikäinen pitää poistaa projektista! Jos niin olisi tehty olisin pystynyt tekemään töitä! Mutta tulin siihen tulokseen, että iso määrä ihmisiä yrittää pakottaa minut auttamaan oman lapseni ikäistä henkilöä! Sitä minä en ole koskaan halunnut tehdä! Ainoa kenestä on jatkuvasti kerrottu, on juuri se häirikkö! Lopettakaa se hänen mainostamisensa vihdoinkin, en halua olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Hän on saanut minut voimaan huonosti koko projetin ajan ja kyse ei todellakaan ole vain muutamasta vuodesta!

        Kerro ny palstasetä kuitenkin hieman lisää tästä projektista meille


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Minä haluan mennä iltakävelylle vain ikäiseni miehen kanssa, en koskaan paljon nuoermman kanssa, koska hän muistuttaisi aina siitä miten paljon jouduin kärsimään ja menetin minulle rakkaan työpaikan. Kaikille joiden nimi on tiedossa on voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto joka on voimassa aina!

        Mitäs jos palstasetä nimeät itse uudelleen ne kaikki joiden nimet on tiedossa esim uuvat1 ja 2


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Minä olen surullinen sen takia, että elämääni on häiritty kauan monin tavoin! Kukaan ei ottanut kuuleviin korviinsa sitä tietoa, jota pyysin jo monta vuotta sitten, että oman lapseni ikäinen pitää poistaa projektista! Jos niin olisi tehty olisin pystynyt tekemään töitä! Mutta tulin siihen tulokseen, että iso määrä ihmisiä yrittää pakottaa minut auttamaan oman lapseni ikäistä henkilöä! Sitä minä en ole koskaan halunnut tehdä! Ainoa kenestä on jatkuvasti kerrottu, on juuri se häirikkö! Lopettakaa se hänen mainostamisensa vihdoinkin, en halua olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Hän on saanut minut voimaan huonosti koko projetin ajan ja kyse ei todellakaan ole vain muutamasta vuodesta!

        Onhan se keljua


    • Anonyymi00022

      Olet ikäväpalstalla, niin missä "sun" nainen on?

      • Anonyymi00025

        Olemassa on.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Olemassa on.

        Mutta, et ole yhteydessä häneen... Miksi?


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Mutta, et ole yhteydessä häneen... Miksi?

        Pitääkö se kaikki tietää? Sivu


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Mutta, et ole yhteydessä häneen... Miksi?

        Nainen hylkäsi tän AP monestakin eri syystä.

        Sivusta


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Olemassa on.

        Minä se en ole ainakaan, joten toivon että lopetat sellaisesta haaveilun kokonaan ainiaaksi! Muuten teen sinusta rikosilmoituksen! Jos vielä kerran lähestyt otan sinusta valokuvan ja vien sen poliisilaitokselle todisteeksi!


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Minä se en ole ainakaan, joten toivon että lopetat sellaisesta haaveilun kokonaan ainiaaksi! Muuten teen sinusta rikosilmoituksen! Jos vielä kerran lähestyt otan sinusta valokuvan ja vien sen poliisilaitokselle todisteeksi!

        LOOETA JO SAATANAN VAJAKKI JA HANKI AOUA TAI LÄIMIN KAIKKIA OVIA KIINNI SARANAT NARISTEN!!


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Minä se en ole ainakaan, joten toivon että lopetat sellaisesta haaveilun kokonaan ainiaaksi! Muuten teen sinusta rikosilmoituksen! Jos vielä kerran lähestyt otan sinusta valokuvan ja vien sen poliisilaitokselle todisteeksi!

        Et ole koskaan ymmärtänyt sitä, että silloin kun muutin tähän asuntoon, minä päätin että jos vielä jatkat stalkkaamista ja häiriköintiä talossa, en halua koskaan olla ystäväsi! Voin huonosti, kun ajattelenkin että pitäisi olla jossain tekemisissä kanssasi!


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Nainen hylkäsi tän AP monestakin eri syystä.

        Sivusta

        Ei ollut varmaan ainoa.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Et ole koskaan ymmärtänyt sitä, että silloin kun muutin tähän asuntoon, minä päätin että jos vielä jatkat stalkkaamista ja häiriköintiä talossa, en halua koskaan olla ystäväsi! Voin huonosti, kun ajattelenkin että pitäisi olla jossain tekemisissä kanssasi!

        En pidä ulkonäöstäsi, enkä muutenkaan sinusta millään tavalla! Yrität väkisin pakottaa minut johonkin sellaiseen mitä en todellakaan halua! Pidän vain lyhyistä tummatukkaisista miehistä ja oman ikäluokkani ikäisistä miehistä, koska olen aina kokenut vain heidät sellaisiksi joita haluan halata! Ja sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta puuttua elämääni ja siihen mitä minä haluan!


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Nainen hylkäsi tän AP monestakin eri syystä.

        Sivusta

        Juuri niin tapahtui ja oli välttämätöntä toimia niin, muuten olisin menettänyt elämänhaluni kokonaan! Ja koska en pystynyt tekemään töitä kärsin paljon taloudellisesti!


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Juuri niin tapahtui ja oli välttämätöntä toimia niin, muuten olisin menettänyt elämänhaluni kokonaan! Ja koska en pystynyt tekemään töitä kärsin paljon taloudellisesti!

        Miehet onkin vain kukkaroita. Mitäpä niillä muuta tekee.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Miehet onkin vain kukkaroita. Mitäpä niillä muuta tekee.

        Minua ei kukaan voi rahalla ostaa, joten sitäkään ei kannata yrittää! Ei edes ystävyyden merkeissä! Olen aina inhonnut projektia sydämeni pohjasta asti!


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Minua ei kukaan voi rahalla ostaa, joten sitäkään ei kannata yrittää! Ei edes ystävyyden merkeissä! Olen aina inhonnut projektia sydämeni pohjasta asti!

        Luulin, että olet nainen.


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Luulin, että olet nainen.

        Eiköhän se ole on ollut naisista palstan kautta vimmaisesti alentuvia mielikuvia ruokkiva oikein harrastuksesi länkyttää ja ajatella näin erityisesti tästä palstaäijän kerronnasta. Pthyi. T


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Juuri niin tapahtui ja oli välttämätöntä toimia niin, muuten olisin menettänyt elämänhaluni kokonaan! Ja koska en pystynyt tekemään töitä kärsin paljon taloudellisesti!

        No mutta ajatteleppa palstaäijä posetiivisesti vaikka niiden muiden puolesta, vaikkapa kaikkien entisten työyhteisöjen jäsenten puolesta. Eiköhän jokainen juttu-uula tai ulla ymmärrä mihin viittaan. Elämä on.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        En pidä ulkonäöstäsi, enkä muutenkaan sinusta millään tavalla! Yrität väkisin pakottaa minut johonkin sellaiseen mitä en todellakaan halua! Pidän vain lyhyistä tummatukkaisista miehistä ja oman ikäluokkani ikäisistä miehistä, koska olen aina kokenut vain heidät sellaisiksi joita haluan halata! Ja sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta puuttua elämääni ja siihen mitä minä haluan!

        Kerrotko aivan täysin merkityksetöntä pakinaa pakkimielteisille pitävä palstasetä, että pitikö niiden tummahiuksisen miesten olla lyhyitä vai pitkiä? Sulle on vissiin hieman arka paikka tuo pituutesi ja näillä kirjoitat itse itsestäsi tai naisten suulla olevasi ”vain” n 191,5 cm pituinen. Ihan viihteellistä, ainakin tätä väsynyttä roskasakille suunnattua provoa viihteellisempää luettavaa ja/tai seurattavaa. T naiselta jaksuhalaus🥱


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Et ole koskaan ymmärtänyt sitä, että silloin kun muutin tähän asuntoon, minä päätin että jos vielä jatkat stalkkaamista ja häiriköintiä talossa, en halua koskaan olla ystäväsi! Voin huonosti, kun ajattelenkin että pitäisi olla jossain tekemisissä kanssasi!

        Kerran ja jopa kahdestikin voisi tietysti käydä tälläinen sisällössäsi mainittu tilanne, mutta eikö sinun kohdalla palstaäijä ole enemmänkin niin, että nämä tuntemukset seuraa huoneistosta sekä ympäristöstä toiseen ja aina joku kuumottaa joko ylä- tai alakerrassa


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Minä se en ole ainakaan, joten toivon että lopetat sellaisesta haaveilun kokonaan ainiaaksi! Muuten teen sinusta rikosilmoituksen! Jos vielä kerran lähestyt otan sinusta valokuvan ja vien sen poliisilaitokselle todisteeksi!

        Ihan huvittavaa seurattavaa sinänsä palstaäijä tämä uuvattitukareille suunnattu näytelmäsi monologin muodossa, mutta. T


    • Anonyymi00057

      bääänis kaivetu lämpimän tilaa
      t mieheltä aivusta

    • Anonyymi00084

      Voithan leikkauttaa. Miksi ei?

    • Anonyymi00085

      🍑
      🔥
      🚽

    • Anonyymi00086

      Hyvää kannattaa odottaa vaikka kuinka polttelisi. Ole kärsivällinen.

      Mn tumma

      • Anonyymi00090

        Nukkuu.


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Nukkuu.

        Hyvin osaat olla hiljaa. Näppäimet äänettömälle.


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Hyvin osaat olla hiljaa. Näppäimet äänettömälle.

        Nukkuu klo 23.41.39.


    • Anonyymi00087

      Leikkaa!

      • Anonyymi00088

        Kuohittu on.


    • Anonyymi00092

      Oletko naimisissa ap?

      • Anonyymi00093

        Kun kirjoitit Luojasta.


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Kun kirjoitit Luojasta.

        Siis ed. on sama kuin edellinen.


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Siis ed. on sama kuin edellinen.

        Eli pelkkä trollin plöräytys


    • Anonyymi00115

      Vanha stalkkaava ukko vauhdissa.

      • Anonyymi00116

        Saatko paljonkin irti tästä mielikuvitusleikistä.


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Saatko paljonkin irti tästä mielikuvitusleikistä.

        No entäpä itse- saatko paljonkin irti siitä että pyörit täällä jotenkin hätääntyneen oloisena ikäänkun kiistämässä jotain aika heppoisilla spekseillä? Sivusta naiselta


    • Anonyymi00118

      Vammaiset eivät ymmärrä, että naisella on tunteet, eikä ole vain seksiväline.

      • Anonyymi00123

        Päinvastoin.


      • Anonyymi00134

        Liittyy aiheeseen miten? Korkea libido ja toisen kunnioittaminen ihmisenä ovat kaksi täysin eri asiaa. Toinen ei sulje toista pois. Miten te ootte näin debiilejä täällä? Ja mua vielä haukutaan tyhmäksi... hohhoijaa.


    • Anonyymi00120

      Onko tullut mieleen että muillakin on ja eivät kirjoita niistä

      • Anonyymi00132

        Tuskin näin pahaa että siemenjohtimissa kramppaa ja selkäranka kihelmöi kivuliaasti.


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00132 kirjoitti:

        Tuskin näin pahaa että siemenjohtimissa kramppaa ja selkäranka kihelmöi kivuliaasti.

        Mun munanjohdin on kans ihan sökö 🤪


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00139 kirjoitti:

        Mun munanjohdin on kans ihan sökö 🤪

        Vaikuttaako se sulla hedelmällisyyteen?


    • Anonyymi00124

      Mitä jos nainen kirjoittaisi näin? miehet paheksuisivat.
      Ei ole tasa-arvoa.

      • Anonyymi00130

        Miksei nainen saisi kirjoittaa? Minun mielestä saa, enkä paheksu. Olet itse osa ongelmaa tolla ennakkoasenteellasi.


    • Anonyymi00125

      Niin, sinulaisesi ovat primitiivisiä immeisiä. Kun päässä ei ole niitä kuuluisia aivosoluja, niin ainoa asia mikä herneen sisälle mahtuu on vain panetus ja seksi. Säälittävä olet.

      • Anonyymi00129

        Vai niin. Kaikki jotka minut tuntevat, kuvailevat minua aina älykkääksi. Ei kai pnetus korreloi älykkyyden kanssa mitenkään. Mulla on vaan terveet testotasot.


    • Anonyymi00128

      Rakasti

    • Anonyymi00133

      Ei, ne pallit pitää kiikuttaa oikeaan paikkaan 😂

      • Anonyymi00135

        Kuka antais helpotusta?


      • Anonyymi00136
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        Kuka antais helpotusta?

        Varmaan sun kaivattu 🤔


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00136 kirjoitti:

        Varmaan sun kaivattu 🤔

        Toivottavasti hän. Toivottavasti meistä tulee vielä pari.


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Toivottavasti hän. Toivottavasti meistä tulee vielä pari.

        Oletko ottanut yhteyttä häneen?


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00138 kirjoitti:

        Oletko ottanut yhteyttä häneen?

        Olen kyllä ottanut.


    • Nyrkki-kyllikki pitää seuraa kyllä.

      • Anonyymi00145

        Ei pidä. En saa mitään mielihyvää itseni koskettelusta.


      • Anonyymi00148

        Paratiisilliseen seksielämään riittää nyrkki kyllikki ja noin puoli metrinen Fantasia seksilelu.


    • Anonyymi00143

      Ootko kuullu niitä kahta suomalaista sanontaa,

      verinen vittu mulkun herkku, toinen menee
      vieras vittu mulku herkku

      Oon ite muuten verisen vitun ystäviä sit ennemmin.

    • Anonyymi00147

      Voi veikkoset minulla kävi paljon hullummin sentään. Noin 50v. ilman naista ja halusin myös tulla uskoon. Hommasin viimeinTyttöystävän ja ihan ainutlaatuisen hyvän sekä uskollisen, ajatuksena että se riittäisi uskoon tuloon, ei riittänyt. Sen sijaan Tyttöystävä otti Jumalan paikan. Ikuinen elämä kiinnostaisikin vain näissä asetelmissa ja siitä siis iso HUOM !! !!

    • Anonyymi00149

      Kyllä minä olen sitä ajatellut että jos Luoja loi minut niin mitä helvettiä hän oikein ajatteli? Vai ajatteliko yhtään mitään??

    • Anonyymi00150

      Eikö kannattaisi sitten runkata useammin?

    • Anonyymi00151

      Jaha ja täällä joku taas ulisee sinisistä säkeistään, no paa ne vaikka kraanan alle

    • Anonyymi00152

      Jumalaa ei ole olemassa ja se on yksinkertaisin vastaus jonka todistaa jo nykyhallituksen olemassaolo 100% varmaksi. Elämä on itse sekajäte kaatopaikka jos niikseen tulee ja Raamattu on keksitty aikuisten satukirja pelkäksi selityslohtuksi.

    • Anonyymi00153

      Seksihalut on ihan vain luonnon tuoma ihmisen loputtoman lisääntymisen pakko niin että tupehtuu viimein itseensä rajallisessa pallossansa tai ehtii asuttaa avaruutta sitä ennen että saas nähdä kummin viimein käy?.

    • Anonyymi00154

      Nyrkkikyllikki on ilmainen ja lyömätön ratkaisu ja höysteeksi vaikka redtube taulutv:ssä. Kaikki muu seksi maksaa ihan maltaita tai parisuhde vie vapaa-ajan ja ehkä viimein lopun tolkunkin ja koko pankkitilin muine pärssisijoituksineen tai yleensä voi menettää koko omaisuutensa Ulosotto KruunuVoudille kun menee kaikki sekaannukseksi ja ei se ole edes mikään tae vaan parisuhteessakin voi jäädä ilman seksiä. tai sitten sitä on niin saakelin harvoin että se on nyrkkikyllkin puheille mentävä jokatapauksessa viimein.. Elämän muotti on rakennettu itse pirullisuuteen ja sekä ja Vaikka kaikki toimisi niiin viikatemies tulee väliin kuitenkin että hyvin väliaikaisen lyhyttä kaikki on vain.

    • Anonyymi00155

      Sekin auttaa koviin seksihaluihin että joku nai perseeseen jumalattoman kokoisella vehkeellä. Söpöillä naisillakin on monilla nykyään isot vehkeet ja ne tykkää kovasti pamputtaa ja on todellakin kovat miesten himot. Ne ei katso sukuypuoleen vaan panisivat varmaan reijällistä sahapukkiakin.

      • Anonyymi00161

        Hyi tuollaisia juttuja!


    • Anonyymi00156

      Elämän kovimmat totuudet on kiven kovia. Nätti Trans-nainen paineli kerrostalon kaksiossa lähes pesäpallomailan kokoisella pippelillä niin että betonielementit ja takstoolit vain notkui hydraulisesta menosta ja nautinnosta. TäysTyydytys kesti lähes kolme vuotta.

      • Anonyymi00162

        Älä valehtele!


    • Anonyymi00157

      Niin yksinkertaisesti ja kuten JVG rehellisesti. Nykyhallituksen tuomaan kovaan vitutukseen on ratkaisuna hankkia niin suurta Peenistä pyllyyn kun vain markkinataloudesta löytyy !! !!

    • Anonyymi00158

      Uskon vahvasti että ainakin puoli Suomea menee ns. Hallitusohjelman seurauksista ihan sekaisin sekä hulluksi ja PenisPentti seikkailee uudessa tilaneessa ihan omassa sarjassaan. Tulee tehtyä ne Jim Carreyt eli persoona jakautuu kahtia ja menee itsensä kanssa naimisiin ja panna sitten itseä, itse itsensä rakastaja.

    • Anonyymi00159

      Jos katsoo Purran kuvaa eli Kalevalan Pohjan akkaa ja hänen politiikkaansa niin ei tarvi seksiä enään ollenkaan, se lähinnä vain oksettaa. Painajainen painajaisesta.

      • Anonyymi00160

        Painajainen painajaisesta ihan samoin kuin stalkkeri,joka ei osannut sanoa edes yhtä sanaa kymmenen vuoden stalkkaamisen aikana kertaakaan! Kyllä luulisi stalkkeria hävettävän moinen toiminta! Stalkkerien ykkösnössö!


    • Anonyymi00163

      Nykypolitiikan seurauksista Suomeen voi tulla jopa Jammu Siltavuori ilmiö.

    • Anonyymi00164

      Minä näkisin kyllä ja varoitan vakavasti että Suomeen voi tulla Jammu Siltavuori ilmiö. Niin käsittämättömän tyhmää on politiikan suuntaus ja siihen pesiytynyt usko että kun ihmiset ajetaan oikein ahtaalle tulee siitä yhteiskunnalle suuri taloushyöty ja raha ottaa Jumalan paikan.

    • Anonyymi00165

      Tähän voisi kiteyttää palstan filosofian ja sanoman että tekoäly tulee oletko valmis? Se voikin tehdä ihmisestä täysin ajattelemattoman siis tyhmyys tiivistyy ja olemattoman koska se päättää kuka saa seksiä ja milloin mitäkin. Työt, autot, pankkilainat, puolisot ja asunnot. Päättäjistäkin tulee ihan tarpeettomia. Voi olla että iso osa joutuu seisomaan tumput suorina kun ei saa mitään. No ne sanoo notta että tutkimattomat ovat Jumalan tiet. Kyllä ihmisen ja koko ihmiskunnat tiet ne vasta tutkimattomat onkin. Onhan se helppoo jos tulevaisuudessa ei tarvitse ajatellakaan enään yhtään mitään kun sekin on ajateltu puolesta valmiiksi muun toimesta.

    • Anonyymi00166

      Tekoäly voi olla siitä vaarallista kuten rahakin että se ottaa viimein jopa Jumalan paikan ja uskonnotkin ovat jokseenkin sitten tarpeettomia, ainakin jos tunteetkin katoaa. Sanoisin että tuiki merkillistä on ihmisen tie myös kaikkine haluineen ja miksi?

    • Anonyymi00168

      Voiko tulevaisuudessa kaikki saada mm. seksiä ihan rahattomasti ja totaali kyllästymiseen asti. Kyllä taitaa voida kun tulee tekoäly oikein voimiinsa eli ihminen luo itselleen Jumalan tai jopa Jumalat. Tosin sitä ei sitten tiedä kuinka nopea loppu se on kun kukaan ei ajattele eikä tarvitse ajatella enään yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe