Vielä?
Rakastatko mua
33
286
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nimi ei täsmää.
- Anonyymi00017UUSI
Eikä sanat tai teot.
Sivusta - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eikä sanat tai teot.
SivustaKerro lisää, kun tiedät, on niin tylsää,
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kerro lisää, kun tiedät, on niin tylsää,
Jos osuu oikean, niin eiköhän hän itse tiedä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos osuu oikean, niin eiköhän hän itse tiedä.
Ja tuo, että nimi ei täsmää oli joltain toiselta.
- Anonyymi00002UUSI
Hyvin vaikea fiilis vaihteeksi, sattuneesta/sattuneista syistä.
- Anonyymi00003UUSI
Mikä se fiilis on
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä se fiilis on
Kirjoitusvirhe.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä se fiilis on
Pska.
- Anonyymi00005UUSI
Rakastan yhtä miestä vieläkin ♥️
Naiselta- Anonyymi00006UUSI
Niinhän me kaikki täällä. ❤️
- Anonyymi00033UUSI
no oletko kertonut sen Hän miehelle myös?
- Anonyymi00007UUSI
Miten se yhtäkkiä olisi muuttunut? ❤️
- Anonyymi00008UUSI
Tuntuu tosi raskaalta että yhteyttä ei nyt synnykään
- Anonyymi00009UUSI
Vois olla pahemminkin.
- Anonyymi00018UUSI
Miksi ei synny?
Sivusta - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi ei synny?
SivustaHän ei suostu sopimaan mitään koska pelkää että joku tunnistaa
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi ei synny?
SivustaKävin itse juuri katsomassa hänen facebook-seinänsä eikä näytä yksinäiseltä ihmiseltä. Odottaa silti että minä ottaisin yhteyttä vaikka hän varmasti ei erehtyisi itse
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hän ei suostu sopimaan mitään koska pelkää että joku tunnistaa
Mitä mun pitää sun kanssa sopia, hän tässä ?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mitä mun pitää sun kanssa sopia, hän tässä ?
Että kumpi soittaa ja kenelle
- Anonyymi00010UUSI
Olet vaikea ihminen mutta vaikeisiin syntyy usein se syvin suhde/yhteys jollain oudolla tavalla. Kyllä minä välitän sinusta. Todella toivoisin kommunikaatioyhteyttä ilman pelkoa... ja miksi ei, kaksi aikuista ihmistä juttelemassa ei ole eriskummallinen asia maan päällä
- Anonyymi00012UUSI
Meilläpäin melko harvinaista, ryhmähommia harrastellaan.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Meilläpäin melko harvinaista, ryhmähommia harrastellaan.
Onko teillä sittenkin se haaremi mitä olen aina epäillytkin ?😅
Naiselta miehelle - Anonyymi00015UUSI
En halua kuulla enää ettet välitä
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ole koskaan sanonut niin
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vältämpäs ja sä tiedät sen kyllä .
Oman elämäni olenkin sitten
törvellyt tyystin joten pysyn poissa
Minulla ei ei ikinä ollut okeas väliä sinulle.
Olisit muuten käytäytynnmonessa eri kohtaa täysin toisin .
Olin vain perseilyb paskaämpäri ja lelu!
Naiselta miehelle .
Ole sitten niiden kanssa joiden kanssa haluat elämäsi viettää🥱🤫👋🏻 - Anonyymi00030UUSI
Ei kiitos, en halua jakaa mitään ajatuksiani paljon nuoremman kanssa koskaan!
- Anonyymi00011UUSI
Pastori himoitsen sinua
- Anonyymi00021UUSI
Se on kai jo varattu.
- Anonyymi00013UUSI
Kaikki, tuntuu täysin järjettömältä & ainoa, asia, mitä olen tehnyt, noin 3 vuoden aikana, & on, omaksi ilokseni keksintöjä media,laitteille & osa todella hyviä, pieni osa huonompia, & ja, suurin osa todella yksinkertaisia, että, ketä tahansa olisi voinut keksiä ne & ja, joitakin keksintöjä on käytetty väärin, & mihin en alunperin halunnut, niitä, niin käytettävän, & masentaa, erittäin paljon ja väsyttää erittäin paljon & sama ongelma ollut & jo, melkein koko elämäni & toivon, vain, että eläisin äärimmäisen pitkän elämän ja erittäin terveen elämän ja samoin omaiset, & he, ovat kuitenkin rakkainta minulle elämässäni, & kaikki, tuntuu pilapiirretyltä, mutta, on totta täysin, & ei, vain enää jaksaisi ihmiskunnan järjettömyyttä enää, & ja, silti haaveilisin, äärimmäisen pitkästä elämästä omaisten kanssa & kunpa, vain ymmärrettäisiin, että itselläni, eivät aivot toimi, & silmät on huonot & molemmissa korvissa tinnittaa & ja, molemmissa käsissä on nivelrikko & ja, sitä sun tätä lisäksi, & kaipaisin vain viimeinkin olla, vain viimeinkin omaisten kanssa, ei muuta, & kunpa, viimeistä haavetta, ei vain otettaisi pois itseltäni & en, vain jaksaisi sitä, kun en ole lapsesta saakka kunnossa & erittäin vaikea henkinen sairaus, pikku,lapsesta saakka, N
- Anonyymi00023UUSI
Niin täällä kaikilla tuo viimeinen osa täsmää.
- Anonyymi00029UUSI
En ole koskaan rakastanut minua todella paljon nuorempaa henkilöä! Olen vain toivonut että hän jättäisi minut rauhaan lopullisesti!
- Anonyymi00031UUSI
Rakastan. E
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739