Siis miksi sinä et saisi?
Kerroppa miksi minuun ei saisi rakastua?
46
487
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska en voi luottaa
- Anonyymi00023
Näin, uskallanko rakastua, jollen saa uskottavaa "harvemmin" vastarakkautta takaisin? Luotanko riittävästi ihmisiin, onko toinen riittävä tai minä riittävä hänelle? Usko epäonnistumisiin liian voimakasta "mielessä". Olenko jo liian tottunut yksin olemiseen? Epävarmuus ohjaa tekemisäni ikävien kokemien kokemana, muisti ei nollaudu vuosienkaan jälkeen 🥲🫣
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Näin, uskallanko rakastua, jollen saa uskottavaa "harvemmin" vastarakkautta takaisin? Luotanko riittävästi ihmisiin, onko toinen riittävä tai minä riittävä hänelle? Usko epäonnistumisiin liian voimakasta "mielessä". Olenko jo liian tottunut yksin olemiseen? Epävarmuus ohjaa tekemisäni ikävien kokemien kokemana, muisti ei nollaudu vuosienkaan jälkeen 🥲🫣
Tekemisiäni- korjaus.
- Anonyymi00002
Eri uskonto
- Anonyymi00011
Siis oikeasti 🤨?
- Anonyymi00020
Ohi
- Anonyymi00003
Ei sille ole mitään syytä.
- Anonyymi00004
Kun ei ees tunneta.
- Anonyymi00025
Joo mutta kun äiti sano ,että kierrä hutsut kaukaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo mutta kun äiti sano ,että kierrä hutsut kaukaa.
Mikä se sellainen äiti on, onko kenties itsekin hutsuillut ja tiedostaa, että sellaiseen ei ole luottaminen?
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mikä se sellainen äiti on, onko kenties itsekin hutsuillut ja tiedostaa, että sellaiseen ei ole luottaminen?
Juu, hän tietää mistä puhuu.
- Anonyymi00005
Jos olen sinun mielestä jotenkin vammainen, niin mieti mitä se kertoo sinusta jos rakastut vammaiseen! Ap
- Anonyymi00006
Miten niin vammainen? Tuskin nyt sentään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No miksi minuun ei saisi sitten rakastua? Tai että joku menettäisi jotain jos rakastuu minuun?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
No miksi minuun ei saisi sitten rakastua? Tai että joku menettäisi jotain jos rakastuu minuun?
Totta kai sinuun voi rakastua. Eihän siinä kukaan menetä mitään. Päinvastoin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä pahaa jos molemmat.
- Anonyymi00008
Koska olen varattu, niin ei mua kannata ottaa niin tosissaan. En ole eroamassa.
Nainen- Anonyymi00010
Tietääkö IRL, että olet varattu?
- Anonyymi00012
Ei sua ota edes ukkos tosissaan.
- Anonyymi00014
N nainen
- Anonyymi00037
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei sua ota edes ukkos tosissaan.
Taitaa ottaa. Ei olla koskaan edes puhuttu erosta. En usko, että hän ajattelee, että se olisi käynyt mielessänikään. Eikä koskaan olla puhuttu pettämisestä. Hänelle selvästi abstrakti käsite, josta mainitaan joissain tv-sarjoissa tai biiseissä. Epäkiinnostava aihe.
- Anonyymi00013
Siksi kun olen typerä pikkupoika, joka ei uskalla lähestyä ekkä näyttää tykkäämistään.
- Anonyymi00015
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minä en halua yhdenkään minua paljon nuoremman enää lähestyvän minua koskaan!
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minä en halua yhdenkään minua paljon nuoremman enää lähestyvän minua koskaan!
Ootko 35 v !
- Anonyymi00016
Mun oma elämän jatko ja selviytyminen eteenpäin ei ole mitenkään varmaa.
Olis tosi surulista jos mun elämässä tai vierellä olis joku aivan ihana ihminen kärsimässä mun itseni lisäksi tästä kaikesta.
Parempi kun ei tiedä
Ja elää elämäänsä ihanasti aivan muualla
Minusta yhtään piittaamatta 😮💨
Ja niinhän mies on tehnytkin
Ei mitään kohtaamista
Ymmärrystä tai muuta yritystä luoda yhteyttä yli vuoteen ....
Naiselta miehelle .... - Anonyymi00017
Kiellettyä rakkautta.
- Anonyymi00018
Ei ole. Kuka oikeasti kieltää?
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niinpä ja kenen vai keiden rakkaudet.
- Anonyymi00042
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sukurutsa taitaa olla vielä kielletty?
- Anonyymi00019
Siksi ettei minulla ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään, ei ole ollut enää koskaan sen jälkeen kun erosin jo kauan sitten! Pidän vain samaa ikäluokkaa olevista henkilöistä kuin itse olen. Se on ollut aina näin!
- Anonyymi00026
Mä olen liian läski sulle ja sen takia kuulun alimpaan kastiin.
Kaveri juuri sanoi mulle, että mä olen masentunut vaikka en sitä myönnäkkään. Tää palsta ei ole hyvästä mulle.
Heippa - Anonyymi00029
Voi teitä onnettomia ihmisiä. Sivustaseuraaja.
- Anonyymi00031
Sukusi estäisi sen.
- Anonyymi00033
Ei helvata,no sitte kannattaa jättää väliin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei helvata,no sitte kannattaa jättää väliin.
Jep lynkkaustuomio auringonlaskun aikaan.
- Anonyymi00036
Onko kaivattusi romani?
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Onko kaivattusi romani?
No siis 😅
- Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jep lynkkaustuomio auringonlaskun aikaan.
Ei mutta joutuu koko suvun tyydyttään.
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei mutta joutuu koko suvun tyydyttään.
Oho,Ompa kumma suku.
- Anonyymi00032
- Anonyymi00040
Oon paha.
- Anonyymi00046
Läpeensä.
- Anonyymi00041
Ehkä ei tunne olevansa sulle sopiva, hyvästä.
- Anonyymi00044
Nainen on vääränlainen, käytös ja luonne sellainen, joka herättää vastemielisiä mielikuvia. Teen näiden kohdalla tietoisen päätöksen, ei ikinä, ei minkäänlaista kontaktia tai muuta.
- Anonyymi00045
Saa.
- Anonyymi00047
Eihän tunteilleen mitään voi, ihastunut oon kyllä ja tiedän että rakastun jos enemmän oltais tekemisissä.- mieheltä nuorelle kauniille..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1902661Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy332285Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä2072259Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82691741Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1431371Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861224Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021178Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171062Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451030- 84957