typerä alusta loppuun asti, eikä sillä ole koskaan ollut mitään mahdollisuutta saada mitään hyvää aikaan! Pelkkää häirintää aina! Ette kyllä ole järjen jättiläisiä, te ketkä sen aloititte! En enää ole mukana projektissa, enkä olisi koskaan halunnut ollakaan, hyi saa..na! Ette koskaan ymmärtäneet sitä kuinka paljon pahaa oloa olen joutunut projektin takia kokemaan! Miksi ette lopettaneet sitä kun sitä pyysin!
Projekti on ollut
4
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
En voi ymmärtää sitä, miksi minut valittiin projektiin, kunpa ette koskaan olisi aloittaneet sitä! Hyi hävetkää!
- Anonyymi00002
Poliisille lähtee kohta tieto ja pitäisikö projektin aloittajien saada syyte kauan jatkuneen henkisen ja psyykkisen tilan vaarantamisesta, koska kyseessä henkilö joka ei ole enää nuori!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Poliisille lähtee kohta tieto ja pitäisikö projektin aloittajien saada syyte kauan jatkuneen henkisen ja psyykkisen tilan vaarantamisesta, koska kyseessä henkilö joka ei ole enää nuori!
Miksi ihmeessä minun luultiin haluta olla mukana projektissa, miksi kukaan ei kertonut tarkemmin minulle jo ennen projektin aloitusta, että mikä sen tarkoitus oli!!
- Anonyymi00004
Koon takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571838Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18897- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543