Päätin viimein ryhtyä homoksi

Anonyymi-ap

Koko ikäni olen ollut 100% hetero, mutta tässä tänään päätin että olen mieluummin homo. Katselen nyt homojynkkyä ja runkkaile. Lentää pidemmälle kuin koskaan aikaisemmin. Mietteitä, aatteita!?

25

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jaa vain niin kiitos tiedosta. Oonki hetero hehhee, joten pysy 238 km päässä minusta, kiitos!

      • Anonyymi00002

        Olen 237km päässä ja lähestyn kaikenaikaa 100km/h nopeudella.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Olen 237km päässä ja lähestyn kaikenaikaa 100km/h nopeudella.

        Mee niuvanniemeen siellä spede lähestyy kuivana kakkoseen buaahaa


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede lähestyy kuivana kakkoseen buaahaa

        Buaahaa spede se vaan jaksaa tyrkyttää itteänsä. Mitäs olet niuviksen buaahaa homppeli.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Buaahaa spede se vaan jaksaa tyrkyttää itteänsä. Mitäs olet niuviksen buaahaa homppeli.

        Sää mää ja bää on nyt homppeli buaahaa


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt homppeli buaahaa

        Miten daiju tuo sää mää ja bää voi ollakkin. Samaa toistaa ei osaa yhtään omaa juttuu. Kopioi toisten kommentteja ja määkii sit siihen.


    • Anonyymi00010

      Buahaa…komentoijat tuntuu olevan aktiivisimpia kävijöitä tällä saitilla.

      • Anonyymi00011

        Eiköhän noita laita yksi ja sama henkilö. Buaahaa spede ja sää mää ja bää.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Eiköhän noita laita yksi ja sama henkilö. Buaahaa spede ja sää mää ja bää.

        Siis sinä tunget nokkas joka reikään hyh hyh


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Siis sinä tunget nokkas joka reikään hyh hyh

        Sinähän sen tiedät mihin reikiin nokkas buaahaa spedenä ja määkijänä työnnät. Mitäs työnnät kenen perseessäse nyt on kun noin haisee.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Siis sinä tunget nokkas joka reikään hyh hyh

        Katos sää mää ja bää kilahti. Mites nyt noin kävi osui ja upposi.


    • Anonyymi00018

      Homopornoa tulee itsekin useimmiten runkkaillessa katseltua. Heterona. Kiinnostus herännyt muuhunkin, joten kait oon bi, kun miehet alkaneet seksuaalisessa mielessä kiinnostamaan

      • Anonyymi00024

        kokeile kyllä anaali-orkku on mahtava kokemus pitää vaan olla kestä mies tai sitten useempi ite olin 5 kaverin pantavana siis koko ajan kyrpä pepussa orkku oli upee tulin vatsalleni


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        kokeile kyllä anaali-orkku on mahtava kokemus pitää vaan olla kestä mies tai sitten useempi ite olin 5 kaverin pantavana siis koko ajan kyrpä pepussa orkku oli upee tulin vatsalleni

        Se orkku olis varmaankin hieno kokemus. Pitäis vaan löytää luotettava top.


    • Anonyymi00019

      Tieteellisten tutkimusten mukaan kaikki ihmiset ovat enemmän tai vähemmän biseksuaaleja, eikä 100-prosenttisia heteroita ole olemassakaan. Ne, jotka asiasta eniten suuttuvat, hermostuvat, irvistelevät ja sen kieltävät tai tyrmäävät, pelkäävät omia tuntojaan ja ajatuksiaan.

    • sittenkun saat jonkun imemään kulliasi , siinä pornoa katsellessa , niin silloin se mälli vasta lentääkin 😋

      • Anonyymi00021

        Olis mukava katella trans/cd pornoa samalla kun otetaan suihin. Lopuksi tietysti toiselta imut kullista ja mällit suuhun.
        Ihan alkaa kalu kovenemaan. 💦


      • Anonyymi00025

        kavern kans gay-pornoa kattoessa siltä saa mahtavan lastin tulemaan jos jatkan saatan saada myös peppuunkin tai toisen suuhun


    • Anonyymi00022

      ALOITTAJAN KANNATTAA HANKKIUTUA BUKKAKE LEFFAAN SAA JUODA SPEHMAA

    • Anonyymi00023

      nuorena serkkuni otti mukaan lavalle sanoi jos ei tyttöä löydy voi löytyä muuta sinä iltana sain kolmea mahtavaa kullia peppuuni oli ja on yhä mahtavaa

    • Anonyymi00027

      Hakeudu toki lääkäriin, oikeammin psyykkarin vastaan otolle.

      • Anonyymi00028

        No et sinäkään apua saanut kun homo palstalla olet.


    • hih jotakin hoitoa tähän kevät kiimaan pitäisi saada , vaikka mahlatikkua imemällä 😋

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe