Varatun naisen tissejä himoitsen.
Kouria ja puristella,lutkuttaa nännejä
Kunnes pillusi valuu ja voihkit nautinnosta
Hermanni setä
Rouvan rintoja
19
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missäpäin oot.mun nainen tykkää tissihoidosta.
- Anonyymi00004
PK seudulla
Millaiset rinnat rouvallasi?
Hermanni setä - Anonyymi00005
Buaahaa spede buaahaa. Kaveris puoletako nyt muka kerrot.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
PK seudulla
Millaiset rinnat rouvallasi?
Hermanni setäLiian kaukana sitten.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Liian kaukana sitten.
Minuakin kiinnostaisi, olen 50+ mies Savosta.
Mistäpäin te? - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi, olen 50 mies Savosta.
Mistäpäin te?Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00002
Mee vitun feikki trolli navettaan siellä niitä utareita riittää
- Anonyymi00007
minulla olisi mieheni ehdoitti tätä ja hoidan asian nopeasti autossa mieluiten
- Anonyymi00016UUSI
No hyh mitäs olet ja riehaannuit. Hyi saatana mistä teitä rämesikoja tännekkin riittää.
- Anonyymi00017UUSI
Autossa PK seudulla voisin rintojasi kouria ja imeä.
Koska sinulle sopii?
Hermanni setä
minullakin on isot tissit , toisin ne ovat silikooniset , mutta ovat sedät tykänneet niitä puristella , kun imen heidän kulleja 😋
- Anonyymi00008
minulla on ihan keskikokoiset kavereihini verraten ja voisimme tehdä kimpan joskus ja vähän ehkä panea
Anonyymi00008 kirjoitti:
minulla on ihan keskikokoiset kavereihini verraten ja voisimme tehdä kimpan joskus ja vähän ehkä panea
kuulostaa kiehtovalta , kuinka monta tulisi kimppaan ? 😋
- Anonyymi00009
kullityttö kirjoitti:
kuulostaa kiehtovalta , kuinka monta tulisi kimppaan ? 😋
ainakin me jä kyrvän antaja
- Anonyymi00011UUSI
kullityttö kirjoitti:
ah hienoa
sovitaan aikaja paikka tai otetaan ainakin toistemme numerot
Anonyymi00011 kirjoitti:
sovitaan aikaja paikka tai otetaan ainakin toistemme numerot
onko kik sovellusta ?
- Anonyymi00018UUSI
kullityttö kirjoitti:
onko kik sovellusta ?
ei valitettavasti
- Anonyymi00015UUSI
Unelma olisi puristella ja imeä tisuja sitten sais sormella kokea alakertaa. 02-alue suomimies 47v
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1662440Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222194Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka4981671Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3111428Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte201267Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J4201229Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s1341096Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.1071075kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001055Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp9982