Oikeasti. Kuvaannollisesti kuitenkin. Etten ihan niin kun silleen juu nou kannibaaliksi ala. Kun en saa tarpeekseni sinusta.
Mies rakas haluaisin vain syödä sinut
17
327
Vastaukset
- Anonyymi00001
- Anonyymi00002
Apua!!! Ei minua saa syödä!
- Anonyymi00003
Saa ainakin maistaa!!! 😋 ap
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Saa ainakin maistaa!!! 😋 ap
näköiskakkua suosittelen😅😁
- Anonyymi00005
Olet hullu! Lopeta tämä pilailu hölö mies
- Anonyymi00006
Paha laskuhumala palstanarkilla taas pitää keksiä höpöjä
- Anonyymi00008
Jokainen tulkoon uskollaan autuaakseen. Kaikki ei usko🥸
- Anonyymi00010
Se mies myrkyttää itse oman lampensa kun tuijottelee oma peilikuvaansa tunteettomana
Yksin jää ikuisesti - Anonyymi00012
Vaikutat itse palstaäijän aloituksia selostava jotenkin kitkuiselta ja siltä kuin aika loppuisi maailmassa kesken kun et malta odottaa, että palstaäijä kirjoittaisi edes vähänkään enemmän puheenparsiisi liittyvän aiheen, vaan nämä sentimentaaliset itsekehut käy hyvin myös. T naiselta- arkipäivätkö pyhien jälkeen ahristaa?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vaikutat itse palstaäijän aloituksia selostava jotenkin kitkuiselta ja siltä kuin aika loppuisi maailmassa kesken kun et malta odottaa, että palstaäijä kirjoittaisi edes vähänkään enemmän puheenparsiisi liittyvän aiheen, vaan nämä sentimentaaliset itsekehut käy hyvin myös. T naiselta- arkipäivätkö pyhien jälkeen ahristaa?
Ja mitä olen välillä lueskellut tätä proosaa, että kun kerran aina on se laskuhumala, niin koska hän nousuhumalaa havainnoipi sitten? Palsta_narkilla lasku_humala vähän juosten justus kerrontaa taas
- Anonyymi00007
P-nainen saa jos tahtoo ja ihan omilla ehdoillaan. - tee sivusta
- Anonyymi00011
Lapsellista.
- Anonyymi00014
DELULU herännyt ja aamu/päiväpuuro syöty nyt jaksaa taas ulvoo miehen perään 🤭
- Anonyymi00015
https://youtu.be/8RJm4iynxU0?si=qbQlfhmG3tHti7do jos eräänä nuorempana olet herkkuper...suu ymmärtäen hyvän päälle niin toivon mukaan ei ole pakko koskaan oikeasti syödä toista ihmistä.
- Anonyymi00016
Tiedän tunteen, kun toinen näyttää ja tuntuu niin ihanalta että pelkää vahingossa puraisevansa tätä tai syödä vatsaansa❤️💜💝
- Anonyymi00017
Olisin vaan kiltisti naisen halauksessa jos hän suukottelisi minua menemään.
- Anonyymi00018
Uutuuden viehätystä vain. Kyllä se siitä laantuu kun totuus paljastuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736