Veneily on kielletävä!

Anonyymi-ap

Aivan turha yksityisveneily on kiellettävä. Se saastuttaa ja aiheuttaa mittavia ympäristökuormituksia. Lisäksi veneilijät on mulkkuja.

62

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      HEKO HEKO HONK HONK !!
      (raa'an merimiehen naurua)

    • Anonyymi00002

      Tarkoitit varmaan muikkuja.

    • Anonyymi00003

      HOMOT👨‍❤️‍💋‍👨👨‍❤️‍💋‍👨

    • Anonyymi00004

      Ok.

    • Anonyymi00005

      Aloittaja voisi lopettaa web:in käytön koska se on hänelle turhaa ja kuluttaa luonnonvaroja laajalla sektorilla laitteen valmistuksesta sähkön kulutukseen ja kaikkea siinä välissä.

      Lähdetään siitä.

      • Anonyymi00006

        Lähdetään siitä, kumpi kuluttaa luonnonvaroja enemmän.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Lähdetään siitä, kumpi kuluttaa luonnonvaroja enemmän.

        Aloittaja tietysti! Ilman sitä ei tätäkään viestiä olisi kirjoitettu. Aloittajan syytä kaikki.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Lähdetään siitä, kumpi kuluttaa luonnonvaroja enemmän.

        Huono periaate!


    • Anonyymi00008

      Turhille ylellisyystuotteille kunnon raippavero.

      • Anonyymi00011

        Konevoimallakin voi purjehtia, ja kuten tiedämme, kaikki paitsi purjehtiminen on turhaa.


    • Anonyymi00010

      Naiminen pitää kieltää: siitä on pahimmassa tapauksessa tuloksena aloittajan kaltaisia kyrväkkeitä.

      • Anonyymi00012

        Ja sinut olisi ollut paras heittää lakanoille ,ei olisi tullut tuonlaista täysmulkkua.


    • Anonyymi00013

      Miksei veneille ole käyttömaksua, niinku autoille. Moottoripyörät ja mopot kiellettävä myös. Kohti vihreää siirtymää!

      • Anonyymi00014

        Kenkävero kävelijöille ja ilman pilaamisesta myös.


      • Anonyymi00018

        Luuletko oikeasti, että autojen käyttömaksu on ympäristösyistä? Älä naurata.

        Valtion kassa on se syy.

        Autoja ja autoilua verotetaan, koska riittävän moni on niistä riippuvaisia, eikä ole muita vaihtoehtoja kuin maksaminen. Jos veneitä verotettaisiin yhtä ankarasti, olisi vaikutus valtionkassaan miinusmerkkinen, koska veneily loppuisi, ja suuri osa venealasta elantonsa saavista siirtyisivät valtion eläteiksi.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Luuletko oikeasti, että autojen käyttömaksu on ympäristösyistä? Älä naurata.

        Valtion kassa on se syy.

        Autoja ja autoilua verotetaan, koska riittävän moni on niistä riippuvaisia, eikä ole muita vaihtoehtoja kuin maksaminen. Jos veneitä verotettaisiin yhtä ankarasti, olisi vaikutus valtionkassaan miinusmerkkinen, koska veneily loppuisi, ja suuri osa venealasta elantonsa saavista siirtyisivät valtion eläteiksi.

        Juuri se tässä on tavoitteena, että kerskakulutus loppuisi.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Juuri se tässä on tavoitteena, että kerskakulutus loppuisi.

        Mieluummin kerskakulutusta kuin kurjistamista, eikä läheskään kaikki veneily ole kerskakulutusta. Ehdotetuilla toimenpiteillä ei saada muuta kuin kurjuutta aikaiseksi kansalle, ja lyhytnäköisesti poliittiselle eliitille enemmän törsättävää.


    • Anonyymi00015

      Vain uppoamattomuussertifikaatin täyttävät täysuretaaniveneet ja -laivat tulee sallia jatkossa!

    • Anonyymi00016

      Jälleen se suomalainen perusratkaisu kaikkeen; kielletään se! Kielletään kaikki!

      • Anonyymi00017

        Mutta miten esimerkiksi tämä xD joka kehui että on neljä venettä ,sehän on ympäristörikos.🤪🤪🤔🤔


    • Anonyymi00020

      Mitä on turha veneily, kuka sellaista tekee?
      Kaikilla tuntemillani veneilijöillä on funktio veneillessä, usealla useampiakin, joten askarruttaa, mitä on turha veneily?

      • Anonyymi00022

        Niinpä. Kielletään aivan turha yksityisveneily, eikä mikään käytännössä muutu, mutta onpahan yksi aivan turha kielto enemmän.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Niinpä. Kielletään aivan turha yksityisveneily, eikä mikään käytännössä muutu, mutta onpahan yksi aivan turha kielto enemmän.

        Veneily on homojen hommaa.😍😍😍😍


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Veneily on homojen hommaa.😍😍😍😍

        JUST!!!


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Veneily on homojen hommaa.😍😍😍😍

        Suurin osa kuitenkin on heterosuhteessa perheellisiä.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Suurin osa kuitenkin on heterosuhteessa perheellisiä.

        No, ne on niitä cruising-heteromiehiä.


    • Anonyymi00026

      Asia on kyllä keskustelun arvoinen, mutta aloittajan käyttämä viimeinen virke herättää kyllä kysymyksiä.
      Joka tapauksessa sanan valinta ei ole asialliseen keskusteluun sopiva, joten jätän oman osuuteni tähän.

      • Anonyymi00028

        Aloittaja on oikeassa esim.xD on täysmulkku ,kuten hän on itse sanonut veneilijät on mulkuja .😂😂😂😂😂


    • Anonyymi00029

      Kyllä se tiedetään, mitä nämä miehekkäät "kapteenit" touhuaa pienessa jurrissa keskenään, kun vaimojen silmät välttää.

      • Anonyymi00030

        Taidat itse olla "kapteeni" kun tiedät mitä "kapteenit" touhuaa.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Taidat itse olla "kapteeni" kun tiedät mitä "kapteenit" touhuaa.

        Merikarhuleikkejä tietenkin!


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Merikarhuleikkejä tietenkin!

        Mastojen kiillotusta HII O HOI


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Mastojen kiillotusta HII O HOI

        Perämiesten hommaa veneily ,no jokainen tavallaan.😍😍😍😍😁😁😁


      • Anonyymi00045

        Pitää sitä kuitenkin saada p¡llua mahdollisimman paljon!


    • Anonyymi00034

      Veneellähän paikataan heikkoa itsetuntoa ja erektio-ongelmaa.

      • Anonyymi00035

        Ehei, heikkoa itsetuntoa (ja ilmeisesti erektio-ongelmaakin) paikataan trollaamalla anonyyminä nettifoorumeilla.


    • Anonyymi00036

      Ehkä mieluummin aloitat jättämällä turhat risteilyt pois. Ja lentomatkat.

      • Anonyymi00037

        Se on eriasia kun mennään turistiristeilylle ryyppäämään. Yksityisveneily/omistaminen tulee kieltää.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Se on eriasia kun mennään turistiristeilylle ryyppäämään. Yksityisveneily/omistaminen tulee kieltää.

        Yksityisomistuksessa useimmat risteilyaluksetkin ovat. Sinusta valtion pitäisi omistaa kaiken? Olisiko sinun aika loikata Pohjois-Koreaan?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Yksityisomistuksessa useimmat risteilyaluksetkin ovat. Sinusta valtion pitäisi omistaa kaiken? Olisiko sinun aika loikata Pohjois-Koreaan?

        Minä olen jo pohjois-koreassa.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Minä olen jo pohjois-koreassa.

        No sittenhän kaikki on kohdallasi hyvin ja turha valittaa täällä miten Suomessa toimitaan.


    • Anonyymi00038

      Gastin paikka on veneessä bottom.

    • Anonyymi00042

      Nahka-fagotti soi veneessä kun tosimiehet on seilaamassa.

    • Anonyymi00043

      Myrkky maalia raavitaan joka kevät ja luonto kärsii.🧌

      • Anonyymi00047

        Ihan turha raapia, ei myrkkymaalia veneilyyn tarvita.


      • Anonyymi00051

        Kalat sontii vesistöihin ja pilaa ne


    • Anonyymi00046

      Uimallakin voi vetää uistinta.

      • Anonyymi00048

        Eihän veneporhot osaa ees uida.


    • Anonyymi00049

      kyrvät

    • Anonyymi00050

      Eläminen on kiellettävä.Ei muuta kun ydinpommeilla maapallo pilalle ja hyvä tulee

      • Anonyymi00052

        Eih, ei elämistä pidä kieltää, eikä veneilyäkään, mutta veneily on kielletävä!


      • Anonyymi00054

        Siis tarkoitit kusiaismurkut.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Siis tarkoitit kusiaismurkut.

        pienipeniksiset veneilijät


    • Anonyymi00057

      Minun mielestäni on hyvä, että edes jossain on munaa.

      Meetoota ja ammattimielensäpahoittajia ja tahallista väärin ymmärrystä on liikaa.

      Veneilijät voivat seistä ylpeinä mulkkuina!

      • Anonyymi00058

        Mulla on 2T Johnsson!!👍👍


    • Anonyymi00059

      ainut hyöty veneistä on tehdä kokko juhannuksena.

      • Anonyymi00060

        Busteri palaa aika huonosti.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Busteri palaa aika huonosti.

        Muovikipot ongelmajätteeksi.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Muovikipot ongelmajätteeksi.

        Miten se Bustereihin liittyy mihin pakasterasiat heivaat?


    • Anonyymi00063

      Onhan oikeistohallitus kieltämässä soutuveneilyn, määräämällä pelastusliivipakon.

      Siitä sitten vaan liivipoliisit joka puskaan. Jos nyt edes saisivat ne kaaharit järviltä pois.

    • Anonyymi00064
      UUSI

      Ilmaston ja vesistön pilaajat!

      • Anonyymi00065
        UUSI

        Juu, foorumeilla typeriä huutelevat ovat juurikin niitä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe