Aivan turha yksityisveneily on kiellettävä. Se saastuttaa ja aiheuttaa mittavia ympäristökuormituksia. Lisäksi veneilijät on mulkkuja.
Veneily on kielletävä!
47
629
Vastaukset
- Anonyymi00001
HEKO HEKO HONK HONK !!
(raa'an merimiehen naurua) - Anonyymi00002
Tarkoitit varmaan muikkuja.
- Anonyymi00003
HOMOT👨❤️💋👨👨❤️💋👨
- Anonyymi00004
Ok.
- Anonyymi00005
Aloittaja voisi lopettaa web:in käytön koska se on hänelle turhaa ja kuluttaa luonnonvaroja laajalla sektorilla laitteen valmistuksesta sähkön kulutukseen ja kaikkea siinä välissä.
Lähdetään siitä.- Anonyymi00006
Lähdetään siitä, kumpi kuluttaa luonnonvaroja enemmän.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aloittaja tietysti! Ilman sitä ei tätäkään viestiä olisi kirjoitettu. Aloittajan syytä kaikki.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Huono periaate!
- Anonyymi00008
Turhille ylellisyystuotteille kunnon raippavero.
- Anonyymi00011
Konevoimallakin voi purjehtia, ja kuten tiedämme, kaikki paitsi purjehtiminen on turhaa.
- Anonyymi00010
Naiminen pitää kieltää: siitä on pahimmassa tapauksessa tuloksena aloittajan kaltaisia kyrväkkeitä.
- Anonyymi00012
Ja sinut olisi ollut paras heittää lakanoille ,ei olisi tullut tuonlaista täysmulkkua.
- Anonyymi00013
Miksei veneille ole käyttömaksua, niinku autoille. Moottoripyörät ja mopot kiellettävä myös. Kohti vihreää siirtymää!
- Anonyymi00014
Kenkävero kävelijöille ja ilman pilaamisesta myös.
- Anonyymi00018
Luuletko oikeasti, että autojen käyttömaksu on ympäristösyistä? Älä naurata.
Valtion kassa on se syy.
Autoja ja autoilua verotetaan, koska riittävän moni on niistä riippuvaisia, eikä ole muita vaihtoehtoja kuin maksaminen. Jos veneitä verotettaisiin yhtä ankarasti, olisi vaikutus valtionkassaan miinusmerkkinen, koska veneily loppuisi, ja suuri osa venealasta elantonsa saavista siirtyisivät valtion eläteiksi. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Luuletko oikeasti, että autojen käyttömaksu on ympäristösyistä? Älä naurata.
Valtion kassa on se syy.
Autoja ja autoilua verotetaan, koska riittävän moni on niistä riippuvaisia, eikä ole muita vaihtoehtoja kuin maksaminen. Jos veneitä verotettaisiin yhtä ankarasti, olisi vaikutus valtionkassaan miinusmerkkinen, koska veneily loppuisi, ja suuri osa venealasta elantonsa saavista siirtyisivät valtion eläteiksi.Juuri se tässä on tavoitteena, että kerskakulutus loppuisi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Juuri se tässä on tavoitteena, että kerskakulutus loppuisi.
Mieluummin kerskakulutusta kuin kurjistamista, eikä läheskään kaikki veneily ole kerskakulutusta. Ehdotetuilla toimenpiteillä ei saada muuta kuin kurjuutta aikaiseksi kansalle, ja lyhytnäköisesti poliittiselle eliitille enemmän törsättävää.
- Anonyymi00015
Vain uppoamattomuussertifikaatin täyttävät täysuretaaniveneet ja -laivat tulee sallia jatkossa!
- Anonyymi00016
Jälleen se suomalainen perusratkaisu kaikkeen; kielletään se! Kielletään kaikki!
- Anonyymi00017
Mutta miten esimerkiksi tämä xD joka kehui että on neljä venettä ,sehän on ympäristörikos.🤪🤪🤔🤔
- Anonyymi00020
Mitä on turha veneily, kuka sellaista tekee?
Kaikilla tuntemillani veneilijöillä on funktio veneillessä, usealla useampiakin, joten askarruttaa, mitä on turha veneily?- Anonyymi00022
Niinpä. Kielletään aivan turha yksityisveneily, eikä mikään käytännössä muutu, mutta onpahan yksi aivan turha kielto enemmän.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niinpä. Kielletään aivan turha yksityisveneily, eikä mikään käytännössä muutu, mutta onpahan yksi aivan turha kielto enemmän.
Veneily on homojen hommaa.😍😍😍😍
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
JUST!!!
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Suurin osa kuitenkin on heterosuhteessa perheellisiä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Suurin osa kuitenkin on heterosuhteessa perheellisiä.
No, ne on niitä cruising-heteromiehiä.
- Anonyymi00026
Asia on kyllä keskustelun arvoinen, mutta aloittajan käyttämä viimeinen virke herättää kyllä kysymyksiä.
Joka tapauksessa sanan valinta ei ole asialliseen keskusteluun sopiva, joten jätän oman osuuteni tähän.- Anonyymi00028
Aloittaja on oikeassa esim.xD on täysmulkku ,kuten hän on itse sanonut veneilijät on mulkuja .😂😂😂😂😂
- Anonyymi00029
Kyllä se tiedetään, mitä nämä miehekkäät "kapteenit" touhuaa pienessa jurrissa keskenään, kun vaimojen silmät välttää.
- Anonyymi00030
Taidat itse olla "kapteeni" kun tiedät mitä "kapteenit" touhuaa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Taidat itse olla "kapteeni" kun tiedät mitä "kapteenit" touhuaa.
Merikarhuleikkejä tietenkin!
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Merikarhuleikkejä tietenkin!
Mastojen kiillotusta HII O HOI
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mastojen kiillotusta HII O HOI
Perämiesten hommaa veneily ,no jokainen tavallaan.😍😍😍😍😁😁😁
- Anonyymi00045
Pitää sitä kuitenkin saada p¡llua mahdollisimman paljon!
- Anonyymi00034
Veneellähän paikataan heikkoa itsetuntoa ja erektio-ongelmaa.
- Anonyymi00035
Ehei, heikkoa itsetuntoa (ja ilmeisesti erektio-ongelmaakin) paikataan trollaamalla anonyyminä nettifoorumeilla.
- Anonyymi00036
Ehkä mieluummin aloitat jättämällä turhat risteilyt pois. Ja lentomatkat.
- Anonyymi00037
Se on eriasia kun mennään turistiristeilylle ryyppäämään. Yksityisveneily/omistaminen tulee kieltää.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se on eriasia kun mennään turistiristeilylle ryyppäämään. Yksityisveneily/omistaminen tulee kieltää.
Yksityisomistuksessa useimmat risteilyaluksetkin ovat. Sinusta valtion pitäisi omistaa kaiken? Olisiko sinun aika loikata Pohjois-Koreaan?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Yksityisomistuksessa useimmat risteilyaluksetkin ovat. Sinusta valtion pitäisi omistaa kaiken? Olisiko sinun aika loikata Pohjois-Koreaan?
Minä olen jo pohjois-koreassa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minä olen jo pohjois-koreassa.
No sittenhän kaikki on kohdallasi hyvin ja turha valittaa täällä miten Suomessa toimitaan.
- Anonyymi00038
Gastin paikka on veneessä bottom.
- Anonyymi00042
Nahka-fagotti soi veneessä kun tosimiehet on seilaamassa.
- Anonyymi00043
Myrkky maalia raavitaan joka kevät ja luonto kärsii.🧌
- Anonyymi00047
Ihan turha raapia, ei myrkkymaalia veneilyyn tarvita.
- Anonyymi00046
Uimallakin voi vetää uistinta.
- Anonyymi00048
Eihän veneporhot osaa ees uida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle132000Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise981351Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31987En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52986- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell38879