Aivan turha yksityisveneily on kiellettävä. Se saastuttaa ja aiheuttaa mittavia ympäristökuormituksia. Lisäksi veneilijät on mulkkuja.
Veneily on kielletävä!
62
883
Vastaukset
- Anonyymi00001
HEKO HEKO HONK HONK !!
(raa'an merimiehen naurua) - Anonyymi00002
Tarkoitit varmaan muikkuja.
- Anonyymi00003
HOMOT👨❤️💋👨👨❤️💋👨
- Anonyymi00004
Ok.
- Anonyymi00005
Aloittaja voisi lopettaa web:in käytön koska se on hänelle turhaa ja kuluttaa luonnonvaroja laajalla sektorilla laitteen valmistuksesta sähkön kulutukseen ja kaikkea siinä välissä.
Lähdetään siitä.- Anonyymi00006
Lähdetään siitä, kumpi kuluttaa luonnonvaroja enemmän.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lähdetään siitä, kumpi kuluttaa luonnonvaroja enemmän.
Aloittaja tietysti! Ilman sitä ei tätäkään viestiä olisi kirjoitettu. Aloittajan syytä kaikki.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lähdetään siitä, kumpi kuluttaa luonnonvaroja enemmän.
Huono periaate!
- Anonyymi00008
Turhille ylellisyystuotteille kunnon raippavero.
- Anonyymi00011
Konevoimallakin voi purjehtia, ja kuten tiedämme, kaikki paitsi purjehtiminen on turhaa.
- Anonyymi00010
Naiminen pitää kieltää: siitä on pahimmassa tapauksessa tuloksena aloittajan kaltaisia kyrväkkeitä.
- Anonyymi00012
Ja sinut olisi ollut paras heittää lakanoille ,ei olisi tullut tuonlaista täysmulkkua.
- Anonyymi00013
Miksei veneille ole käyttömaksua, niinku autoille. Moottoripyörät ja mopot kiellettävä myös. Kohti vihreää siirtymää!
- Anonyymi00014
Kenkävero kävelijöille ja ilman pilaamisesta myös.
- Anonyymi00018
Luuletko oikeasti, että autojen käyttömaksu on ympäristösyistä? Älä naurata.
Valtion kassa on se syy.
Autoja ja autoilua verotetaan, koska riittävän moni on niistä riippuvaisia, eikä ole muita vaihtoehtoja kuin maksaminen. Jos veneitä verotettaisiin yhtä ankarasti, olisi vaikutus valtionkassaan miinusmerkkinen, koska veneily loppuisi, ja suuri osa venealasta elantonsa saavista siirtyisivät valtion eläteiksi. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Luuletko oikeasti, että autojen käyttömaksu on ympäristösyistä? Älä naurata.
Valtion kassa on se syy.
Autoja ja autoilua verotetaan, koska riittävän moni on niistä riippuvaisia, eikä ole muita vaihtoehtoja kuin maksaminen. Jos veneitä verotettaisiin yhtä ankarasti, olisi vaikutus valtionkassaan miinusmerkkinen, koska veneily loppuisi, ja suuri osa venealasta elantonsa saavista siirtyisivät valtion eläteiksi.Juuri se tässä on tavoitteena, että kerskakulutus loppuisi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Juuri se tässä on tavoitteena, että kerskakulutus loppuisi.
Mieluummin kerskakulutusta kuin kurjistamista, eikä läheskään kaikki veneily ole kerskakulutusta. Ehdotetuilla toimenpiteillä ei saada muuta kuin kurjuutta aikaiseksi kansalle, ja lyhytnäköisesti poliittiselle eliitille enemmän törsättävää.
- Anonyymi00015
Vain uppoamattomuussertifikaatin täyttävät täysuretaaniveneet ja -laivat tulee sallia jatkossa!
- Anonyymi00016
Jälleen se suomalainen perusratkaisu kaikkeen; kielletään se! Kielletään kaikki!
- Anonyymi00017
Mutta miten esimerkiksi tämä xD joka kehui että on neljä venettä ,sehän on ympäristörikos.🤪🤪🤔🤔
- Anonyymi00020
Mitä on turha veneily, kuka sellaista tekee?
Kaikilla tuntemillani veneilijöillä on funktio veneillessä, usealla useampiakin, joten askarruttaa, mitä on turha veneily?- Anonyymi00022
Niinpä. Kielletään aivan turha yksityisveneily, eikä mikään käytännössä muutu, mutta onpahan yksi aivan turha kielto enemmän.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niinpä. Kielletään aivan turha yksityisveneily, eikä mikään käytännössä muutu, mutta onpahan yksi aivan turha kielto enemmän.
Veneily on homojen hommaa.😍😍😍😍
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Veneily on homojen hommaa.😍😍😍😍
JUST!!!
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Veneily on homojen hommaa.😍😍😍😍
Suurin osa kuitenkin on heterosuhteessa perheellisiä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Suurin osa kuitenkin on heterosuhteessa perheellisiä.
No, ne on niitä cruising-heteromiehiä.
- Anonyymi00026
Asia on kyllä keskustelun arvoinen, mutta aloittajan käyttämä viimeinen virke herättää kyllä kysymyksiä.
Joka tapauksessa sanan valinta ei ole asialliseen keskusteluun sopiva, joten jätän oman osuuteni tähän.- Anonyymi00028
Aloittaja on oikeassa esim.xD on täysmulkku ,kuten hän on itse sanonut veneilijät on mulkuja .😂😂😂😂😂
- Anonyymi00029
Kyllä se tiedetään, mitä nämä miehekkäät "kapteenit" touhuaa pienessa jurrissa keskenään, kun vaimojen silmät välttää.
- Anonyymi00030
Taidat itse olla "kapteeni" kun tiedät mitä "kapteenit" touhuaa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Taidat itse olla "kapteeni" kun tiedät mitä "kapteenit" touhuaa.
Merikarhuleikkejä tietenkin!
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Merikarhuleikkejä tietenkin!
Mastojen kiillotusta HII O HOI
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mastojen kiillotusta HII O HOI
Perämiesten hommaa veneily ,no jokainen tavallaan.😍😍😍😍😁😁😁
- Anonyymi00045
Pitää sitä kuitenkin saada p¡llua mahdollisimman paljon!
- Anonyymi00034
Veneellähän paikataan heikkoa itsetuntoa ja erektio-ongelmaa.
- Anonyymi00035
Ehei, heikkoa itsetuntoa (ja ilmeisesti erektio-ongelmaakin) paikataan trollaamalla anonyyminä nettifoorumeilla.
- Anonyymi00036
Ehkä mieluummin aloitat jättämällä turhat risteilyt pois. Ja lentomatkat.
- Anonyymi00037
Se on eriasia kun mennään turistiristeilylle ryyppäämään. Yksityisveneily/omistaminen tulee kieltää.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se on eriasia kun mennään turistiristeilylle ryyppäämään. Yksityisveneily/omistaminen tulee kieltää.
Yksityisomistuksessa useimmat risteilyaluksetkin ovat. Sinusta valtion pitäisi omistaa kaiken? Olisiko sinun aika loikata Pohjois-Koreaan?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Yksityisomistuksessa useimmat risteilyaluksetkin ovat. Sinusta valtion pitäisi omistaa kaiken? Olisiko sinun aika loikata Pohjois-Koreaan?
Minä olen jo pohjois-koreassa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minä olen jo pohjois-koreassa.
No sittenhän kaikki on kohdallasi hyvin ja turha valittaa täällä miten Suomessa toimitaan.
- Anonyymi00038
Gastin paikka on veneessä bottom.
- Anonyymi00042
Nahka-fagotti soi veneessä kun tosimiehet on seilaamassa.
- Anonyymi00043
Myrkky maalia raavitaan joka kevät ja luonto kärsii.🧌
- Anonyymi00047
Ihan turha raapia, ei myrkkymaalia veneilyyn tarvita.
- Anonyymi00051
Kalat sontii vesistöihin ja pilaa ne
- Anonyymi00046
Uimallakin voi vetää uistinta.
- Anonyymi00048
Eihän veneporhot osaa ees uida.
- Anonyymi00049
kyrvät
- Anonyymi00050
Eläminen on kiellettävä.Ei muuta kun ydinpommeilla maapallo pilalle ja hyvä tulee
- Anonyymi00052
Eih, ei elämistä pidä kieltää, eikä veneilyäkään, mutta veneily on kielletävä!
- Anonyymi00054
Siis tarkoitit kusiaismurkut.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Siis tarkoitit kusiaismurkut.
pienipeniksiset veneilijät
- Anonyymi00057
Minun mielestäni on hyvä, että edes jossain on munaa.
Meetoota ja ammattimielensäpahoittajia ja tahallista väärin ymmärrystä on liikaa.
Veneilijät voivat seistä ylpeinä mulkkuina!- Anonyymi00058
Mulla on 2T Johnsson!!👍👍
- Anonyymi00059
ainut hyöty veneistä on tehdä kokko juhannuksena.
- Anonyymi00060
Busteri palaa aika huonosti.
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Busteri palaa aika huonosti.
Muovikipot ongelmajätteeksi.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Muovikipot ongelmajätteeksi.
Miten se Bustereihin liittyy mihin pakasterasiat heivaat?
- Anonyymi00063
Onhan oikeistohallitus kieltämässä soutuveneilyn, määräämällä pelastusliivipakon.
Siitä sitten vaan liivipoliisit joka puskaan. Jos nyt edes saisivat ne kaaharit järviltä pois. - Anonyymi00064UUSI
Ilmaston ja vesistön pilaajat!
- Anonyymi00065UUSI
Juu, foorumeilla typeriä huutelevat ovat juurikin niitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581