Mikähän äänestys on seuraavana ja mitä valehdellaan äänestäjille. Että saisi ääniä että pääsee valehtelemaan lisää
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Kova on luotto 🤣
- Anonyymi00002
Persuja äänestämällä saa luottopaikan Pyhäsalmelle
- Anonyymi00004
Kyllä siellä Kaupungintalolla työskentelee suurin osa Kepukoita..Turha siihen on vetää Persuja mukaan.
- Anonyymi00005
Muistakaa ansaittuja eläkkeitä EI LEIKATA JOS OLEMME SEURAAVASSA HALLITUKSESSA. SE EI MEILLE KÄY!!!!!!!Jos kuitenkin niistä Kavallamme niin SE ETTÄ MEILLE SIITÄ V ITTUILLAAN EI KÄY MEILLE!!!!STOP PERSUIHIN KOHDISTUVA VIHAPUHE!!!!!! T:Takarivin tapavalehtelijat🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00006
Kerroppa kuka /ketkä ovat kavaltaneet kaupungin saamat verotulot kaivoksesta.Oletko yksi heistä??/70 milj euroa on sentään suuri rahapotti .Sinä se vittuilet koko ajan Olet Kepun hallituksessakin istumassa,.Milloin muuten alat puhumaan totta?? Tuo edellinenkin oli täyttä sontaa."totuutta ei hänestä löydy" kertoo Raamattu sinusta.
- Anonyymi00008
Jälleen valehtelit!!
- Anonyymi00012
Nyt on paljastunut perussuomalaisten järjestälmällinen valokuvien väärennys. He ovat tehtailleet tekoälyllä kuvia eli väärentäneet niitä. Epärehellisyys on persujen tunnusmerkki
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510