Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
Kerrohan T miehelle yksi syy
130
1152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Fiksuus, älykkyys, raha, rakkaus, verkkosukat, punahuulet
- Anonyymi00003
T-mies = köyhä kurja narsisti mauton ja tyhmä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ole, hän on ihanin mies maan päällä.
- Anonyymi00007
Verkkosukat ja punahuulet on näkemättä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taidat vaan olla kateellinen😉
Käytä välillä toistakin kättä,ettei toinen
tule mustasukkaiseksi...😅 - Anonyymi00027
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi kiitos...❤️🥰
- Anonyymi00034
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuka on tämä T mies?? Täällä on vaikka mitä anonyymiä joista kysellään ties mitä. Mut totuus jos on anonyymipalsta niin kannattane tuollaisia viestialoituksia ees laittaa??
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kuka on tämä T mies?? Täällä on vaikka mitä anonyymiä joista kysellään ties mitä. Mut totuus jos on anonyymipalsta niin kannattane tuollaisia viestialoituksia ees laittaa??
T-miehet on kaikista parhaimpia ihmisiä maan päällä. Komeita sonneja ja viisaita.
- Anonyymi00041
Anonyymi00003 kirjoitti:
Bravo!
- Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
T-miehet on kaikista parhaimpia ihmisiä maan päällä. Komeita sonneja ja viisaita.
💩🤮
- Anonyymi00055
Anonyymi00005 kirjoitti:
Katkeroituneet ovat aina eri mieltä kanssasi, syystä että, elämme mielensäpahoittajien maassa.
- Anonyymi00078
Anonyymi00007 kirjoitti:
Verkkosukat ja punahuulet on näkemättä.
🥰 kuumaa yötä odotan.
- Anonyymi00124
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ai transmies on komea sonni 😂🤣
- Anonyymi00002
Eikö jäänyt kesken?
- Anonyymi00008
No sen tietää vain Jumala itse.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
No sen tietää vain Jumala itse.
Kyllä on jäänyt kesken, piti tapahtua mutta ei.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä on jäänyt kesken, piti tapahtua mutta ei.
Ilman yhteistä tahtoa ei ole mitään.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ilman yhteistä tahtoa ei ole mitään.
Eihan uskaltanut, eikä voinut tietää miten minä reagoisi….
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eihan uskaltanut, eikä voinut tietää miten minä reagoisi….
Ja tuossako syy miksi hänen tulisi kaivata juuri sinua? Ei mahda kaivata ei.
- Anonyymi00004
Syy on se että hän halusi sitä sama mitä minäkin….
Mutta ei uskallettu….- Anonyymi00010
Tai ei oikeasti ollut tahtoa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tai ei oikeasti ollut tahtoa.
Ei ollut rohkeuta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ollut rohkeuta.
Tai sitten juuri oli rohkeutta tehdä oikea valinta.
- Anonyymi00043
Raukkamainen mies kyseessä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ollut rohkeuta.
Juoppo
- Anonyymi00079
Miksemme huumaan antautuneet?
- Anonyymi00080
Anonyymi00043 kirjoitti:
Raukkamainen mies kyseessä.
Ihana on! Suomen kaunein mies on.
- Anonyymi00006
Tieto ei ole minulla, nainen tietää jos kaipaa.
Se on pelin henki mies ei määrää nainen on mysteeri miehelle.- Anonyymi00019
Useat naiset ei sukkahousu miehiä halua,pitää olla samanmoinen nainen,mies,joka käyttää mekkoja ja huulipunaa!
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Useat naiset ei sukkahousu miehiä halua,pitää olla samanmoinen nainen,mies,joka käyttää mekkoja ja huulipunaa!
Ku emme tavalliset naiset ymmärrä ,mikä on,ku pitää miehellä matkia naisia jne......
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ku emme tavalliset naiset ymmärrä ,mikä on,ku pitää miehellä matkia naisia jne......
T mies tietää. Vaikka lääkäri on kieltänyt niin hame päällä ja nahkahanskat kädes. Kukaan nainen ei halua.
- Anonyymi00038
Anonyymi00025 kirjoitti:
T mies tietää. Vaikka lääkäri on kieltänyt niin hame päällä ja nahkahanskat kädes. Kukaan nainen ei halua.
Rahhoo
- Anonyymi00009
Koska hän oli myös kiinnostunut, näki sen läpi :)
Mutta ei uskaltanut.- Anonyymi00012
Ei lopulta vain halunnut.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei lopulta vain halunnut.
Ei ollut rohkeuta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ollut rohkeuta.
Mielipiteitä mahtuu maailman, mutta jos ette yhteen päätyneet niin ei ollut tarkoitettu.
- Anonyymi00045
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ollut rohkeuta.
naisvihaa..
- Anonyymi00087
Anonyymi00045 kirjoitti:
naisvihaa..
Ei ollut.
- Anonyymi00020
Ei vain kuitenkaan sitten uskaltanut
Vain nainen voi tietää syyn- Anonyymi00024
Liian paljon esteitä ollut….
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Liian paljon esteitä ollut….
Varmasti näin...myönnän virheeni..😥
- Anonyymi00021
Kuinka paljon ehtii yksi mies itselleen kirjoitella
- Anonyymi00028
Niinpä! On jäänyt taas Atk osaston ovi lukitsematta.
- Anonyymi00030
Vain sinä voit sen tietää.
- Anonyymi00057
Tämä palstaäijän T on vähän sama asia kuin J, eli samaa provosoivaa skeidaa eri paketissa
- Anonyymi00031
Kuka kyselee minun puolesta ja miksi häh?
T- Anonyymi00035
Trollit näköjään löytäny netistä jotain taas ja kalastelevat ja yrittävät matkia mustamaalaus tarkoituksessa. Huomenna uus kirjain ja samat leikit nyymeillä..
- Anonyymi00112
Ehkä olisi aika kollektiivisella tasolla päästä yli siitä suhteettomasta ajatuksesta, että aapeepalstaäijän kakkimat kirjaimet edustaa luonnollisia henkilöitä.
- Anonyymi00032
Rehellinen mies ei yritä varattua, vaikka kuinka haluaisi. Siinäpä se on pähkinänkuoressa.
- Anonyymi00033
Naulan kantaan.🔨🔨
- Anonyymi00082
Anonyymi00033 kirjoitti:
Naulan kantaan.🔨🔨
Tottakai haluaa Bullat saada
- Anonyymi00036
En tiedä kuka T - mies aloittaja on. Mutta meillä on asiat erään T- miehen kanssa pahasti kesken. Ne vaivaavat lopun ikää, jos niistä ei puhuta.
- Anonyymi00056
Sama tunnelma. Ihan liikaa tunteita.
- Anonyymi00090
Anonyymi00056 kirjoitti:
Sama tunnelma. Ihan liikaa tunteita.
Tiedät mitä haluan sinusta. Et halunnut antaa.
- Anonyymi00091
Olisit antanut.
- Anonyymi00111
Tämäkin yhteen vtun nimikirjaimeen mukana monena eri naisena kirjoittelu on vain uusintakierros jiijollotuksesta
- Anonyymi00126
Anonyymi00111 kirjoitti:
Tämäkin yhteen vtun nimikirjaimeen mukana monena eri naisena kirjoittelu on vain uusintakierros jiijollotuksesta
Mitä sitten jos olisikin?
- Anonyymi00039
Kyllä T-mies tietää. Ei hänelle tarvitse sitä täällä kertoa. Joku muu tietysti haluaisi tiedon.
- Anonyymi00040
Pysy vaan kaukana T!
- Anonyymi00046
Älä vihaa pelaajaa vihaa peliä
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mene hoitoon jooko?!
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mene hoitoon jooko?!
Ei kyl se oot sää joka sinne päätyy 😂
- Anonyymi00058
Anonyymi00046 kirjoitti:
Taas joku monni nostelee omaa häntäänsä et sää mm palstan kautta mitään pelejä pelaa. Sivusta
- Anonyymi00110
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mene hoitoon jooko?!
Tai edes katkolle, mutta niinpä…
- Anonyymi00048
Pää vadille !! Sen laki sanoin Tlle.
- Anonyymi00051
Komppaan tätä! Kyllä se niin on, että on tapahtunut paljon sellaista kauan mitä ei olisi koskaan saanut tapahtua! On oikeus ja kohtuus että hän joutuu korvaamaan!
- Anonyymi00093
Anonyymi00051 kirjoitti:
Komppaan tätä! Kyllä se niin on, että on tapahtunut paljon sellaista kauan mitä ei olisi koskaan saanut tapahtua! On oikeus ja kohtuus että hän joutuu korvaamaan!
Oot todella söpö, kun suutut! Haluan sinut.
- Anonyymi00109
Anonyymi00093 kirjoitti:
Oot todella söpö, kun suutut! Haluan sinut.
Haet siis käytännössä mitä tahansa tunnereaktioita palstaäijän, eli aloittajan btw kerrontojen kautta? Ilmankos.
- Anonyymi00050
En ole haluunut kenenkään kaipaavan minua, koen ihmiset vain ystävänä.
- Anonyymi00083
Ystäviä?? En ole rakkauden arvoinen 😢
- Anonyymi00052
Kaipaa tai on kaipaamatta. Lopulta häpeä ja tuska on sen joka ei tee mitään asian eteen.
- Anonyymi00053
Mies on selvästi pata tyhmä kun palstalla utelee syitä mahdolliseen kaipaukseen jep jep
- Anonyymi00054
Melkonen tauno
- Anonyymi00069
T mies on kuuma ja rakkauden huuma.
- Anonyymi00084
Ihana on ja hyvä tekemään kaikkea mitä nainen pyytää hänen tekevän. Ei pelkää edes rooli leikkejä, että pukeutuu naiseksi ja nainen mieheksi. Ja, että nainen ottaa ohjat ja ratsastaa kunnolla miestä.
- Anonyymi00094
Ei, kun fiksu.
- Anonyymi00103
Anonyymi00069 kirjoitti:
T mies on kuuma ja rakkauden huuma.
🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi00059
Oliko tämä herra Lipton Teelle ?
- Anonyymi00102
Kaljulle juopolle💩
- Anonyymi00122
Anonyymi00102 kirjoitti:
Kaljulle juopolle💩
Mul on hiukset hähää 😂 t. Tee
- Anonyymi00060
Oot niin paljon kiusannut ja häirinnyt minua ja halunnut huomiotani että nyt kun sinulla on sitä mahdollisuus ihan positiivisessa hengessä saada, niin on likipitäen velvollisuus ottaa vastaan se. Enkä minä ajattele sinusta enää ainoastaan negatiivisesti. Jollain tasolla olet kohtaloni tässä elämän vaiheessa. Tiedän että näit ja huomasit jo selvästi itse että välitän sinusta. Ehkä meillä on oikeasti jotain yhteistä. Kaiken tämän äärellä haluaisin kyllä vähän tutustua sinuun.
- Anonyymi00062
Jos tarkoitat palstaa niin takuulla en ole kiusannut enkä häirinnyt se on ollut joku muu tai esiintynyt minuna. Irl olen virheitä tehnyt mutta en tahallaan enkä ole kiusannut... Niin minäkin haluaisin tutustua ajattelen sinua paljon...
- Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
Jos tarkoitat palstaa niin takuulla en ole kiusannut enkä häirinnyt se on ollut joku muu tai esiintynyt minuna. Irl olen virheitä tehnyt mutta en tahallaan enkä ole kiusannut... Niin minäkin haluaisin tutustua ajattelen sinua paljon...
En ymmärrä miten mitenkään olisi mahdollista että joku olisi esiintynyt sinuna ja tiennyt kaikki meidän kommunikaatiomme. Ja sen miltä kukakin meidän kuvioissa näyttää esim.
- Anonyymi00068
Anonyymi00065 kirjoitti:
En ymmärrä miten mitenkään olisi mahdollista että joku olisi esiintynyt sinuna ja tiennyt kaikki meidän kommunikaatiomme. Ja sen miltä kukakin meidän kuvioissa näyttää esim.
Mutta ei sen väliä. Missä ja milloin nähdään? Kuten sanottua ei ole pakko puhua vaikeista asioista ainakaan heti. Enkä tietenkään voi pakottaa mitään missään vaiheessa. En vaan tiedä mielenkiinnosta pidemmän päälle jos en saa tutustua todelliseen sinuun vaan johonkin kulissiin.
- Anonyymi00071
Anonyymi00068 kirjoitti:
Mutta ei sen väliä. Missä ja milloin nähdään? Kuten sanottua ei ole pakko puhua vaikeista asioista ainakaan heti. Enkä tietenkään voi pakottaa mitään missään vaiheessa. En vaan tiedä mielenkiinnosta pidemmän päälle jos en saa tutustua todelliseen sinuun vaan johonkin kulissiin.
En esitä mitään minä olen minä. Oisinko kännissä jotain änkyröintiä sitte kirjoittanut palstalle? Aattelin vaan kun itse muista mitään.
- Anonyymi00072
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kuumaa ja ihanaa on sinun hengityksesi minun ihollani. Ihanan suihkun jälkeen.
- Anonyymi00085
Anonyymi00065 kirjoitti:
Muistatko millo sain kuulla, että rakastat minua, vaikka esitit vaikeata ja et halua.
- Anonyymi00086
Anonyymi00071 kirjoitti:
En esitä mitään minä olen minä. Oisinko kännissä jotain änkyröintiä sitte kirjoittanut palstalle? Aattelin vaan kun itse muista mitään.
Rakkaudesta puhuit ja himoista minua kohtaan.
- Anonyymi00095
Anonyymi00062 kirjoitti:
Olisi kiva nähdä ja suudella sinua
- Anonyymi00061
IRL olen myös huomattavasti mukavampi, enkä myöskään sano kaikkia positiivisia asioita täällä verkossa vaan vain livenä.
- Anonyymi00063
Pakkohan sun on vähän ymmärtää tätä myös minun näkökulmasta mieti jos joku sinne tekisi sinulle saman. Olisitko itse sujut sen ihmisen kanssa? Mutta minä olen sujut sinun kanssa.
- Anonyymi00066
Hyvää yötä jutellaan huomenna lisää. Ymmärrän toki sinunkin kannalta asioita ja arvostan sitä että olemme sujut.
- Anonyymi00075
Anonyymi00066 kirjoitti:
Hyvää yötä jutellaan huomenna lisää. Ymmärrän toki sinunkin kannalta asioita ja arvostan sitä että olemme sujut.
Lupaan että olen kiltti jos nähdään enkä hyökkäävä ollenkaan. Nettimaailmassa minun on pakko pitää vähän kovaa naamaa.
- Anonyymi00076
Anonyymi00066 kirjoitti:
Syy miksi haluaisin kuulla näistä minua kiinnostavista asioista on se että voin myöntää että olen ihan vaikuttunut aikaansaannoksistasi. Ja ne herättävät kieltämättä kovan uteliaisuuden.
- Anonyymi00098
Ei saa tehdä ai porkkelia lupaa kysymättä
- Anonyymi00107
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ei saa tehdä ai porkkelia lupaa kysymättä
Nooh, mutta onneksi sellainen on sen verran onnetonta ja töksähtelevää, esim pikselit heittelee sinne sun tänne ja ”esiintyjän” pää katoaa välillä kehoon liiteristä kuvasta, että siitäkin jää kyllä kiinni aikanaan, mutosteleva renkku
- Anonyymi00108
Anonyymi00107 kirjoitti:
Nooh, mutta onneksi sellainen on sen verran onnetonta ja töksähtelevää, esim pikselit heittelee sinne sun tänne ja ”esiintyjän” pää katoaa välillä kehoon liiteristä kuvasta, että siitäkin jää kyllä kiinni aikanaan, mutosteleva renkku
Let’s go
- Anonyymi00116
Anonyymi00107 kirjoitti:
Sehän vie joka turvenuijalta perusjampalta juntilta etovan kiillon silmistä kun käy ilmi, ettei sekään ole totta
- Anonyymi00131
Anonyymi00116 kirjoitti:
Sehän vie joka turvenuijalta perusjampalta juntilta etovan kiillon silmistä kun käy ilmi, ettei sekään ole totta
Ja muistetaan aina että vettuilu on välittämistä, minä niin teistä välitän onko se fantsua?
- Anonyymi00064
Ei tulisi. Ei enään ikinä.
- Anonyymi00067
Tiedät mitä saat.... Tietenkin minut kokonaan. Ja ratsastetaan kauan ja usein ja vain kahdestaan.
- Anonyymi00073
Olen paras nainen, jonka ikinä voit saada!
- Anonyymi00074
Tiedän sen. ❤️
- Anonyymi00077
Koska...
https://www.youtube.com/watch?v=zMkqR7wnbg8&list=RDPXfoCZvu-d0&index=2 - Anonyymi00081
Räntä äkisti lumeksi muuttuu.
- Anonyymi00089
Keneltä naiselta t mies kysyy?
- Anonyymi00096
Sydämestäni toivon että luotat minuun ja uskot että en halua sinulle mitään pahaa, vaan vain hyvää ❤️
- Anonyymi00097
Olisin halunnut tutustua sinuun lähemmin. Huomasin että olisit halunnut samaa. Erään esteen takia kaikki loppui totaalisesti. Siis ihan finito.
Joka tapauksessa, muista aina että sunlainen olisi ihannekumppani kenelle vaan.
Harmi että jostain syystä se saanut olla minä.
Olet täyttä kultaa, enempikin.
n- Anonyymi00099
Kuumaa ja ihanaa yötä haluan.
- Anonyymi00101
Kerro ykski hyvä syy miksi pitäis?!
- Anonyymi00104
Rantanen Heiskanen Lindell MM Kisoihin niin siinä teille syitä 🤫🤫🤫🤫
- Anonyymi00106
T-mies ei tiedä rakkaudesta mitään, kun tuollaisia kyselee.
- Anonyymi00125
Ei se mikään oikee T-mies ole vaan provo. Tänään se on TeroTopiTapani ja huomenna JH mies.
- Anonyymi00130
Anonyymi00125 kirjoitti:
Ei se mikään oikee T-mies ole vaan provo. Tänään se on TeroTopiTapani ja huomenna JH mies.
Niinpä sama palstaäijä, eri kirjain, erityisen innostunut solkottaamaan sitä jiijargonia kun sillä ainakin saa huomiota
- Anonyymi00133
Anonyymi00130 kirjoitti:
Niinpä sama palstaäijä, eri kirjain, erityisen innostunut solkottaamaan sitä jiijargonia kun sillä ainakin saa huomiota
Sama tekniikka siinäkin ollut jo vuosia ns kaipaajan nimikirjain🥱 vaihtuu tämän tästä, mutta eihän lukutaidottomat tai fakkiuneet solkottajat ymmärrä että se on vaikka Merja-Jaana tänään ja Tiina-Kaisa huomenna.
- Anonyymi00113
No tuleeko niitä vinkkejä, vai laitanko välilehden kiinni? t. T-mies (ei ap)
- Anonyymi00117
Minä rakastan sinua…
- Anonyymi00114
Annetaan laudan ujoille naisille tämmöinen pieni pulma.
Jos T ampuu puolikkaan viivan sydämen läpi niin mitä siitä tulee?- Anonyymi00115
Minä sulle viivan näytän.... 😄
- Anonyymi00118
Varmasti kuolema, jos viivalla viitataan koka-iiniin.
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Varmasti kuolema, jos viivalla viitataan koka-iiniin.
Ei viitata. Täytyy miettiä tarkemmin.
T❤️
Ehkä toi auttaa. - Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
T❤️
Ehkä toi auttaa.No ei avaa kyllä yhtään 😆
- Anonyymi00128
Anonyymi00119 kirjoitti:
T❤️
Ehkä toi auttaa.T ♥︎ I
T ♥︎ M
I ♥︎ T - Anonyymi00129
Kyllä 😉
- Anonyymi00135
Anonyymi00119 kirjoitti:
T❤️
Ehkä toi auttaa.T❤️F
- Anonyymi00121
Annan itseni sinulle!
- Anonyymi00123
Tänne ei tarvitse kertoa syytä, eikä ole mitään vaatimuksia. Kaipaan jos kaipaan, eikä siitä tarvitse välittää, jos ei kaipaa takaisin.
- Anonyymi00127
Muutama vaihtoehto vastaukseksi olisi ihan
riippuen siitä kuka T mies kyseessä.
Aloitaan kuitenkin siitä että ei tulisi kaivata, koska mieluummin ihan muuta.
Mutta tässä niitä vaihtoehto vastauksia sitten..
• koska molemmat tarvitsee toisiaan
• koska ei kuulu olla erillään
• koska perhettä vaikkei olisi samaa verta
• koska rakkaus
Ja koska äiti............- Anonyymi00134
Minä en todellakaan ole ollut kiinnostunut siitä, että alkaisin oman lapseni ikäiselle ns. varaäidiksi! Niin ei tule tapahtumaan koskaan! Pitää varmaan mennä tekemään rikosilmoitus stakkaamisesta!
- Anonyymi00132
Totuus on se, etten ole halunnut kenenkään kaivata minua, koska minulla ei ole tarvetta olla yhdessä kenenkään kanssa! Tykkään yksin olemisesta niin paljon, etten halua yhdenkään miehen pilaavan mukavaa rauhallista elämääni!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736