Vakavan köyhyysongelman, eriarvoistamisen, eläkeköyhyyteen pakotettujen ennenaikaiset kuolemat, sote- ja kerjuuttamis-ihmiskaupan modernin orjuuttamisen ja äärioikeiston teekutsuliikkeen kirkkojen, järjestöjen, säätiöiden ja yhdistysten rahastuksen välineinä, äärioikeistolaisen teekutsuliikkeen porvarihallituksen jäljiltä, on kylmän hyytävän veroparatiisipolitiikan seurausta, lähentelee jo kansanmurha, vaikkeivät äärioikealle kallistuneet mediat siitä uutiusoikaan, "tunnelmoivat" vain vappua ja muita porvareiden juhliksi muutettuja vapaapäiviään.
Ei-kristilliset perskokkarehallituksessa
15
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näitä KD tukee:
https://yle.fi/a/74-20179055- Anonyymi00003
Osaatko kertoa, mikä tuossa oikeuden antamassa tuomiossa on erityisesti sellaista mitä KD tukee?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Osaatko kertoa, mikä tuossa oikeuden antamassa tuomiossa on erityisesti sellaista mitä KD tukee?
KD tukee äärioikeistoa eli vihaa kansaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
KD tukee äärioikeistoa eli vihaa kansaa.
Et siis osannut kertoa, mikä tuossa oikeuden antamassa tuomiossa on erityisesti sellaista mitä KD tukee.
KD ei tue äärioikeistoa eikä KD vihaa kansaa.
Miksi toimit täsmälleen natsi- ja kommunistipropagandan oppien mukaisesti?
- Anonyymi00002
Yritähän nyt jo hoitaa se henkilökohtainen hygieniaongelmasi kuntoon. Olet taas kertonut siitä useissa viesteissä. Se selvästi vaikuttaa nyt taas vahvasti kirjoituksiisi.
- Anonyymi00005
Miksi KD lukee vain Vanhaa Testamenttia? Jeesuksen armoa hei eivät tunne eivät lähimmäisen rakkautta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi KD lukee vain Vanhaa Testamenttia? Jeesuksen armoa hei eivät tunne eivät lähimmäisen rakkautta.
Taidat olla jonkin sortin hihhuli.
Et ole vieläkään löytänyt mitään viitteitä sellaisesta, että KD lukisi vain Vanhaa testamenttia, vaikka olet tuota väitettäsi hokenut keskustelusta toiseen. Tuo kertoo vain sinusta itsestäsi.
KD näyttää osoittavan muille poikkuksellisen paljon armoa ja lähimmäisenrakkautta. Kumpaakaan näistä piirteistä en ole havainnut kommenteissasi. Osaatko arvioida mistä se voisi johtua?
- Anonyymi00007
Kristinuskovaiset ovat toki tervetulleita hallitukseen, mutta KD ei heihin kuulu.
KD leikkaa siis lähimmäisen raakudesta köyhemmiltä tukien varakkaita. He tukevat myös sitä "rakkautta" mitä Israel osiottaa murhatessaan Lähi-idässä!- Anonyymi00010
"Kristinuskovaiset ovat toki tervetulleita hallitukseen, mutta KD ei heihin kuulu."
Et ole löytänyt vieläkään perusteluja tälle väitteellesi.
"KD leikkaa siis lähimmäisen raakudesta köyhemmiltä tukien varakkaita."
Mitään tähän viittaavaa et ole vielä löytänyt KD:n toiminnasta.
"He tukevat myös sitä "rakkautta" mitä Israel osiottaa murhatessaan Lähi-idässä!"
Väitteellesi Israelin suorittamista murhistakaan ei ole löytänyt mitään näyttöä.
Sinä keksit jatkuvasti uusia syytöksiä KD:ta vastaan kun jokaisesta aiemmasta olet itsekin todennut, etteivät ne pidä paikkaansa.
Toimit täsmälleen natsien ja kommunistien propagandaoppien mukaisesti.
- Anonyymi00008
Väittääkö joku Päivi Räsäsen olevan kristitty?
- Anonyymi00011
Ainakin itse niin luulee.....
- Anonyymi00012
Kuinka tuo liittyy mielestäsi tämän keskustelun aiheeseen?
Kertoo paljon kommentoijasta, ellei hän tunnista keskustelun aihetta ja kommentoi jatkuvasti muista aiheista.
Miksi sinulla on niin voimakas tarve ottaa etäisyyttä kristinuskoon? Mikä on uskontosi?
- Anonyymi00013
Sen näkee mitä tulee, kun johdossa on dopingilla asemansa saavuttanut.
- Anonyymi00014
Juuri näin. Keskustelun aloittajalle se on aiheuttanut taas ongelmia henkilökohtaiseen hygieniaan, joka on johtanut hänet taas kerran kirjoittamaan epämääräisiä väitteitä KD:sta. Toivottavasti hän saa hygieniansa ja muutenkin elämänsä taas kuntoon.
Osaatko kertoa, kuka häntä johtaa ja olisiko sinulla tarjota hänelle jotain parempaa johtajaa?
- Anonyymi00015
KD ei voi asiaa auttaa.KD lähti voltteja hypellen rasistisen hallituksen kelkkaan ja ainoa mistä ne urputtaa on homojen nussimiset ja kansalaisten viinan juonti.Köyhyys ok ja kaikki muu.Niillä on ohituskaista taivaaseen kun aika koittaa ja Jeesus tempasee taivaaseen.Haluavat nyt nauttia rahasta ja maallisista iloista.Ei niitä köyhät ja kipeet kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243