Luulin, että myös ystäviä voi ikävöidä, mutta olinkin väärässä.
Aito ystävyys ketjun aloitin, koska en halua, että te täällä ikävä palstalla luulette, että puhuin teistä. En tunne tietä lainkaan ja enkä tiedä keitä olette ja mitä työtä teette? Onko perhettä vai ei?
Halusin vain kertoa omasta näkökulmasta ystävyydestä ja mitä siihen kuuluu ja mitkä eivät kuulu ystävyyteen.
LYHYESTI
Ystäväni tiesi alusta asti, ettemme ikinä tule olemaan muuta kuin ystäviä. Tiesi ketkä ovat minulle tärkeitä ja rakkaita. Ketkä kantaa, vaikka olisi vaikeeta minulle ja ketkä ovat onnellisia, kun minä olen onnellinen.
AITO YSTÄVÄN kanssa voi käydä baarissa katsomassa löytyykö sieltä puolisoa vai ei.
Katsoa ulkona ystävän kanssa, että kumpikin löytäisi oman puolison.
Jutella ystävän kanssa millainen oikea ihminen olisi puolisoksi. Millainen on unelma tyyppi ja elämä.
Jutella ystävän kanssa kehen on ihastunut ja kannattaako ihastukselle kertoa? Onko Hyvää puoliso ainesta. Mukava ja luotettava ja rehellinen ja turvallinen? Jonka kanssa voisi viettää loppu elämän vai ei? Kannattaako alkaa seurustella ja viekö seurustellu aika kihloihin ja avioon ja onnelliseen loppu elämään ihastuksen kanssa? Vai onko ihastuksen kohde sellainen, joka pettää ja jättää, kun löytää toisen eikä ole mukava ja luotettava ja turvallinen.
Ystävän kanssa on hyvä näistäkin puhua, kun voi saada tietää millainen ihastuksen kohde oikeasti on.
Kumpikin ystävästä toivoo, että toinen löytää puolison, joka häntä rakastaa ja on hyvä puoliso, jonka kanssa menee kihloihin ja avioon ja lapsia, jos haluaa. Hyvä puoliso, joka on hellä ja luotettava ja rehellinen ja turvallinen!!!
Aito ystävä ei yritä omia. Aito ystävä on elämässä silloinkin, kun toisella on vaikeaa ja surua.
Aito ystävä ei puutu ystävän elämään ja eikä puutu siihen kuka hänen puolisonsa on, kunhan puoliso on hyvä ihminen ja luotettava ja rehellinen ja mukava eikä petä ystävää muitten kanssa.
Aitoon ystävyyteen kuuluu, että kummallakin on on oma elämä ja ihmisiä jotka on tärkeitä ja rakkaita ja omia ystäviä. Jos on puoliso niin puoliso on rakkain. Puolison kanssa voi hankkia lapsia, jos haluaa ja tehdä asioita mitä ei aitoon ystävyyteen ikinä kuulu millään tavalla!
Puoliso on se rakkain!!! Ja ykkönen. Jos sellainen on ja muut ollaan vain elämässä mukana kun ystävällä on aikaa!
Aito ystävä kuuntelee, jos toisella on paha olo ja itkettää. Ei sotke ystävän elämää puhumalla pahaa muille ja eikä kerro luottamuksellisesti kerrottuja asioita muille. Aito ystävä on onnellinen, kun ystävällä menee hyvin ja tukee ja lohduttaa tarvittaessa.
Aito ystävyys on vain ystävyyttä ei mitään muuta ikinä!
En halunu pahaa mieltä tänne tuoda
Anonyymi-ap
4
136
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muuttuneena ikävöin
https://youtu.be/v3US8s3vC3M?is=HEIFXAHFtVmUgPXn - Anonyymi00002
Ei ole kovin vaikeaa olla ystävällinen
- Anonyymi00003
Kerroin vain omasta elämästäni ja millainen minun Ystäväni oli!
- Anonyymi00004
Miten muuten olisin voinut kertoa, että millainen ystäväni oli? Että ketä kaipaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2802621Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772453SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552195Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj761877- 1201628
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1341406
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731308Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881130Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761099