"Suomi vastasi USA:n houkutteluun ohi EU:n, asiantuntija kuvaa päätöstä surkeaksi
Tutkija ja europarlamentaarikko kritisoivat Suomen päätöstä liittyä Yhdysvaltojen uuteen tekoälyliittoumaan ohi EU:n."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011965639.html
Persut pyrkivät systemaattisesti ajamaan Suomen MAGA-republikaanien ja putinistien leiriin. Kokoomuksen komissaari Henna Virkkusen työtä tehdään tyhjäksi tämän Trumpin ja Elon Muskin Viidennen kolonnan toimesta.
Ei hyvää päivää. 👎💩
Onko Orpo suostunut tähän?
21
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomen hallituksenn suupielet ovat jenkin perskarvoissa.
Maamme ei ole koskaan ollut niin suomettunut kuin nyt, ja nyt se on täysin vapaaehtoista toisin kuin hävityn sodan seurauksena YYA;ssa. EU ei ole liittovaltio joten meillä on vapaus itse päättää monista asioista jos ei lähes kaikesta. Vaikka en ole asiantuntija alalla niin sellainen tunnehan minulla on, että jenkit ovat noissa hommissa tänään maailman huipulla. Ei siis mikään huono kaveri näissä oloissa. Ainahan noita asioita voi uudelleen harkita jos näyttää olevan tarpeen.
- Anonyymi00004
Tekoälykiima on kupla!
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tekoälykiima on kupla!
Tekoäly on todella kupla jossa tulemme elämään pitkään, se tekee tiettyjä asioita nopeammin kuin me joskin sen toiminta vaatii myös ihmisen kättä. Mikä sen joskus korvaa on vielä arvoitus ja ehkä jääkin arvoitukseksi nykyisille sukuipolville.
Mitä paremmin siihen syventyy sen paremmin hommat alkaa sujumaan ja osa nykyisistä ihmisen töistä siirtyy toisille aloille.- Anonyymi00009
YXKAXEX kirjoitti:
Tekoäly on todella kupla jossa tulemme elämään pitkään, se tekee tiettyjä asioita nopeammin kuin me joskin sen toiminta vaatii myös ihmisen kättä. Mikä sen joskus korvaa on vielä arvoitus ja ehkä jääkin arvoitukseksi nykyisille sukuipolville.
Mitä paremmin siihen syventyy sen paremmin hommat alkaa sujumaan ja osa nykyisistä ihmisen töistä siirtyy toisille aloille.Röh röh minä en tarvitse tekoälyä paskoakseni vaippaan. Enkä tarvitse mitään muutakaan älyä koska olen kokoomuksen äänitorvi. Lyyli tosin kutsuu minua paskatorveksi KVIIIIK !!!
- Anonyymi00010
Trumpilla ja tulevilla pressoilla on sorminapilla kuka heidän tekoälyä käyttää.
En edes halua ajatella mihin meidän poliitikot tulevat suostumaan jotta saamme edes vähän uudemman mallin tekoälystä käyttöön, ei tietenkään uusinta ja tehokkainta, mutta kuitenkin jotain. Anonyymi00010 kirjoitti:
Trumpilla ja tulevilla pressoilla on sorminapilla kuka heidän tekoälyä käyttää.
En edes halua ajatella mihin meidän poliitikot tulevat suostumaan jotta saamme edes vähän uudemman mallin tekoälystä käyttöön, ei tietenkään uusinta ja tehokkainta, mutta kuitenkin jotain.En usko siihen, että kaikki tulevat pressat ja muut hallitsijat ovat Trump klooneja. Uskon jotta monta järki henkilöäkin vielä löytyy!
Tekoälyn voi antaa auttaa mutta vain tyhmä päästää sen pomoksi!- Anonyymi00011
YXKAXEX kirjoitti:
En usko siihen, että kaikki tulevat pressat ja muut hallitsijat ovat Trump klooneja. Uskon jotta monta järki henkilöäkin vielä löytyy!
Tekoälyn voi antaa auttaa mutta vain tyhmä päästää sen pomoksi!Putinin energian piti myös olla täysin ongelmista vapaata.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Putinin energian piti myös olla täysin ongelmista vapaata.
Olen hieman sitä mieltä, että Trumpetti on Putleria arvaamattomampi ja se tekee elämästä vielä hankalampaa! Putlerin päätökset ovat aina, ainakin muutaman vuoden, olleet varsin vahingollisia maailmalle mutta Trumpetin suhteen on hieman enemmän vaihtelua, vaikka en sitä kehumaan aiokaan lähteä!
- Anonyymi00012
YXKAXEX kirjoitti:
Olen hieman sitä mieltä, että Trumpetti on Putleria arvaamattomampi ja se tekee elämästä vielä hankalampaa! Putlerin päätökset ovat aina, ainakin muutaman vuoden, olleet varsin vahingollisia maailmalle mutta Trumpetin suhteen on hieman enemmän vaihtelua, vaikka en sitä kehumaan aiokaan lähteä!
Mehän voitaisiin ihan sulovileeninä ostaa se Kiinasta.
Varmasti saataisiin halvalla. Anonyymi00012 kirjoitti:
Mehän voitaisiin ihan sulovileeninä ostaa se Kiinasta.
Varmasti saataisiin halvalla.Tuo on se ongelma, sulovileeniä pitää kyetä kilpailuttamaan ja tullien puuttuessa tuki ajaa saman asian!
- Anonyymi00015
YXKAXEX kirjoitti:
Tuo on se ongelma, sulovileeniä pitää kyetä kilpailuttamaan ja tullien puuttuessa tuki ajaa saman asian!
Oikea ratkaisu on Eurooppalainen tekoäly.
Silloin meillä on itsellä määräysvaltaa siihen ja sen käyttöön. Anonyymi00015 kirjoitti:
Oikea ratkaisu on Eurooppalainen tekoäly.
Silloin meillä on itsellä määräysvaltaa siihen ja sen käyttöön.Tekoälyn voi antaa auttaa mutta ihmisen on oltava se, joka lopulta päättää!
- Anonyymi00002
Oikeisto on saanut orgasmin Amerikasta kun siellä on kaikki paljon paremmin kuin muuualla ja sekoppää narsisti maan johtajana
- Anonyymi00003
Dorka Don ja ÄäliöOikeisto.
Niinpä tietenkin.Oikeistohan on se joka pitää maamme talouden pystyssä. Ilman varakkaampaa oikeistoa ei olisi juurikaan muuta kuin ehkä piian ja rengin työpaikkoja! Vasemmistolaisuus kun ei juurikaan paljolti ole yrittäjä henkistä!
Ole siis mielissäsi jotta on oikeistoa! Ääliöitä löytyy joka porukasta joten siinä mielessä eivät oikeisto ja vasemmisto eroa toisistaan. Ääliömäisuuden tyyli tosin saattaa poiketa toisistaan eri puolilla poliittista kenttää mutta se ei asiaa helpota!
- Anonyymi00005
Ja näyttää vahvasti siltä että Suomen politiikkakin toimii USAn johdolla.
- Anonyymi00006
Eiköhän taas ensi vaaleissa ole kummasti Kokoomuksen kannatus on 30% ja tätä ei saa kyseenalaistaa ja vaalien manipulointi on mahdottomuus!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eiköhän taas ensi vaaleissa ole kummasti Kokoomuksen kannatus on 30% ja tätä ei saa kyseenalaistaa ja vaalien manipulointi on mahdottomuus!
Kummasti tuntui jo kokkarien ryhmyri tietävän jo etukäteen kevään alussa, kun hän sanoi että kokoomuksen kannatus lähtee syksyllä nousuun. Kristallipallostako mahtoi katsoa.....
- Anonyymi00013
No siinäpä sitä melkoinen persuaivopieru 💩
- Anonyymi00014
Kokoomuksen "vaalimenestystä" ei selitä muu kuin vaalimanipulointi, suoranainen huijaus, eli vaalivilppi tai korroptiota vaaleissa. Nuo kaikki yhdessä todennäköisin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671