Luotettavaa miestä vaimolle etsimme.

Anonyymi-ap

Vaki pillu sulle ja vapaasti käytettävissä, kunhan luottamus 100%
Vaimo 56v 176 75 C hoitsu, vakkari muutti paikkakuntaa. Voit olla varattukin kunhan halut kunnossa, tapaaminen parikertaa viikossa meillä kotona, itse en silloin paikalla. Olemme Kanta- Hämeessä.T. vaimolle natintoa..

75

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varattu terve mies 59v. Kookas ! Kyllä kiinnostaa! Olen hellä, ja kanta-hämeesstä!

• Anonyymi00008

Ja voit kuohia ittes luuseripelle

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja voit kuohia ittes luuseripelle

Noin kertoi kuohittu luuseripelle. Hähähää mitäs olet buaahaa spede

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Noin kertoi kuohittu luuseripelle. Hähähää mitäs olet buaahaa spede

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi00015 kirjoitti:

No mitäs se sää mää ja bää nyt tiedät.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jaahaas taas tuo hönö toistaa samaa mantraansa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Taidat viettää liikaa aikaa lampaittesi parissa. Sanavarastosi alkaa käymään aika pieneksi.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No mitäs sullta kysyttiin.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Buaahaa sää mää ja bää buaahaa!

• Anonyymi00002

Kiinnostaako hieronta , mikä voi muuttua eroottiseksi hieronnaksi, mikäli sellaista haluaa!

• Anonyymi00016

Mikä hitto on fetismi 😅🤣

• Anonyymi00003

Vaimosi on valtiatar , toteutan hänen toiveensa! Juuso

• Anonyymi00005

Huomenta Juuso!
        Ihana viesti sinulta oli pakko reakoida, sanoinkin mihelleni tohon vastaan. Olemme asiallinen pari, emme läträä viinan kanssa joka viikon loppu.
        Itse en saa tarpeeksi seksiä kotona, mieheni tekee pitkiä päiviä rekkakuskina, usein päiviä reissussa.
        Yhdessä päädyimme etsii rakastajan minulle, valitettavasti hän muutti vaimon kanssa pohjoiseen. Olimme kiintyneet toisiimme syvällisesti seksin lisäksi, olinkin rakastunut mieheni lisäksi häneen. Oletko vapaa vai suhteessa. Seksi hallitsee elämääni tekee päivittäin mieli joten miehen täytyy olla saman kaltainen. Enkä säikädä erikoisempiakaan tai rajumpia leikkejä. T. Valtiatar

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Huomenta Juuso!
        Ihana viesti sinulta oli pakko reakoida, sanoinkin mihelleni tohon vastaan. Olemme asiallinen pari, emme läträä viinan kanssa joka viikon loppu.
        Itse en saa tarpeeksi seksiä kotona, mieheni tekee pitkiä päiviä rekkakuskina, usein päiviä reissussa.
        Yhdessä päädyimme etsii rakastajan minulle, valitettavasti hän muutti vaimon kanssa pohjoiseen. Olimme kiintyneet toisiimme syvällisesti seksin lisäksi, olinkin rakastunut mieheni lisäksi häneen. Oletko vapaa vai suhteessa. Seksi hallitsee elämääni tekee päivittäin mieli joten miehen täytyy olla saman kaltainen. Enkä säikädä erikoisempiakaan tai rajumpia leikkejä. T. Valtiatar

Seksin kautta jossa molemmat nauttii, syntyy syvä yhteys. Kaksi kertaa viikossa on enemmän kuin normi suhteessa. Toivon löydät hyvän rakastajan ja taitavan sänkyssä joka räjäyttää sut orgasmin nautintoihin. Sari

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Huomenta Juuso!

Oi kun pääsin tuollaisen valtiattereen käsittelyyn voitaisiin tehdä mitä vaan.Mies Loimaan läheltä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oi kun pääsin tuollaisen valtiattereen käsittelyyn voitaisiin tehdä mitä vaan.Mies Loimaan läheltä.

Loppupelissä tämäkin aloitus on täyttä trolli paskaa

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Loppupelissä tämäkin aloitus on täyttä trolli paskaa

Mistä tiedät. Voistiko joskus perustella väittämäsi. Tuon pystyy kertoo ihan kuka tahansa dorka ilman perusteluja ja todisteita.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mistä tiedät. Voistiko joskus perustella väittämäsi. Tuon pystyy kertoo ihan kuka tahansa dorka ilman perusteluja ja todisteita.

Sää mää ja bää se on dorka buaahaa

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No dorka et siis pysty perusteleen mitenkään. Hähähää mitäs olet dorka,

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sää mää ja bää mitäs olet määkivä spedeilevä dorka buaahaa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vittu mikä aivokuollut apina se vaan määkii. Mitäs olet buaahaa.

• Anonyymi00014

Hei valtiatar ! Laitoin nämä 3 viestiä , eli 59v. normaali työssäkäyvä, naimisissa oleva mies Kanta-Hämeestä ! Mikäs sen mahtavampaa, kun auttaa pariskuntaa, ja saada itsekin nautintoa! Vaimoni lopetti seksin kokonaan vaihdevuosien aikaan! Kyllä sitä seksiä, ja läheisyyttä kaipaa hetero mies ! Innolla odotan tapaamista! Juuso

• Anonyymi00018

Delaa akkas pettäjä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Delaa akkas pettäjä

Hyppää sinä tuhkamuna tammerkoskeen

• Anonyymi00033

Osalle naisista vaihdevuodet aiheuttaa seksiin liittyviä ongelmia, itselleni kävi juuri päinvastoin.
        Vapauduin henkisesti ja hyväksyn nykyään itseni, ilman kehoni tutkimista peilin edessä. Kokeilun haluni vapautui jos kumppani ehdottaa tavallisesta poikkeavaa. Läheisyyttähän vaikea antaa toiselle ilman seksiä, molemmat kun nauttii toisistaan tälläinen suhde piristää kotonakin.
        Maanantaina jään viikoksi yksin, voitais tavata jossakin Hämeenlinnassa. Siirryttäis kotiani saisit tietää haluatko pidemmän ystävyyden, saat päättää rauhassa. Mitään pika sellaisia en halua, aikaa rakastelulle minimissään parituntia. Terveys itsestään selvyys ja avoimuus mistä tykkäät tai miettinyt pitkään sen toteuttamista. Itse vielä ollut kahden vieraan kanssa, kerron jos myöhemmin toteutuisi. T. Valtiatar🥰🤗

• Anonyymi00034

Sait juuso rouvalta kiimasen viestin.
        Kerkesin lukee kun poistivat. M 68

• Anonyymi00019

Täällä on asiallinen, mukava mies halukas vakkariksi. Itsekin hämeestä. 50 hyvinvarustettu terve mies ja otan vakipillua mielelläni.

• Anonyymi00020

Saanko jonkin yht.tiedon.

• Anonyymi00021

Täällä isovarusteinen 50 terve mies vaimolle vakkariksi. Hämeestä myös.

• Anonyymi00022

Alue täsmää, miten teihin saisi yhteyden?

• Anonyymi00023

Pirkko Lahdesta vailla miestä. Sauvaleikit niin tylsiä, haluun miestä ja kunnolla. Nuoret miehet, poikuuden poistot. Ihanaa tuntea nuoret suonikkaat kyrvät sykkivän sisällä.

• Anonyymi00048

Saako panna paljaalla ja laskea teinisiemenet sisään? Mulla on tyttöystävä mutta se ei anna laskea sisään ja muutenkin vaan pari krt/vko. Kauheat paineet palleissa koko ajan.
        M18

• Anonyymi00024

Vai Pike vailla aisaa sehän kyllä järjestyy! Jorma

• Anonyymi00035

Moi Valtiatar ! Kyllä kiinnostaa tavata, sovitaan vaikka kahvi paikka! Olen vapaalla ensi viikolla to.-su. Hyvää päivänjatkoa! Naisilla on vara valita miehissä! Minulle kelpaat varmasti! Kyllä sen tavatessa aika nopeasti huomaa, onko sellaista hyvää kipinää! T. Juuso

• Anonyymi00051

Hei Juuso! Seksuaallinen vietti tälläisessa tapaamisessa päällimmäisenä kun molemmat haetaan sellaista. Koko ja näköhän toissijaisia, taasen siisteys sekä avoimuus tärkeintä. Olisiko sulla tietty kahvipaikka mielessä, voimme siirtyä kahvittelun jälkeen kotiani, olen itse valmis jos haluat lähteä kanssani. T. Valtiatar

• Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Hei Juuso! Seksuaallinen vietti tälläisessa tapaamisessa päällimmäisenä kun molemmat haetaan sellaista. Koko ja näköhän toissijaisia, taasen siisteys sekä avoimuus tärkeintä. Olisiko sulla tietty kahvipaikka mielessä, voimme siirtyä kahvittelun jälkeen kotiani, olen itse valmis jos haluat lähteä kanssani. T. Valtiatar

Teidän tapauksessa muuten tiedä sovitteko ystäviksi kuin yhtymällä samoin tein.Kumpikin hakee tyydyttäjää itselleen, rouvalla kokemusta ennestään varmaan saa miehen nauttimaan. T. Seuraaja

• Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ehdota paikkaa läheltäsi, minä ajelen sinnepäin! Liikenneasemat ihan ok. T. Juuso

• Anonyymi00059
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Ehdota paikkaa läheltäsi, minä ajelen sinnepäin! Liikenneasemat ihan ok. T. Juuso

Hei Juuso!
        Tässä katsotaan kokoon ja tapparan peliä miehen kans. Mieheni kiusoittelee susta, silitelee reisiäni samaan aikaan. Voidaan sopia abc tiiriöön tapaaminen siitä 15 mint meille.
        Kerroit aiemmin olet kookas, tykkään isoista miehistä. T. Valtiatar

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Hei Juuso!
        Tässä katsotaan kokoon ja tapparan peliä miehen kans. Mieheni kiusoittelee susta, silitelee reisiäni samaan aikaan. Voidaan sopia abc tiiriöön tapaaminen siitä 15 mint meille.
        Kerroit aiemmin olet kookas, tykkään isoista miehistä. T. Valtiatar

Huomenta Valtiatar ! Laita viestiä, koska tavataan! Kassit on täynnä, ja paineet kovat! T. Juuso

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Huomenta Valtiatar ! Laita viestiä, koska tavataan! Kassit on täynnä, ja paineet kovat! T. Juuso

Hei Juuso!
        Ihanalta kuulostaa kun sanot suoraan, samoin olen kuin tulisilla hiilillä. Maanantaina miten sopisi? Ps. Mieheni innostui kun luki viestisi, onhan mun kullannuppu jota rakastan.Terkuin Valtiataresi ja lento suukko💋

• Anonyymi00068
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Hei Juuso!
        Ihanalta kuulostaa kun sanot suoraan, samoin olen kuin tulisilla hiilillä. Maanantaina miten sopisi? Ps. Mieheni innostui kun luki viestisi, onhan mun kullannuppu jota rakastan.Terkuin Valtiataresi ja lento suukko💋

Tapaaminen su. Ilta onnistuu. Ke.iltapuoli, to. Ja pe. Vaikka koko päivä! Juuso

• Anonyymi00036

Tuota älykääpiö porukkaa varmaan vituttaa kun Juuso saa varmaan kiihkeän naisen kaverikseen.

• Anonyymi00060

Upee mies tällä rouvalla kun luvalla vaimo saa panettaa itseään.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Upee mies tällä rouvalla kun luvalla vaimo saa panettaa itseään.

Sanoisin täydellinen kumppani joka haluaa minulle vain parasta. Kehuu päivittäin kauneuttani ja luonnettani, tykkää minulla vaki rakastaja. Haluaa kiinnyn häneen ja toisin päin, vakkari joka muutti kauemmas olimme molemmat kiintyneet toisiimme. Viestit päätimme rakastan sua, hän tärkeä vaikka muuttikin. T. Valtiatar

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Sanoisin täydellinen kumppani joka haluaa minulle vain parasta. Kehuu päivittäin kauneuttani ja luonnettani, tykkää minulla vaki rakastaja. Haluaa kiinnyn häneen ja toisin päin, vakkari joka muutti kauemmas olimme molemmat kiintyneet toisiimme. Viestit päätimme rakastan sua, hän tärkeä vaikka muuttikin. T. Valtiatar

Olitteko molemmat tavatessa kiimassa. Seuraaja

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Olitteko molemmat tavatessa kiimassa. Seuraaja

Tämä suhde perustuu seksiin kyllä molemmat tavatessa kovassa kiimassa, kuten asian ilmaisit. Suhde muutuu tapailun ja rakastelun myötä läheiseksi myös nautinto sanoisinko täydelliseksi. T. Valt..

• Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Maanantai ei oikein sovi! Kuinkas keskiviikko 16.35 alkaen ! Olen tissimiehiä , rintasi saavat paljon häväilyjä! T. Juuso

• Anonyymi00069
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Maanantai ei oikein sovi! Kuinkas keskiviikko 16.35 alkaen ! Olen tissimiehiä , rintasi saavat paljon häväilyjä! T. Juuso

Hei🥰
        Tulimme juuri ystävien mökiltä saunomasta.
        Käy keskiviikko myös aikakin, ihana tykkään kun rintojani hyväillään. Tykkään ratsastaa päälläsi kun rintani hyväiltävänä, yksi lempi asennoista josta nautin suunnattomasti. Mies pyysi kertoo apuvälineitä löytyy joka lähtöön.
        Terkuin Valtiataresi🤗

• Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Hei🥰
        Käy keskiviikko myös aikakin, ihana tykkään kun rintojani hyväillään. Tykkään ratsastaa päälläsi kun rintani hyväiltävänä, yksi lempi asennoista josta nautin suunnattomasti. Mies pyysi kertoo apuvälineitä löytyy joka lähtöön.
        Terkuin Valtiataresi🤗

Ok, nähdään silloin! Juuso

• Anonyymi00076
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Hei🥰
        Terkuin Valtiataresi🤗

Annatko kahvaa myöten kakkoseen? Otatko mielellään suihin? Ripa

• Anonyymi00037

Mies 56, luotettava, päijäthäme, normaalikokoinen

• Anonyymi00038

Löytyykö kestävyyttä. Pirkko

• Anonyymi00039

Luottamus ja terveys 100% tottakai ! Juuso

• Anonyymi00040

Laita valtiatar viestiä. Täällä se 50 isokaluinen mies Hämeestä vakkariksi. Jari

• Anonyymi00041

Olen kiinnostunut ,37 vuottaa urheilullinen mies

• Anonyymi00043

Ei täällä mitään naisia ole ! Aivan täyttä kusetusta! Miehiä vedätetään kun pässiä narussa!

• Anonyymi00073

Haiskahtaa samalta kusettajalta , kun viime syksynä! Tiiriön abceellä miehiä mustanaan , eikä tietoakaan mistään naisesta! Kunhan varoitan. Make

• Anonyymi00044

Siitäs saitte .

• Anonyymi00045

Pirkko on kuuma!

• Anonyymi00047

Antoko paljaalla?

• Anonyymi00050

Antoi. Koko runsas lasti on nyt perillä

• Anonyymi00049

Hilman päivillä mentiin, eli ilman.

• Kantahämäläinen mies täältäkin huutelee vaki pillun perään🙂

• Anonyymi00052

Vaki vieras pillu ois lottovoitto. Kotona muija niuhottaa, mieluummin haravoi pihamaata. M 57v

• Anonyymi00053

Missäpäin olet?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Missäpäin olet?

Jyväskylässä. M 57v

• Anonyymi00057

Hämptonista kata 40v. Vailla miesseuraa. Olen muodokas yksinhuoltaja. Miestä tekee mieli.

• Anonyymi00058

Ai kun tämmösen saisi. Munan puutteessa oleva muodokas nelikymppinen yksinhuoltaja, voiko mies enempää toivoa

• Anonyymi00067

Tiina Riksusta miestä kanssa minulle. Olen 52v. Brunette , kohta vuoden ollut ilman miehen kosketusta.

• Anonyymi00070

Hei Tiina. Olen samalta suunnalta 56v olen hellä ja täyspäinen. Saisit hellää kosketusta ja hyvää seksiä kanssani. T. Jyki

• Anonyymi00072

Sinua Tiina haluaisin kosketella miehen kädellä koko vartalostasi nauttien

• Joko löytynyt hyvä vakkari?

• Anonyymi00074

Eihän sama kusettaja, nainen vei miehen kotiin, sitoi käsiraudoilla patteriin, ja häipyi! Kolme miestä tuli, ja raiskasi tämän miehen!

• Anonyymi00075

Juu kaikki kuvataan, ja sitten kiristetään.

• Anonyymi00077
      UUSI

Jonnekin hävisivät nämä naisina esiintyvät gaymiehet ! Tulkaa huomenna tiiriön abceelle ! Vakipaikkannehan on linnatuulen parkki , ja pusikot!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      72
      3320
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      94
      3102
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3035
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      141
      2459
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2386
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2221
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      2158
    8. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      9
      2030
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      38
      1743
    10. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      402
      1709
    Aihe