Sinä ihana ihminen, johon ihastuin oikeassa elämässä ja unelmoin susta.
Viimeksi, kun nähtiin liikuit yksin ja etkä kertonut,kun juteltiin, että olet sinkku jolloin olisin voinut pyytää sut mulle kylään.
Muualta kuulin, että olet sinkku.
Et halunu mua ja etkä halunnut tulla kylään.
Olisit saanut mahtavan ihmisen. Ihmisen joka on mukava ja hellä ja luotettava ja enkä ikinä olisi sua pettänyt tai jättänyt.
Mieluummin eläät sinkkuna ja yksin?
Näin se on pakko ajatella, kun muuten olisit kertonut, että olet sinkku ja olisimme saaneet toisemme.
Kaksi sinkkua. Olisimme yhdessä saaneet paremman elämän.
Mutta sä päätit näin.
Olit ihastukseni ja haavelin susta
29
596
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä teidän tilannetta ja tarinaa, mutta näin sivusta luettuna kirjoituksesi kuulostaa aikamoiselta mutkien oikomiselta johtopäätösten suhteen.
- Anonyymi00006
Ei ole. Muualta kuulin, että on eronnut huonosta suhteesta. Ei kertonut mulle, kun nähtiin, kun kysyin miten elämässä menee. Tiesin kenen kanssa oli suhteessa ja millainen ihminen on kenen kanssa oli.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole. Muualta kuulin, että on eronnut huonosta suhteesta. Ei kertonut mulle, kun nähtiin, kun kysyin miten elämässä menee. Tiesin kenen kanssa oli suhteessa ja millainen ihminen on kenen kanssa oli.
Kysyin, kun juteltiin onko heillä kaikki hyvin ja ei kertonut, että on eronnut huonosta suhteesta ja että on sinkku. Muualta kuulin, että oli eronnut ja on sinkkuna taas kuten silloin, kun ensimmäisen kerran näin hänet.
- Anonyymi00002
Päätit elää mieluummin yksin kuin mun kanssani.
Harmi vaan, että sun päätöksen takia olen sinkkuna ja enkä tule kenestäkään tykkäämään niin paljon kuin susta.
Haaveilin kauan, että olisit vihdoinkin sinkku ja voisin pyytää sut kylään.
Silloin, kun olit suhteessa kunnioitin sun suhdetta niin paljon, etten pyytänyt sua kylään tai mitään.
En juttele enää sulle, kun nähdään missään.
Se oli kyllä siinä, ettet kertonut että olet eronnut ja vapaa siitä huonosta suhteessa, jossa olit.
Miksi ikinä luulin, että kun olet sinkku saisin sinut vihdoinkin omakseni?
Miksi tuhlasin elämääni ja aikaa siihen, että odotin, että olet sinkku ja vapaalla markkinoilla?
Odotin sitä aikaa, kun voin pyytää sut kylään ja kysyä alatko olemaan kanssani?
Mutta turhaan!
Et halua minua. - Anonyymi00003
Koko sun huonon suhteen ajan toivoin, että eroatte ja lähdet pois ja olisit taas sinkkuna.
Sinkkuna kuten silloin, kun ensimmäisen kerran nähtiin ja ihastuin suhun ja monesti yritin löytää rohkeuden pyytää sut kylään.
Aloit olemaan jonkun kanssa, joka ei tehnyt sulle hyvää ja teidän suhde ei ollut onnellinen tai hyvä. Suhteesi ihminen oli omistushaluinen. Siihenhän teidän suhde loppui, kun et kestänyt sitä.
Toivottavasti olet onnellisena sinkkuna ja etkä kadu myöhemmin, ettet antanut meille mahdollisuuden saada rakkautta ja onnea ja hyvää elämää.
Toivottavasti löydät jonkun toisen.
Harmi vaan, ettei se ole minä. - Anonyymi00004
Silti kaipaan sua, vaikket ikinä halunnut mua.
Silti ikävöin sua ja aikaa, kun oli syy nähdä sut.
Ikävöin perhosen pistoksia ja sitä kuinka ihanaa sut oli nähdä. Kuinka sait minun aivan sekaisin rakkauden tunteista ja odotin vain, että saan sut nähdä. Olit syy siihen, että tein elämässä jotain mistä en pitänyt, jotta sain tekosyyn nähdä sut.
Enää ei ole mitään syytä tehdä mitään mitä en vapaalla halua tehdä!
Tuhlasin vain turhaan vapaa-aikani turhuuteen, jotta sut saatoin nähdä!! - Anonyymi00005
Simsalabim! Jänis tuli hatusta!
- Anonyymi00008
Miten niin?
- Anonyymi00009
Onneksi kirjoitus ei ole minulle. Vaikka olisin sinkku, niin se ei tarkoita että olisin epätoivoinen ja lyöttäytysin yhteen ensimmäisen vastaantulijan kanssa.
- Anonyymi00014
Et ole hän! Meillä oli yhteinen harrastus ja siksi tunsin hänet ja näin hänet. Harrastuksessa näin hänet ensimmäisen kerran ja ihastuin, mutten kerennyt pyytää kylään, kun alkoi suhteeseen.
Jatkoin Harrastuksessa käymistä vain, jotta näin hänet. En minkään muun takia. En pitänyt Harrastuksesta! Se oli ainut mahdollisuus nähdä hänet ja saada tietää edes palasen hänen elämästä.
Jatkoin kauan harrastuksessa käymistä, kun luulin, että palaa takaisin harrastuksen pariin. Ei palannut takaisin.
Lopullinen niitti harrastuksen lopettamiseen tuli, kun viimeksi, kun nähtiin ja juteltiin hän liikkui yksin ilman toista ja kysyin miten heillä menee? Onko kaikki hyvin. Ei kertonut, että on eronnut ja on sinkku. Olisin voinut pyytää kylään.
Vaan muualta sain kuulla, että on eronnut.
Ei mitään toivoa, että palaa harrastukseen, jossa missä me nähtiin.
Luulin, että palaa harrastukseen, kun eroaa ja on sinkku. Lopetti alunperin omistushaluisen takia harrastuksen.
En sitten ollutkaan mitään hänelle, kun ei voinut mulle kertoa ja tulla kylään. En saanut lohduttaa, kun oli eronnut.
- Anonyymi00010
Miten niin jänis tuli?
Miten niin kun odotin, että hän on sinkku ja vapaa ja sitten vasta pyydän kylään? Ja kunnioitin suhdetta, vaikka oli huono.
Kunnioitin hänen suhdetta, vaikka oli huono.
Meillä oli yhteinen harrastus, jota kävin vain, koska hän kävi siellä ja lopetin harrastuksen, kun mitä syytä on enää harrastaa? Kun en voi häntä saada. Miksi mennä enää? Miksi tuhlata vapaa-aikaa johonkin harrastukseen mistä en oikeasti edes pitänyt? Miksi tuhlata rahaa harrastukseen, josta en oikeasti en pitänyt?
Miksi tuhlata energiaa, johonkin harrastukseen, jossa kävin vain, jotta hänet näin?
Tiesin kenen kanssa oli ja millainen ihminen oli. Oli omistushaluinen.
Miksi tehdä vapaalla enää mitään mitä en tykkää tehdä?
Miksei kertonut mulle, kun liikkui yksin ja nähtiin ja juteltiin ja kysyin miten heillä menee? Kysyin missä toinen on? Hän, jonka kanssa oli, kun harrastuksessa nähtiin ja olivat silloin yhdessä!
Miksi sain muualta kuulla, että on eronnut ja sinkku?
Miksei kertonut mulle? - Anonyymi00011
Miksi harrastaa, kun ihastusta en voi saada!
Koko heidän suhde oli huono ja monet ihmiset sen tiesivät. Tiesivät miten siinä tulee käymään.
Taustalla olin vain ja harrastuksessa lohdutin kun hänellä oli huono päivä. Siedin hänen käytöstä harrastuksessa vain koska tiesin millainen suhde hänellä on ja millainen toinen ihminen oli.
Siedin sitä käytöstä harrastuksessa, jossa nähtiin!
Harrastin vain, jotta oli tekosyy nähdä hänet. - Anonyymi00012
Ei kannatakaan suinpäin kertoa yhtään kenellekään olevansa sinkku tai asuvansa yksin. Saa vaan joutavia hameenhelmassa roikkujia ja p*skärpäsiä. Vaivalloista ja aikaa vievää sitten hätistellä niitä kauemmas.
- Anonyymi00013
Olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00016
Varmaan tarkoittikin, että siinä vaiheessa, kun itselläkin jo vahvoja tunteita. Ei tietysti kelle vaan kannata omia asioita avokätisesti paljastaa.
- Anonyymi00017
Tunsin hänet harrastuksessa ja siellä näin hänet ensimmäisen kerran ja ihastuin. En kerenny pyytää kylään, kun alkoi suhteeseen. Jonka takia hän muka lopetti harrastuksen! Ei palannut harrastukseen, vaikka oli eronnut ja vapaa huonosta suhteesta.
Tiesin kenen kanssa on suhteessa ja millainen se suhde oli, kun harrastuksessa hänellä oli välillä paha päivä ja siedin sitä käytöstä.
Tiesin millainen se toinen on.
Siedin käytöstä harrastuksessa, jossa nähtiin.
Yleensä aina, kun häntä näki sattumoisin ulkona toinen oli mukana, mutta sillä kertaa ei ollut ja yksin liikkui. Juteltiin ja kysyin heidän onnesta, muttei kertonut, että on eronnut. Olisin voinut pyytää kylään ja lohduttaa, kun on eronnut.
Olisin voinut tukea ja lohduttaa ja katsoa tuleeko suhdetta vai ei.
Mutta hän päätti, ettei kertonut.
Sain muualta kuulla, että on eronnut ja sinkku.
Hänen lähiomainen sen mulle kertoi, kun nähtiin yhdessä paikassa ja kysyin miten se suhde menee. Kertoi, että suhde oli ollut erittäin huono ja hyvå, että on eronnut omistushaluisesta suhteesta ja eikä he ikinä pitäneet siitä suhteesta. Olin hänen lähiomaisen kanssa välillä tekemisessä. Kun tunsin hänet muualtakin elämässäni. - Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Varmaan tarkoittikin, että siinä vaiheessa, kun itselläkin jo vahvoja tunteita. Ei tietysti kelle vaan kannata omia asioita avokätisesti paljastaa.
Tunsin hänet harrastuksessa!! Tiesin kenen kanssa alkoi olemaan sen jälkeen kun näin ensimmäisen kerran harrastuksessa. Punastuin ja hymyilin ja nauroin, kun ensimmäisen kerran näin harrastuksessa. Ja senkin jälkeen, kunnes alkoi suhteeseen!!
Ennen ihastuksen suhteeseen menoa nauroin ja hymyilin ja punastuin aina harrastuksessa, kun hänet näin.
Jatkoin harrastuksessa käymistä, jotta näin edes siellä ja odotin, että eroaa huonosta suhteesta.
Mutta suhteen takia lopetti harrastuksen eikä enää palannut harrastukseen, vaikka oli eronnut.
Miksi harrastaa, kun hän ei palaa sinne?
Hänet, kun muulloin harvoin näki hän ei yksin liikkunut vaan se toinen oli mukana.
- Anonyymi00015
Minä ainakin kuulin muualta, että oli varattu ja antoi hienovaraisesti itsekin sellaista signaalia. Tuon takia tottakai moni perääntyisi ja se onkin ihan oikein. Voimia!
- Anonyymi00025
Ihastukseni ei sen jälkeen, kun alkoi olee suhteessa liikkunut yksin vaan se toinen oli lähes aina mukana, kun harvoin näin.
Silloin näin hänet yksinään liikkuvan ja juttelin hänelle ja kysyin hänen suhteesta, koska oli outoa nähdä hänet yksin liikkuvan ilman toista..
Silloin kun näin yleensä se toinen oli mukana. Tiesin kenen kanssa on ja millainen se toinen ihminen on.
Miten harrastuksessa voi pelleillä?
Sinä aloit suhteeseen sen jälkeen, kun olin ihastunut harrastuksessa sinuun ja en kerennyt saada rohkeutta pyytää sinua kylään ennen kuin menit suhteeseen.
En kai minä harrastuksessa pyydä sinua kylään, kun tiesin, että olet suhteessa.
Näin teidät yhdessä.
Harrastuksessa sinulla oli paha olo sun suhteen takia ja siedin käytöstäsi. Itse itkit siellä ja käytöksesi oli huono.
Sinä olit suhteessa ja aivan kaikki sen tiesivät jopa sinun lähiomaiset tiesivät.ja tiesivät miten siinä tulee käymään ja niinhän siinä kävi, että ero tuli. Hän oli omistushaluinen ja etkä kestänyt sitä.
- Anonyymi00018
Oli se vaan noloa kuulla ihastuksen lähiomaiselta, että oli eronnut ja sinkku ja vapaa.
Vaikka mulle ei kertonut, kun nähtiin ja hän oli yksin liikkeellä, että hän on eronnut ja vapaa. Vihdoinkin olisin voinut pyytää kylään ja katsoa aletaanko olee ja tuleeko siitä mitään?
Ei voi mitään. Valitsi mieluummin huonon suhteen, josta erosi kuin minut jo alunperinkin. Vaikka näki, että olin ihastunut ja hymyilin, ja nauroin ja punastuin, kun ensimmäisen kerran harrastuksessa näin ja monet kerrat, kun nähtiin ennen kuin alkoi suhteeseen. Näki miten nauroin ja hymyilin ja punastuin, kun näin harrastuksessa.
Ei voi mitään valitsi mieluummin huonon suhteen, josta erosi kuin minut. - Anonyymi00019
Yhdessä olisi ollut parempi elämä. Parempi status. Työkaverit kunnioittaisi. Saisi uusia ystäviä.
- Anonyymi00020
Ei vaan sä pelleilit niinkuin joka kerta vika ei ollut minussa ei sitten yhtään
- Anonyymi00022
Harrastuksessa en voinut pyytää sinua, kun olit silloin suhteessa. Muulloin kun nähtiin sun mukanasi oli se sun omasi.
Enhän mä silloin voinut sulle puhua, kun hän oli mukana!
Vain harrastuksessa saatoin sulle hymyillä ja punastua.
Sinun lähiomaiselta kuulin, että olit eronnut huonosta suhteesta ja toinen oli ollut omistushaluinen.
Et palannut harrastukseen, vaikka erosit ja olit vapaa palamaan harrastukseen.
Valitsit huonon suhteen, vaikka sinun lähiomaiset varoittivat ja oikeassahan he olivat. He varoittivat sinua.
Valitsit omistushaluisen ihmisen mieluummin kuin minut. Et kestänyt sitä, joten erohan siitä tuli! - Anonyymi00023
Mite voi pelleillä, jos harrastuksessa näkee?
Me nähtiin vain harrastuksessa. Harvoin muulloin ja yleensä silloin kun nähtiin et yksin liikkunut vaan hän oli mukana.
Silloin, kun olit suhteessa en voinut pyytää sinua kylään, koska olit varattu!
Odotin, että lopetat huonon suhteen ja sitten olisin pyytänyt kylään.
Kuulin sinun olevan eronnut sinun lähiomaiselta, kun kysyin miten sinun suhde menee ja joko olette päättänyt päivän milloin sanotte tahdon.
- Anonyymi00024
Olisit voinut kysyä olenko. Mutta päätit jättää sen tekemättä.
- Anonyymi00029
Kysyinhän
VIimeksi, kun nähtiin, kun liikkui yksin ja juteltiin ja kysyin, että onko heillä suhteessa kaikki hyvin?
Ei kertonut, että on eronnut ja vapaa.
JOTEN TOTTAKAI AJATTELIN, ETTÄ PÄIVÄMÄÄRÄ ON PÄÄTETTY, JA SANOO TAHDON.
MITÄ MINUN MUKA OLISI PITÄNYT KYSYÄ??
KYSYIN ONKO SUHTEESSA KAIKKI HYVIN ?
Miksi olisin enempää kysyny suhteen tilasta, kun tuohon ei vastannut, että ei ole kaikki hyvin!!
Yleensä kun nähtiin se toinen oli mukana, jolloin en voinut sinulle oikein puhua mitään, kun se oli sellainen tyyppi, josta ei halua saada vihollista, joka kostaa!!
Harvoin liikkui yksin ilman toista niinä kertoina, kun ihastukseni näin!! Muuten kuin harrastuksessa.
Siitä tyypistä ei kannattanut saada vihollista, joka olisi kostanut minulle, jos ihastukseni olisi hänet jättänyt minun takia
Tuhonnut kaiken mitä olen saanut elämässäni aikaan ja vienyt kaiken, kun olisi kostanut.
- Anonyymi00026
Sinä aloit suhteeseen sen jälkeen, kun ensimmäisen kerran näin harrastuksessa minä nauroin ja hymyilin ja punastuin sinun lähelläsi.
En kerenny saada rohkeutta pyytää sinut kylään ennen kuin aloit suhteeseen!!!
En kai minä silloin, kun olit suhteessa pyytänyt sinut kylään. Te olitte pari! Sinun lähiomaisetkin sen tiesivät ja harrastuksessa kaikki tiesivät, että olit menny suhteeseen. Tietenkin, koska paha oloa näytit harrastuksessa ja ihmiset tiesivät mistä se johtui. Se johtui huonosta suhteesta!!!
En kai minä niin hölmö ole, kun olit sen kanssa, että olisin yrittäny saada itselleni, kun tiesin millainen ihminen hän on. Eikä häntä kannattanut suututtaa tai vihamiehiksi saada, kun olisi minulle kostanut, jos olisin teidän suhteen hajoittanut ja minun takia olisit hänet jättänyt!!
Olisi pilannut minun elämäni kostaamalla!! - Anonyymi00027
Hän olisi pilannut minun elämäni ja tuhonut kaiken sen mitä olen saanut tai hankkinut elämässäni. Vienyt kaiken ja tuhonnut minun työuraa!
Väittänyt, että minä tuhosin teidän onnen ja rakkauden ja että minun takia jätit hänet.
Minun takia hän ei saanut sinua!!
Väittänyt ihmisille, että minun takia teidän tulevaisuus meni! Ja että minun takia jätit hänet ja minun takia hän särkyi, kun rakas jätti hänet.
Tuollaista olisin saanut ihmisiltä kuunnella, jos olisin silloin yrittänyt saada sinut itselleni, kun olit suhteessa ! - Anonyymi00030
KYSYIN viimeksi kun nähtiin kun yksin liikkui, ja juteltiin, että onko heidän suhteessa kaikki hyvin!!
Ei vastanu siihen, ettei ole!
Miksi olisin kysyny? Onko eronnut?
Kun tuohon ei vastannut!!
Tottakai ajattelin, että päivämäärä kun sanot tahdon on päätetty!!
Mitä muuta muka olisi pitänyt kysyä??
Sinun lähiomaiselta kuulin, että olit eronnut kun kysyin miten teillä menee ja milloin on päivämäärä päätetty, kun sanot tahdon! Kertoi, ettei häitä tule eikä mitään vaan te olette eronneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134