Minun mielestä Nordea on hyvä pankki. Nordealla on Suomessa kaikista nykyaikaisimmat verkkopalvelut. Verkkopankki näyttää ja toimii modernisti. Eikä enää paperisia tunnuslukulistoja ollenkaan, vaan Nordea ID -laite tai oma älypuhelin. Lisäksi Nordean kaikki verkkopalvelut toimii myös ilman älypuhelinta Nordea ID -laitteella, jos et halua pankkia puhelimeen.
Kaikilla pankeilla on joskus häiriöitä palveluissa, joten siitäkään ei ole valittamista. Nordealla ei minun mielestä edes ole kovin usein häiriöitä.
Nordea on hyvä pankki
15
289
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ite vaihoin kas joku aika sitte nordeaan ja paljo parempi ku op.
- Anonyymi00002
Sinne kelpaa myös kirjoitustaidottoman tyhjät tilit, onnea.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinne kelpaa myös kirjoitustaidottoman tyhjät tilit, onnea.
Pankit ei asiakkaitten rahoja vie.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pankit ei asiakkaitten rahoja vie.
?ihme satuilua?
Et ilmeisesti ole kuullut pankkikuluista. Voi olla aika kallista jos on tukiloinen, tuosta vaan menee 2% pelkästä tilistä. Huomattavasto lisää jos nostaa rahaa usein. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
?ihme satuilua?
Et ilmeisesti ole kuullut pankkikuluista. Voi olla aika kallista jos on tukiloinen, tuosta vaan menee 2% pelkästä tilistä. Huomattavasto lisää jos nostaa rahaa usein.Kuukausi maksu eikä muuta oo.
- Anonyymi00006
Nordea on varmasti hyvä pankki, en epäile yhtään.
- Anonyymi00007
Olen aloittajan kanssa suunnilleen samaa mieltä. Joku valitii, että rahan nostaminen usein lisää kuluja. Minua tämäkään ei haittaa, nostin rahaa viimeksi viime lokakuussa ennen kuin lähdin Kanarialle. Maksan kaiken kortilla, älypuhelinta minulla ei ole. Painavat liikaa, eivätkä mahdu paidan taskuun hellesäällä.
Lisäksi Helsingissä on tarjolla tallelokeroita, jollaisen tarvitsen.- Anonyymi00012
Helsingissä on tallelokeroita tarjolla monilla muillakin toimijoilla. Paitsi ei juuri perinteisillä pankeilla. Halvempi hinta ja huomattavasti laajemmat aukiolot. Esimerkiksi vaikka Jalonom Töölössä. Voi ostaa lisää fyysistä kultaa ja laittaa samantien lokeroon. Eipä muuten onnistu Nordeassa..
- Anonyymi00009
Miksi nordea tai en tiedä onko nordealla mitään merkitystä kun käyttöluottoni irti sanottiin. Olin aina maksanut tunnollisesti. Olen taloudellisesti nyt aika pulassa, kun rahat ei mitenkään riitä niihin maksuihin.
- Anonyymi00010
Järkeilet siis, että rahasi riittäisivät paremmin, jos saisit korollista luottoa?
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Järkeilet siis, että rahasi riittäisivät paremmin, jos saisit korollista luottoa?
Monen tilanne voi hyvinkin olla sellainen että tulee väliaikaisesti hetkiä jolloin rahat ei riitä, mutta parin kuukauden päästä taas on.
- Anonyymi00016
Mitähän asiakas on tehnyt, että luottotili on oikein irtisanottu. Irtisanominenhan tarkoittaa, että asiakkaalle annetaan kymmenen sekuntia aikaa maksaa luotto nollaa, ja tilinkäyttö estetään. No, ei tämä ole eka tälläinen tapaus.
- Anonyymi00011
Nordea on suurin salkkuni sijoitus
70 prosentin nousu kolmessa vuodessa
+ runsaahkot osingot
en ole viime aikoina lisäillyt mutta kevyesti seuraillut
viimeiset lisäykset huhtikuussa 2025 kun dippasi- Anonyymi00013
Sopii hyvin osinkosalkkuun. En ole ostamassa lisää, koska allokaationi ei sitä salli.
- Anonyymi00014
Kymmenen minuutin asiakuudella on hyvä antaa arvosanoja. Suomessa on kymmenen pankkia ja mikään tuskin on edes seiskan arvoinen. Itse olen OP - asiakas, ja annan pankille mainitsemani seiskan tai seiska plussan. Sen verran kolmenkymmenen vuoden ajalta on kokemusta KOP-Merita-Nordeasta, että sille ei voi antaa 4-10 skaalalla edes 5sta. Tuo Nordean Soolo-verkkopankki on varmaan SYP peruja, ja on varmasti yksi Nordean parhaita juttuja. Varmaan pelkästään verkkopankkina kasin arvoinen. Itse olen vain saanut Nordeasta tarpeekseni vaikken ollut koskaan ko. pankin aktiivinen asiakas.
Aloituksen tehnyt ihminen on varmaan saanut pankista kaiken haluamansa, mutta odottakaas sitä kun tuuli kääntyy ja tulee arki. Sitten itketään pankkia ja haukutaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493