jolle me molemmat mahtuisimme istumaan.
Mieluummin puron varrella, tai järven. Siinä olisi kaikki elementit kohdillaan. Sinä, hymy, aurinko, virta ja kahvitulet.
Laineet ne liplattaa ja elämän aallot keinuttaa venhoa rannalla, molemmat kannella.
Löytyisikö sellaista mätästä
11
269
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oot lihonut,tai sit mä tarviin uudet lasit!!
- Anonyymi00003
Sun elämäsi on pelkkää toisen lihomisen tuijottamista. Et taida itsekään olla mikään valio yksilö. Joku pieni ja mitätön joka yrittää täällä päteä muita haukkumalla niinhän ne yleensä on, nämä arvostelijat.
Kasva jo!! kumpi sitten oletkin! - Anonyymi00004
3 mahdollisuutta.
Mättäät on siellä pieniä
Toinen tai molemmat leveitä
Tai hajurako iso - Anonyymi00005
No, siinähän selvä suunnitelma, ei muutakun sanoista tekoihin!
- Anonyymi00007
Koskas pistetään toimeksi?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koskas pistetään toimeksi?
Sehän on sinusta kiinni. Sinun suunnitelma, sinä toteutat. Tuskin liityn asiaan millään muotoa. Ei muuta kun menoksi👍
- Anonyymi00006
Mä minnekään mettää uskalla sun kanssa lähteä. Polet mut vielä johonki suohon.
- Anonyymi00008
Murkut puree pyllystä-
- Anonyymi00010
Karva mätäs
- Anonyymi00011
Hieno kuvaus, ihan pystyi aistimaan tunnelman
- Anonyymi00012
Niin, hänessä on tunnelmaa. Kaukovaikutusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736