En oikein uskonut tämän päivän tulevan. Nyt se on tässä. Luottamus kasvaa koko ajan. Ihana tunne :)
Nyt lähti sujumaan...
58
784
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihmistä ei ole!
- Anonyymi00005
Ihminen on.
- Anonyymi00008
🔨.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
🔨.
Fry it like a pork
- Anonyymi00002
Miten
- Anonyymi00003
Hyvin
- Anonyymi00004
Avaatko vähän enemmän tätä?
- Anonyymi00006
Uutta kohti menossa koko ajan, välillä pienin askelin ja välillä harppauksin..
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kiitos et juuri sinä olet olemassa ja niin minun ihminen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oliko tämä aloittajalta?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oliko tämä aloittajalta?
Ei, mieheltä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei, mieheltä.
Kenelle naiselle?❤️
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hienoa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kenelle naiselle?❤️
Haluatko lisää draamaa ❤️ No naiselle, joka ajattelee asioiden vihdoin menevän eteenpäin, IRL.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten muka voisin olla sinun ihminen?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miten muka voisin olla sinun ihminen?
Tuolla tavalla sanotaan silloin kun joku ihminen tuntuu niin omalta, tutulta. Se ei missään tapauksessa tarkoita kylmää omistamista.
- Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
Haluatko lisää draamaa ❤️ No naiselle, joka ajattelee asioiden vihdoin menevän eteenpäin, IRL.
Joo omien asioiden, omassa elämässäni johon kuulut vain nimeksi. Enää. :/ kaikki on myöhäistä
- Anonyymi00041
Anonyymi00027 kirjoitti:
Joo omien asioiden, omassa elämässäni johon kuulut vain nimeksi. Enää. :/ kaikki on myöhäistä
Tämäkään ei ollut aapeeltä.
- Anonyymi00007
Hienoa!
- Anonyymi00009
Ei se toivu ennenkö vaino loppuu
- Anonyymi00019
Olet aivan oikeassa ja lisätään vielä se tieto, että ne korvaukset ensin!
- Anonyymi00036
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olet aivan oikeassa ja lisätään vielä se tieto, että ne korvaukset ensin!
On mahdotonta toipua niin kauan kuin minua vainotaan sellaisen ihmisen toimesta, joka ajattelee vain omaa etuaan!
- Anonyymi00048
Anonyymi00036 kirjoitti:
On mahdotonta toipua niin kauan kuin minua vainotaan sellaisen ihmisen toimesta, joka ajattelee vain omaa etuaan!
Miksi luulet että sinua vainotaan?
- Anonyymi00013
Mistä tuo oivallus ja tunne?
- Anonyymi00020
Positiivisista kokemuksista :)
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Positiivisista kokemuksista :)
Millaisia ne posiitiviset kokemukset oli?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Millaisia ne posiitiviset kokemukset oli?
Ne sai minut luottamaan itseeni ja muihin ihmisiin. Samalla alkoi nousta usko tulevaan, siihen että kaikki menee sittenkin hyvin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ne sai minut luottamaan itseeni ja muihin ihmisiin. Samalla alkoi nousta usko tulevaan, siihen että kaikki menee sittenkin hyvin.
Onko tähän mennessä sitten mennyt huonosti? Jotain vinkkiä mihin liittyy?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onko tähän mennessä sitten mennyt huonosti? Jotain vinkkiä mihin liittyy?
Ei pysty avaamaan enempää.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei pysty avaamaan enempää.
Kuulitko asiasta vähän ennen kuin teit tämän ketjun?
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kuulitko asiasta vähän ennen kuin teit tämän ketjun?
En kuullut mistään mitään.
- Anonyymi00046
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hanat auki 😭
Älkää edes kysykö
Sivusta
- Anonyymi00023
Tässä nyt joku muukin vastaili puolestani, mutta ei se mitään :)
- Anonyymi00025
Rahallinen korvaus henkisestä kivusta ja särystä ja elämän tuhoamisesta. Kyllä. 🤝🫴
- Anonyymi00026
Miten olen tuhonnut elämäsi?
- Anonyymi00030
Se oli varoitus
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
No älä nyt mene näihin mukaan. Kukaan ei tiedä kuka täällä vastailee.
- Anonyymi00034
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mieti sitä! Mitä kauan jatkunut stalkkaaminen tekee ihmiselle! Se vie luottamuksen kokonaan ihmisiin! Yllättävät lähestymiset pelottivat ja tässä talossa on ollut koko sen ajan, kun olen tässä asunut ollut monenlaista häirintää, joka sai minut voimaan todella huonosti ja nukkuminen on ollut kauan vaikeaa! Yläkerran ovia on avattu tiettyinä kellon aikoina ja ovi paiskattu kiinni kovalla äänellä! Siinä kerroksessa missä asun on myös ovia avattu tietyn kellonajan aikana! Koiran ulkoiluttajat tunkeneet minua lähelle. Töihin meno ollut lähes mahdototonta, koska siellä aina esitystä sinuun liittyen! Olen henkisesti todella huonossa kunnossa ja niin huonossa kunnossa, että tuntuu siltä etten jaksaisi enää elää! Sinö et ole koskaan ymmärtänyt sitä, että kukaan ei jaksa kestää lähes jatkuvaa todella monen vuoden ajan! Oletko koskaan pystynyt asettumaan minun asemaani, epäilen ettet ole!
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mieti sitä! Mitä kauan jatkunut stalkkaaminen tekee ihmiselle! Se vie luottamuksen kokonaan ihmisiin! Yllättävät lähestymiset pelottivat ja tässä talossa on ollut koko sen ajan, kun olen tässä asunut ollut monenlaista häirintää, joka sai minut voimaan todella huonosti ja nukkuminen on ollut kauan vaikeaa! Yläkerran ovia on avattu tiettyinä kellon aikoina ja ovi paiskattu kiinni kovalla äänellä! Siinä kerroksessa missä asun on myös ovia avattu tietyn kellonajan aikana! Koiran ulkoiluttajat tunkeneet minua lähelle. Töihin meno ollut lähes mahdototonta, koska siellä aina esitystä sinuun liittyen! Olen henkisesti todella huonossa kunnossa ja niin huonossa kunnossa, että tuntuu siltä etten jaksaisi enää elää! Sinö et ole koskaan ymmärtänyt sitä, että kukaan ei jaksa kestää lähes jatkuvaa todella monen vuoden ajan! Oletko koskaan pystynyt asettumaan minun asemaani, epäilen ettet ole!
Voi elämä 🙄
En tunne sinua etkä sinä minua.
- Anonyymi00033
Nihtisillalla ropisee viimesetki.
- Anonyymi00038
Luottamus on 100%❤️
- Anonyymi00040
Hienoa ❤️
- Anonyymi00039
Miksi teit aloituksen?
Onnea tiellesi tulevaan.- Anonyymi00042
Koska olen kiitollinen elämälle ja halusin kertoa sen anonyyminä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Miten kauan hyvä onni jatkuu?
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Miten kauan hyvä onni jatkuu?
Luoja tietää. Nautin nyt tästä hetkestä.
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Halusitko kertoa jollekin tietylle, että elämääsi kuuluu nyt hyvää ja vielä parempaa?
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Halusitko kertoa jollekin tietylle, että elämääsi kuuluu nyt hyvää ja vielä parempaa?
En halunnut. Yleisesti vaan jaoin kokemukseni.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
En halunnut. Yleisesti vaan jaoin kokemukseni.
Et edes jakanut mitään!
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Et edes jakanut mitään!
Ihan tarpeeksi jaoin.
- Anonyymi00051
Anonyymi00044 kirjoitti:
Luoja tietää. Nautin nyt tästä hetkestä.
Eikä se ole pelkkä hyvä onni, se on myös uudenlainen asenne.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Eikä se ole pelkkä hyvä onni, se on myös uudenlainen asenne.
Silloin kun elämässä tapahtuu hyviä asioita, elämä on mukavampaa ja silloin se vaikuttaa kaikkeen elämässä!
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Silloin kun elämässä tapahtuu hyviä asioita, elämä on mukavampaa ja silloin se vaikuttaa kaikkeen elämässä!
Olen tehnyt paljon henkistä työtä itseni kanssa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olen tehnyt paljon henkistä työtä itseni kanssa.
Se on oikea tapa toimia. Ei sitä kukaan muu tee kuin sinä itse ja tietysti voi käydä sen lisäksi ammattilaisen kanssa juttelemassa.
- Anonyymi00055
En luota!
- Anonyymi00056
Luottamus mihin keneen
- Anonyymi00058
Lähinnä luottamus itseen.
- Anonyymi00057
Olisin syvästi kiitollinen jos antaisit jonkun varmahkon vinkin edes että olet hän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2732495Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419- 1201598
SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis91589Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis501506Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641387- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029