Kylmis... Ei vuosiin signaalia. Hauka... Kadonnut. Tissu... Ei mitään tietoa. 1höitsu ... Poissa. Edes buahaha ei käy täällä opastamassa minua oikealle palstalle.
Sauna-timppa taisi viimeksi käväistä täällä kuukausia sitten
Nyt tarvitsen sukupolvenvaihdosta spurgualalle, ennen kuin kaikki vanhat osaajat katoaa tai raitistuu!
Kaikki kaverit gone
12
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kd-aktiivit ei lähde, niillä ei olo muuta elämää
- Anonyymi00002
Kyllä Kylmis käy täällä silloin tällöin, mutta sen kunto on mennyt niin heikoksi ryyppäämisen takia, että jaksaminen on rajoittunutta.
Kannattaa lopettaa ryyppääminen ajoissa, ellet halua hidasta ja tuskallista kuolemaa.- Anonyymi00003
Tai voi se kuolema tulla nopeastikin jos maksa sanoo poks!
- Anonyymi00004
Itsekin olen niin hyvä kylmistuntija, että tunnistan aidon kylmiksen ja tosiaan käy se täällä aina silloin tällöin. Uutta videota kyllä hrtaasti olen odottanut, mutta kaikki aikanaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itsekin olen niin hyvä kylmistuntija, että tunnistan aidon kylmiksen ja tosiaan käy se täällä aina silloin tällöin. Uutta videota kyllä hrtaasti olen odottanut, mutta kaikki aikanaan.
Tammikuun lopulla on tullut herran edellinen shortsi, joten alkaa siitäkin jo olla liian pitkästi aikaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tai voi se kuolema tulla nopeastikin jos maksa sanoo poks!
Sitä se varmaan toivoo.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä sillä on ollut tapana tulla tänne raivoamaan osastolta päästyä ja samalla tehdä videoita, mutta sitten hyytyy.
- Anonyymi00006
Nyt ei ole kyllä minkäällaista hajua mitä haet takaa. Toivottavasti homma sujuu hyvin
- Anonyymi00007
Jaa no ei tässä sen omituisempaa ajeta takaa. On vain ikävä vanhoja aikoja, vielä 10 vuotta sitten ja jopa 5 vuotta sitten palstalla oli ihan eri meininki, älykkäitä ylioppilaita jotka tekivät nerouden esikartanoille kirjoitettuja teräviä ja kriittisiä kommentteja. Oli keskustelua. Puhetta Santun autoista. Kylmiksen tietokoneista. 1hoitsun salaisesta liinavaateosastolla missä tehdään ne operoinnit jotka eivät päivänvaloa kestä. Tissun Civic ja remppahommmat.
Nuoren lääkärin kohtuukäyttöopas. Buahahan linkit opastamassa sopivammille palstoille.
On ikävä elävämpiä aikoja.
Asd
- Anonyymi00008
Ei nuoremmat sukupolvet juo enää niin rankasti, vaan taitavat vetää vähän muita päihteitä, niin ei uutta verta saada.
- Anonyymi00010
Hei
17 annosta per päivä on hyvä ja kohtuullinen määrä alkoholia. 24 ehdoton maksimi per päivä.
Näitä määriä kun ei ylitä ei alkoholi ole haitallista!
Kevätterveisin
Nuori Lääkäri- Anonyymi00014
Toimenpiteet jotka oli pakko tehdä, olivat erittäin epämielyttäviä ja nöyryyttäviä. Sellaisen kohtalon haluatte itsellenne? Sama tuli elvytyskielto, koska jos Keijo joudutaan elvyttämään, se ei enää palautuisi ihmisen arvoiseen elämään, vaan joutuisi esim. makaamaan loppuikänsä sängyssä.
-Lopettakaa ryyppääminen ajoissa Ry
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",295182Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1202381- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171760"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551306Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1531060Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa150725