En halua nähdä sua enää.

Anonyymi-ap

Käytöksesi takia.

35

559

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Mitä olen tehnyt?

• Anonyymi00003

Kohdellut huonosti. Traumatisoinut toisen.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kohdellut huonosti. Traumatisoinut toisen.

Niin kuin miten?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin kuin miten?

Käytä aivojasi.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin kuin miten?

Omalla passiivisuudellaan, antamatta toiselle toisen kaipaamaan tukea, turvaa ja läheisyyttä? Liian huono lukemaan toisen mielenliikkeitä? Sivusta.

• Anonyymi00023

Miksi esität trollaavalle äijällä kysymyksiä näi omahyväisellä tavalla?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miksi esität trollaavalle äijällä kysymyksiä näi omahyväisellä tavalla?

Harhaoppi (aistit) toimii vain noin, valitettavasti tällainen synnyttää helposti myös sitä väärinymmärtämistä. Syytön minä sille olen.

• Anonyymi00004

Good bye!

• Anonyymi00007

Harvoin kukaan tuntemattomia haluaa nähdä 😆

• Anonyymi00008

Ei sen väliä.

• Anonyymi00024

Samoin sanoin muotoilisit jollekin tai joillekin jotka natkuttaa netissä kuin läsnäolo samoilla kulmilla olisi suurempikin probleemi maailmankaikkeudessa.

• Anonyymi00009

Se on ihan hyvä niin. 😊

• Anonyymi00010

Hyvä juttu. Se on tarkoitus. Jätä mut rauhaan.

• Anonyymi00011

Nimesi on ?

• Anonyymi00012

Tauno

• Anonyymi00021

Tauno prkle!

• Anonyymi00013

Ihailen sun suoraselkäisyyttä ja aikuismaista suhtautumista.

• Anonyymi00016

Mä arvostan sun kykyä kuvitella mut muiden kirjoituksiin. Kaikki kirjoitukset muistuttaa minusta? Sivusta

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mä arvostan sun kykyä kuvitella mut muiden kirjoituksiin. Kaikki kirjoitukset muistuttaa minusta? Sivusta

Mitä ihnette selität.Vastailen näihin iha huvikseen. En kuvittele ketään tällä tunnistavani.

• Anonyymi00014

Ääni kuuluu?

• Anonyymi00015

Minun asuntoon?

• Anonyymi00025

Viittaatko kenties tässä palstaäijän aloituksessa sen toiseen ula-aaltoavaukseen joka jäi niin mieleen kun pää on sökö?

• Anonyymi00018

kyllä ne vielä saa takaisin kaikkea pahaa, mitä ovat tehneetkin. veitset hakattu. niiden omalla tyylillä tulee takaisin. veri valuu vuosia. niiden tekoja.

• Anonyymi00019

pupu pääset novelliin, kuten sitä ryhmää muutenkin. jo useammat kirjoittaa ja tekonne pääsee kaikkien luettavaksi. onkin kertynyt aihetta ympäri Suomea 😂

• Anonyymi00027

Niin. Sehän on palstasetä aivan totta, että sinun ”erittäin vakavasti otettava” novellismi, kuten itse ilmaisit on vain novellismia, joten sitä taustaa vasten täytyy ihmetellä että..

• Anonyymi00022

te ootte ongelmasakkia, kun kuolla kupsahdatte niin valoon eivät suostu lähtemään kun tietävät että helvetti odottaa. vaellatte pimeydessä osa jopa riivattuina pilaten taloja ja elinympäristöjä. Eikä vieläkään mitään merkkiä karumisesta ja muutoksesta vaan samalla linjalla jatkatte. Osa uskoo uudelleennsyntymiseen ja luottaa siihen, kai se tuo jotain lohtua ja helpistusta että joskus teistä päästään.

• Anonyymi00028

Mars, sanos mummo lumessa.

• Anonyymi00031

Eikö se sinun lekentaarinen löysä lausahdus kuulu että ”let’s go” mm palstatodellisuuden puolella palstalife let’s go jne. Todella terveitä pikku mikromaailmoja olet Tälli yrittänyt ylläpitää ällin kanssa päällä mm itsetuhoon yllyttäminen. Elämä ottanut koville vissiin kauemminkin😏

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Eikö se sinun lekentaarinen löysä lausahdus kuulu että ”let’s go” mm palstatodellisuuden puolella palstalife let’s go jne. Todella terveitä pikku mikromaailmoja olet Tälli yrittänyt ylläpitää ällin kanssa päällä mm itsetuhoon yllyttäminen. Elämä ottanut koville vissiin kauemminkin😏

Niin että miten se vissiin joku T tomi timo tmv menikään palstaäijälle lällättely heikot sortuu elon tiellä tai joku suhteeton ubernarsistinen kirjoitus ”jos joku piip ittensä vain osoittaakseen minulle jotain, niin sille en voi mitään” pakina menikään. Oit kolmen koplasta tavallaan sikein, joten onneksi olkoon oot nro uno jossain asiassa edes

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Niin että miten se vissiin joku T tomi timo tmv menikään palstaäijälle lällättely heikot sortuu elon tiellä tai joku suhteeton ubernarsistinen kirjoitus ”jos joku piip ittensä vain osoittaakseen minulle jotain, niin sille en voi mitään” pakina menikään. Oit kolmen koplasta tavallaan sikein, joten onneksi olkoon oot nro uno jossain asiassa edes

Ja vieläkö se ketutuksen takia kehittemäsi uhristoori myy ja ovatko valmiita käärimään kääkät ym hihat ns Vielä?

• Anonyymi00029

Kannattaisko ottaa puheeks iha irl.
      Toinen mummo.

• Anonyymi00030

Voi kuule se voi olla aivan se ja samoin myös sinulle.

• Anonyymi00033

Väärä palsta.

• Anonyymi00034

Sulla ei ole kans kuoma kuuppa ihan kunnossa kun nämä palstan aloitukset ohjailee elämääsi sillä tavalla että jaksat natkuttaa palstaäijälle täällä ikävöidään jne. Tavallaan ei ihme että suhteutuu muihin tai ainakin naissukupuoleen ikäänkuin ohjailevasti mm kun palstaäijä käy noloja dialogeja itsensä kanssa et voi varmuudella tunnistaa tai puhuu naisille rumia ei minulta. No ketä kiinnostaa tjsp..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      371
      2881
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      66
      2314
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1969
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      76
      1639
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1552
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      69
      1169
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1029
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      264
      975
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      11
      968
    10. 39
      831
    Aihe