Käytöksesi takia.
En halua nähdä sua enää.
35
559
Vastaukset
- Anonyymi00001
- Anonyymi00002
Mitä olen tehnyt?
- Anonyymi00003
Kohdellut huonosti. Traumatisoinut toisen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kohdellut huonosti. Traumatisoinut toisen.
Niin kuin miten?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin kuin miten?
Käytä aivojasi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin kuin miten?
Omalla passiivisuudellaan, antamatta toiselle toisen kaipaamaan tukea, turvaa ja läheisyyttä? Liian huono lukemaan toisen mielenliikkeitä? Sivusta.
- Anonyymi00023
Miksi esität trollaavalle äijällä kysymyksiä näi omahyväisellä tavalla?
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miksi esität trollaavalle äijällä kysymyksiä näi omahyväisellä tavalla?
Harhaoppi (aistit) toimii vain noin, valitettavasti tällainen synnyttää helposti myös sitä väärinymmärtämistä. Syytön minä sille olen.
- Anonyymi00004
Good bye!
- Anonyymi00007
Harvoin kukaan tuntemattomia haluaa nähdä 😆
- Anonyymi00008
Ei sen väliä.
- Anonyymi00024
Samoin sanoin muotoilisit jollekin tai joillekin jotka natkuttaa netissä kuin läsnäolo samoilla kulmilla olisi suurempikin probleemi maailmankaikkeudessa.
- Anonyymi00009
Se on ihan hyvä niin. 😊
- Anonyymi00010
Hyvä juttu. Se on tarkoitus. Jätä mut rauhaan.
- Anonyymi00011
Nimesi on ?
- Anonyymi00012
Tauno
- Anonyymi00021
Tauno prkle!
- Anonyymi00013
Ihailen sun suoraselkäisyyttä ja aikuismaista suhtautumista.
- Anonyymi00016
Mä arvostan sun kykyä kuvitella mut muiden kirjoituksiin. Kaikki kirjoitukset muistuttaa minusta? Sivusta
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mä arvostan sun kykyä kuvitella mut muiden kirjoituksiin. Kaikki kirjoitukset muistuttaa minusta? Sivusta
Mitä ihnette selität.Vastailen näihin iha huvikseen. En kuvittele ketään tällä tunnistavani.
- Anonyymi00014
Ääni kuuluu?
- Anonyymi00015
Minun asuntoon?
- Anonyymi00025
Viittaatko kenties tässä palstaäijän aloituksessa sen toiseen ula-aaltoavaukseen joka jäi niin mieleen kun pää on sökö?
- Anonyymi00018
kyllä ne vielä saa takaisin kaikkea pahaa, mitä ovat tehneetkin. veitset hakattu. niiden omalla tyylillä tulee takaisin. veri valuu vuosia. niiden tekoja.
- Anonyymi00019
pupu pääset novelliin, kuten sitä ryhmää muutenkin. jo useammat kirjoittaa ja tekonne pääsee kaikkien luettavaksi. onkin kertynyt aihetta ympäri Suomea 😂
- Anonyymi00027
Niin. Sehän on palstasetä aivan totta, että sinun ”erittäin vakavasti otettava” novellismi, kuten itse ilmaisit on vain novellismia, joten sitä taustaa vasten täytyy ihmetellä että..
- Anonyymi00022
te ootte ongelmasakkia, kun kuolla kupsahdatte niin valoon eivät suostu lähtemään kun tietävät että helvetti odottaa. vaellatte pimeydessä osa jopa riivattuina pilaten taloja ja elinympäristöjä. Eikä vieläkään mitään merkkiä karumisesta ja muutoksesta vaan samalla linjalla jatkatte. Osa uskoo uudelleennsyntymiseen ja luottaa siihen, kai se tuo jotain lohtua ja helpistusta että joskus teistä päästään.
- Anonyymi00028
Mars, sanos mummo lumessa.
- Anonyymi00031
Eikö se sinun lekentaarinen löysä lausahdus kuulu että ”let’s go” mm palstatodellisuuden puolella palstalife let’s go jne. Todella terveitä pikku mikromaailmoja olet Tälli yrittänyt ylläpitää ällin kanssa päällä mm itsetuhoon yllyttäminen. Elämä ottanut koville vissiin kauemminkin😏
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Eikö se sinun lekentaarinen löysä lausahdus kuulu että ”let’s go” mm palstatodellisuuden puolella palstalife let’s go jne. Todella terveitä pikku mikromaailmoja olet Tälli yrittänyt ylläpitää ällin kanssa päällä mm itsetuhoon yllyttäminen. Elämä ottanut koville vissiin kauemminkin😏
Niin että miten se vissiin joku T tomi timo tmv menikään palstaäijälle lällättely heikot sortuu elon tiellä tai joku suhteeton ubernarsistinen kirjoitus ”jos joku piip ittensä vain osoittaakseen minulle jotain, niin sille en voi mitään” pakina menikään. Oit kolmen koplasta tavallaan sikein, joten onneksi olkoon oot nro uno jossain asiassa edes
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niin että miten se vissiin joku T tomi timo tmv menikään palstaäijälle lällättely heikot sortuu elon tiellä tai joku suhteeton ubernarsistinen kirjoitus ”jos joku piip ittensä vain osoittaakseen minulle jotain, niin sille en voi mitään” pakina menikään. Oit kolmen koplasta tavallaan sikein, joten onneksi olkoon oot nro uno jossain asiassa edes
Ja vieläkö se ketutuksen takia kehittemäsi uhristoori myy ja ovatko valmiita käärimään kääkät ym hihat ns Vielä?
- Anonyymi00029
Kannattaisko ottaa puheeks iha irl.
Toinen mummo. - Anonyymi00030
Voi kuule se voi olla aivan se ja samoin myös sinulle.
- Anonyymi00033
Väärä palsta.
- Anonyymi00034
Sulla ei ole kans kuoma kuuppa ihan kunnossa kun nämä palstan aloitukset ohjailee elämääsi sillä tavalla että jaksat natkuttaa palstaäijälle täällä ikävöidään jne. Tavallaan ei ihme että suhteutuu muihin tai ainakin naissukupuoleen ikäänkuin ohjailevasti mm kun palstaäijä käy noloja dialogeja itsensä kanssa et voi varmuudella tunnistaa tai puhuu naisille rumia ei minulta. No ketä kiinnostaa tjsp..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3712881SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781969Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis761639- 1401552
- 691169
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021029Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264975Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li11968- 39831