Aikaisin herättiin,ulkona käytiin..
Aamukahvia juodessa☕
Aikaa miettiä asioita...
Hyvää huomenta
11
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyväää huomenta viikkoon☕️
- Anonyymi00003
Lisäys, ja voimia viikkoon itse kullekkin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lisäys, ja voimia viikkoon itse kullekkin.
No sano apäijä palstaäijä jo muuta- voimia viimeisten vedätysten sekä selitysten juonimiseen kun aina on sana hallussa ja ajat sitten sovittu mitä sanotaan. Onhan tuollainen ehkä ”vähän” niiden nk muidenkin aliarvioimista, mutta se on makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
No sano apäijä palstaäijä jo muuta- voimia viimeisten vedätysten sekä selitysten juonimiseen kun aina on sana hallussa ja ajat sitten sovittu mitä sanotaan. Onhan tuollainen ehkä ”vähän” niiden nk muidenkin aliarvioimista, mutta se on makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli
Sinä taidat olla vähän vajaa noiden analyysiesi kanssa
- Anonyymi00002
Huomenta! Mitä mahdat miettiä?
- Anonyymi00004
Tulevaa viikkoa ja mitä tuo tullessaan
Toivon mukaan positiivisia asioita.
Negatiivisia ollut lähiaikoina ihan riittävästi..
Olipa muuten ulkona kylmä.. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tulevaa viikkoa ja mitä tuo tullessaan
Toivon mukaan positiivisia asioita.
Negatiivisia ollut lähiaikoina ihan riittävästi..
Olipa muuten ulkona kylmä..Mitäpä aloittajaäijällä suunnitelmissa tänään- markettiin menoa ja?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitäpä aloittajaäijällä suunnitelmissa tänään- markettiin menoa ja?
Kiitos kysymästä ,käytännön asioiden hoitoa,kaikenlaista pientä
juu ja tietty markettireissu..
Nykyään kiva kun on näitä lemmikkikärryjä..
pääsee karvakasatkin kaupoille😄
Entäpä itse,mitä suunnitelmissa.. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiitos kysymästä ,käytännön asioiden hoitoa,kaikenlaista pientä
juu ja tietty markettireissu..
Nykyään kiva kun on näitä lemmikkikärryjä..
pääsee karvakasatkin kaupoille😄
Entäpä itse,mitä suunnitelmissa..Aivan. Ja montako lemmikkiä sinulla aloittajamies onkaan mitä rotua, onko ns sualelukoiria?
- Anonyymi00011
Minulla taas potentiaalinen lahkeen repijä otan osaa on varmasti niin rankkaa kaikille että
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minulla taas potentiaalinen lahkeen repijä otan osaa on varmasti niin rankkaa kaikille että
Säkäkorkeus jopa 30 cm.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi923483Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562468Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142374Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632244Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162118Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.771091Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671077Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261986Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142939