Taas olisi mukava lähteä talven jälkeen tanssimaan ja katsastaa nykyinen tunnelma Kuikan lavalla. Se on kyllä upea maalaismaisemassa sijaitseva paikka, mutta viime käyntien perusteella tuntuu olevan aika sisäänpäin lämpenevä paikka. Jotenkin tuntuu, että, jos olet muualta kotoisin ja et ole tuttu näiden tanssijoiden kesken, niin on aika vaikea päästä tanssimaan koko iltana, vaikka muuten tunnelma olisikin hyvä. Samaa yksin jäämistä en ole kokenut muilla lavoilla ollessani, vaan koko ajan on joku tanssittaja ja ilta sujuu nopeasti. Esimerkkinä hyvästä paikasta sanoisin Kukonhiekka, jossa tällaista Kuikan tyyppistä ongelmaa ei ole. Millainen on nykyään tilanne Kuikan lavalla, eli pääseekö siellä tanssimaan vai täytyykö vain seistä koko ilta turhaan?
Kuikan lava huono tanssipaikka?
7
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne hakuvalot toimii..
Joten itse haet .
Mies pulaa ollut.
Hyvä kahvio ☕️- Anonyymi00002
Vieläkö Kuikasta saa kyljyksiä lihanhimooon?
- Anonyymi00003
Sama meno jatkunee tulevanakin kautena, miksipä se siitä muuttuisi. Miespulaa taitaa olla joka paikassa ja lisääntyy vaan.
- Anonyymi00004
:D :D
Mä kyllä huomaan että naisi hakijoista on pulaa naistenhaulla
Ainaskin mulla - Anonyymi00005
Ainakin naistentansseissa on vaikeaa päästä tanssimaan, jos on ulkopaikkakuntalainen. Joskus lavoilla näkee myös, että on paljon tanssiin halukkaita sekä miehissä, että naisissa, mutta kukaan ei hae jostain syystä toisiaan tanssimaan. Rivissä seisominenhan on sanaton viesti, että on lupa hakea. Ainakin näin tanssietiketissä.
- Anonyymi00006
Itsellä sellainen tapa, että jos kappale ei vedä niin haistelen tunnelmaa mielummin kuin haen ketään.
No, tämä on minun tap....ongelma. - Anonyymi00007
Naistentansseissa nainen saa syyttää tanssiinpääsystä itseään jos ei vaivaudu hakemaan. Tosin jos hakee niin välttämättä sitä vastahakua ei kuitenkaan miehiltä tule. Kyllä sen miehistä vaistoaa jo hakiessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181