Voiko ihminen käyttää koirille tarkoitettuja punkkitabletteja?
Punkkirokotteet kalliit
16
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä punikkirokote ainaiseen valittamiseen ja toisten taskuilla olemiseen?
- Anonyymi00002
Burana 8 mm auttaa sitten, kun punikit nousevat barrikadeille
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Burana 8 mm auttaa sitten, kun punikit nousevat barrikadeille
Itseasiassa Suomen kansalla olisi kaikki paremmin jos Suomi olisi kommunistimaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itseasiassa Suomen kansalla olisi kaikki paremmin jos Suomi olisi kommunistimaa.
Suomella olisi kaikki paremmin, jos kaltaisiasi elättikommunisteja ei olisi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Suomella olisi kaikki paremmin, jos kaltaisiasi elättikommunisteja ei olisi.
Olen eläkeläiskommunisti. Raadin raskasta työtä valtion leivissä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen eläkeläiskommunisti. Raadin raskasta työtä valtion leivissä.
Eiköhän leikata eläkkeistä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eiköhän leikata eläkkeistä.
Kyllä! Valtion ja kuntien palveluksessa olleilta pitäisi leikata eläkkeet kokonaan. Ovat olleet elätteinä työikänsä ja edelleen eläkkeellä ollessaan jatkavat elätteinä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä! Valtion ja kuntien palveluksessa olleilta pitäisi leikata eläkkeet kokonaan. Ovat olleet elätteinä työikänsä ja edelleen eläkkeellä ollessaan jatkavat elätteinä.
Siinäpä hän leikkaavat, minun eläke ei putoa vaikka leikkaavat
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kertoo paljon kirjoittajan älykkyydestä! Tämän viestiketjun aihe oli punkkirokotteet.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siinäpä hän leikkaavat, minun eläke ei putoa vaikka leikkaavat
Nolla eläkkeellä olet? Eikös se ole kommunismin tavoitetila, että tekijä ei saa mitään, mutta punaeliitti voi ja elää leveästi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kertoo paljon kirjoittajan älykkyydestä! Tämän viestiketjun aihe oli punkkirokotteet.
Kopsahtiko elätin hermoille, eli osui ja upposi!
- Anonyymi00010
Sullakin riittäisi rahat paremmin, jos älyäisit luopua koiristasi.
- Anonyymi00011
Tee vuoden ilmastoteko ja vie haiseva koiranrakkisi piikille jo tänään🦮💉
- Anonyymi00014
Ei sitten yhtään asia lipsahtanut sivuraiteelle alkuperäisestä. 🤓
- Anonyymi00015
Käyvvään vielä punkkurokotteetki läpi 🤡
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Käyvvään vielä punkkurokotteetki läpi 🤡
Loistava idea! Kippis sille 🍇🍷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee753194Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362030Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1661783Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2931310Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301208Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911170- 1021110
Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201074En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711070- 261001