Kerron nyt heti että olen miespuolinen (30+) ja kysyisin teiltä NAISET masturboitteko aamuisin..? Itse yleensä runkkaan jotta päivä lähtisi mukavasti liikkeelle. Ja myös muistan yhden eksän sanoneen kun kysyin masturboiko usein et emmä ku aamuisin.
Onko näin teillä? Tottakai varsinainen seksi mutta aina sitä ei tunnetusti parisuhteessakaan saa molemmille sopivaan aikaan. Pieni aamuorgasmi tapana? Oletteko ikinä myöhästyneet jostakin jos orgasmi on kestänyt pidempään eikä halua jättää kesken? Itse joskus syyllistynyt tuohonkin, mutta oma käsi yleensä toimii 😊
Aamulla masturbointi myöhästyttää?
Anonyymi-ap
6
675
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aamuorkku jees. Mut en rupia jos on liika kiire
- Anonyymi00004
Aamupaska paras paska
- Anonyymi00002
On se myöhästyttänytkin - etenkin lukiossa ja yliopistoaikoihin 😊 silloin tuli harrastettua monta peräkkäistä. Nykyään hoidan masturboinnit iltaisin pois ”alta”. Joskus jos näen kivoja unia niin voi olla aamukiimaa.. Itsetyydytyksellä laukean tosin sen verran nopsaan et ei se kyl myöhästytä ja olo voi olka tehokkaampi liikkeelle lähtemiseen 👍👌👇
- Anonyymi00011
Tänään myöhästy mökiltä lähtö kun kuulin kavereitteni panevan toisessa makkarissa ja olihan se pakko itekkii saada sormia ainakin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584