Viikonloppuun mennessä paukkuu varmaan 70 tuhatta 👍🤟👍 Jeee
Hyvä Hyvä Ari
3
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oli hienosti sanottu Tanasta joka videoilla vain taustalla hymyilee tai touhuaa niiden pölkkyjen kanssa ettei meidän kannata olla huolissaan valkka Taina haluaakin touhuta puiden kanssa.
Vaikka Taina oli ennen metsätilalle muuttoa touhunnut vain pyykinpesukoneen kanssa mutta hän itse (forest finn) on ryskänyt metsässään jo 40 vuotta.
Joten hän pystyy ohjaamaan, opastamaan ja seuraamaan syrjäsilmällä ettei Taina telo itseään.
Joten meidän videoiden seuraajien ei pidä olla huolissaan Tainan hyvin voinnista koska Taina tykkää soitella uudella moottorisahallaan ja virkistyy sahan soidessa.- Anonyymi00002
Ei tuo Forest paljon meuhkaa ottaa aika iisisti muutenkin pitää Tainaakin arvossaan eikä huuva niitä K18 juttuja niinkuin se yksi törky jota ei kenenkään pitäisi edes seurata ennen kuin tyyli muuttuu.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei tuo Forest paljon meuhkaa ottaa aika iisisti muutenkin pitää Tainaakin arvossaan eikä huuva niitä K18 juttuja niinkuin se yksi törky jota ei kenenkään pitäisi edes seurata ennen kuin tyyli muuttuu.
Joo en minäkään pidä siitä pitäisi tehdä huoli ilmoitus ja laittaa tubeen ilmoitus noista sen k18 videoista kun ei tuollainen ukko sovin tänne sitten yhtään t. Forest finn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006