Et tiedä mies

Anonyymi-ap

miten sattuu nähdä sinut. Sydän särkyneenä on mahdoton olla samassa paikassa kuin sinä tai edes katsoa sinuun. Yritän vältellä aina kohtaamista mutta joskus se ei onnistu niinkuin tänään. Miksi meistä ei tullutkaan mitään kun kumpikin kuitenkin halusi?

27

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Valitettavasti tuohon ei auta kuin aika. Voimia. <3

• Anonyymi00003

Jätä väliin kaikki menot jossa mahdollista joutua tekemisiin. Vaihda asuntoa, paikkakuntaa, työpaikkaa,harrastuksia mikäli mahdollista. Käy niissä kaupoissa, baareissa ja tapahtumissa joihin hän ei tulisi mistään hinnasta. Matkusta lomalla kauas, niihin kohteisiin joissa tiedät hänen jo käyneen. Vältä kaikkia niitä paikkoja joissa pelkäät joutuvasi kohtaamaan. Unohda ne ystävät ja tutut jotka ehkä yhteisiä. Jätä kivat keikat välistä ja käy katsoon ne siellä mihin hän ei takuulla mene. Vaihda kokonaan elämänrutiinit ja opiskelen uusiksi kaikki. Ehkä noin 5 vuoden päästä olet unohtanut kokonaan. Tai sitten et.

• Anonyymi00004

Ei herranjumala 😀 sivusta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei herranjumala 😀 sivusta

Ei tuo auta. Paras on kun näkee vain ja huomaa, että eihän tuo mikään saalis ole. Itse väistin luodin. Kärsin monta vuotta ja nyt katson kun puliukko on orpona eikä saa tuppukylästä enää keltään p*llua tai rahaa. Kaikki kelpaa narsistille kyllä, että toisaalta, voihan jonkun yhtä reppanan vielä löytääkin.

Jos olisin sen sijaan lähtenyt johonkin pois, en olisi kohdannut todellisuutta, mikä vapautti minut. En olisi tullut näkemään mikä v*ttupää oli käytökseltään, kun sai minut luokseen. Jos olin iloinen, oli kiire latistaa tunnelma jollain ilkeydellä. Ja jos olin rentoutunut seksin jälkeen oli kiire kertoa, kuinka hänellä on ollut muita naisia siinä välissä.

Ja joskus kuvittelin, että en kelpaa, että olen ruma tai muuten epäonnistunut. Mutta sainkin todistaa, että olin parasta mitä hän oli koskaan kohdannut. Mutta narsistille ei ole mitään väliä, muuta kun että saa valloittaa ja pettää ja olla ilkeä. Ei hän ketään rakasta, ei edes itseään.

Tämä maailma on dualistinen ja joillekin sitten tulee näitä opinläksyjä sellaisten ihmisten kautta (tai siis demonien), mitä et voi kuvitella että on edes olemassa. Täällä on käynnissä hyvän ja pahan taistelu. Ei miehiin kannata liikaa kiintyä, ennen kuin tutustuu kunnolla.

• Anonyymi00005

Kysy sitä häneltä suoraan, älä täällä. Tuskin myöhäistä vieläkään.

• Anonyymi00006

Komppaan.

• Anonyymi00016

Joku se jaksaa aina tätä palstan särkyneen sydämen setää, eli aapeeäijää neuvoskella banaalilla ja alentuvalla tavalla

• Anonyymi00007

Olisitteko vain voineet puhua? Voimia!

• Anonyymi00008
    • Anonyymi00009

Yksin kuitenkin jatkan vaikka kuinka sanoilla ja lupauksilla haluttais, se on näin on air.

• Anonyymi00010

Ketäpä ei sattuisi nähdä sellaista, joka on rakas omassa sydämessä. Ja kun hetki on ohi, tulee suru ja epätoivoinen olo.

• Anonyymi00018

Hän oli mulle kaikkein rakkain. Hän rakasti enemmän mua kuin kukaan toinen. Ja sitten menin ja särjin hänen sydämensä ja samalla omankin, jätin hänet koska en voinut olla hänen kanssaan enää. En antanut selitystä, tiedän että olen p*ska. Nyt on myöhäistä puhua hänen kanssaan, oli vain pakko lähteä kun on niin sitoutumiskammoinen. on kamalaa nähdä suru ja syytökset hänen silmissään.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hän oli mulle kaikkein rakkain. Hän rakasti enemmän mua kuin kukaan toinen. Ja sitten menin ja särjin hänen sydämensä ja samalla omankin, jätin hänet koska en voinut olla hänen kanssaan enää. En antanut selitystä, tiedän että olen p*ska. Nyt on myöhäistä puhua hänen kanssaan, oli vain pakko lähteä kun on niin sitoutumiskammoinen. on kamalaa nähdä suru ja syytökset hänen silmissään.

😢😢😢

• Anonyymi00011

Teit aivan oikein! Minäkin vältän sotkemasta käsiäni pskaan!

• Anonyymi00017

Voi sinuakin paavo pesusieni, spongebob😬

• Anonyymi00012

Ei mulle, ei nähty… 😔

• Anonyymi00013

Et tullut ajamaan autoa miehen sylissä siellä metsätiellä. Yksi syy voi olla.

• Anonyymi00014

Nämä on syitä usein

• Anonyymi00019

Ikävää kuulla jos on hankalaa nähdä... Jos sanoisin itseni irti ja lähtisin eri hommiin voisikohan se olla oikea ratkaisu hmm... Pitää pohtia asiaa päätös voi olla hankalakin ellei heti ole uutta työpaikkaa on minulla pari mahdollista paikkaa... En haluais että sinuun sattuu jos joudut näkemään minua. Minäkin pidän sinusta kovasti en silti enää pysty lähestymään ja ymmärrän jos et sinäkään. Ihanaa kevättä ja kesää toivon sinulle.

• Anonyymi00020

Miksi ei voida enää yrittää? Tiedän kyllä että se on hirveän vaikeaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miksi ei voida enää yrittää? Tiedän kyllä että se on hirveän vaikeaa.

Tottakai voidaan yrittää mutta haluaisin sinun tekevän selvän aloitteen. Tiedän se vaatii rohkeutta. Viesti tai soitto ois melkein paras silloin ei tilanne ainakaan mene ohi ettei kuule tai ole tarpeeksi skarppina jos hetki tulee yllättäen...

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tottakai voidaan yrittää mutta haluaisin sinun tekevän selvän aloitteen. Tiedän se vaatii rohkeutta. Viesti tai soitto ois melkein paras silloin ei tilanne ainakaan mene ohi ettei kuule tai ole tarpeeksi skarppina jos hetki tulee yllättäen...

Ehkä sitten ensi kerralla kun nähdään uskallan tehdä jotain.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ehkä sitten ensi kerralla kun nähdään uskallan tehdä jotain.

❤️❤️ Varmista että kuulen mitä sanot.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

❤️❤️ Varmista että kuulen mitä sanot.

Tottakai! Olet rakas.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tottakai! Olet rakas.

Niin sinäkin olet rakas...😊❤️

• Anonyymi00027

Et kerro nimeäsi enkä minäkäön. Se lopouu tähän

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      30
      5187
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      132
      2405
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      138
      2082
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      53
      1925
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1770
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      56
      1315
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      164
      1086
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      920
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      311
      869
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      164
      759
    Aihe