tarkoittaa inhoa ja halveksuntaa, mutta myös täyttä välinpitämättömyyttä.
Somessa poistaminen/estäminen
29
392
Vastaukset
- Anonyymi00001
Riippuu ihmisestä. Joskus poistaminen kavereista on ihan aiheellista. Jos näet sen negatiivisena, kannattaa miettiä, oletko yleensä aina negatiivinen. Siinä voi olla syy poistoon.
- Anonyymi00015
Tai miksi niitä pitäisi yleensäkään kerätä? Tuoko se sulle jotain lisäarvoa muiden silmissä, kun sulla on kymmeniä muka-kavereita? Oikeat kaverit on netin ulkopuolella.
- Anonyymi00002
Voi se joillekin olla niin, itse poistan kyllä jos luottamus mennyt.
- Anonyymi00028
Voi ressukkaa, menikö pahastikin? 🤗
- Anonyymi00003
Enemmän välinpitämätyömyyttä olla siellä somessa kaveri muttei kuitenkaan ikinä reagoida mitenkään toisen juttuihin jopa jättää vastaamatta viestiin. Sinne mitään takipiru kyylää tarvii.
- Anonyymi00004
Kuka kokoajan somessa käy?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi kuule..ei ed.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin no muille kuitenki aikaa siellä kommentoida oli.
- Anonyymi00007
Ikävää mutta niin totta, valtionhommoo.
- Anonyymi00008
Mitä nä palstaäijä sitten siellä somessa aina kämmäät? T naiselta, ikäänkuin halusin tuoda esille, että on nähty jo tämäkin
- Anonyymi00009
Eihän palstaäijä edes ole fb. Instassa ehkä on?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eihän palstaäijä edes ole fb. Instassa ehkä on?
No kuule ei palstaäijä pal kiinnosta. Huomionkipeänä tartuit tuohon
- Anonyymi00011
Lapsellista touhua, kertoo siitä ,että henkilöä v*ituttaa ja myös hänen henkisen tason ja ikänsä.
- Anonyymi00012
Tarkoittaa itsesuojelua☝️
- Anonyymi00013
Niin just. Nimen omaan tarkoittaa itsesuojelua. Jos laittaakin rajat, että näkyy vain ystäville. Ystävät on yleensä niitä jotka ei halua satuttaa toista. Siitä tunnistaa oikean ystävät. Ja joka haluaa olla ystävä, niin voi laittaa aina ystäväpyynnön/seurauspyynnön.
- Anonyymi00026
se on äärivahva viesti estetylle pysyä poissa. Raja, jota ei ylitetä.
- Anonyymi00016
Ikävältä se ainakin tuntuu, varsinkin jos ei ole mitään oikeata syytä edes.
- Anonyymi00017
Mulla oli halveksunta syy, mutta se muuttui nopeesti välinpitämättömyydeksi. Ei se ihminen mulle ollutkaan mitään merkannut.
- Anonyymi00018
aikoinaan, kun olin somessa, estin/poistin selkeät feikit/huijarit, mutta en ainuttakaan ystävää/kaveria...
- Anonyymi00019
Jos sinut poistetaan tai estetään, on hyvin todennäköistä, että olet tehnyt jotain epäasiallista.
- Anonyymi00020
Se on kannanotto loukkaukseen. Ihmiset kyllä tietää mitä tekevät, tahalleen toisen ihmisen satuttaminen ja sekoittaminen on alhaista, kyllä te tiedätte jotka tätä harrastatte.
- Anonyymi00021
Eehei, kyllä siinä on tosisyyt taustalla. Yhtäkään hyvää ihmistä en oo poistanu ikinä. Kunnon rehti reipashenkinen narsistinen mies kun oon niin tiedän miten musertaa henkisesti joku luuseri.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eehei, kyllä siinä on tosisyyt taustalla. Yhtäkään hyvää ihmistä en oo poistanu ikinä. Kunnon rehti reipashenkinen narsistinen mies kun oon niin tiedän miten musertaa henkisesti joku luuseri.
Eli sut on varmaan poistettu ja useasti..
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eli sut on varmaan poistettu ja useasti..
Ei, vaan minä estin yhden m naisen aikoinaan hänen kierouden takia. Halveksun kai häntä, vaikka en ole ajatellut enää vuosiin.
- Anonyymi00024
Ooksö vittu vieläkin noin riippuvainen musta
ja somesta ettei tuu mieleenkään ettei mulle riitä enää mikään ruujentaka perään nyyhkiminen mies .
Tai jokapäiväinen ikävä puhe ja halventaminen.
huomiosi ...
Muuhun susta ei ollu !
Sori
tarvin aivan toisin käyttäytyviä iloisia ja kivoja ihmisiä mun elämään .!
Eli kattoppa sinne peliin ole hyvä .
Ja varsinkin kasva ! Mieluusti yli 30 cm 😂
Naiselta- Anonyymi00025
Ottaapas sulla lujille kun et kelvannut!
Vähän tulee mieleen tarina männävuosilta hermonsa menettäneestä naisesta, jonka kummipojan tyttökaveria oli mies p*nnut!
- Anonyymi00027
Vihervasemmistolaiset aktivistit harrastaa sitä. Eivät kestä muita ihmisiä paitsi toisia vassareita. Vielä pitäisi kaikkien tanssia heidän pillin mukaan. Kummallista sakkia. Tarvitsisivat kunnon ojennukseen. 🤗
- Anonyymi00029
Oletko vihervasemmistolainen änkyrä? Kenties Lapista?
- Anonyymi00030
Itseppähän menit ja pelleilit ei sulle ole tullu vielä selväksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572794Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "362399SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past911647Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851295Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301119Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155821Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80754Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52686Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44672- 43645