Oon 32 vuotias, työssä käyvä ja toimeentuleva mies, hetero semmoinen. Oon mulla ois hakusessa keskusteluseuraa tämän asiaan liittyen, mieluiten naisesta mutta miehetkin käy, mutta miesten kanssa en mitään keskustelua suurempaa ala tekemään. Nuorempana jo huomasin jo abdl kiinnostuksen ja se ahdisti, mutta noin 25 vuotiaana hyväksyin asian ja aloin olemaan mitä halusin. Julkisilla paikoilla en kulje abdl tamineissa, ainoastaan vaipat alla on piilossa ja body. Rakastan abdl vaippoja, kotona ollessa käytän bodyja, tutteja, abdl sukkahousuja, erilaisia lappuhaalareita yms. Muuta abdl vaatetta. Ja toivoisin asiallista keskustelua :)
Abdl elämäntapa ja fetissi
9
274
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko sulla Kik missä vois jutella? Täällä 30-vuotias nainen jolla samanlaista kiinnostusta😊
- Anonyymi00004
On joo, laitatko sun tunnuksen tähän nii lisään?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
On joo, laitatko sun tunnuksen tähän nii lisään?
Soita 112 vajakki
- Anonyymi00002
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00005
Tämä on kyllä mielenkiintoinen aihe, täällä myös välillä vaipat jalasssa
- Anonyymi00007
Mistä näitä kersan tasolle jääneitä oikein sikiää
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mistä näitä kersan tasolle jääneitä oikein sikiää
Kyllä minä ainakin olen ihan aikuinen. Käyn töissä, elän perus arkea, näen ystäviä. Mutta välillä tuntuu hyvälle olla yksin ja pitää vaippaa. Se rentouttaa ja rauhoittaa, voi hetkeksi päästää kontrollista. Kivaa omaa leikkiä ja kiihotusta🤭
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen ihan aikuinen. Käyn töissä, elän perus arkea, näen ystäviä. Mutta välillä tuntuu hyvälle olla yksin ja pitää vaippaa. Se rentouttaa ja rauhoittaa, voi hetkeksi päästää kontrollista. Kivaa omaa leikkiä ja kiihotusta🤭
Sama mullakin! Mukava olla vaipoissa ja bodyssa, ja ei haittaa jos pissa vahinko käy🤭
-alottaja - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sama mullakin! Mukava olla vaipoissa ja bodyssa, ja ei haittaa jos pissa vahinko käy🤭
-alottajaKuulostaa ihanalle!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746