Oon 32 vuotias, työssä käyvä ja toimeentuleva mies, hetero semmoinen. Oon mulla ois hakusessa keskusteluseuraa tämän asiaan liittyen, mieluiten naisesta mutta miehetkin käy, mutta miesten kanssa en mitään keskustelua suurempaa ala tekemään. Nuorempana jo huomasin jo abdl kiinnostuksen ja se ahdisti, mutta noin 25 vuotiaana hyväksyin asian ja aloin olemaan mitä halusin. Julkisilla paikoilla en kulje abdl tamineissa, ainoastaan vaipat alla on piilossa ja body. Rakastan abdl vaippoja, kotona ollessa käytän bodyja, tutteja, abdl sukkahousuja, erilaisia lappuhaalareita yms. Muuta abdl vaatetta. Ja toivoisin asiallista keskustelua :)
Abdl elämäntapa ja fetissi
19
643
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko sulla Kik missä vois jutella? Täällä 30-vuotias nainen jolla samanlaista kiinnostusta😊
- Anonyymi00004
On joo, laitatko sun tunnuksen tähän nii lisään?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
On joo, laitatko sun tunnuksen tähän nii lisään?
Soita 112 vajakki
- Anonyymi00005
Tämä on kyllä mielenkiintoinen aihe, täällä myös välillä vaipat jalasssa
- Anonyymi00007
Mistä näitä kersan tasolle jääneitä oikein sikiää
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mistä näitä kersan tasolle jääneitä oikein sikiää
Kyllä minä ainakin olen ihan aikuinen. Käyn töissä, elän perus arkea, näen ystäviä. Mutta välillä tuntuu hyvälle olla yksin ja pitää vaippaa. Se rentouttaa ja rauhoittaa, voi hetkeksi päästää kontrollista. Kivaa omaa leikkiä ja kiihotusta🤭
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen ihan aikuinen. Käyn töissä, elän perus arkea, näen ystäviä. Mutta välillä tuntuu hyvälle olla yksin ja pitää vaippaa. Se rentouttaa ja rauhoittaa, voi hetkeksi päästää kontrollista. Kivaa omaa leikkiä ja kiihotusta🤭
Sama mullakin! Mukava olla vaipoissa ja bodyssa, ja ei haittaa jos pissa vahinko käy🤭
-alottaja - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sama mullakin! Mukava olla vaipoissa ja bodyssa, ja ei haittaa jos pissa vahinko käy🤭
-alottajaKuulostaa ihanalle!!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuulostaa ihanalle!!
Se on, siihen vielä päälle abdl sukkahousut ja lappushortsit😍
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on, siihen vielä päälle abdl sukkahousut ja lappushortsit😍
Miten usein sulla on vaippa käytössä?😊
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mee hevon perseeseen ällötys
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mee hevon perseeseen ällötys
Buaahaa mitäs olet ällötys hevon perseestä buaahaa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Buaahaa mitäs olet ällötys hevon perseestä buaahaa!
Sää mää ja bää on ällötys hevon perseestä buaahaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sää mää ja bää on ällötys hevon perseestä buaahaa
Hähähää mitäs olet. Ainoo oikee paikka sulle määkijä kyylärille buaahaa,
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hähähää mitäs olet. Ainoo oikee paikka sulle määkijä kyylärille buaahaa,
Sää mää ja bää on määkijä kyyläri buaahaa
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Päivittäin!
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Päivittäin!
Onko töissä/koulussa, harrastuksissa, kaupassa? Eli ei vaan leikki tarkoituksessa?
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sää mää ja bää on määkijä kyyläri buaahaa
Onkos sitä joku epäillyt ettet olis. Joka piväistähän tuo sun määkiminen on. Mitäs olet määkivä kyyläri.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko töissä/koulussa, harrastuksissa, kaupassa? Eli ei vaan leikki tarkoituksessa?
Töissä joskus kun oikeen tekee mieli😁 mutta leikki tarkoituksessa nämä on, ei oo todellista tarvetta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414628Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532514Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68879- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736