Sua ottaa päähän

Anonyymi-ap

Vaan ettet saanut mua.

32

437

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketä niin?

• Anonyymi00002

Sä et ole mitenkään osallinen mun päähänottamisiin. Tai no ehkä vieläkin häpeän silloisia tunteitani sua kohtaan ja se voi välillä ottaa päähän. Olet mulle jo historiaa.

• Anonyymi00003

😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00004

Mistä arvasit?

• Anonyymi00005

Ihana 😊

• Anonyymi00006

Yrität ilkeillä

• Anonyymi00007

Hyi 🤮

• Anonyymi00008

Ei oikeastaan, en ole vihainen ihminen. Hän loukkasi kyllä.

• Anonyymi00009

Ei vaan sinun tarpeeton pirullisuutes mua kohtaan. Se otti päähän. Siksi halveksun sinua.

• Anonyymi00010

Enemmän se yleensä lonkkiin koskenut.

• Anonyymi00011

En kommentoi tällasiin. Pyh🤧

• Anonyymi00012

eipä ota, koska Hän nainen oli varattu

• Anonyymi00013

Ottaa silti

• Anonyymi00014

Saanut sua? Palkintonako itseäsi pidät. Matkaa on vielä tasapuolisuuteen sinun parisuhdekäsityksessäsi.

• Anonyymi00015

Ei hän ollut arvoiseni. Nykyinen on.

• Anonyymi00016

Eipä kiinnosta enää ollenkaan

• Anonyymi00017

Aina kysytään oletko saanut ,mitä?On asioita joita et tule koskaan saamaan vaikka joitakin see niin kovasti ihmetyttää.

• Anonyymi00018

Jep. Sattuu ihan vtusti herätä todellisuuteen. No, elämä on ja vituix män.

• Anonyymi00019

Eihän kaikkea voi saada. Sitäpaitsi se voi olla loppupeleissä hyväkin juttu! Kohtalo vie meitä, emme huomaa miten se vie ja kenen syliin lopulta kuljettaa...m>n

• Anonyymi00020

totta

• Anonyymi00021

Kumpa tietäisin olisin toisenlainen mutra ostan ensin maata ja laitan sinne vierastalon se on kaunis rakennus

• Anonyymi00022

Nyt itseasiassa on helpottava olo.

• Anonyymi00023

Voi tuoda sinne suoraan on tie

• Anonyymi00024

Turhauduin suomen köyhyyteen alan toimiin nyt

• Anonyymi00025

Oli vain yksi ja se meni se nainen muita en ota siksi ryhdyn toimiin nyt.raha twkee työtä.

• Anonyymi00026

En välitä kirjoitusvirheistä koska tiedän ja kykenen mulle riitti

• Anonyymi00027

Nyt se aålkaåa moro

• Anonyymi00028

Olipa taas vihainen aloitusviesti.

• Anonyymi00029

Ketä jos mua tarkoitat ni kerrotko tarkemmin miksi pitäisi ottaa päähän itse en näin pikahuomiona ole edes onnistunu huomaamaan ettäkö yksikään nainen olisi osannu tarjota itsestään muuta se mitä jalkojenvälistä löytyy niissäkin hyvä osata olla valikoiva ainakin mun kaltasen joka ei kortsua tykkää käyttää eikä käytä jos ei nainen itse sen käyttöä erikseen pyydä huonollatuurilla voi saada sen kupan ja kuuskyt muuta kylkiäisinä sen opetin pojan äitille että takaapäin antaessa on niitäkin miehiä jokka ottaa kumin pois yllättävän harva nainen huomaa eroa edes sinänsä jännä kuinka sen voi muka olla huomaamatta sekin saattaa mennä nykylain tulkinnalla jopa raiskaukseksi on olemassa suostumus seksiin kortsun kanssa mutta ei ilman kuinka tarkkaan aletaan lakia viilaamaan kun joillain naisilla on jopa sellainen käsitys että seksi kortsun kanssa ei ole pettämistä missä on muka ero

• Anonyymi00030

Ei minulta...

• Anonyymi00031

Olen tiennyt asian laidan jo kauan. Ei se muuta osaltani mitään. kuin hänelle

• Anonyymi00032

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      9
      4043
    2. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      142
      3577
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      92
      2233
    4. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      142
      1883
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      132
      1856
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      37
      1789
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1452
    8. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1415
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1206
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      164
      1155
    Aihe