Yritys kierrättää (purkaa ja lajittelee?) käytöstä poistettuja elektronisia laitteita, mikä on sinänsä kunnioitettavaa. Kuitenkin, lähiympäristössä asuu tuhansia oululaisia. Enenevässä määrin elektronisen kierrätysjätteen LiIon-akut (kai) aiheuttavat tulipaloja, jolloin asuinalueet peittyvät sakeaan savuun. Lähtökohtaisesti savu on terveydelle haitallista, tietäen elektroniikkaromun koostumuksen.
Toistuvana, haitta olisi ehkä syytä siirtää muualle. Afrikka on usein jätteen kierrätyskeskus. Ehkä Oulussa pystyttäisiin parempaan?
"Tramel" toistuvat palot
Anonyymi-ap
5
144
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Oulun parempi tottua osaansa Suomen kaatopaikkana.
- Anonyymi00002
Valitettavasti totta, lisäksi Suomi on koko maailman sosiaalitoimisto. Ja rahaa riittää, vaikka velaksi.
- Anonyymi00003
Tramelin kierrätysmetodi "lainattu" Afrikasta. Tunnetuin elektroniikkaromun laittoman viennin kohde lienee Ghana. Siellä, romua avotulella polttamalla saadaan (suhteessa) arvokkaat metallit erotettua.
- Anonyymi00004
Esim sähköpyörä akun syttyessä palamaan, siitä tulevat savukaasut tappavat alle viidessä minuutissa jos hengittää savua paljon. Tämä on fakta.
- Anonyymi00005
Työttömillä teettävät sitä mikä on Afrikassa kyseenalaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651730Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541310Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220945- 71877
- 55786
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198647Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”144603