Miksi ruikutat täällä vuosi tolkulla perään kun olet itse jättänyt mikä on tolkullinen syy?
Hei pettymysten mies
27
347
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka jätti kenet?
- Anonyymi00003
Eli hän jätti minut ja sitten olen löytänyt hänet täältä itkemästä ja haukkumasta minua ja tätä on kestänyt vuosia
- Anonyymi00004
Ai teilläkin. Niin meilläkin. Mistäpäin hön on
- Anonyymi00005
Hae apua! Mielikuvitus ja palstaharha on tehnyt sinulle tepposet.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haepa ite.
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koitahan sinäkin aloittajaäijän skeemoista elävä ja niitä edelleen jalostava henkiseti taantunut nainen pistää jo pillit pussiin tämän raskassouituisen sekö vähän katatonisen oloisen jankutuksen suhteen. T naiselta yksärille
- Anonyymi00025
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai teilläkin. Niin meilläkin. Mistäpäin hön on
Ala-Tölviöstä. Asuu siellä rautatieaseman yläkerrassa hellahuoneessa.
- Anonyymi00006
Varmaan itkulaaksosta
- Anonyymi00018
Juonnatko usein aloittajaäijän skeemoja etenkin keskiyön kieppeillä briljeerataksesi muille seuraavaa päivää pedaten? Kerro mommalle, kaikki. Tee
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Juonnatko usein aloittajaäijän skeemoja etenkin keskiyön kieppeillä briljeerataksesi muille seuraavaa päivää pedaten? Kerro mommalle, kaikki. Tee
Ei oo muuten yhtään katkeran oloista toimintaa
- Anonyymi00008
Silloin joku lapsuuden ajan trauma
Joka saa aikusenaki halventaen itseään
Ja on jättänyt paskan itsetunnon ...
Tai on uhri tyypin narsisti
Tai joku muu häiriötä tai tissutellut aivot kuuseen ..
Spekuloin - Anonyymi00010
Se mies oo täällä käynytkään kuule.
Syö Diapamisi.- Anonyymi00020
Mielenkiintoista, paksu bertta. Siis kuka mies- joku sinun sekundaarinen obsession kohde johon suhtrutat palstaäijän avauksia kun sulla on näitä parantumattomia pakkoajatuksia ns aloittajasta aloituksesta toiseen? T naiselta
- Anonyymi00011
Näillä tunnisteilla mitä täällä on, en kyllä uskaltaisi sanoa että tuttu tai edes joku puolituttu pyörisi täällä. 😂
- Anonyymi00021
Olipa aloittajaäijä hilpeästi juonnettu omaa aloitustas koskien, yksitoikkoisilta maneereistasi ei voi erehtyä? Joku järjen ja mielenrauhan menettänyt näitä läpinäkyviä ja au tistisia kommentaarejasi äänestelee ilmeisesti voittaakseen jotain. T naiselta
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olipa aloittajaäijä hilpeästi juonnettu omaa aloitustas koskien, yksitoikkoisilta maneereistasi ei voi erehtyä? Joku järjen ja mielenrauhan menettänyt näitä läpinäkyviä ja au tistisia kommentaarejasi äänestelee ilmeisesti voittaakseen jotain. T naiselta
Eiköhän se ole palstaäijä itse ja välilehtien suhinaa
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eiköhän se ole palstaäijä itse ja välilehtien suhinaa
Tätä ikäänkun tarkoitinkin
- Anonyymi00013
Skitsofrenia saa monet uskomaan että kaikenlaiset satunnaiset kirjoitukset on heille tai heistä. Ei siinä muuta, aina voi tietysti laittaa toosan kiinni jos pää ei kestä. Tekis varmaan hyvää sullekin!
- Anonyymi00014
No ei tarvitse olla mitään skitsofreniaa, ihan riittää kun muutaman päivänkin täällä pyörii niin alkaa luulla viestejä itselle kohdistetuksi.
- Anonyymi00015
Lieneekö se perinteinen tajus vasta jätettyään mitä menetti tai si ei saanukkaan sitä kenet halus kun sut jätti tiedä noita tai ei tiedä edes mitä haluaa
- Anonyymi00016
Täällä ei voi tunnistaa ketään. Fakta.
- Anonyymi00022
Niinpä niin- miltä nämä naista tietyssä valossa esittävän banaalit naisvihapieruja kehräävät avaukset tuntuu esim seuraavalla vilkaisulla ns? Ei miltään vai? Jatka sinäkin samaan malliin. T
- Anonyymi00024
..sitte mä haluaisin es-hanan kanssa
- Anonyymi00026
Olet naimisissa.
- Anonyymi00027
Nykyään siis molemmat.
- Anonyymi00029
Nääs antaa tuulen laulaa suutele kaulaa.
- Anonyymi00030
Saatän vielä näyttääkin jotakin nyt on töitä....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999