Enkä minä ole tyytyväinen. Se saa meidät roikkumaan toisessa.
Et ole tyytyväinen
21
339
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jospa se on monityydyttymättömän rasvan puutetta?
- Anonyymi00002
Sitä se on, lisäksi vitamiinipuutos... Olisiko A, B, C, D jne?
- Anonyymi00003
En roiku!
- Anonyymi00004
Roikut
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Roikut
Ihan sama mitä sinä avomuumi ajattelet.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihan sama mitä sinä avomuumi ajattelet.
Päästähän itsesi poikaparka jo pahasta, aika jontkalle se aivopesijä on pääsi saanut ja nyt täällä ömm reagoit. Sivusta
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Päästähän itsesi poikaparka jo pahasta, aika jontkalle se aivopesijä on pääsi saanut ja nyt täällä ömm reagoit. Sivusta
Se joka on ainoa joka syöttää omaa versiota tiedostaan toiselle on yleensä se joka ei anna toisen ajatella omilla aivoillaan ja nähdä totuutta.
- Anonyymi00007
Se oli vain vaihe. Äiti oli oikeassa.
- Anonyymi00009
Äidit on useimmiten oikeassa.
Kannattaa uskoa mitä ne kertoo tai neuvoo. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Äidit on useimmiten oikeassa.
Kannattaa uskoa mitä ne kertoo tai neuvoo.Joskus ne on miljoona vuotta sua edellä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joskus ne on miljoona vuotta sua edellä.
Tää ei siis hyvällä.
- Anonyymi00013
Mikä oli vaihe?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikä oli vaihe?
Liioittelu. ” ”
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Liioittelu. ” ”
Mitä liioittelit?
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joskus ne on miljoona vuotta sua edellä.
Joo kyllä joskus joissain asioissa. Jotkut asiat on silti kuten silloin miljoona vuotta sitten vaikka vaikuttaisikin erilailla olevan. Ei kannata tehdä kuten äiti on tehnyt, vaan sillein kun äiti sanoo/neuvoo. 🤗🙂❤️
- Anonyymi00008
En tietenkään ole tyytyväinen.
Mut en mä sen takia roiku kenessäkään.- Anonyymi00014
Ja ihan turhaahan sitä vieraissa ihmisissä roikkuu!
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja ihan turhaahan sitä vieraissa ihmisissä roikkuu!
😊 Ei tosiaankaan aina ole turhaa 😊
❤️ Joku voi olla vieras vaikkei olisikaan vieras ❤️
- Anonyymi00016
Sinä sait minut ymmärtämään, että olen ihan tyytyväinen elämääni. Se on kohdellut minua loppujen lopuksi hyvin.
n>m - Anonyymi00018
Roikkuessani leputan vain siipiäni hetken. Sitten lennän tieheni 🦇
- Anonyymi00019
Mitä ihmettä sinä horiset! Minä en ole roikkunut kenessäkään ja noin 20v vuotta sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Sinä olet luullut niin!! Etkö tosiaankaan ole ymmärtänyt sitä, että olen inhonnut sinua jo koko sen ajan, kun olen tässä asunnossa asunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli72867Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78829Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681