Onko kenelläkään kokemusta erimerkkisistä suolen tyhjennysaineista paksunsuolen tähystystä varten? On montaa eri merkkiä: Colonster, Picopred, Movipred ja Citrafleet. Mikä niistä on miellyttävin käyttää. Muistaakseni Colonster vaatii hirvittävät määrät nestettä. Jos sinulla on kokemusta muistakin kuin Colonsterista, niin kuinka vaivalloista semmoisen käyttö on?
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kannattaa ottaa halvin. Taktiikkani oli vartin välein kolmen desin motti kunnes kaikki oli mennyt. Tein liuoksen ensin kattilaan ja kattila jääkaappiin. Ei kannata maistella vaan kitata alas vaan. Esimmäisellä kerralla otin kalleimman. Joka toinen motti oli omenamehua. Mutta halvin kannatta ottaa.
- Anonyymi00002
Colosteriliä en suosittele ainakaan, koska sitä on juotava litrakaupalla. Viimeisiä litroja juodessa pelkkä hajukin jo alkoi etoa.
Sellaisen vinkin voin antaa, juot mitä tahansa, niin peräpää kannattaa käsisuihkulla huuhdella vessapaperin sijaan, ettei mene peräpää rikki tuosta litkusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251171Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän561140Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl519858- 50844
- 46755
- 37679
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619- 53603