Lähdit karkuun!!
Olit mun unessa...
26
302
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ja unethan ovat tietenkin vakuuttavin tiedonlähde.
- Anonyymi00007
Muista nähdä kronologisessa järjestyksessä vaivaa palstaäijän sellaisista avauksista, mitä pidät epäävänä tietolähteenä
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Muista nähdä kronologisessa järjestyksessä vaivaa palstaäijän sellaisista avauksista, mitä pidät epäävänä tietolähteenä
Kas, itse T nainen. Sivullinen
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kas, itse T nainen. Sivullinen
Niin. Mitä voisin tehdä hyväksesi tai pahaksesi tjsp?
- Anonyymi00003
Ehkä siihen oli joku syy.
Tai ehkä ei karkuun vaan jotain muuta. - Anonyymi00004
Kuin IRL.
- Anonyymi00021
Kyllä, aina menin ohi mitään sanomatta ja se ihan tarkoituksellisesti noin!
- Anonyymi00005
Unissa on kaikki
- Anonyymi00006
Unet eivät kerro yhtään mitään, ne ovat sen hetkisten ajatusten värittämiå.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinpä mulla oli mässyt ja sitten heräsin eikä mitään syytä ollutkaan. Paska herätys arkeen
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä ne kertovat. Minä näin jo kauan sitten unen, jossa kerrottiin, että äitini vatsassa oli jotain pahasti pielessä. Olimme silloin lomalla Kreikassa ja kun tulimme lomalta takaisin. silloisen mieheni äiti, kertoi, että hänellä on todettu vatsasyöpä jota ei voida enää hoitaa. Sen jäkeen kun saimme sen tiedon, hän kuoli neljän kuukauden jälkeen! Olen myös nähnyt unissasi kumpaa sukupuolta syntyvät lapseni ovat ja aina on tapahtunut juuri niin kuin unet kertoivat! Samoin olen nähnyt unia ystävänieni odottaessa lasta ja ne kertoivat aina oikean vaihtoehdon!
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä ne kertovat. Minä näin jo kauan sitten unen, jossa kerrottiin, että äitini vatsassa oli jotain pahasti pielessä. Olimme silloin lomalla Kreikassa ja kun tulimme lomalta takaisin. silloisen mieheni äiti, kertoi, että hänellä on todettu vatsasyöpä jota ei voida enää hoitaa. Sen jäkeen kun saimme sen tiedon, hän kuoli neljän kuukauden jälkeen! Olen myös nähnyt unissasi kumpaa sukupuolta syntyvät lapseni ovat ja aina on tapahtunut juuri niin kuin unet kertoivat! Samoin olen nähnyt unia ystävänieni odottaessa lasta ja ne kertoivat aina oikean vaihtoehdon!
Meillä työpaikan siivoja näki loton numerot, pelattiin samar mitä näki unessa, ei yhtään oikein 18 järjestelmä.:(
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Meillä työpaikan siivoja näki loton numerot, pelattiin samar mitä näki unessa, ei yhtään oikein 18 järjestelmä.:(
Meillä töissä siivooja osasi ennustaa roskiksissa olevan roskia. Oli! Meedion vikaa. Liekö nähnyt edellisenä yönä enneunen.
- Anonyymi00010
Se kertoo vain sinun alitajunnasta. Sitä sinä tunnet. Se joka uniinsa uskoo se varjoaan pelkää.
Sivust - Anonyymi00013
Täällähän oli se ketju perässä juoksemisesta. Olisko tullut uniin.
- Anonyymi00014
https://youtu.be/V1pQORvPdJ8
Mitä oikein odotit?- Anonyymi00016
Ei kukaan näitä availe toope
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kukaan näitä availe toope
Ahdistaako sinua kun et ikäänkuin saa kaikkea tietoa palstasedän eli aapeen ylläpitämällä palstalta? Se on varmaan hyvin raskasta sinulle
- Anonyymi00017
Eräs mies on ollut minun unissani monesti viime öitten aikaan ja myös silloin kun olen nukkunut päikkäreitä, mielenkiintoista :)
- Anonyymi00018
Juokseeko hän aina karkuun ,unessa ja todellisuudessa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Juokseeko hän aina karkuun ,unessa ja todellisuudessa.
Ei juokse karkuun, mutta ei hänen kanssaan saa mitään keskusteluakaan aikaiseksi- taitaa olla vaan sellainen fantasiamies :( vaikuttaa mukavalta tyypiltä, olisi kiva tutustua paremmin. Huokaus. Hän ei varmaankaan halua, koska olisihan hän ilmaissut halunsa jo monia vuosia sitten. En tiedä :O miksi sitä aina haluaa tutustua ihmisiin, jotka eivät halua tutustua minuun. NYYH. Oikeesti tällä kertaa ;( sinä olet todella hyvännäköinen mies- I mean seriously ja tiiät sen kyllä itsekkin...naisia kyllä riittäisi jonoksi asti, mutta et taida olla aivan sellainen mies. Olisin halunnut jutella sinun kanssa, mutta taitaa jäädä pelkästään haaveiluasteelle.
- Anonyymi00019
Jaa kuka
- Anonyymi00020
Sinä ilmeisesti.
- Anonyymi00024
Olen siis unissasikin oma itseni 😅
- Anonyymi00026
Menisin naista karkuun koska hän on ihana ja minua pelottaa ihanuus.
- Anonyymi00027
Se oli sinun uni ja alitajunta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1073056Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1582148IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl632112Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al421812- 1471474
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241006- 100916
- 56798
- 81770
- 56739