Vaimoni sanoi, että jos jätän hänet.
Hän vie lapset ja enkä saa heitä nähdä enää, kun valvotusti. Pitää huolen, että kaikki saa tietää että hylkäsin hänet toisen takia, vaikka odottaa lasta meille. Väittää, että olen juoppo, joka krapulassa käy töissä. Oli pakko suostua suutelemaan ja antamaan hänelle itseäni.
En voinut pitää yhteyttä
25
364
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuulostaa henkiseltä ja myös fyysiseltä väkivallalta. Kukaan ei saa pakottaa sua, ei edes puoliso.
https://nollalinja.fi/vakivallan-muodot/- Anonyymi00006
Itse haluaa roolileikkejä, jossa määrään ja opetan häntä. Itkee täällä, kun suutelin. Se oli roolileikkiä, jota hän haluaa roolileikkiä ja, että opetan häntä.
Pomon kanssa jo ongelmia luvattoman vapaa päivän takia, kun oli silloin aivan krapulassa ja estin häntä siinä kunnossa lähtemästä töihin autolla.
Jos jättää pidän huoli, että näkee lapset vain valvotusti, koska häneen ei voi luottaa, että pysyy selvänä eikä juo! Hän itse pyysi, että jätän e pillereitä syömättä, koska halusi uuden vauvan. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse haluaa roolileikkejä, jossa määrään ja opetan häntä. Itkee täällä, kun suutelin. Se oli roolileikkiä, jota hän haluaa roolileikkiä ja, että opetan häntä.
Pomon kanssa jo ongelmia luvattoman vapaa päivän takia, kun oli silloin aivan krapulassa ja estin häntä siinä kunnossa lähtemästä töihin autolla.
Jos jättää pidän huoli, että näkee lapset vain valvotusti, koska häneen ei voi luottaa, että pysyy selvänä eikä juo! Hän itse pyysi, että jätän e pillereitä syömättä, koska halusi uuden vauvan.Jos on henkistä ja fyysistä väkivaltaa, niin turvakoti ainut oikea paikka.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos jättää pidän huoli, että näkee lapset vain valvotusti, koska häneen ei voi luottaa, että pysyy selvänä eikä juo! Hän itse pyysi, että jätän e pillereitä syömättä, koska halusi uuden vauvan.Kuulostaa sellaiselta, että ei käy kateeksi. Taitaa olla fiksaatioita ja perversioita muuhunkin...
Kuten jonkun kärsimyksestä nauttimiseen ja siitä toisen ihmisen elämä pilaamisesta tulleeseen asetelmaan. - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos on henkistä ja fyysistä väkivaltaa, niin turvakoti ainut oikea paikka.
Mieheni tykkää ja itse haluaa roolileikkejä, Jossa minä määrään ja opetan häntä. Itkee täällä, kun suutelin häntä ja vein leikin siihen asti, josta aina ennen roolileikkejä sovitaan mitä tehdään ja mikä on turvasana....
- Anonyymi00002
Et jätä minua, jos jätät et näe lapsia kuin valvotusti.
Kerron kaikille, että haluat oikeasti naisen, joka leikkii roolileikkejä!!! Halusit roolileikissä, että minä määrään ja opetan sinua. Muista, että sinulla on jo ongelmia pomosi kanssa luvattoman vapaa päivän takia.- Anonyymi00022
Teistä pitäis tehdä lasu ilmoitus ton juomisen vuoksi kummastakin .
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Teistä pitäis tehdä lasu ilmoitus ton juomisen vuoksi kummastakin .
Mistä voit tietää yhtään mitä tulevaisuudessa meidän liitolle käy? En kai minä täällä kerro siitä. Mieheni saisi tietää. Parempi näin. En kai minä helppoa eroa miehelle anna? Saa tietää tulevaisuudessa millainen rooli hänellä on lasten elämässä! Vai onko sitä lainkaan.
Mieheni nukkuu nyt ja sammui sen kanssa sänkyyn, jonka toi. Ennen sammumista kehui sitä, jonka toi että on kuuma pakkaus ja roolileikki hänen kanssaan ja puki naisen vaatteita toisen päälle.
Tämän enempää - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mistä voit tietää yhtään mitä tulevaisuudessa meidän liitolle käy? En kai minä täällä kerro siitä. Mieheni saisi tietää. Parempi näin. En kai minä helppoa eroa miehelle anna? Saa tietää tulevaisuudessa millainen rooli hänellä on lasten elämässä! Vai onko sitä lainkaan.
Mieheni nukkuu nyt ja sammui sen kanssa sänkyyn, jonka toi. Ennen sammumista kehui sitä, jonka toi että on kuuma pakkaus ja roolileikki hänen kanssaan ja puki naisen vaatteita toisen päälle.
Tämän enempääHyvä, että sinulla on suunnitelma. Ei kannata kertoa täällä, ettei miehesi saa tietää!
Hanki todisteita miehesi juomisesta ja kaikesta. Onnea ja hyvää tulevaisuutta toivon sinulle.
Hyvä, että kerroit. Miehesi valhe sai minut melkein kirjoittamaan hänelle eilen tänne palstalle. Hyi mikä tyyppi. Voimia lähetän sinulle.
- Anonyymi00003
Kaikkea hyvää sinulle. Olen pahoillani surullisesta tilanteestasi. Muista kuitenkin, että terve suhde ei tuollainen pakkosuhde ole. Sehän on kuin rais*aus pakottaa tekemään lapsia.
- Anonyymi00008
Mieheni tykkää roolileikeistä!!
Itkee täällä, että jos jättää, että kerron totuuden tykkää leikkiä roolileikkejä. On pois töistä ilman lupaa ja jo ongelmia pomon kanssa. Halusi saada uuden vauvan. Miksi antaisin eron jälkeen nähdä lapset ilman valvottua olosuhteita? Lapset olisivat isänsä kanssa keskenään, vaikka mieheni valehtelee juomisesta? Meinannut lähteä töihin autolla ajaa, vaikka on ollut huonossa kunnossa ja minun ansiosta ei saanut rattijuopumuksesta syytteen, jos olisi joutunut ratsiaan. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mieheni tykkää roolileikeistä!!
Itkee täällä, että jos jättää, että kerron totuuden tykkää leikkiä roolileikkejä. On pois töistä ilman lupaa ja jo ongelmia pomon kanssa. Halusi saada uuden vauvan. Miksi antaisin eron jälkeen nähdä lapset ilman valvottua olosuhteita? Lapset olisivat isänsä kanssa keskenään, vaikka mieheni valehtelee juomisesta? Meinannut lähteä töihin autolla ajaa, vaikka on ollut huonossa kunnossa ja minun ansiosta ei saanut rattijuopumuksesta syytteen, jos olisi joutunut ratsiaan.Aha.
- Anonyymi00004
Sinulla on hyvin hyvin narsistinen vaimo. Taisi mustamaalata tämän ystäväsi maineen. Joudutte molemmat vastuuseen.
- Anonyymi00015
En ole ketään mustamaalannut tai pilannut kenenkään mainetta. Miehestäni en tiedä.
En ole sotkeutunut siihen onko hänellä ystäviä vai ei.
Sanonut vaan, jos ero tulee kerron koko totuuden ja hän ei saa ilman valvotusti nähdä lapsia. Roolileikkejä tykkää ja haluaa! Alkoholin käyttö., ku töistä pois oleminen krapulan takia. Meinannut ajaa autolla töihin, vaikka oli krapulassa ja huonossa kunnossa.
Antaisinko tuollaisen miehen nähdä lapset keskenään, kun ei tajua, että tuossa kunnossa EI saa ajaa autolla.
- Anonyymi00005
Varmaan aika moni mies käyttää tuota kikkana😏
- Anonyymi00011
Mieheni pyysi, etten enää syö e pillereitä,
kun halusi uuden vauvan.
Mieheni tykkää roolileikeistä.
Mieheni juo alkoholia ja on pois töistä sen takia.
Pomon kanssa jo ongelmia.
Mieheni kanssa lapsetko ilman valvontaa?
Eihän ihmiseen voi luottaa, joka juomisen takia on pois töistä!
Jos muuttaa yksin asumaan kukaan ei voi katsoa missä kunnossa hän on, kun lapset ovat siellä. - Anonyymi00012
No voi voi oisko kannattan valita nainen paremmin kun luonne puuttu
- Anonyymi00014
Huh. Eli juoppo hullulla exällä ois ollu siellä jollekki tarjolla.
- Anonyymi00016
Vaimo miksi pilaisit kaiken!!
Melkein sain uuden.
Mitä sitten, jos joskus juon liikaa alkoholia ja olen pois töistä ja pikku krapulassa meinaan ajaa autoa ja mennä töihin?
Mitä sitten, jos joskus juon liikaa.
Mitä sitten, jos haluan jotain kivaa eikä sitä tylsää ja normaalia ja puuduttavaa ja aina samaa vaan haluan samaa mitä telkkarissa maksu kanavilla näkyy? - Anonyymi00017
Vaimoni kerro miten tämä haittaa? Mitä sitten? Ei se tee minusta yhtään huonompaa miestä kuin muut on.
Eikä se haittaa lainkaan minun välejä meidän lapsiin!!
Eihän he sitä näe. He ovat nukkumassa silloin.
Et vaan halua, että saan nautintoa!! Se on minun oikeuteeni saada, sillä minä saan parempaa palkkaa kuin sinä. Sinä et ole mitään. Olet riesa. Olen kanssasi vain, koska sinä ANNAT minulle se mikä minulle kuuluu!! - Anonyymi00018
Lopeta jo! Olet taas juonut? Vaikka huomenna pitäisi töihin mennä.
Puhutaan, kun olet selvänä, muttei täällä!
Ei tästä taida yhtään mitään tulla??- Anonyymi00019
Vaimoni olet kuuma, kun suutut!
Lasten pitää olla nukkumassa, koska olen tulossa kotiin. Ilta venähti. Olet suihkun raikas ja olet pukeutunut ja meikannut ja heti valmis, kun avaan asunnon oven. Olethan katsonut ja opiskellut ja osaat vetää roolin oikein? Katsotaan yhdessä ja vietetään loppu illan ja yön. Niin kauan, kunnes olen täydellisesti saanut kaiken mitä haluan ja eikä mitään tekosyytä!
Sinä pilasit kaiken. En ota eroa sinusta. Olet minulle velkaa ja toteutat minun unelmani tänään ja tulevaisuudessakin katsotaan sitä yhdessä! Aina silloin, kun haluan. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vaimoni olet kuuma, kun suutut!
Lasten pitää olla nukkumassa, koska olen tulossa kotiin. Ilta venähti. Olet suihkun raikas ja olet pukeutunut ja meikannut ja heti valmis, kun avaan asunnon oven. Olethan katsonut ja opiskellut ja osaat vetää roolin oikein? Katsotaan yhdessä ja vietetään loppu illan ja yön. Niin kauan, kunnes olen täydellisesti saanut kaiken mitä haluan ja eikä mitään tekosyytä!
Sinä pilasit kaiken. En ota eroa sinusta. Olet minulle velkaa ja toteutat minun unelmani tänään ja tulevaisuudessakin katsotaan sitä yhdessä! Aina silloin, kun haluan.Mieheni ok. Tänään saat kaiken mitä haluat ja unelmoit. Olen valmiina ja tiesin sen ja olen katsonut. Tänään loppu illan ja yön olen vain sinun ja tehdään mitä haluat! Saat minut kokonaan ja minä teen mitä maksukanavalla tekee ja saat samaa.
Ei puhuta näistä täällä!!
Tule jo kotiin. Kiire saada. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mieheni ok. Tänään saat kaiken mitä haluat ja unelmoit. Olen valmiina ja tiesin sen ja olen katsonut. Tänään loppu illan ja yön olen vain sinun ja tehdään mitä haluat! Saat minut kokonaan ja minä teen mitä maksukanavalla tekee ja saat samaa.
Ei puhuta näistä täällä!!
Tule jo kotiin. Kiire saada.En tulekaan yksin... Otin mukaan yhden. Kerroin, hänelle, että kotonani odottaa kuuma ja avoin ja helppo nainen, joka varmasti antaa. Suostui ja oli innoissaan ja lähti minun mukaan. Kävin kaupassa ennen 21.00 ostaa lisää juotavaa ja pidetään hauskaa. Nähdään kohta.
- Anonyymi00026
Ei oikeastaan kiinnosta. Toivottelen hyvää jatkooo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698