Runotuksia tai höpötyksiä

Anonyymi-ap

Kohtaisinpa sinut pian

Kävelisit luo ja ottaisit kiinni
Et enää päästäisi irti

Tietäisit mitä tahdot
Tahtoisit minut
Koko elämän kanssani

Kohtaisinpa sinut pian

-Fructus-83

120

3373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajallaan ne tapahtuu, kohtaamisetkin.

      • Anonyymi00001

        Niinhän ne, mutta ikävä kyllä myös ne väärät. Vaan riittävän paljon, kun on vääriä takana, täytyy kai löytyä myös se neula sieltä heinäsuovasta. Ehkäpä.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00001 kirjoitti:

        Niinhän ne, mutta ikävä kyllä myös ne väärät. Vaan riittävän paljon, kun on vääriä takana, täytyy kai löytyä myös se neula sieltä heinäsuovasta. Ehkäpä.

        -Fructus-83

        Eiköhän tuo oikea vielä löydy 👍🏻


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00001 kirjoitti:

        Niinhän ne, mutta ikävä kyllä myös ne väärät. Vaan riittävän paljon, kun on vääriä takana, täytyy kai löytyä myös se neula sieltä heinäsuovasta. Ehkäpä.

        -Fructus-83

        Ehkä se neula etsii Sinua yhtä paljon. Tai ei ehkäpä vaan varmasti.
        Jotkut löytävät toisensa vain vähän myöhemmin.
        Etsiessä ja odotellessa, avoimin sydämin...❣️.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ehkä se neula etsii Sinua yhtä paljon. Tai ei ehkäpä vaan varmasti.
        Jotkut löytävät toisensa vain vähän myöhemmin.
        Etsiessä ja odotellessa, avoimin sydämin...❣️.

        Kuka haluaisi piikikkään ja pistävän neulan, jota tarttee joka hetki varoa. En mä ainakaan.


      • Anonyymi00006
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kuka haluaisi piikikkään ja pistävän neulan, jota tarttee joka hetki varoa. En mä ainakaan.

        Keskityt epäolennaiseen ja nautit liikaa omista letkautuksistasi sen sijaan, että kommentoisit mitään järkevää.


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Keskityt epäolennaiseen ja nautit liikaa omista letkautuksistasi sen sijaan, että kommentoisit mitään järkevää.

        Oisko sulla kuule sama vika.


      • Anonyymi00007
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kuka haluaisi piikikkään ja pistävän neulan, jota tarttee joka hetki varoa. En mä ainakaan.

        Haastat jokaisen kanssa riitaa. Mene vaikka tekemään tekoälyllä lisää runoja ja rauhoitu.


      • Anonyymi00008
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oisko sulla kuule sama vika.

        Etkö muka näe ongelmaa että höpötät ketjut ja koko palstan täyteen tilaa vieden muilta, ja vielä lesbopalstalla vaikka olet bii? Heikko itsereflektio ainakin.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Haastat jokaisen kanssa riitaa. Mene vaikka tekemään tekoälyllä lisää runoja ja rauhoitu.

        Kuinkahan tää taas olis 🤣


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Etkö muka näe ongelmaa että höpötät ketjut ja koko palstan täyteen tilaa vieden muilta, ja vielä lesbopalstalla vaikka olet bii? Heikko itsereflektio ainakin.

        Ihanko on menny ketjut ja palstakin täyteen 😅Sulla taitaa olla aika monta heikkoa kohtaa tai ehkei muita ookkaan.


      • Anonyymi00009
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kuinkahan tää taas olis 🤣

        Sulla ei ole kaikki kunnossa ja sen on huomannut täällä moni. Et riitele vain yhden ja saman kanssa vaan vuorotellen kaikkien kanssa.


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Sulla ei ole kaikki kunnossa ja sen on huomannut täällä moni. Et riitele vain yhden ja saman kanssa vaan vuorotellen kaikkien kanssa.

        Kuinkahan kävis jos pyydettäs tää ketju ja muutama muukin ip tarkistukseen, mitäs luulet?


      • Anonyymi00010
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kuinkahan kävis jos pyydettäs tää ketju ja muutama muukin ip tarkistukseen, mitäs luulet?

        Tarkasta ihmeessä niin tajuat itsekin asian, jos et muuten ymmärrä.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tarkasta ihmeessä niin tajuat itsekin asian, jos et muuten ymmärrä.

        Ei taida olla vaivan väärtti ylläpidolta pyydellä, kun tuotakin voi vaihdella kuinka tahtoo. Harmi.


      • Anonyymi00012
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oisko sulla kuule sama vika.

        Minulla on monta samaa vikaa samasta en tiedä


      • Anonyymi00013
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei taida olla vaivan väärtti ylläpidolta pyydellä, kun tuotakin voi vaihdella kuinka tahtoo. Harmi.

        Kuvittele sitten riiteleväsi yhden ja saman kanssa, jos et kestä nähdä totuutta.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kuvittele sitten riiteleväsi yhden ja saman kanssa, jos et kestä nähdä totuutta.

        Näin tehdään!


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ehkä se neula etsii Sinua yhtä paljon. Tai ei ehkäpä vaan varmasti.
        Jotkut löytävät toisensa vain vähän myöhemmin.
        Etsiessä ja odotellessa, avoimin sydämin...❣️.

        Olipa ihana ajatus. ❤️ Kiitos!


      • Anonyymi00016
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kuka haluaisi piikikkään ja pistävän neulan, jota tarttee joka hetki varoa. En mä ainakaan.

        Jep, kuulostaa mun ex:ltä 😅🙈
        -Fructus-83


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Olipa ihana ajatus. ❤️ Kiitos!

        Tuo oli siis multa toi kiitos 😊
        -Fructus-83


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Olipa ihana ajatus. ❤️ Kiitos!

        Ole hyvä Ihana ❤️
        Ja mukavaa päivää!


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Olipa ihana ajatus. ❤️ Kiitos!

        Ole hyvä Ihana ❤️
        Ja mukavaa päivää!


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ole hyvä Ihana ❤️
        Ja mukavaa päivää!

        Kiitos ❤️ Viime aikoina mukavat päivät ovat olleet jossain kaukana. Niihin taitaa olla pitkä matka. Ehkä ne oli jossain menneisyydessä. Taitaa pian auringonlasku kutsua. Ennen pidin nousuista enemmän.

        Vaan ihanaa yötä ja huomista päivää sinulle siellä jossain.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Kiitos ❤️ Viime aikoina mukavat päivät ovat olleet jossain kaukana. Niihin taitaa olla pitkä matka. Ehkä ne oli jossain menneisyydessä. Taitaa pian auringonlasku kutsua. Ennen pidin nousuista enemmän.

        Vaan ihanaa yötä ja huomista päivää sinulle siellä jossain.

        -Fructus-83

        Kiitos Sinulle❤️
        Yö oli lempeä, sulkien hetkeksi pois mielen murheet.

        Surusi viiltää. Kaipaus tunnistaa kaipauksen ja sanasi koskettavat. Niissä on niin kovin tuttua hiljaista haikeutta. Sellaista, joka jää viipymään sydämeen pitkäksi aikaa. Silti ajattelen, että mukavat päivät eivät ole kadonneet. Ne ovat ehkä vain eksyneet hetkeksi matkalla luoksesi.
        Toivon päivääsi lempeyttä ja valoa, vaikka vain pienen säteen kerrallaan.

        Uskon, että päivä lohduttaa, edes pienin tavoin. Lähden pyöräilemään metsäpoluille, missä ajatukset saavat rauhaa ja ilmaa. Olisi mukava ajatus, että joku kulkisi hetken mukana. Pysähtyisi toviksi viereen kiven reunalle, jättäisi hymyn ja katseen. Tiedätkö sellaisen hetken, jossa ei tarvita sanoja lainkaan.

        Mitä Sinä olet ajatellut tehdä tänään - mikä Sinua lohduttaa?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kiitos Sinulle❤️
        Yö oli lempeä, sulkien hetkeksi pois mielen murheet.

        Surusi viiltää. Kaipaus tunnistaa kaipauksen ja sanasi koskettavat. Niissä on niin kovin tuttua hiljaista haikeutta. Sellaista, joka jää viipymään sydämeen pitkäksi aikaa. Silti ajattelen, että mukavat päivät eivät ole kadonneet. Ne ovat ehkä vain eksyneet hetkeksi matkalla luoksesi.
        Toivon päivääsi lempeyttä ja valoa, vaikka vain pienen säteen kerrallaan.

        Uskon, että päivä lohduttaa, edes pienin tavoin. Lähden pyöräilemään metsäpoluille, missä ajatukset saavat rauhaa ja ilmaa. Olisi mukava ajatus, että joku kulkisi hetken mukana. Pysähtyisi toviksi viereen kiven reunalle, jättäisi hymyn ja katseen. Tiedätkö sellaisen hetken, jossa ei tarvita sanoja lainkaan.

        Mitä Sinä olet ajatellut tehdä tänään - mikä Sinua lohduttaa?

        Tänään olin vain kotona. Tein torissa kauppoja. Tai oikeastaan annoin sitä kautta pois itselle turhia asioita ja ostin yhden korihyllyn vaatekaappiini. Olemme vasta muuttaneet. Asiat etsivät vielä paikkojaan ja totuttelen kerrostalon korkeimpiin ikkunoihin. Onneksi näkyy metsääkin ja vettä toisella puolella. Omasta makuuhuoneesta auringonlaskut ja joistakin ikkunoista auringonnousut. Pyyhin vanhaa pois elämästä. Muistoja mitä en tahdo enää säilyttää ja tavaroita, jotka eivät ole enää minun elämääni, vaan jääneet vahingossa eräältä ja kulkeutuneet mukaan. Pakkailin niitä laatikoihin ja pusseihin, jotka ajattelin lähettää hänelle tänään taksilla. Olisi pitänyt arvata, että hänellä on jo muuta puuhaa, kuin olla kotona Euroviisuyönä, tai no muutenkaan viikonloppuna. Tavarat jäi nyt kiusallisesti keskelle asunnon keskustaa. Yritimme teinityttärieni kanssa kiertää niitä ja olla, kuin ei olisikaan esteenä ja tukkeena ja muistuttamassa vuoden alkuun ajoittuneesta tiedosta, että me olemme jälleen vain me; minä ja tyttäreni, eivätkä lapseni saaneetkaan uutta äitipuolta. Ei hän ollut se oikea meille. Ehkä sitä oikeaa ei oikeasti olekaan, joka meidän elämäämme sopisi tai aidosti haluaisi sopia? Valehteleva, vanhalta viinalta haiseva pesusieni se ei ainakaan ole. Sen huomasin.

        Pakkaan muistoja jolloin erehdyin luulemaan tulevaisuudesta muuta, kuin siitä tuli. Katsoin hetken viisuja, mutta fiilis ei ole enää sama. Emme pystyneet sulkemaan silmiä siltä totuudelta, että siellä ei nyt mielestämme vieläkään kaikki ole reilua, kun eräs tietty maa on mukana. Suljettiin tv yhteistuumin ja tulin sänkyyn lukemaan kirjaa taskulampun valossa.

        Muistin tämän palstan jälleen. 😊 Onneksi tämä on. Onhan toki Jodel, jos siellä viihtyy, mutta itse en enää ole ollut. Ehkä erakoidun vielä? Kukapa olisi uskonut vielä 10-vuotta sitten, että minusta tuleekin erakko. Kerrostalon erakko auringonlaskuineni. 😁

        Metsäpolut on ihania. Varmasti siellä pyöräilykin ja ihanat pitkät katseet ja sanattomat hymyt. Kaipaan myös metsään, välillä myös katseita ja hymyä, oikeastaan kaipaan vielä enemmän jotakin; kaipaan ja ikävöin kosketusta, toisen lämpöä ja asioiden jakamista, turhanpäivästä höpötystä ja kiihkeää rakastelua. No ehkä vielä joskus. Ehkä. Ellen erakoidu kunnolla. Onneksi tässä lähellä on metsää. Ikävöin kuitenkin koiraani, jonka kanssa metsässä oli hyvä ja pelotonta kulkea. Tuntuu väärältä lähteä ilman häntä. Oma pyöränikin on liian kaukana. Nyt käytän joskus kaupunkipyörää.

        Kiitos lempeistä ja valoisista ajatuksista ja toiveista. 🩷 💛 Miten sinä vietät pitäisi? Mistä muusta pidät?

        Huomaan kirjoittaneeni paljonkin. Lopetankin nyt.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Tänään olin vain kotona. Tein torissa kauppoja. Tai oikeastaan annoin sitä kautta pois itselle turhia asioita ja ostin yhden korihyllyn vaatekaappiini. Olemme vasta muuttaneet. Asiat etsivät vielä paikkojaan ja totuttelen kerrostalon korkeimpiin ikkunoihin. Onneksi näkyy metsääkin ja vettä toisella puolella. Omasta makuuhuoneesta auringonlaskut ja joistakin ikkunoista auringonnousut. Pyyhin vanhaa pois elämästä. Muistoja mitä en tahdo enää säilyttää ja tavaroita, jotka eivät ole enää minun elämääni, vaan jääneet vahingossa eräältä ja kulkeutuneet mukaan. Pakkailin niitä laatikoihin ja pusseihin, jotka ajattelin lähettää hänelle tänään taksilla. Olisi pitänyt arvata, että hänellä on jo muuta puuhaa, kuin olla kotona Euroviisuyönä, tai no muutenkaan viikonloppuna. Tavarat jäi nyt kiusallisesti keskelle asunnon keskustaa. Yritimme teinityttärieni kanssa kiertää niitä ja olla, kuin ei olisikaan esteenä ja tukkeena ja muistuttamassa vuoden alkuun ajoittuneesta tiedosta, että me olemme jälleen vain me; minä ja tyttäreni, eivätkä lapseni saaneetkaan uutta äitipuolta. Ei hän ollut se oikea meille. Ehkä sitä oikeaa ei oikeasti olekaan, joka meidän elämäämme sopisi tai aidosti haluaisi sopia? Valehteleva, vanhalta viinalta haiseva pesusieni se ei ainakaan ole. Sen huomasin.

        Pakkaan muistoja jolloin erehdyin luulemaan tulevaisuudesta muuta, kuin siitä tuli. Katsoin hetken viisuja, mutta fiilis ei ole enää sama. Emme pystyneet sulkemaan silmiä siltä totuudelta, että siellä ei nyt mielestämme vieläkään kaikki ole reilua, kun eräs tietty maa on mukana. Suljettiin tv yhteistuumin ja tulin sänkyyn lukemaan kirjaa taskulampun valossa.

        Muistin tämän palstan jälleen. 😊 Onneksi tämä on. Onhan toki Jodel, jos siellä viihtyy, mutta itse en enää ole ollut. Ehkä erakoidun vielä? Kukapa olisi uskonut vielä 10-vuotta sitten, että minusta tuleekin erakko. Kerrostalon erakko auringonlaskuineni. 😁

        Metsäpolut on ihania. Varmasti siellä pyöräilykin ja ihanat pitkät katseet ja sanattomat hymyt. Kaipaan myös metsään, välillä myös katseita ja hymyä, oikeastaan kaipaan vielä enemmän jotakin; kaipaan ja ikävöin kosketusta, toisen lämpöä ja asioiden jakamista, turhanpäivästä höpötystä ja kiihkeää rakastelua. No ehkä vielä joskus. Ehkä. Ellen erakoidu kunnolla. Onneksi tässä lähellä on metsää. Ikävöin kuitenkin koiraani, jonka kanssa metsässä oli hyvä ja pelotonta kulkea. Tuntuu väärältä lähteä ilman häntä. Oma pyöränikin on liian kaukana. Nyt käytän joskus kaupunkipyörää.

        Kiitos lempeistä ja valoisista ajatuksista ja toiveista. 🩷 💛 Miten sinä vietät pitäisi? Mistä muusta pidät?

        Huomaan kirjoittaneeni paljonkin. Lopetankin nyt.

        -Fructus-83

        ...Oho *pitäisi=päiväsi 😊 ja kaipaan minä muutakin, kuin kiihkeyttä. Kaipaan myös hellyyttä, lämpöä, hitautta ja pehmeyttä... Sitä oikeastaan enemmän. Nyt hyvää yötä. 🩵

        -Fructus-83


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Tänään olin vain kotona. Tein torissa kauppoja. Tai oikeastaan annoin sitä kautta pois itselle turhia asioita ja ostin yhden korihyllyn vaatekaappiini. Olemme vasta muuttaneet. Asiat etsivät vielä paikkojaan ja totuttelen kerrostalon korkeimpiin ikkunoihin. Onneksi näkyy metsääkin ja vettä toisella puolella. Omasta makuuhuoneesta auringonlaskut ja joistakin ikkunoista auringonnousut. Pyyhin vanhaa pois elämästä. Muistoja mitä en tahdo enää säilyttää ja tavaroita, jotka eivät ole enää minun elämääni, vaan jääneet vahingossa eräältä ja kulkeutuneet mukaan. Pakkailin niitä laatikoihin ja pusseihin, jotka ajattelin lähettää hänelle tänään taksilla. Olisi pitänyt arvata, että hänellä on jo muuta puuhaa, kuin olla kotona Euroviisuyönä, tai no muutenkaan viikonloppuna. Tavarat jäi nyt kiusallisesti keskelle asunnon keskustaa. Yritimme teinityttärieni kanssa kiertää niitä ja olla, kuin ei olisikaan esteenä ja tukkeena ja muistuttamassa vuoden alkuun ajoittuneesta tiedosta, että me olemme jälleen vain me; minä ja tyttäreni, eivätkä lapseni saaneetkaan uutta äitipuolta. Ei hän ollut se oikea meille. Ehkä sitä oikeaa ei oikeasti olekaan, joka meidän elämäämme sopisi tai aidosti haluaisi sopia? Valehteleva, vanhalta viinalta haiseva pesusieni se ei ainakaan ole. Sen huomasin.

        Pakkaan muistoja jolloin erehdyin luulemaan tulevaisuudesta muuta, kuin siitä tuli. Katsoin hetken viisuja, mutta fiilis ei ole enää sama. Emme pystyneet sulkemaan silmiä siltä totuudelta, että siellä ei nyt mielestämme vieläkään kaikki ole reilua, kun eräs tietty maa on mukana. Suljettiin tv yhteistuumin ja tulin sänkyyn lukemaan kirjaa taskulampun valossa.

        Muistin tämän palstan jälleen. 😊 Onneksi tämä on. Onhan toki Jodel, jos siellä viihtyy, mutta itse en enää ole ollut. Ehkä erakoidun vielä? Kukapa olisi uskonut vielä 10-vuotta sitten, että minusta tuleekin erakko. Kerrostalon erakko auringonlaskuineni. 😁

        Metsäpolut on ihania. Varmasti siellä pyöräilykin ja ihanat pitkät katseet ja sanattomat hymyt. Kaipaan myös metsään, välillä myös katseita ja hymyä, oikeastaan kaipaan vielä enemmän jotakin; kaipaan ja ikävöin kosketusta, toisen lämpöä ja asioiden jakamista, turhanpäivästä höpötystä ja kiihkeää rakastelua. No ehkä vielä joskus. Ehkä. Ellen erakoidu kunnolla. Onneksi tässä lähellä on metsää. Ikävöin kuitenkin koiraani, jonka kanssa metsässä oli hyvä ja pelotonta kulkea. Tuntuu väärältä lähteä ilman häntä. Oma pyöränikin on liian kaukana. Nyt käytän joskus kaupunkipyörää.

        Kiitos lempeistä ja valoisista ajatuksista ja toiveista. 🩷 💛 Miten sinä vietät pitäisi? Mistä muusta pidät?

        Huomaan kirjoittaneeni paljonkin. Lopetankin nyt.

        -Fructus-83

        Millä mielin tänään?
        Pettymys taitaa jättää jälkensä hiljaisemmin kuin arvaakaan. Suljet yhtä lukua, mutta otat kuitenkin askelia eteenpäin. Kertomasi perusteella raivaat hyvää vauhtia tilaa uudelle, vaikka juuri nyt sitä olisikin vaikea nähdä.

        Elämä kirjoittaa välillä aika erikoisia käsikirjoituksia, ja sillä on omat kummalliset rytminsä. Tuo ”erakko” kuulostaa tutulta ajatukselta. Minulla tämä oma rauhallinen ja aika itsenäinen vaihe on jatkunut juuri tuon kymmenen vuotta. Se, että minulla on taipumus yksinäisyyteen, kuulostaa ehkä vähän liian deterministiseltä. Se on ollut enemmänkin sellainen omaa tilaa vaativa jakso elämässä.

        Huomaan nukkuneeni talviunta, eikä ole oikein tapahtunut mitään. Ihana, että meillä on vihdoin kevät ja ihan pian kesä. Mieli on vähän levoton ja sydän riehuu rinnassa. Se kaipaa seikkailua, se kaipaa toista. Uskalsit ilmaista sen minua rohkeammin. On kaunista, kun uskaltaa sanoa ääneen sen mitä kaipaa. Lähettää toiveensa maailmalle ja antaa sille mahdollisuuden löytää perille.

        Sinulla on ihanat näkymät ikkunoista, Auringonlaskut ja -nousut, vaihtuvaa valoa ja luonnon liikettä. Siitä pidän. Pidän metsästä, sen hiljaisuudesta ja tuulen huminasta puiden latvoissa. Rakastan vettä. Odotan jo malttamattomana kesän retkiä merelle, saaristoon ja majakoille. Ja sitä, kun voi hypätä saunasta suoraan veteen.
        Tykkään tössötellä kotona kaikenlaista. Asun omakotitalossa ja puuhasteltavaa riittää. Katselin juuri, että ruohonkin saisi jo leikata. No sitten ensi viikolla, kun on enemmän aikaa. Loppukesästä se on taakka. Tänä kesänä yritän panostaa pihan viihtyvyyteen. Olen istuttanut hurjan määrän kasveja pihaani. Niihin muuten kiintyy yllättävän helposti.

        Mitä luet? Itselläni lukeminen on vähän jäänyt, ja sen pariin pitäisi kyllä palata.
        Mutta nyt kutsuu työ. Hymyjä päivään!


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Millä mielin tänään?
        Pettymys taitaa jättää jälkensä hiljaisemmin kuin arvaakaan. Suljet yhtä lukua, mutta otat kuitenkin askelia eteenpäin. Kertomasi perusteella raivaat hyvää vauhtia tilaa uudelle, vaikka juuri nyt sitä olisikin vaikea nähdä.

        Elämä kirjoittaa välillä aika erikoisia käsikirjoituksia, ja sillä on omat kummalliset rytminsä. Tuo ”erakko” kuulostaa tutulta ajatukselta. Minulla tämä oma rauhallinen ja aika itsenäinen vaihe on jatkunut juuri tuon kymmenen vuotta. Se, että minulla on taipumus yksinäisyyteen, kuulostaa ehkä vähän liian deterministiseltä. Se on ollut enemmänkin sellainen omaa tilaa vaativa jakso elämässä.

        Huomaan nukkuneeni talviunta, eikä ole oikein tapahtunut mitään. Ihana, että meillä on vihdoin kevät ja ihan pian kesä. Mieli on vähän levoton ja sydän riehuu rinnassa. Se kaipaa seikkailua, se kaipaa toista. Uskalsit ilmaista sen minua rohkeammin. On kaunista, kun uskaltaa sanoa ääneen sen mitä kaipaa. Lähettää toiveensa maailmalle ja antaa sille mahdollisuuden löytää perille.

        Sinulla on ihanat näkymät ikkunoista, Auringonlaskut ja -nousut, vaihtuvaa valoa ja luonnon liikettä. Siitä pidän. Pidän metsästä, sen hiljaisuudesta ja tuulen huminasta puiden latvoissa. Rakastan vettä. Odotan jo malttamattomana kesän retkiä merelle, saaristoon ja majakoille. Ja sitä, kun voi hypätä saunasta suoraan veteen.
        Tykkään tössötellä kotona kaikenlaista. Asun omakotitalossa ja puuhasteltavaa riittää. Katselin juuri, että ruohonkin saisi jo leikata. No sitten ensi viikolla, kun on enemmän aikaa. Loppukesästä se on taakka. Tänä kesänä yritän panostaa pihan viihtyvyyteen. Olen istuttanut hurjan määrän kasveja pihaani. Niihin muuten kiintyy yllättävän helposti.

        Mitä luet? Itselläni lukeminen on vähän jäänyt, ja sen pariin pitäisi kyllä palata.
        Mutta nyt kutsuu työ. Hymyjä päivään!

        Tänään on ollut ihan mukava päivä. Nyt katson jälleen auringonlaskua sängystäni. Tuonne se kerrostalojen taakse laski ja jätti jälkeensä kauniin oranssinkellertävän valon.

        Nukuin viime yönä loppuyöni hyvin ja pitkään (jopa kymmeneen, mikä itselleni on ihmetys) ja heräsin kevyempään tuntoon, kuin aikoihin. Liekö yöllä jalassa olleet jalkapohjalaastaritkin auttoivat asiaa. Laitanpa ensi yöksikin. Voi toki olla niinkin, kuin hoksasit, että olen kai siirtymässä luvusta toiseen. Erosta eteenpäin- kirjakin vaihtui jo Virginia Woolfin ensimmäiseen päiväkirjaan.

        Minäkin rakastan vettä ja voi, että kun pääsisin minäkin saariin ja majakoille ja saunasta suoraan veteen uimaan. Ikävä tuollaista. Tekisin reissut mieluummin toisen kanssa, kuin yksin. Omakotitalossa onkin hyvä asua. Onnellinen sinä. Vaikka en minä pahaksi laita nyt tätäkään, kun ei väkisin tarvitse nurmikkoa ajaa muutaman sentin mittaiseksi eikä talvella sitten tarvitse tehdä lumitöitäkään. Istuttamispuuhat on kyllä se mitä kaipaan, mutta nyt tuolla parvekkeella saa kasvaa.

        Ilon hetkiä tänään... Muuttotavaroista löytyi epilaattori ja olin oikein kiitollinen (pienestä ne on ilot kaivettava 😄). Löysin myös kulma ja ripsenvärjäyssetin. Käytiin hassuttelemassa nuorimman tyttären kanssa keskustan eräässä puistossa. Kävin Tuomasmessussa. Sain kolme lämmintä halausta ihanilta ihmisiltä ja mukavia pikaisia jutusteluita. Päivällistä ei tarvinnut tehdä itse ja se oli hyvää (kasvissosekeittoa).

        Minä muuten myös kiinnyn kasveihin. Ne on niin täynnä elämää ja kuin jollain energeettisellä tavalla yhteydessä. Niinkuin luonto nyt yleensäkin. Vaan vai, että sinulla on levoton mieli ja riehuva, seikkailua kaipaava sydän. Olen aika monelta kuullut nyt tuota samaa, että villinä pamppailee ajatukset ja sykkeet. Taitaa se tämä alkava kesä sen tehdä 💛

        Nyt otan kirjan taas hetkeksi ja luen minua satavuotta vanhempaa naista, jonka ajatukset jollakin lailla kiehtoo.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Tänään on ollut ihan mukava päivä. Nyt katson jälleen auringonlaskua sängystäni. Tuonne se kerrostalojen taakse laski ja jätti jälkeensä kauniin oranssinkellertävän valon.

        Nukuin viime yönä loppuyöni hyvin ja pitkään (jopa kymmeneen, mikä itselleni on ihmetys) ja heräsin kevyempään tuntoon, kuin aikoihin. Liekö yöllä jalassa olleet jalkapohjalaastaritkin auttoivat asiaa. Laitanpa ensi yöksikin. Voi toki olla niinkin, kuin hoksasit, että olen kai siirtymässä luvusta toiseen. Erosta eteenpäin- kirjakin vaihtui jo Virginia Woolfin ensimmäiseen päiväkirjaan.

        Minäkin rakastan vettä ja voi, että kun pääsisin minäkin saariin ja majakoille ja saunasta suoraan veteen uimaan. Ikävä tuollaista. Tekisin reissut mieluummin toisen kanssa, kuin yksin. Omakotitalossa onkin hyvä asua. Onnellinen sinä. Vaikka en minä pahaksi laita nyt tätäkään, kun ei väkisin tarvitse nurmikkoa ajaa muutaman sentin mittaiseksi eikä talvella sitten tarvitse tehdä lumitöitäkään. Istuttamispuuhat on kyllä se mitä kaipaan, mutta nyt tuolla parvekkeella saa kasvaa.

        Ilon hetkiä tänään... Muuttotavaroista löytyi epilaattori ja olin oikein kiitollinen (pienestä ne on ilot kaivettava 😄). Löysin myös kulma ja ripsenvärjäyssetin. Käytiin hassuttelemassa nuorimman tyttären kanssa keskustan eräässä puistossa. Kävin Tuomasmessussa. Sain kolme lämmintä halausta ihanilta ihmisiltä ja mukavia pikaisia jutusteluita. Päivällistä ei tarvinnut tehdä itse ja se oli hyvää (kasvissosekeittoa).

        Minä muuten myös kiinnyn kasveihin. Ne on niin täynnä elämää ja kuin jollain energeettisellä tavalla yhteydessä. Niinkuin luonto nyt yleensäkin. Vaan vai, että sinulla on levoton mieli ja riehuva, seikkailua kaipaava sydän. Olen aika monelta kuullut nyt tuota samaa, että villinä pamppailee ajatukset ja sykkeet. Taitaa se tämä alkava kesä sen tehdä 💛

        Nyt otan kirjan taas hetkeksi ja luen minua satavuotta vanhempaa naista, jonka ajatukset jollakin lailla kiehtoo.

        -Fructus-83

        Sinun kirjoitusta oli ihana lukea. Kiva kuulla, että Sinulla on ollut mukava päivä.

        Olen ihan puhki enkä jaksa tämän enempää valitettavasti juuri nyt kirjoittaa.. Ei toimi ajatus. Huomenna sitten.
        Minä vedän jalkaani villasukat ja katoan unien maailmasn.

        Hyvää yötä Fructus , ja kauniita unia sitten kun maltat laskea kirjan kädestäsi.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Sinun kirjoitusta oli ihana lukea. Kiva kuulla, että Sinulla on ollut mukava päivä.

        Olen ihan puhki enkä jaksa tämän enempää valitettavasti juuri nyt kirjoittaa.. Ei toimi ajatus. Huomenna sitten.
        Minä vedän jalkaani villasukat ja katoan unien maailmasn.

        Hyvää yötä Fructus , ja kauniita unia sitten kun maltat laskea kirjan kädestäsi.

        Huomenta ihana. Miksi olit eilen "puhki"? Töidenkö vuoksi? Menikö myöhään? Villasukat on kivoja, minäkin tykkään. 😊 🫂

        Heräsin ihanasta unesta ja vieläkin hymyilyttää. Ulkona paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta. Tämä päivä jännittää, mutta kuljettava se on tämänkin lävitse.

        Iloa ja valoa ☀️


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Huomenta ihana. Miksi olit eilen "puhki"? Töidenkö vuoksi? Menikö myöhään? Villasukat on kivoja, minäkin tykkään. 😊 🫂

        Heräsin ihanasta unesta ja vieläkin hymyilyttää. Ulkona paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta. Tämä päivä jännittää, mutta kuljettava se on tämänkin lävitse.

        Iloa ja valoa ☀️

        Unohtuipa laittaa nimimerkki perään.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Huomenta ihana. Miksi olit eilen "puhki"? Töidenkö vuoksi? Menikö myöhään? Villasukat on kivoja, minäkin tykkään. 😊 🫂

        Heräsin ihanasta unesta ja vieläkin hymyilyttää. Ulkona paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta. Tämä päivä jännittää, mutta kuljettava se on tämänkin lävitse.

        Iloa ja valoa ☀️

        Hei Sinä🙂

        Lähetän Sinulle tähän päivään ripauksen etävoimia✨
        Ehkä kerrot myöhemmin mikä teki päivästäsi jännittävän ja miten kaikki sujui.
        Mitä ihanaa unta näit?

        Mitähän olin kotona eilen.. jotakin kymmenen maissa.
        Työilta oli itsessään ihan mukava ja rauhallinen, niin kuin useimmitenkin.
        Huomaan vain, että palautuminen on viime aikoina jäänyt vähän huonolle, ja sen sitten kyllä välillä tuntee. Mutta hyvät yöunet tuli nukutuksi.

        Päivästä on tulossa kaunis.
        Taidan pyörähtää pihalla katsomassa, että siellä kaikki hyvin ja ylläpitämässä naapurisopua,
        ennen kuin pitää tai saa taas mennä.

        Lämmin ajatus sinne💛


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Hei Sinä🙂

        Lähetän Sinulle tähän päivään ripauksen etävoimia✨
        Ehkä kerrot myöhemmin mikä teki päivästäsi jännittävän ja miten kaikki sujui.
        Mitä ihanaa unta näit?

        Mitähän olin kotona eilen.. jotakin kymmenen maissa.
        Työilta oli itsessään ihan mukava ja rauhallinen, niin kuin useimmitenkin.
        Huomaan vain, että palautuminen on viime aikoina jäänyt vähän huonolle, ja sen sitten kyllä välillä tuntee. Mutta hyvät yöunet tuli nukutuksi.

        Päivästä on tulossa kaunis.
        Taidan pyörähtää pihalla katsomassa, että siellä kaikki hyvin ja ylläpitämässä naapurisopua,
        ennen kuin pitää tai saa taas mennä.

        Lämmin ajatus sinne💛

        Kiitos etävoimista 🫶
        Tämän päivän töitä jännitin. Suotta kuitenkin.

        Unessa näin:
        Olin uudessa kodissani
        Tuntematon vaalea nainen oli kylässä
        Olin antamassa hänelle joitain huonekaluja, ehkä teimme jotain "annetaan torikauppaa tms."
        niin että itse purkaisi.
        Huomasin, että makuuhuoneeni oli kaunis ja sänkyni oli ihanasti pedattu.
        Nainen, kuin viivytteli ja alkoi sitten vielä purkamaan vanhaa yhdenhengen sänkyä. En oikeastaan tiedä miksi näin kävi, mutta ajattelin, että nainen viivyttelee ja haluaa olla kanssani selvästi.
        Päätin mennä auttamaan,
        kun huomasin miten kaunis nainen oli ja lämmin. Otin porakoneen mukaan ja irrotin ruuveja vanhasta sängynrungosta.
        Nainen katsokaa lempeästi ja kysyi nimeäni ja kerroin, sanoi, että hänellä onkin lähipiirissään muitakin saman nimisiä.
        Ja hän kertoi myös oman nimensä.
        Tunsin lämpimästi ja mietin, että minullakin on lähipiirissäni saman niminen, kuin hän. -Heräsin lämpöön.

        Oliko pihalla ja naapurustossa kaikki hyvin? Taidat tarvita palautumiseen jotain ihanaa ja virkistävää? Sinulle myös voimia lähtisi täältä etänä🙏

        -Fructus-83


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Kiitos etävoimista 🫶
        Tämän päivän töitä jännitin. Suotta kuitenkin.

        Unessa näin:
        Olin uudessa kodissani
        Tuntematon vaalea nainen oli kylässä
        Olin antamassa hänelle joitain huonekaluja, ehkä teimme jotain "annetaan torikauppaa tms."
        niin että itse purkaisi.
        Huomasin, että makuuhuoneeni oli kaunis ja sänkyni oli ihanasti pedattu.
        Nainen, kuin viivytteli ja alkoi sitten vielä purkamaan vanhaa yhdenhengen sänkyä. En oikeastaan tiedä miksi näin kävi, mutta ajattelin, että nainen viivyttelee ja haluaa olla kanssani selvästi.
        Päätin mennä auttamaan,
        kun huomasin miten kaunis nainen oli ja lämmin. Otin porakoneen mukaan ja irrotin ruuveja vanhasta sängynrungosta.
        Nainen katsokaa lempeästi ja kysyi nimeäni ja kerroin, sanoi, että hänellä onkin lähipiirissään muitakin saman nimisiä.
        Ja hän kertoi myös oman nimensä.
        Tunsin lämpimästi ja mietin, että minullakin on lähipiirissäni saman niminen, kuin hän. -Heräsin lämpöön.

        Oliko pihalla ja naapurustossa kaikki hyvin? Taidat tarvita palautumiseen jotain ihanaa ja virkistävää? Sinulle myös voimia lähtisi täältä etänä🙏

        -Fructus-83

        Katsokaa= katsoi. Taisi kännykän automaattinen korjaus onnistua tuon vaihtamaan 😊


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Kiitos etävoimista 🫶
        Tämän päivän töitä jännitin. Suotta kuitenkin.

        Unessa näin:
        Olin uudessa kodissani
        Tuntematon vaalea nainen oli kylässä
        Olin antamassa hänelle joitain huonekaluja, ehkä teimme jotain "annetaan torikauppaa tms."
        niin että itse purkaisi.
        Huomasin, että makuuhuoneeni oli kaunis ja sänkyni oli ihanasti pedattu.
        Nainen, kuin viivytteli ja alkoi sitten vielä purkamaan vanhaa yhdenhengen sänkyä. En oikeastaan tiedä miksi näin kävi, mutta ajattelin, että nainen viivyttelee ja haluaa olla kanssani selvästi.
        Päätin mennä auttamaan,
        kun huomasin miten kaunis nainen oli ja lämmin. Otin porakoneen mukaan ja irrotin ruuveja vanhasta sängynrungosta.
        Nainen katsokaa lempeästi ja kysyi nimeäni ja kerroin, sanoi, että hänellä onkin lähipiirissään muitakin saman nimisiä.
        Ja hän kertoi myös oman nimensä.
        Tunsin lämpimästi ja mietin, että minullakin on lähipiirissäni saman niminen, kuin hän. -Heräsin lämpöön.

        Oliko pihalla ja naapurustossa kaikki hyvin? Taidat tarvita palautumiseen jotain ihanaa ja virkistävää? Sinulle myös voimia lähtisi täältä etänä🙏

        -Fructus-83

        No niin🙂onneksi jännityksesi osoittautui turhaksi.
        Tunnistan tuon hyvin. Olen itse juuri sellainen, että ehdin pyöritellä asioita mielessäni etukäteen vähän turhankin paljon.

        Tuossa unessa oli jotain herkkää ja kaunista🤍
        Lämmin ja viipyvä kohtaaminen, jossa jokin tuntuu yhtä aikaa uudelta ja oudolla tavalla tutulta. On ihana kun herää hyvään uneen. Tunnelma kantaa usein pitkälle päivään.

        Pihalla kaikki hyvin ja naapurisopu hoidettu. Rehuseni saavat sitten veden huomenna taivaan omasta kastelujärjestelmästä. Eräs naapurin herra on kovin allerginen voikukille. Hänen rouvansa esitti asiasta varsin diplomaattisen toiveen. En toki henno pahentaa naapurin herran kärsimystä, joten kävin sitten kitkemässä keltaista kapinaa. No juu...

        Pitkät vapaat nyt alkoivat ainakin🙂
        Ehkä tässä onkin hyvä hetki jollekin ihanalle ja virkistävälle.
        Jokin pieni irtiotto arjesta, retki jonnekin voisi tehdä kyllä hyvää.

        Mutta kello on jo paljon, höyhensaaret kutsuvat.
        Hyvää yötä
        Ehkä nähdään unissa.

        P


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        No niin🙂onneksi jännityksesi osoittautui turhaksi.
        Tunnistan tuon hyvin. Olen itse juuri sellainen, että ehdin pyöritellä asioita mielessäni etukäteen vähän turhankin paljon.

        Tuossa unessa oli jotain herkkää ja kaunista🤍
        Lämmin ja viipyvä kohtaaminen, jossa jokin tuntuu yhtä aikaa uudelta ja oudolla tavalla tutulta. On ihana kun herää hyvään uneen. Tunnelma kantaa usein pitkälle päivään.

        Pihalla kaikki hyvin ja naapurisopu hoidettu. Rehuseni saavat sitten veden huomenna taivaan omasta kastelujärjestelmästä. Eräs naapurin herra on kovin allerginen voikukille. Hänen rouvansa esitti asiasta varsin diplomaattisen toiveen. En toki henno pahentaa naapurin herran kärsimystä, joten kävin sitten kitkemässä keltaista kapinaa. No juu...

        Pitkät vapaat nyt alkoivat ainakin🙂
        Ehkä tässä onkin hyvä hetki jollekin ihanalle ja virkistävälle.
        Jokin pieni irtiotto arjesta, retki jonnekin voisi tehdä kyllä hyvää.

        Mutta kello on jo paljon, höyhensaaret kutsuvat.
        Hyvää yötä
        Ehkä nähdään unissa.

        P

        Ehkäpä nähtiinkin tiedostamattani. Heräsin poikkeuksellisesti vessahätään ja vahvaan tunteeseen tulla kurkkaamaan tämä. Hassua. Hyvää yötä ja levollista unta. 🩵

        -Fructus-83


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        No niin🙂onneksi jännityksesi osoittautui turhaksi.
        Tunnistan tuon hyvin. Olen itse juuri sellainen, että ehdin pyöritellä asioita mielessäni etukäteen vähän turhankin paljon.

        Tuossa unessa oli jotain herkkää ja kaunista🤍
        Lämmin ja viipyvä kohtaaminen, jossa jokin tuntuu yhtä aikaa uudelta ja oudolla tavalla tutulta. On ihana kun herää hyvään uneen. Tunnelma kantaa usein pitkälle päivään.

        Pihalla kaikki hyvin ja naapurisopu hoidettu. Rehuseni saavat sitten veden huomenna taivaan omasta kastelujärjestelmästä. Eräs naapurin herra on kovin allerginen voikukille. Hänen rouvansa esitti asiasta varsin diplomaattisen toiveen. En toki henno pahentaa naapurin herran kärsimystä, joten kävin sitten kitkemässä keltaista kapinaa. No juu...

        Pitkät vapaat nyt alkoivat ainakin🙂
        Ehkä tässä onkin hyvä hetki jollekin ihanalle ja virkistävälle.
        Jokin pieni irtiotto arjesta, retki jonnekin voisi tehdä kyllä hyvää.

        Mutta kello on jo paljon, höyhensaaret kutsuvat.
        Hyvää yötä
        Ehkä nähdään unissa.

        P

        Heips 🩵
        Kävitkö retkeilemässä vai otatko vieläkin irtiottoa jossakin polulla? Voisinpa olla mukana. Saattaisi olla mukava jutella ja jakaa ajatuksia.

        Itselläni oli tänään pitkä päivä ja meni aika myöhään. Huomenna pitänee tulla jo aiemmin kotiin. Ajattelin, että voisimme pitää siivouspäivän, kun nämä muuttolaatikotkin on jo muutamaa vaille purettuina. Tai no oikeastaan yhtä vaille, koska toiseen olen täyttänyt vain tavaroita, jotka lähetän pois. Vaan kuin tilauksesta, pihaamme saapui jätelava! Hymyillen ja silmät säihkyen katsoin sitä kävellessäni ohi. Mietin mitä heittäisinkään pois. Voihan olla, että tavaraa alkaa pian liitämään sinnekin suuntaan.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Heips 🩵
        Kävitkö retkeilemässä vai otatko vieläkin irtiottoa jossakin polulla? Voisinpa olla mukana. Saattaisi olla mukava jutella ja jakaa ajatuksia.

        Itselläni oli tänään pitkä päivä ja meni aika myöhään. Huomenna pitänee tulla jo aiemmin kotiin. Ajattelin, että voisimme pitää siivouspäivän, kun nämä muuttolaatikotkin on jo muutamaa vaille purettuina. Tai no oikeastaan yhtä vaille, koska toiseen olen täyttänyt vain tavaroita, jotka lähetän pois. Vaan kuin tilauksesta, pihaamme saapui jätelava! Hymyillen ja silmät säihkyen katsoin sitä kävellessäni ohi. Mietin mitä heittäisinkään pois. Voihan olla, että tavaraa alkaa pian liitämään sinnekin suuntaan.

        -Fructus-83

        Hei,
        Kotona, olen tomuttanut täällä taloa pitkin päivää. Lopetin vasta hetki sitten. Pesin ikkunat, tyhjensin tulipesät, ja sen sellaista.
        Sinun edellinen viestisi on käynyt vähän väliä mielessäni.
        Se on hassua, miten pyörit ajatuksissani vaikken edes tunne Sinua.
        Rakennan mielikuvaa tiedonrippeistä , - ja se mielikuva tuntuu jollain tavalla kauniilta ja lämpimältä.

        Enkelten työtä tuo lava 😀


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Hei,
        Kotona, olen tomuttanut täällä taloa pitkin päivää. Lopetin vasta hetki sitten. Pesin ikkunat, tyhjensin tulipesät, ja sen sellaista.
        Sinun edellinen viestisi on käynyt vähän väliä mielessäni.
        Se on hassua, miten pyörit ajatuksissani vaikken edes tunne Sinua.
        Rakennan mielikuvaa tiedonrippeistä , - ja se mielikuva tuntuu jollain tavalla kauniilta ja lämpimältä.

        Enkelten työtä tuo lava 😀

        Mikä viesteistäni? Sinäkin olet tullut mieleeni, vaikka emme kai tunnekaan. Minulla ei oikeastaan ole sinusta tietoa, mutta lämpimältä on tuntunut kirjoitella ainakin. Kiitos siitä 😊

        -Fructus-83


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Mikä viesteistäni? Sinäkin olet tullut mieleeni, vaikka emme kai tunnekaan. Minulla ei oikeastaan ole sinusta tietoa, mutta lämpimältä on tuntunut kirjoitella ainakin. Kiitos siitä 😊

        -Fructus-83

        Ihan vain tuota ylempää viimeöistä. tarkoitin.
        Kiitos itsellesi.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Ihan vain tuota ylempää viimeöistä. tarkoitin.
        Kiitos itsellesi.

        Jos se oletkin Sinä
        Jos tunnemekin jo tietämättämme
        Jos meidät kudotaankin yhteen

        Vai kudottiinko jo?

        Olisiko se edes realistista?
        Olisiko kummallakin kiinnostusta?
        Olisiko vetovoima todellinen

        Vai vaan illuusio?

        😊

        -Fructus-83


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Jos se oletkin Sinä
        Jos tunnemekin jo tietämättämme
        Jos meidät kudotaankin yhteen

        Vai kudottiinko jo?

        Olisiko se edes realistista?
        Olisiko kummallakin kiinnostusta?
        Olisiko vetovoima todellinen

        Vai vaan illuusio?

        😊

        -Fructus-83

        En osaa pukea ajatuksiani noin kauniiksi sanoiksi.

        Ehkä jotkin yhteydet ovat ensin vain hentoja aavistuksia.
        Ajan myötä näkee, onko niissä oikeaa lämpöä vai pelkkää kuvitelmaa.

        Olen avoin.
        🙂
        P


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        En osaa pukea ajatuksiani noin kauniiksi sanoiksi.

        Ehkä jotkin yhteydet ovat ensin vain hentoja aavistuksia.
        Ajan myötä näkee, onko niissä oikeaa lämpöä vai pelkkää kuvitelmaa.

        Olen avoin.
        🙂
        P

        Kuinka avoin olet? Mistäpäin kirjoittelet? Taisit olla nyt vapailla? 😊

        -Fructus-83


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Kuinka avoin olet? Mistäpäin kirjoittelet? Taisit olla nyt vapailla? 😊

        -Fructus-83

        Avoin kyllä, mutta en ihan holtiton🙂
        Hämeen pikkukylästä kirjoittelen. "Isolle kirkolle" on täältä matkaa sata kilsaa.

        Joo olen vapailla. No huomenna on tiedossa tyhypäivä, eli vähän rennompi meno. Joten en sitä nyt oikein edes työpäiväksi koe. Sunnuntaihin saakka saan vielä hengähtää ennen sorvin ääreen paluuta.

        Täällä on ollut aika rauhallinen päivä tänään. Uimassa kävin.
        Saitko muuten siivottua?


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Avoin kyllä, mutta en ihan holtiton🙂
        Hämeen pikkukylästä kirjoittelen. "Isolle kirkolle" on täältä matkaa sata kilsaa.

        Joo olen vapailla. No huomenna on tiedossa tyhypäivä, eli vähän rennompi meno. Joten en sitä nyt oikein edes työpäiväksi koe. Sunnuntaihin saakka saan vielä hengähtää ennen sorvin ääreen paluuta.

        Täällä on ollut aika rauhallinen päivä tänään. Uimassa kävin.
        Saitko muuten siivottua?

        Siivoilin vähän. Huomenna kenties myös. 100km on muuten aika pitkä matka kävelylle tai teelle. 😊

        Vaan mulleppas tuli vastaan kiva leikki, vastatkaapas ihmiset näihin kysymyksiin rehellisesti:

        1. Mikä on sun lempivärisi? Kerro kolme syvällistä syytä, että miksi (eikä mitään, että sininen, koska siitä tulee mieleen taivas tms., vaan, että mitä se syvällisesti merkitsee sinulle?


        2. Mikä on lempi eläimesi? Kerro kolme syvällistä syytä, että miksi.

        3. Mikä on sun lempi veden muoto tai missä on vettä (esim. vesipisara, järvi, sade, joki, jää, lumi jne.) ja 3 syvällistä syytä, että miksi?

        😊

        -Fructus-83


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Siivoilin vähän. Huomenna kenties myös. 100km on muuten aika pitkä matka kävelylle tai teelle. 😊

        Vaan mulleppas tuli vastaan kiva leikki, vastatkaapas ihmiset näihin kysymyksiin rehellisesti:

        1. Mikä on sun lempivärisi? Kerro kolme syvällistä syytä, että miksi (eikä mitään, että sininen, koska siitä tulee mieleen taivas tms., vaan, että mitä se syvällisesti merkitsee sinulle?


        2. Mikä on lempi eläimesi? Kerro kolme syvällistä syytä, että miksi.

        3. Mikä on sun lempi veden muoto tai missä on vettä (esim. vesipisara, järvi, sade, joki, jää, lumi jne.) ja 3 syvällistä syytä, että miksi?

        😊

        -Fructus-83

        Omat vastaukseni olivat:

        1. Mikä on sun lempivärisi? Kerro kolme syvällistä syytä, että miksi?
        -Vaaleansininen tai vihreä, koska niistä tulee rauhallinen, elävä ja terve olo, kuin olisi kasvihuone elossa.

        2. Mikä on lempi eläimesi? Kerro kolme syvällistä syytä, että miksi.
        -Norsu, koska ne on älykkäitä, perhekeskeisiä ja toisista huolta pitäviä.

        3. Mikä on sun lempi veden muoto (esim. vesipisara, järvi, sade, joki, jää, lumi jne.) ja 3 syvällistä syytä, että miksi?
        - Meri, koska se on syvä, valtavan laaja ja lämmin.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Avoin kyllä, mutta en ihan holtiton🙂
        Hämeen pikkukylästä kirjoittelen. "Isolle kirkolle" on täältä matkaa sata kilsaa.

        Joo olen vapailla. No huomenna on tiedossa tyhypäivä, eli vähän rennompi meno. Joten en sitä nyt oikein edes työpäiväksi koe. Sunnuntaihin saakka saan vielä hengähtää ennen sorvin ääreen paluuta.

        Täällä on ollut aika rauhallinen päivä tänään. Uimassa kävin.
        Saitko muuten siivottua?

        Hyvää tyhypäivää. Toivottavasti teette jotain kivvaa. Mäkin taidan tänään muuten käydä uimassa. 😊

        -Fructus-83


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Hyvää tyhypäivää. Toivottavasti teette jotain kivvaa. Mäkin taidan tänään muuten käydä uimassa. 😊

        -Fructus-83

        Huomenta 🙂
        Kiitos. Mökillä, luonnon keskellä. Saavuin juuri paikalle, ja paikka näyttää ihan viihtyisältä.
        En tiedä mitä kaikkea luvassa, mutta varmasti ihan kiva päivä tulossa. Illansuussa olis mahdollisuus saunoa ja uida. Pyhäjärvi näyttää kauniilta ja tyyneltä vaan vielä on vesi liian kylmää pulahtaa.

        Mukavaa päivää Sinulle ja mukavaa uintia🙂


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Siivoilin vähän. Huomenna kenties myös. 100km on muuten aika pitkä matka kävelylle tai teelle. 😊

        Vaan mulleppas tuli vastaan kiva leikki, vastatkaapas ihmiset näihin kysymyksiin rehellisesti:

        1. Mikä on sun lempivärisi? Kerro kolme syvällistä syytä, että miksi (eikä mitään, että sininen, koska siitä tulee mieleen taivas tms., vaan, että mitä se syvällisesti merkitsee sinulle?


        2. Mikä on lempi eläimesi? Kerro kolme syvällistä syytä, että miksi.

        3. Mikä on sun lempi veden muoto tai missä on vettä (esim. vesipisara, järvi, sade, joki, jää, lumi jne.) ja 3 syvällistä syytä, että miksi?

        😊

        -Fructus-83

        Niin no, onhan se vähän maraton alkuun😀
        mutta ei mahdoton, jos on hyvä syy matkustaa.

        Okei, mukana leikissä🙂

        1. Vihreä. Sävyltään yksi monipuolisimmista väreistä. Se rauhoittaa, ja saan elämänvoimaa, Vihreä herättää minussa tunteen kasvusta ja mahdollisuudesta kehittyä. Se herättää itsetutkiskeluun ja armollisuuteen itseä ja muita kohtaan. Vihreä tuntuu leikkisältä ja tunteikkaalta.

        2. Hevonen. Koska ovat herkkiä, voimakkaita ja aitoja. Se kuvastaa minulle yhteyttä, tapaa reagoida vaiston ja tunteen kautta. Heppa on luotettava matkakumppani.

        3. Meri. Koska se on syvä, avara ja liikehtivä. Herättää minussa seikkailunhalua, Meren äärellä tunteet selkenevät ja meri rauhoittaa. Tekee minut iloiseksi.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Niin no, onhan se vähän maraton alkuun😀
        mutta ei mahdoton, jos on hyvä syy matkustaa.

        Okei, mukana leikissä🙂

        1. Vihreä. Sävyltään yksi monipuolisimmista väreistä. Se rauhoittaa, ja saan elämänvoimaa, Vihreä herättää minussa tunteen kasvusta ja mahdollisuudesta kehittyä. Se herättää itsetutkiskeluun ja armollisuuteen itseä ja muita kohtaan. Vihreä tuntuu leikkisältä ja tunteikkaalta.

        2. Hevonen. Koska ovat herkkiä, voimakkaita ja aitoja. Se kuvastaa minulle yhteyttä, tapaa reagoida vaiston ja tunteen kautta. Heppa on luotettava matkakumppani.

        3. Meri. Koska se on syvä, avara ja liikehtivä. Herättää minussa seikkailunhalua, Meren äärellä tunteet selkenevät ja meri rauhoittaa. Tekee minut iloiseksi.

        Leikki jatkuu niin, että ne kuvastavat:

        1. =omaa persoonasi
        2. =unelmakumppaniasi
        3. =omaa seksuaalisuuttasi

        Ps. Vaikutatpa ihanalta ihmiseltä 💛

        -Fructus-83


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Leikki jatkuu niin, että ne kuvastavat:

        1. =omaa persoonasi
        2. =unelmakumppaniasi
        3. =omaa seksuaalisuuttasi

        Ps. Vaikutatpa ihanalta ihmiseltä 💛

        -Fructus-83

        Kiitos 🥺💛

        Persoonaani ne voisivat kuvata näin
        Vihreä. Olen luonnollinen, lempeä ja leikkisä.
        Hevonen kuvastaa aitoutta ja herkkyyttä, vähän villiyttä. Myös vahvuutta. Ja luotettavuutta sekä vastuuntuntoa.
        Meri, sitä, että olen aika syvästi tunteva, teeskentelemätön, toisinaan vähän kärsimätön, ja levottomasti liikehtivä.

        Ihannekumppanissa vihreä kuvastaa luonnollisuutta ja aitoutta, lämpimästi läsnä olevaa ja lähelle tulevaa, huumorintajua.
        Hevonen kuvastaa turvallisuutta, sisäistä kauneutta ja tunneälykkyyttä, rehellisyyttä sekä luotettavuutta.
        Meri syvyyttä ja seikkailunhalua, kykyä ymmärtää laajemmin

        Vihreä kuvastaa seksuaalisuuttani luonnollisena läheisyydenkaipuuna, aistikkuutena ja leikillisyytenä. Vihreä on lämpimiä rakastavia katseita, helliä hipaisuja ohimennen....
        Hevonen kuvastaa kipinää, joka syntyy vaistonvaraisesta vetovoimasta. Se on yhteydessä syttyvää intohimoa.
        Meri kuvastaa vaikkapa luottamuksen kautta avautuvaa kokeilunhalua

        Leikitkö mukana?🙂


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Kiitos 🥺💛

        Persoonaani ne voisivat kuvata näin
        Vihreä. Olen luonnollinen, lempeä ja leikkisä.
        Hevonen kuvastaa aitoutta ja herkkyyttä, vähän villiyttä. Myös vahvuutta. Ja luotettavuutta sekä vastuuntuntoa.
        Meri, sitä, että olen aika syvästi tunteva, teeskentelemätön, toisinaan vähän kärsimätön, ja levottomasti liikehtivä.

        Ihannekumppanissa vihreä kuvastaa luonnollisuutta ja aitoutta, lämpimästi läsnä olevaa ja lähelle tulevaa, huumorintajua.
        Hevonen kuvastaa turvallisuutta, sisäistä kauneutta ja tunneälykkyyttä, rehellisyyttä sekä luotettavuutta.
        Meri syvyyttä ja seikkailunhalua, kykyä ymmärtää laajemmin

        Vihreä kuvastaa seksuaalisuuttani luonnollisena läheisyydenkaipuuna, aistikkuutena ja leikillisyytenä. Vihreä on lämpimiä rakastavia katseita, helliä hipaisuja ohimennen....
        Hevonen kuvastaa kipinää, joka syntyy vaistonvaraisesta vetovoimasta. Se on yhteydessä syttyvää intohimoa.
        Meri kuvastaa vaikkapa luottamuksen kautta avautuvaa kokeilunhalua

        Leikitkö mukana?🙂

        Joo, mielellään 😊

        Persoonassani:
        Vaaleansininen ja vihreä kuvastaisi, että olen rauhallinen, mutta eläväinen, ratkaisukeskeinen ja pidän itseni kehittämisestä. Saattaisi myös näkyä silmistä jotain tuonnepäin.
        Norsu kuvastaisi, että minulle on perhe hyvin tärkeä, olen sosiaalinen, aito, lämmin, herkkä, aito ja henkisesti vahva, uskallan tuntea syvästi ja näyttää ja kertoa rakkauteni ja tarpeeni. Pidän laumani puolta ja omaan sisäistä viisautta.
        Meri on laaja, kuten minäkin yritän ajatella laajasti asioita. En vain omaa tai läheisteni tarpeita, vaan asioiden kokonaiskuvaa. Meri rauhoittaa ja on tarvittaessa lempeän vahva ja määrätietoinen. Meri on luotettava ja tietää rajansa, voi ylittää niitä hetkellisesti ja turvallisesti, mutta palaa uomiinsa. Meri on pysyvä ja luotettava, rehellisesti sitä mitä on ja pitää tasapainoa yllä lempeästi, mutta tarvittaessa vahvasti ja määrätietoisesti.

        Ihannekumppanissa:
        Vaaleansininen ja vihreä kuvastaisi aitoutta, lämpöä ja läsnäolevaa. Lojaalia ja luonnosta ja luonnollisuudesta pitävää maanläheistä naista.
        Norsu kuvastaisi älykkyyttä, perhekeskeisyyttä, viisautta, lämpöä, vahvuutta, sisäistä ymmärrystä maailmasta, lempeää kohtaamista ja toisista huoltapitämistä. Norsut ovat vakaita, luotettavia ja empaattisia.
        Meri kuvastaisi myös unelmanaiseni syvyyttä ja seikkailunhalua, mutta myös vakautta ja pysyvyyttä, turvaa ja lohtua.

        Seksuaalisuudessani:
        Vaaleansininen ja vihreä kuvastaisi lämpöä, herkkyyttä, rakkaudellisuutta, hellyyttä ja luonnollisuutta seksuaalisuuteen, läheisyyteen ja molemminpuoliseen kosketukseen.
        Norsu kuvastaisi yhteyttä, vetovoimaa, turvallisuutta, lempeyttä ja toisen huomioonottamista.
        Meri kuvastaisi sen syvällisyyttä, pysyvyyttä, aistikkuutta, laajuutta, rauhottavuutta, intohimoa ja yhdistävää voimaa.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Joo, mielellään 😊

        Persoonassani:
        Vaaleansininen ja vihreä kuvastaisi, että olen rauhallinen, mutta eläväinen, ratkaisukeskeinen ja pidän itseni kehittämisestä. Saattaisi myös näkyä silmistä jotain tuonnepäin.
        Norsu kuvastaisi, että minulle on perhe hyvin tärkeä, olen sosiaalinen, aito, lämmin, herkkä, aito ja henkisesti vahva, uskallan tuntea syvästi ja näyttää ja kertoa rakkauteni ja tarpeeni. Pidän laumani puolta ja omaan sisäistä viisautta.
        Meri on laaja, kuten minäkin yritän ajatella laajasti asioita. En vain omaa tai läheisteni tarpeita, vaan asioiden kokonaiskuvaa. Meri rauhoittaa ja on tarvittaessa lempeän vahva ja määrätietoinen. Meri on luotettava ja tietää rajansa, voi ylittää niitä hetkellisesti ja turvallisesti, mutta palaa uomiinsa. Meri on pysyvä ja luotettava, rehellisesti sitä mitä on ja pitää tasapainoa yllä lempeästi, mutta tarvittaessa vahvasti ja määrätietoisesti.

        Ihannekumppanissa:
        Vaaleansininen ja vihreä kuvastaisi aitoutta, lämpöä ja läsnäolevaa. Lojaalia ja luonnosta ja luonnollisuudesta pitävää maanläheistä naista.
        Norsu kuvastaisi älykkyyttä, perhekeskeisyyttä, viisautta, lämpöä, vahvuutta, sisäistä ymmärrystä maailmasta, lempeää kohtaamista ja toisista huoltapitämistä. Norsut ovat vakaita, luotettavia ja empaattisia.
        Meri kuvastaisi myös unelmanaiseni syvyyttä ja seikkailunhalua, mutta myös vakautta ja pysyvyyttä, turvaa ja lohtua.

        Seksuaalisuudessani:
        Vaaleansininen ja vihreä kuvastaisi lämpöä, herkkyyttä, rakkaudellisuutta, hellyyttä ja luonnollisuutta seksuaalisuuteen, läheisyyteen ja molemminpuoliseen kosketukseen.
        Norsu kuvastaisi yhteyttä, vetovoimaa, turvallisuutta, lempeyttä ja toisen huomioonottamista.
        Meri kuvastaisi sen syvällisyyttä, pysyvyyttä, aistikkuutta, laajuutta, rauhottavuutta, intohimoa ja yhdistävää voimaa.

        -Fructus-83

        Sinäkin vaikutat ihanalta 💛


      • Anonyymi00079 kirjoitti:

        Joo, mielellään 😊

        Persoonassani:
        Vaaleansininen ja vihreä kuvastaisi, että olen rauhallinen, mutta eläväinen, ratkaisukeskeinen ja pidän itseni kehittämisestä. Saattaisi myös näkyä silmistä jotain tuonnepäin.
        Norsu kuvastaisi, että minulle on perhe hyvin tärkeä, olen sosiaalinen, aito, lämmin, herkkä, aito ja henkisesti vahva, uskallan tuntea syvästi ja näyttää ja kertoa rakkauteni ja tarpeeni. Pidän laumani puolta ja omaan sisäistä viisautta.
        Meri on laaja, kuten minäkin yritän ajatella laajasti asioita. En vain omaa tai läheisteni tarpeita, vaan asioiden kokonaiskuvaa. Meri rauhoittaa ja on tarvittaessa lempeän vahva ja määrätietoinen. Meri on luotettava ja tietää rajansa, voi ylittää niitä hetkellisesti ja turvallisesti, mutta palaa uomiinsa. Meri on pysyvä ja luotettava, rehellisesti sitä mitä on ja pitää tasapainoa yllä lempeästi, mutta tarvittaessa vahvasti ja määrätietoisesti.

        Ihannekumppanissa:
        Vaaleansininen ja vihreä kuvastaisi aitoutta, lämpöä ja läsnäolevaa. Lojaalia ja luonnosta ja luonnollisuudesta pitävää maanläheistä naista.
        Norsu kuvastaisi älykkyyttä, perhekeskeisyyttä, viisautta, lämpöä, vahvuutta, sisäistä ymmärrystä maailmasta, lempeää kohtaamista ja toisista huoltapitämistä. Norsut ovat vakaita, luotettavia ja empaattisia.
        Meri kuvastaisi myös unelmanaiseni syvyyttä ja seikkailunhalua, mutta myös vakautta ja pysyvyyttä, turvaa ja lohtua.

        Seksuaalisuudessani:
        Vaaleansininen ja vihreä kuvastaisi lämpöä, herkkyyttä, rakkaudellisuutta, hellyyttä ja luonnollisuutta seksuaalisuuteen, läheisyyteen ja molemminpuoliseen kosketukseen.
        Norsu kuvastaisi yhteyttä, vetovoimaa, turvallisuutta, lempeyttä ja toisen huomioonottamista.
        Meri kuvastaisi sen syvällisyyttä, pysyvyyttä, aistikkuutta, laajuutta, rauhottavuutta, intohimoa ja yhdistävää voimaa.

        -Fructus-83

        Sori, nopea ja kertaluonteinen kommentti täältä sivusta.
        Tätä teijän keskustelua on ollu kiva lukea ja hassua ehkä, mutta aika usein oon kurkkinut, jotta onko uutta tullu 😅 (vaikkeivät mulle ookkaan).
        Meristä en oo kuitenkaan samaa mieltä, järvi-ihmisiä kun oon 😉 Meret on mun makuun liian suuria, arvaamattomia ja syviä. Niissä ui myös liian isoja kaloja 🦈
        Merivesi on suolaista, mikä kyllä tavallaan vetää puoleensa, mutta niin vetää makeakin 😅
        Järvet lämpenevät myös nopeammin. Olen siis järvi ja tarvitsen järven.

        PS. Tuosta 100 km oon samaa mieltä kuin kirjottelukamusi, eli se ei oo matka eikä mikään jos perillä oottaa ihana ❤️
        https://youtu.be/_588BRZ78Yo?si=y1sN970gUZwSJo-J


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Sinäkin vaikutat ihanalta 💛

        Kiitos 💛 Mitä kuuluu?

        -Fructus-83


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Kiitos 💛 Mitä kuuluu?

        -Fructus-83

        Ihan hyvää , kiitos 💛

        No asetuin tänne jo sängyn pohjalle.
        Laitoin tosin vielä kastelut päälle rehuilleni. Kun valmiit sitä myöten kait nukkumaan.
        Mietin mitäpä tekis huomenna, vai meniskös ihan fiilispohjalta. Kivaa keliä luvassa kuitenkin.

        Mitä Sinulle?


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Ihan hyvää , kiitos 💛

        No asetuin tänne jo sängyn pohjalle.
        Laitoin tosin vielä kastelut päälle rehuilleni. Kun valmiit sitä myöten kait nukkumaan.
        Mietin mitäpä tekis huomenna, vai meniskös ihan fiilispohjalta. Kivaa keliä luvassa kuitenkin.

        Mitä Sinulle?

        Minäkin oon jo sängyssä. Tänään täällä meillä on satanut. Nyt näkyy taas jo auringonlaskun taivasta, kun pilvet väistyi tieltä. Laitoin vähän aikaa sitten deittiappin ja mietiskelin, että olisitko joku sieltä. 😅

        Minullakaan ei ole huomiseksi vielä suunnitelmia, mutta luulen, että käyn katsomassa pikaisesti tyttären taideteosta yhdessä taidenäyttelyssä, kun pääsi sinne esille. Sunnuntaina on toisen tytön teatteriesitys mitä mennään katsomaan. Muutenpa taidan vain olla. Ehkä käyn uimassa tai kävelyllä. Lähimetsää pitäisi ainakin tutkiskella pikkuhiljaa.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00084
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sori, nopea ja kertaluonteinen kommentti täältä sivusta.
        Tätä teijän keskustelua on ollu kiva lukea ja hassua ehkä, mutta aika usein oon kurkkinut, jotta onko uutta tullu 😅 (vaikkeivät mulle ookkaan).
        Meristä en oo kuitenkaan samaa mieltä, järvi-ihmisiä kun oon 😉 Meret on mun makuun liian suuria, arvaamattomia ja syviä. Niissä ui myös liian isoja kaloja 🦈
        Merivesi on suolaista, mikä kyllä tavallaan vetää puoleensa, mutta niin vetää makeakin 😅
        Järvet lämpenevät myös nopeammin. Olen siis järvi ja tarvitsen järven.

        PS. Tuosta 100 km oon samaa mieltä kuin kirjottelukamusi, eli se ei oo matka eikä mikään jos perillä oottaa ihana ❤️
        https://youtu.be/_588BRZ78Yo?si=y1sN970gUZwSJo-J

        Moi 😊

        Järvet on kivoja ja niissäkin on kiva uida. Paitsi, että pelkään haukia. Meressä en niinkään mitään. No joo, ehkä merisiilejä aurinkorannoilla tai Suomessa teräviä kiviä ja takertuvaista levää, mutta uidessa en.

        Kiva, kun oot seurannut keskustelua. 😊

        -Fructus-83


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Minäkin oon jo sängyssä. Tänään täällä meillä on satanut. Nyt näkyy taas jo auringonlaskun taivasta, kun pilvet väistyi tieltä. Laitoin vähän aikaa sitten deittiappin ja mietiskelin, että olisitko joku sieltä. 😅

        Minullakaan ei ole huomiseksi vielä suunnitelmia, mutta luulen, että käyn katsomassa pikaisesti tyttären taideteosta yhdessä taidenäyttelyssä, kun pääsi sinne esille. Sunnuntaina on toisen tytön teatteriesitys mitä mennään katsomaan. Muutenpa taidan vain olla. Ehkä käyn uimassa tai kävelyllä. Lähimetsää pitäisi ainakin tutkiskella pikkuhiljaa.

        -Fructus-83

        En ole, mutta voin toki harkita.
        Mikä olis hyvä😉


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        En ole, mutta voin toki harkita.
        Mikä olis hyvä😉

        Eikös se Her oo aika kiva? Voi kyllä Tinderkin olla, mutta siellä on niin paljon porukkaa ja kaikenlaista?😁

        -Fructus-83


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Eikös se Her oo aika kiva? Voi kyllä Tinderkin olla, mutta siellä on niin paljon porukkaa ja kaikenlaista?😁

        -Fructus-83

        Ok, kuulostaa siltä että taidanpa kokeilla sitten ennemmin tuota Heriä. 🙂


      • Anonyymi00089
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sori, nopea ja kertaluonteinen kommentti täältä sivusta.
        Tätä teijän keskustelua on ollu kiva lukea ja hassua ehkä, mutta aika usein oon kurkkinut, jotta onko uutta tullu 😅 (vaikkeivät mulle ookkaan).
        Meristä en oo kuitenkaan samaa mieltä, järvi-ihmisiä kun oon 😉 Meret on mun makuun liian suuria, arvaamattomia ja syviä. Niissä ui myös liian isoja kaloja 🦈
        Merivesi on suolaista, mikä kyllä tavallaan vetää puoleensa, mutta niin vetää makeakin 😅
        Järvet lämpenevät myös nopeammin. Olen siis järvi ja tarvitsen järven.

        PS. Tuosta 100 km oon samaa mieltä kuin kirjottelukamusi, eli se ei oo matka eikä mikään jos perillä oottaa ihana ❤️
        https://youtu.be/_588BRZ78Yo?si=y1sN970gUZwSJo-J

        Samaa ajatellen merestä kylmä ja arvaamaton.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Ok, kuulostaa siltä että taidanpa kokeilla sitten ennemmin tuota Heriä. 🙂

        Kerro, kun kokeilet ja minkä ikäinen olet. 😊 Vaikeeta muuten tunnistaa, tai sitten tykkään kaikista varmuuden vuoksi 😅

        -Fructus-83


      • Anonyymi00091
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sori, nopea ja kertaluonteinen kommentti täältä sivusta.
        Tätä teijän keskustelua on ollu kiva lukea ja hassua ehkä, mutta aika usein oon kurkkinut, jotta onko uutta tullu 😅 (vaikkeivät mulle ookkaan).
        Meristä en oo kuitenkaan samaa mieltä, järvi-ihmisiä kun oon 😉 Meret on mun makuun liian suuria, arvaamattomia ja syviä. Niissä ui myös liian isoja kaloja 🦈
        Merivesi on suolaista, mikä kyllä tavallaan vetää puoleensa, mutta niin vetää makeakin 😅
        Järvet lämpenevät myös nopeammin. Olen siis järvi ja tarvitsen järven.

        PS. Tuosta 100 km oon samaa mieltä kuin kirjottelukamusi, eli se ei oo matka eikä mikään jos perillä oottaa ihana ❤️
        https://youtu.be/_588BRZ78Yo?si=y1sN970gUZwSJo-J

        Kuka haluaa jonku paskavetisen järven, jonka haukia pitää koko ajan varoa. En mä ainakaan.


      • Anonyymi00091 kirjoitti:

        Kuka haluaa jonku paskavetisen järven, jonka haukia pitää koko ajan varoa. En mä ainakaan.

        Höpö höpö. 🤣


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Kuka haluaa jonku paskavetisen järven, jonka haukia pitää koko ajan varoa. En mä ainakaan.

        Jep, kuulostaa mun ex-miehiltä 🤣🤣

        Eoet


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Kerro, kun kokeilet ja minkä ikäinen olet. 😊 Vaikeeta muuten tunnistaa, tai sitten tykkään kaikista varmuuden vuoksi 😅

        -Fructus-83

        Ehkä helpotan tehtävääsi vähän🙂 Olen 50 .
        Olen kyllä itsekin välillä miettinyt ikäeroa...
        P


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Ehkä helpotan tehtävääsi vähän🙂 Olen 50 .
        Olen kyllä itsekin välillä miettinyt ikäeroa...
        P

        Ikäeroa en mieti, mutta sitä kylläkin, että tulinkohan sittenkin huijatuksi nyt? Tai sitten profiili ei miellyttänyt sen vertaa, että minua voisi moikata. 50-vuotiaita ei tuolla montaakaan ole. Jos näin pääsi käymään, niin ei se mitään. Mukavaa päivää silti sinne kirjoittelijalle. 😊 Näitä juttuja on ollut mukava lukea 💛 Aurinko paistaa ulkona.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Ikäeroa en mieti, mutta sitä kylläkin, että tulinkohan sittenkin huijatuksi nyt? Tai sitten profiili ei miellyttänyt sen vertaa, että minua voisi moikata. 50-vuotiaita ei tuolla montaakaan ole. Jos näin pääsi käymään, niin ei se mitään. Mukavaa päivää silti sinne kirjoittelijalle. 😊 Näitä juttuja on ollut mukava lukea 💛 Aurinko paistaa ulkona.

        -Fructus-83

        En ole huijannut Sinua.
        Tein vain profiilin ja jäin vähän epävarmana odottamaan miten siellä olisi pitänyt toimia.
        Ei mitään sen kummempaa ollut.
        Kiva kuitenkin kuulla Sinusta.
        Mukavaa päivää!


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        En ole huijannut Sinua.
        Tein vain profiilin ja jäin vähän epävarmana odottamaan miten siellä olisi pitänyt toimia.
        Ei mitään sen kummempaa ollut.
        Kiva kuitenkin kuulla Sinusta.
        Mukavaa päivää!

        Ja vähän hidaskin olen 🙈


    • Anonyymi00002

      Järvi pesee pois huolen
      Silittää surua myötäkarvaan
      Ei vaadi mitään
      Antaa olla kuten on
      Huuhtoo pois ihmissuhteet
      jotka eivät toimi
      He eivät ole minun vastuullani
      Empatiani on ryöstetty loppuun
      Kaipaan vain itseäni
      Käännyn kohti avautuvia silmuja

      • Anonyymi00003

        Kaunis on tämä
        Vaikkakin myötätuntoa saa lisää
        Meri vapauttaa syvemmin

        Uida suurissa vesissä
        Kellua tuntien kaiken
        Hyväksyä menneen ja nykyisen

        Unohtaa ja pitää sen minkä täytyy

        Rakastaa pysyvästi
        Laulaa lempeästi
        Myrskyille elämän

        -Fructus-83


    • Anonyymi00004

      Vanhaan ei voi palata
      Kun on itselleen uusi
      Kaislavene peilikirkkaassa vedessä

      • Anonyymi00018

        Luulen, että aina on mahdollisuus myös kääntyä takaisin tai sitten voi kiertää ympyrän ja palata lähtöruutuun sitä kautta. Näin itsellenikin eräällä tapaa on käynyt. Eikä ne ympyrät aina niin surkeita vaihtoehtoja ole. Ja jotkut ihmissuhteetkin voivat käsittääkseni parantua toisella yrittämällä. Vaikka mistäpä minä sitä oikeasti tietäisin. Kunhan vain tuli mieleen. 😊
        -Fructus-83


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Luulen, että aina on mahdollisuus myös kääntyä takaisin tai sitten voi kiertää ympyrän ja palata lähtöruutuun sitä kautta. Näin itsellenikin eräällä tapaa on käynyt. Eikä ne ympyrät aina niin surkeita vaihtoehtoja ole. Ja jotkut ihmissuhteetkin voivat käsittääkseni parantua toisella yrittämällä. Vaikka mistäpä minä sitä oikeasti tietäisin. Kunhan vain tuli mieleen. 😊
        -Fructus-83

        Näin se on.


    • Anonyymi00011

      cool story

    • Anonyymi00024

      Siitä on vuosia kun kirjoitit
      Teit minuun vaikutuksen
      Missähän menet, oletko sitoutunut
      rakastunut
      löytänyt parisi
      Minä en
      Menit vähin äänin pois
      Minäkin

      • Anonyymi00025

        Kenelle tämän tarkoitit?
        -Fructus-83


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kenelle tämän tarkoitit?
        -Fructus-83

        Hänelle jolta ei puuttunut mitään.🌼


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Hänelle jolta ei puuttunut mitään.🌼

        Onnekas hän. Kannattaa olla suoraan yhteydessä häneen vielä. 😊

        -Fructus-83


    • Anonyymi00031

      Hyvä vuosiluku totta on....

    • Anonyymi00032

      Syntymäpäivä on kohillaan....

    • Anonyymi00033

      Onko joulukuu?

      • Anonyymi00044

        Jousimies tai kauris. Ruusutossulta saa tilattua astrologisia karttoja pientä hintaa vastaan. Hän syö ensin sieniä ja sitten alkaa astrologinen tulkinta. Hyvin mielenkiintoisia ovat ja vaatii perehtymistä.


    • Anonyymi00034

      Eli olet siirtynyt sittenkin toiselle puolelle rajan taakse.

    • Anonyymi00035

      En uskonut mutta totta se on.

    • Anonyymi00046

      Pehmeä parisänky
      Vuode pedattu kahdelle
      Kuitenkin erilaiset yöpöydät

      Jalkojen liikkuessa kangas ei ota kiinni

      Valitsen vasemman puolen
      Sitten keskustan
      Ja käännyn oikealle

      Levoton olo
      Lohduton tunne
      Huokaisen

      Puristan tyynyä
      Vedän toisen jalkojen väliin
      Ehkä näin saan unen

      Vaihtaisinko takaisin painopeittoon
      Kuin ennen
      Kun se lohdutti vuosia

      Päätös
      Samanlainen yöpöytä toisellekin puolelle

      -Fructus-83

      • Anonyymi00049

        Kyllä oli enemmän tunnetta mukana puolikkaan nimmarin runossa. Nyt vielä jää vähän vaisuksi.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Kyllä oli enemmän tunnetta mukana puolikkaan nimmarin runossa. Nyt vielä jää vähän vaisuksi.

        No olet kyllä oikeassa. Tuo oli tasan "vaisu" 😄 Noh... joo. Tuo oli oikeasti vain aito sen hetkinen tunne. Ei oikeastaan runo niinkään, vaikka näyttäähän se kyllä siltäkin jotensakin. Voisin kyllä lopettaa tämän palstan pitämisen "päiväkirjana". Mietinkin, että oon liian avoimesti ja liikaa nyt tänne sepustellut näitä tämän hetken fiiliksiäni 😄

        -Fructus-83


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        No olet kyllä oikeassa. Tuo oli tasan "vaisu" 😄 Noh... joo. Tuo oli oikeasti vain aito sen hetkinen tunne. Ei oikeastaan runo niinkään, vaikka näyttäähän se kyllä siltäkin jotensakin. Voisin kyllä lopettaa tämän palstan pitämisen "päiväkirjana". Mietinkin, että oon liian avoimesti ja liikaa nyt tänne sepustellut näitä tämän hetken fiiliksiäni 😄

        -Fructus-83

        Huomio vain. Ei sillä, ettei saisi pitää "päiväkirjana" palstaa.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Huomio vain. Ei sillä, ettei saisi pitää "päiväkirjana" palstaa.

        Ymmärrän. Oli tuo kyllä hyvä huomio. Havahduin vain muuhunkin. Minulla on näköjään jonkinlainen taipumus käydä täällä vuoden-parin välein ja kirjoitella hetki tylsinä tai vaikeina hetkinäni. Käyn suuria tunteita läpi ja kenties ihastuneisuuttakin saatan tuntea. Sitten huomaan ja havahdun siihen, kuinka hölmöä se itselleni on eikä oikeastaan johda mihinkään oikeassa elämässäni ja alan sitten lopulta keskittymään muihin juttuihin.

        Saatan minä pitää vielä hetken tätä "päiväkirjaa", kunnes katoan jälleen arkeen.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Ymmärrän. Oli tuo kyllä hyvä huomio. Havahduin vain muuhunkin. Minulla on näköjään jonkinlainen taipumus käydä täällä vuoden-parin välein ja kirjoitella hetki tylsinä tai vaikeina hetkinäni. Käyn suuria tunteita läpi ja kenties ihastuneisuuttakin saatan tuntea. Sitten huomaan ja havahdun siihen, kuinka hölmöä se itselleni on eikä oikeastaan johda mihinkään oikeassa elämässäni ja alan sitten lopulta keskittymään muihin juttuihin.

        Saatan minä pitää vielä hetken tätä "päiväkirjaa", kunnes katoan jälleen arkeen.

        -Fructus-83

        Niin, ja vihastuneisuutta. Tuleehan sitä napsauteltua aika suoraankin asioita ja nostettua kissaa välillä pöydälle. Sitä puolta hiottava vähän loivemmaksi tässä vielä. 😄 Vaikka hyvä se on suoraankin välillä sanoa asioita. Ja pakostakin tulee yhteenottoja tällaisille palstoille, vaikka minä poistuisinkin. Päivien ja öiden kohtaamiset ja yhteenotot ovat väistämättömiä, kun täällä liikkuu kaikenlaista persoonaa.

        Päiväkirjaa on tullut itsekin kirjoitettua nuoresta lähtien, omaksi iloksi tosin vain. Tai enemmänkin omia pohdintoja ja ajatuksia elämästä kirjoiteltua ylös päiväkirjamaisesti. Niitä on ihan mukava välillä aina palata lueskelemaan. Eihän sitä hirveästi ihminen kuitenkaan muutu omilta ajatuksiltaan ja arvoiltaan vuosien mittaankaan. Liekkö sitten hyvä vai huono asia tuo muuttumattomuus. 😄

        Onnea toivotan täältäkin kovasti "neulan" etsintään ja löytämiseen heinäsuovasta. 💚


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Niin, ja vihastuneisuutta. Tuleehan sitä napsauteltua aika suoraankin asioita ja nostettua kissaa välillä pöydälle. Sitä puolta hiottava vähän loivemmaksi tässä vielä. 😄 Vaikka hyvä se on suoraankin välillä sanoa asioita. Ja pakostakin tulee yhteenottoja tällaisille palstoille, vaikka minä poistuisinkin. Päivien ja öiden kohtaamiset ja yhteenotot ovat väistämättömiä, kun täällä liikkuu kaikenlaista persoonaa.

        Päiväkirjaa on tullut itsekin kirjoitettua nuoresta lähtien, omaksi iloksi tosin vain. Tai enemmänkin omia pohdintoja ja ajatuksia elämästä kirjoiteltua ylös päiväkirjamaisesti. Niitä on ihan mukava välillä aina palata lueskelemaan. Eihän sitä hirveästi ihminen kuitenkaan muutu omilta ajatuksiltaan ja arvoiltaan vuosien mittaankaan. Liekkö sitten hyvä vai huono asia tuo muuttumattomuus. 😄

        Onnea toivotan täältäkin kovasti "neulan" etsintään ja löytämiseen heinäsuovasta. 💚

        Kiitos onnentoivotuksista. Mistäpä sinä tietää onko sitä oikeaa ja sopivaa itselleni ollenkaan. Välillä mietin, että pitäisikö sitä vain ottaa itsekin kevyempi asenne ja harrastaa kevyitä juttuja ilman sitoutuneisuutta, sydän suojassa. En tiedä. Kovin moni niinkin viihtyy.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Kiitos onnentoivotuksista. Mistäpä sinä tietää onko sitä oikeaa ja sopivaa itselleni ollenkaan. Välillä mietin, että pitäisikö sitä vain ottaa itsekin kevyempi asenne ja harrastaa kevyitä juttuja ilman sitoutuneisuutta, sydän suojassa. En tiedä. Kovin moni niinkin viihtyy.

        -Fructus-83

        Saattaa sitä sydämensä särkeä kevyemmissäkin jutuissa. Minä oon viihtynyt liiankin hyvin itsekseni ja omissaoloissani. Kaupungissa en oikein viihdy pitkiä aikoja kerrallaan ja täällä "korvessa" missä pysyvästi majailen, niin ei kyllä lesboja edes ole. Helposti ratkaistu ongelma. 😄


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Saattaa sitä sydämensä särkeä kevyemmissäkin jutuissa. Minä oon viihtynyt liiankin hyvin itsekseni ja omissaoloissani. Kaupungissa en oikein viihdy pitkiä aikoja kerrallaan ja täällä "korvessa" missä pysyvästi majailen, niin ei kyllä lesboja edes ole. Helposti ratkaistu ongelma. 😄

        Asuin minäkin joskus "korvessa" ja kyllä niitä ihania naisia sielläkin oli. 😊 Harvempi vain mielsi itsensä ehkä suoraan lesboksi, mutta ei sitä yksin olisi tarvinnut silti olla. Nykyään olen "isolla kirkolla" ja kaikkea löytyy ympäriltä. Täällä tuntuu kuitenkin, että saa/joutuu olla enemmän "erakkona", jos ei vartavasten deittiappeihin lähde seuraa hakemaan. 😁

        -Fructus-83


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Asuin minäkin joskus "korvessa" ja kyllä niitä ihania naisia sielläkin oli. 😊 Harvempi vain mielsi itsensä ehkä suoraan lesboksi, mutta ei sitä yksin olisi tarvinnut silti olla. Nykyään olen "isolla kirkolla" ja kaikkea löytyy ympäriltä. Täällä tuntuu kuitenkin, että saa/joutuu olla enemmän "erakkona", jos ei vartavasten deittiappeihin lähde seuraa hakemaan. 😁

        -Fructus-83

        Ja niinhän niissä kevyemmissäkin voinee käydä. Ei kai se sitten auta, kuin olla avoin sille mitä elämä tuo eteen. 😊

        -Fructus-83


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Asuin minäkin joskus "korvessa" ja kyllä niitä ihania naisia sielläkin oli. 😊 Harvempi vain mielsi itsensä ehkä suoraan lesboksi, mutta ei sitä yksin olisi tarvinnut silti olla. Nykyään olen "isolla kirkolla" ja kaikkea löytyy ympäriltä. Täällä tuntuu kuitenkin, että saa/joutuu olla enemmän "erakkona", jos ei vartavasten deittiappeihin lähde seuraa hakemaan. 😁

        -Fructus-83

        Täällä ei kyllä oikeasti ole kuin mummeleita ja pappoja ja joitain vaimostaan erakoituneita maajusseja. Hyvä valinnanvara. 😁
        Viereisiltä kyliltä saattas löytääkin seuraa, jos jaksais vaivautua etsimään. Tässä on kyllä ihan hyvä näinkin Kissin kanssa.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Täällä ei kyllä oikeasti ole kuin mummeleita ja pappoja ja joitain vaimostaan erakoituneita maajusseja. Hyvä valinnanvara. 😁
        Viereisiltä kyliltä saattas löytääkin seuraa, jos jaksais vaivautua etsimään. Tässä on kyllä ihan hyvä näinkin Kissin kanssa.

        No ei se auta sitten, kuin käydä hakemassa kaupungista joku ihana, joka haaveilee korpielämästä, jos nyt haluaisi ylipäätään pariutua? Mutta on siinä omat hyvätkin puolensa kaupunkielämässäkin (mistä kyllä myös löytyy luontoa ja rauhallisia asuinalueita). Kaupungissa harvemmin joutuu seksuaalivähemmistöihin kohdistuvan vihan/inhon/ihmetyksen/halveksunnan/kummaksunnan/uteliaisuuden/jne. kohteeksi. Muistan, kun joskus minun ja ex-vaimon kodin vierestä lukuisat keski-ikäiset miehet ajoivat autoillaan ja hiljensivät meidän talon kohdalla ja joskus jopa pysäyttivät, kun katsoivat meillepäin. Mitä lie luulivat näkevänsä. Oli hyvin outoa käytöstä ja mietin missä takapajulassa oikein ollaan.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        No ei se auta sitten, kuin käydä hakemassa kaupungista joku ihana, joka haaveilee korpielämästä, jos nyt haluaisi ylipäätään pariutua? Mutta on siinä omat hyvätkin puolensa kaupunkielämässäkin (mistä kyllä myös löytyy luontoa ja rauhallisia asuinalueita). Kaupungissa harvemmin joutuu seksuaalivähemmistöihin kohdistuvan vihan/inhon/ihmetyksen/halveksunnan/kummaksunnan/uteliaisuuden/jne. kohteeksi. Muistan, kun joskus minun ja ex-vaimon kodin vierestä lukuisat keski-ikäiset miehet ajoivat autoillaan ja hiljensivät meidän talon kohdalla ja joskus jopa pysäyttivät, kun katsoivat meillepäin. Mitä lie luulivat näkevänsä. Oli hyvin outoa käytöstä ja mietin missä takapajulassa oikein ollaan.

        -Fructus-83

        En oo mitenkään kiirehtinyt pariutumisen suhteen. Pitää sitä aina ympärille kuitenkin vähän katsella. Mieluummin otan ihan rennosti sen suhteen, että löytyykö ketään sopivaa.

        Onhan sitä välillä kaikenlaista hiipparia aina lesboja ihmettelemässä ja välillä arvostelemassakin. Mulle on aikoinaan tahallaan lähetetty kotiin Jehovan todistajiakin käännyttämään heteroksi. Kyllä ne kolmesti tai neljästi jaksoivat käydä, kun lopulta luovuttivat minun suhteen. 😄 Kirjasivat ylös lesbouteni. Ei aukene enää taivaspaikkaa. Jää sitten heille enemmän viljelemistä ja rypäleitä, jos nyt satoa edes saavat.

        Isompi kaupunki aina parempi tuon häirinnän kannalta. Niissä osataan jo suhtautua paremmin vähemmistöihin eikä olla enää niin ihmetyksen kohteita. Vaikka onhan sitä kaikenlaista persua ja fasistiuusnatsikulkuetta välillä niissäkin potkimassa naisia. Jospa ne sais kiellettyä nuo fasistiset järjestöt kokonaan. Joku oli ainakin kansalaisaloitteen jo tehnytkin niiden kieltämiseksi.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        En oo mitenkään kiirehtinyt pariutumisen suhteen. Pitää sitä aina ympärille kuitenkin vähän katsella. Mieluummin otan ihan rennosti sen suhteen, että löytyykö ketään sopivaa.

        Onhan sitä välillä kaikenlaista hiipparia aina lesboja ihmettelemässä ja välillä arvostelemassakin. Mulle on aikoinaan tahallaan lähetetty kotiin Jehovan todistajiakin käännyttämään heteroksi. Kyllä ne kolmesti tai neljästi jaksoivat käydä, kun lopulta luovuttivat minun suhteen. 😄 Kirjasivat ylös lesbouteni. Ei aukene enää taivaspaikkaa. Jää sitten heille enemmän viljelemistä ja rypäleitä, jos nyt satoa edes saavat.

        Isompi kaupunki aina parempi tuon häirinnän kannalta. Niissä osataan jo suhtautua paremmin vähemmistöihin eikä olla enää niin ihmetyksen kohteita. Vaikka onhan sitä kaikenlaista persua ja fasistiuusnatsikulkuetta välillä niissäkin potkimassa naisia. Jospa ne sais kiellettyä nuo fasistiset järjestöt kokonaan. Joku oli ainakin kansalaisaloitteen jo tehnytkin niiden kieltämiseksi.

        Ei pahalla, menipä vähän tylsäksi jutut.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Ei pahalla, menipä vähän tylsäksi jutut.

        -Fructus-83

        Ha ha... Nyt oli kyllä joku muu tuon kommentin laittanut Fructuksena. Nyt vasta huomasin. 😁 Ja kyllä, hyvä olisi kieltää minusta väkivalta ja sen uhka. Kyllä kaikkien ihmisten pitää saada olla ja elää turvassa.

        Tuli jostain nyt mieleen, kun kävin kerran Kiinanmuurilla (siitä on jo aikaa yli 10-vuotta), niin minua kohdeltiin, kuin jotakin "turistinähtävyyttä". Kanssani haluttiin kuviin jne. Pakenin lopulta sieltä ja mietin, että tuo oli vain pieni hetki elämääni. Mitä se olisi, jos se olisi ollut fyysistä väkivaltaa ja jatkuvaa. -Ihan hirveetä.

        -Fructus-83


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Ei pahalla, menipä vähän tylsäksi jutut.

        -Fructus-83

        Aivot levossa
        Tylsyys on tie luovuuteen
        Retriitin kautta


    • Anonyymi00088

      Toivon, että olet olemassa
      Sinä fiksu kouluttautunut nätti monogaminen neurotyypillinen tunnetaitoinen joka olet käsitellyt menneisyyden luurankoja
      🏵

    • Anonyymi00097

      Tule, lähdetään aurinkoon
      Jätetään heidät
      Pyörimään neurooseissaan
      Tuhoamaan ruumiitaan
      Sekoilemaan identiteeteissään
      Elämä on liian hauras ja arvokas
      Vietettäväksi seurassa
      Jossa putoaa mustaan kuiluun
      Jatkuvasti

      Hei eivät tiedä mitä tekevät
      On aika lähteä
      Etsiä tasaista tervettä järkevää
      Kultaisista uimarantaa
      Aitoa hymyä
      Kaunista naista kesämekossa

      • Anonyymi00098

        *He


      • Anonyymi00099

        Kultainen uimaranta

        Sinne sain kutsun
        Vaatimuksena antaa anteeksi
        Haudata jokainen veitsen viilto
        Olla ikuisesti hiljaa

        Nöyrtyä ja paeta
        Antaa kohdella huonosti
        Kärsiä hiljaa ja itkeä sisään

        Hymyillä kivuissa
        Alistua jokaiseen iskuun
        Niihin menneisiin ja tuleviin

        Sillä matkalla on kova hinta
        Muka ilmainen

        Toinenkin kutsu tuli

        Vailla mitään vaatimuksia
        Ilman kipua

        Vailla yhteistä menneisyyttä
        Ilman painolastia

        Pelkkää kaunista puhetta
        Hymyä ja unelmia minuun

        -Fructus-83


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Kultainen uimaranta

        Sinne sain kutsun
        Vaatimuksena antaa anteeksi
        Haudata jokainen veitsen viilto
        Olla ikuisesti hiljaa

        Nöyrtyä ja paeta
        Antaa kohdella huonosti
        Kärsiä hiljaa ja itkeä sisään

        Hymyillä kivuissa
        Alistua jokaiseen iskuun
        Niihin menneisiin ja tuleviin

        Sillä matkalla on kova hinta
        Muka ilmainen

        Toinenkin kutsu tuli

        Vailla mitään vaatimuksia
        Ilman kipua

        Vailla yhteistä menneisyyttä
        Ilman painolastia

        Pelkkää kaunista puhetta
        Hymyä ja unelmia minuun

        -Fructus-83

        Älä katso enää taaksepäin...

        Kun on kulkenut läpi pimeyden
        Omin avuin
        Yhtäkkiä seisoo kukkapellolla
        täynnä nuppuja jotka kuiskailevat
        Mahdollisuuksista joita ei tiennyt olevan
        Ei minulle
        Ei selviytyjälle

        Ehkä aito tunnistaa aidon
        Siihen on luotettava
        Että hyvää on luvassa
        Ei vain roolia tukikeppinä
        Kaikki on auki
        Vapaus elää jo minussa


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Älä katso enää taaksepäin...

        Kun on kulkenut läpi pimeyden
        Omin avuin
        Yhtäkkiä seisoo kukkapellolla
        täynnä nuppuja jotka kuiskailevat
        Mahdollisuuksista joita ei tiennyt olevan
        Ei minulle
        Ei selviytyjälle

        Ehkä aito tunnistaa aidon
        Siihen on luotettava
        Että hyvää on luvassa
        Ei vain roolia tukikeppinä
        Kaikki on auki
        Vapaus elää jo minussa

        Elävin kukka kasvaa totuudesta
        Se ei ole suosituin kaunein eikä helpoin, ehei
        Mutta se seisoo omilla juurillaan
        Kovassakin tuulessa


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Kultainen uimaranta

        Sinne sain kutsun
        Vaatimuksena antaa anteeksi
        Haudata jokainen veitsen viilto
        Olla ikuisesti hiljaa

        Nöyrtyä ja paeta
        Antaa kohdella huonosti
        Kärsiä hiljaa ja itkeä sisään

        Hymyillä kivuissa
        Alistua jokaiseen iskuun
        Niihin menneisiin ja tuleviin

        Sillä matkalla on kova hinta
        Muka ilmainen

        Toinenkin kutsu tuli

        Vailla mitään vaatimuksia
        Ilman kipua

        Vailla yhteistä menneisyyttä
        Ilman painolastia

        Pelkkää kaunista puhetta
        Hymyä ja unelmia minuun

        -Fructus-83

        Onko kaikki hyvin? Ihan oikeastiko arvot näiden kahden välillä? Valinnan ei pitäisi olla vaikea.


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Onko kaikki hyvin? Ihan oikeastiko arvot näiden kahden välillä? Valinnan ei pitäisi olla vaikea.

        Käydä läpi epävarmuuksia
        Jos en kelpaa
        Jos ansaitsen huonoa
        Jos minusta ei pidetä

        Liikaa sitä
        Liikaa tätä
        Liian vähän sitä
        Liian vähän tätä

        Entinen on varma
        Julmat puheet varma
        Tai lupaus niiden loppumisesta

        Kaikkeen turtuu ja tuska loppuu
        Joskus

        Olisiko siinä vastaus?

        -Fructus-83


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Käydä läpi epävarmuuksia
        Jos en kelpaa
        Jos ansaitsen huonoa
        Jos minusta ei pidetä

        Liikaa sitä
        Liikaa tätä
        Liian vähän sitä
        Liian vähän tätä

        Entinen on varma
        Julmat puheet varma
        Tai lupaus niiden loppumisesta

        Kaikkeen turtuu ja tuska loppuu
        Joskus

        Olisiko siinä vastaus?

        -Fructus-83

        Vai olisiko vastaus

        Tietenkään en arvo
        Valinta on tehty aikaa sitten
        Kultainen ranta kirkastuu

        Nykyhetki on tässä
        Läsnä
        Nyt

        -Fructus-83


      • Anonyymi00104 kirjoitti:

        Vai olisiko vastaus

        Tietenkään en arvo
        Valinta on tehty aikaa sitten
        Kultainen ranta kirkastuu

        Nykyhetki on tässä
        Läsnä
        Nyt

        -Fructus-83

        Meinaatko sä alkaa bumerangiks?


      • Anonyymi00105
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Meinaatko sä alkaa bumerangiks?

        Ha ha... No en. Kunhan sanailen, kuinka voisi olla. 😊

        -Fructus-83


      • Anonyymi00105 kirjoitti:

        Ha ha... No en. Kunhan sanailen, kuinka voisi olla. 😊

        -Fructus-83

        Saahan tuota sanailla. Siksi vaan kysäisin/mietiskelin, kun tuolla jossain ylempänä (tai alempana) pohdit takaisin kääntymistä ja ympyrän tekemistä ja sitäkin, että vois mennä ehkä paremmin toisella yrittämällä ihmissuhteissa. Itse kun en ole koskaan palannut ainakaan parisuhteessa entiseen (oon kyllä soutanu ja huovannu) ja en ainakaan niiden ihmissuhteiden osalta usko, että uusilla yrityksillä menis ekaa paremmin.


    • Anonyymi00107

      Kelpaat helpommin miehille kuin naisille
      Koska mies ei huomaa itsekeskeistä luennointiasi ja tunnetaitojesi puutetta
      Niin nopeasti kuin neurotyypillinen nainen.

    • Anonyymi00108

      Ketään täällä ei kiinnosta sun miesten kanssa suoritetut soudut ja huopaukset. Ole hyvä ja mene raportoimaan niistä seksisivuille.

    • Anonyymi00109

      Realismin kirkkaat sävyt
      Lukuisat sateenkaaret katossa
      Auringon laskun säteet

      Tyhjä sänky unohduksiin
      Yön pehmeään syliin

      Kuinka voisi lentää
      Tarttua käsi käteen
      Unohtaa menneen

      Ja tulevan

      -Fructus-83

      • Anonyymi00110

        Tarvitaan kaksi samanvertaista ja kypsää. Riittävän saman aaltopituus, fiksuutta, elettyä elämää, siitä oppinutta ja molemminpuolista vahvaa fyysistäkin viehätystä.


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Tarvitaan kaksi samanvertaista ja kypsää. Riittävän saman aaltopituus, fiksuutta, elettyä elämää, siitä oppinutta ja molemminpuolista vahvaa fyysistäkin viehätystä.

        + Neurotyyppi sama, tietää vähemmän ongelmia ja turhaa vääntämistä. Kumppanin kuin pitäisi olla hyvä juttu, eikä loppuun kuluttavaa sorttia.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      236
      3161
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      27
      2920
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      25
      2157
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      26
      2078
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      64
      1947
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      81
      1732
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      30
      1587
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      120
      1463
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      41
      1387
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      42
      1253
    Aihe