Kohtaisinpa sinut pian
Kävelisit luo ja ottaisit kiinni
Et enää päästäisi irti
Tietäisit mitä tahdot
Tahtoisit minut
Koko elämän kanssani
Kohtaisinpa sinut pian
-Fructus-83
Runotuksia tai höpötyksiä
59
1817
Vastaukset
Ajallaan ne tapahtuu, kohtaamisetkin.
- Anonyymi00001
Niinhän ne, mutta ikävä kyllä myös ne väärät. Vaan riittävän paljon, kun on vääriä takana, täytyy kai löytyä myös se neula sieltä heinäsuovasta. Ehkäpä.
-Fructus-83 Anonyymi00001 kirjoitti:
Niinhän ne, mutta ikävä kyllä myös ne väärät. Vaan riittävän paljon, kun on vääriä takana, täytyy kai löytyä myös se neula sieltä heinäsuovasta. Ehkäpä.
-Fructus-83Eiköhän tuo oikea vielä löydy 👍🏻
- Anonyymi00005
Anonyymi00001 kirjoitti:
-Fructus-83Ehkä se neula etsii Sinua yhtä paljon. Tai ei ehkäpä vaan varmasti.
Jotkut löytävät toisensa vain vähän myöhemmin.
Etsiessä ja odotellessa, avoimin sydämin...❣️. Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä se neula etsii Sinua yhtä paljon. Tai ei ehkäpä vaan varmasti.
Etsiessä ja odotellessa, avoimin sydämin...❣️.Kuka haluaisi piikikkään ja pistävän neulan, jota tarttee joka hetki varoa. En mä ainakaan.
- Anonyymi00006
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kuka haluaisi piikikkään ja pistävän neulan, jota tarttee joka hetki varoa. En mä ainakaan.
Keskityt epäolennaiseen ja nautit liikaa omista letkautuksistasi sen sijaan, että kommentoisit mitään järkevää.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Keskityt epäolennaiseen ja nautit liikaa omista letkautuksistasi sen sijaan, että kommentoisit mitään järkevää.
Oisko sulla kuule sama vika.
- Anonyymi00007
Kuka haluaisi piikikkään ja pistävän neulan, jota tarttee joka hetki varoa. En mä ainakaan.
Haastat jokaisen kanssa riitaa. Mene vaikka tekemään tekoälyllä lisää runoja ja rauhoitu.
- Anonyymi00008
Etkö muka näe ongelmaa että höpötät ketjut ja koko palstan täyteen tilaa vieden muilta, ja vielä lesbopalstalla vaikka olet bii? Heikko itsereflektio ainakin.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Haastat jokaisen kanssa riitaa. Mene vaikka tekemään tekoälyllä lisää runoja ja rauhoitu.
Kuinkahan tää taas olis 🤣
Anonyymi00008 kirjoitti:
Etkö muka näe ongelmaa että höpötät ketjut ja koko palstan täyteen tilaa vieden muilta, ja vielä lesbopalstalla vaikka olet bii? Heikko itsereflektio ainakin.
Ihanko on menny ketjut ja palstakin täyteen 😅Sulla taitaa olla aika monta heikkoa kohtaa tai ehkei muita ookkaan.
- Anonyymi00009
Kuinkahan tää taas olis 🤣
Sulla ei ole kaikki kunnossa ja sen on huomannut täällä moni. Et riitele vain yhden ja saman kanssa vaan vuorotellen kaikkien kanssa.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sulla ei ole kaikki kunnossa ja sen on huomannut täällä moni. Et riitele vain yhden ja saman kanssa vaan vuorotellen kaikkien kanssa.
Kuinkahan kävis jos pyydettäs tää ketju ja muutama muukin ip tarkistukseen, mitäs luulet?
- Anonyymi00010
Kuinkahan kävis jos pyydettäs tää ketju ja muutama muukin ip tarkistukseen, mitäs luulet?
Tarkasta ihmeessä niin tajuat itsekin asian, jos et muuten ymmärrä.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tarkasta ihmeessä niin tajuat itsekin asian, jos et muuten ymmärrä.
Ei taida olla vaivan väärtti ylläpidolta pyydellä, kun tuotakin voi vaihdella kuinka tahtoo. Harmi.
- Anonyymi00012
Minulla on monta samaa vikaa samasta en tiedä
- Anonyymi00013
Ei taida olla vaivan väärtti ylläpidolta pyydellä, kun tuotakin voi vaihdella kuinka tahtoo. Harmi.
Kuvittele sitten riiteleväsi yhden ja saman kanssa, jos et kestä nähdä totuutta.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuvittele sitten riiteleväsi yhden ja saman kanssa, jos et kestä nähdä totuutta.
Näin tehdään!
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä se neula etsii Sinua yhtä paljon. Tai ei ehkäpä vaan varmasti.
Etsiessä ja odotellessa, avoimin sydämin...❣️.Olipa ihana ajatus. ❤️ Kiitos!
- Anonyymi00016
Jep, kuulostaa mun ex:ltä 😅🙈
-Fructus-83 - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olipa ihana ajatus. ❤️ Kiitos!
Tuo oli siis multa toi kiitos 😊
-Fructus-83 - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ole hyvä Ihana ❤️
Ja mukavaa päivää! - Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ole hyvä Ihana ❤️
Ja mukavaa päivää! - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ole hyvä Ihana ❤️
Ja mukavaa päivää!Kiitos ❤️ Viime aikoina mukavat päivät ovat olleet jossain kaukana. Niihin taitaa olla pitkä matka. Ehkä ne oli jossain menneisyydessä. Taitaa pian auringonlasku kutsua. Ennen pidin nousuista enemmän.
Vaan ihanaa yötä ja huomista päivää sinulle siellä jossain.
-Fructus-83 - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kiitos ❤️ Viime aikoina mukavat päivät ovat olleet jossain kaukana. Niihin taitaa olla pitkä matka. Ehkä ne oli jossain menneisyydessä. Taitaa pian auringonlasku kutsua. Ennen pidin nousuista enemmän.
Vaan ihanaa yötä ja huomista päivää sinulle siellä jossain.
-Fructus-83Kiitos Sinulle❤️
Yö oli lempeä, sulkien hetkeksi pois mielen murheet.
Surusi viiltää. Kaipaus tunnistaa kaipauksen ja sanasi koskettavat. Niissä on niin kovin tuttua hiljaista haikeutta. Sellaista, joka jää viipymään sydämeen pitkäksi aikaa. Silti ajattelen, että mukavat päivät eivät ole kadonneet. Ne ovat ehkä vain eksyneet hetkeksi matkalla luoksesi.
Toivon päivääsi lempeyttä ja valoa, vaikka vain pienen säteen kerrallaan.
Uskon, että päivä lohduttaa, edes pienin tavoin. Lähden pyöräilemään metsäpoluille, missä ajatukset saavat rauhaa ja ilmaa. Olisi mukava ajatus, että joku kulkisi hetken mukana. Pysähtyisi toviksi viereen kiven reunalle, jättäisi hymyn ja katseen. Tiedätkö sellaisen hetken, jossa ei tarvita sanoja lainkaan.
Mitä Sinä olet ajatellut tehdä tänään - mikä Sinua lohduttaa? - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kiitos Sinulle❤️
Yö oli lempeä, sulkien hetkeksi pois mielen murheet.
Surusi viiltää. Kaipaus tunnistaa kaipauksen ja sanasi koskettavat. Niissä on niin kovin tuttua hiljaista haikeutta. Sellaista, joka jää viipymään sydämeen pitkäksi aikaa. Silti ajattelen, että mukavat päivät eivät ole kadonneet. Ne ovat ehkä vain eksyneet hetkeksi matkalla luoksesi.
Toivon päivääsi lempeyttä ja valoa, vaikka vain pienen säteen kerrallaan.
Uskon, että päivä lohduttaa, edes pienin tavoin. Lähden pyöräilemään metsäpoluille, missä ajatukset saavat rauhaa ja ilmaa. Olisi mukava ajatus, että joku kulkisi hetken mukana. Pysähtyisi toviksi viereen kiven reunalle, jättäisi hymyn ja katseen. Tiedätkö sellaisen hetken, jossa ei tarvita sanoja lainkaan.
Mitä Sinä olet ajatellut tehdä tänään - mikä Sinua lohduttaa?Tänään olin vain kotona. Tein torissa kauppoja. Tai oikeastaan annoin sitä kautta pois itselle turhia asioita ja ostin yhden korihyllyn vaatekaappiini. Olemme vasta muuttaneet. Asiat etsivät vielä paikkojaan ja totuttelen kerrostalon korkeimpiin ikkunoihin. Onneksi näkyy metsääkin ja vettä toisella puolella. Omasta makuuhuoneesta auringonlaskut ja joistakin ikkunoista auringonnousut. Pyyhin vanhaa pois elämästä. Muistoja mitä en tahdo enää säilyttää ja tavaroita, jotka eivät ole enää minun elämääni, vaan jääneet vahingossa eräältä ja kulkeutuneet mukaan. Pakkailin niitä laatikoihin ja pusseihin, jotka ajattelin lähettää hänelle tänään taksilla. Olisi pitänyt arvata, että hänellä on jo muuta puuhaa, kuin olla kotona Euroviisuyönä, tai no muutenkaan viikonloppuna. Tavarat jäi nyt kiusallisesti keskelle asunnon keskustaa. Yritimme teinityttärieni kanssa kiertää niitä ja olla, kuin ei olisikaan esteenä ja tukkeena ja muistuttamassa vuoden alkuun ajoittuneesta tiedosta, että me olemme jälleen vain me; minä ja tyttäreni, eivätkä lapseni saaneetkaan uutta äitipuolta. Ei hän ollut se oikea meille. Ehkä sitä oikeaa ei oikeasti olekaan, joka meidän elämäämme sopisi tai aidosti haluaisi sopia? Valehteleva, vanhalta viinalta haiseva pesusieni se ei ainakaan ole. Sen huomasin.
Pakkaan muistoja jolloin erehdyin luulemaan tulevaisuudesta muuta, kuin siitä tuli. Katsoin hetken viisuja, mutta fiilis ei ole enää sama. Emme pystyneet sulkemaan silmiä siltä totuudelta, että siellä ei nyt mielestämme vieläkään kaikki ole reilua, kun eräs tietty maa on mukana. Suljettiin tv yhteistuumin ja tulin sänkyyn lukemaan kirjaa taskulampun valossa.
Muistin tämän palstan jälleen. 😊 Onneksi tämä on. Onhan toki Jodel, jos siellä viihtyy, mutta itse en enää ole ollut. Ehkä erakoidun vielä? Kukapa olisi uskonut vielä 10-vuotta sitten, että minusta tuleekin erakko. Kerrostalon erakko auringonlaskuineni. 😁
Metsäpolut on ihania. Varmasti siellä pyöräilykin ja ihanat pitkät katseet ja sanattomat hymyt. Kaipaan myös metsään, välillä myös katseita ja hymyä, oikeastaan kaipaan vielä enemmän jotakin; kaipaan ja ikävöin kosketusta, toisen lämpöä ja asioiden jakamista, turhanpäivästä höpötystä ja kiihkeää rakastelua. No ehkä vielä joskus. Ehkä. Ellen erakoidu kunnolla. Onneksi tässä lähellä on metsää. Ikävöin kuitenkin koiraani, jonka kanssa metsässä oli hyvä ja pelotonta kulkea. Tuntuu väärältä lähteä ilman häntä. Oma pyöränikin on liian kaukana. Nyt käytän joskus kaupunkipyörää.
Kiitos lempeistä ja valoisista ajatuksista ja toiveista. 🩷 💛 Miten sinä vietät pitäisi? Mistä muusta pidät?
Huomaan kirjoittaneeni paljonkin. Lopetankin nyt.
-Fructus-83 - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tänään olin vain kotona. Tein torissa kauppoja. Tai oikeastaan annoin sitä kautta pois itselle turhia asioita ja ostin yhden korihyllyn vaatekaappiini. Olemme vasta muuttaneet. Asiat etsivät vielä paikkojaan ja totuttelen kerrostalon korkeimpiin ikkunoihin. Onneksi näkyy metsääkin ja vettä toisella puolella. Omasta makuuhuoneesta auringonlaskut ja joistakin ikkunoista auringonnousut. Pyyhin vanhaa pois elämästä. Muistoja mitä en tahdo enää säilyttää ja tavaroita, jotka eivät ole enää minun elämääni, vaan jääneet vahingossa eräältä ja kulkeutuneet mukaan. Pakkailin niitä laatikoihin ja pusseihin, jotka ajattelin lähettää hänelle tänään taksilla. Olisi pitänyt arvata, että hänellä on jo muuta puuhaa, kuin olla kotona Euroviisuyönä, tai no muutenkaan viikonloppuna. Tavarat jäi nyt kiusallisesti keskelle asunnon keskustaa. Yritimme teinityttärieni kanssa kiertää niitä ja olla, kuin ei olisikaan esteenä ja tukkeena ja muistuttamassa vuoden alkuun ajoittuneesta tiedosta, että me olemme jälleen vain me; minä ja tyttäreni, eivätkä lapseni saaneetkaan uutta äitipuolta. Ei hän ollut se oikea meille. Ehkä sitä oikeaa ei oikeasti olekaan, joka meidän elämäämme sopisi tai aidosti haluaisi sopia? Valehteleva, vanhalta viinalta haiseva pesusieni se ei ainakaan ole. Sen huomasin.
Pakkaan muistoja jolloin erehdyin luulemaan tulevaisuudesta muuta, kuin siitä tuli. Katsoin hetken viisuja, mutta fiilis ei ole enää sama. Emme pystyneet sulkemaan silmiä siltä totuudelta, että siellä ei nyt mielestämme vieläkään kaikki ole reilua, kun eräs tietty maa on mukana. Suljettiin tv yhteistuumin ja tulin sänkyyn lukemaan kirjaa taskulampun valossa.
Muistin tämän palstan jälleen. 😊 Onneksi tämä on. Onhan toki Jodel, jos siellä viihtyy, mutta itse en enää ole ollut. Ehkä erakoidun vielä? Kukapa olisi uskonut vielä 10-vuotta sitten, että minusta tuleekin erakko. Kerrostalon erakko auringonlaskuineni. 😁
Metsäpolut on ihania. Varmasti siellä pyöräilykin ja ihanat pitkät katseet ja sanattomat hymyt. Kaipaan myös metsään, välillä myös katseita ja hymyä, oikeastaan kaipaan vielä enemmän jotakin; kaipaan ja ikävöin kosketusta, toisen lämpöä ja asioiden jakamista, turhanpäivästä höpötystä ja kiihkeää rakastelua. No ehkä vielä joskus. Ehkä. Ellen erakoidu kunnolla. Onneksi tässä lähellä on metsää. Ikävöin kuitenkin koiraani, jonka kanssa metsässä oli hyvä ja pelotonta kulkea. Tuntuu väärältä lähteä ilman häntä. Oma pyöränikin on liian kaukana. Nyt käytän joskus kaupunkipyörää.
Kiitos lempeistä ja valoisista ajatuksista ja toiveista. 🩷 💛 Miten sinä vietät pitäisi? Mistä muusta pidät?
-Fructus-83...Oho *pitäisi=päiväsi 😊 ja kaipaan minä muutakin, kuin kiihkeyttä. Kaipaan myös hellyyttä, lämpöä, hitautta ja pehmeyttä... Sitä oikeastaan enemmän. Nyt hyvää yötä. 🩵
-Fructus-83 - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tänään olin vain kotona. Tein torissa kauppoja. Tai oikeastaan annoin sitä kautta pois itselle turhia asioita ja ostin yhden korihyllyn vaatekaappiini. Olemme vasta muuttaneet. Asiat etsivät vielä paikkojaan ja totuttelen kerrostalon korkeimpiin ikkunoihin. Onneksi näkyy metsääkin ja vettä toisella puolella. Omasta makuuhuoneesta auringonlaskut ja joistakin ikkunoista auringonnousut. Pyyhin vanhaa pois elämästä. Muistoja mitä en tahdo enää säilyttää ja tavaroita, jotka eivät ole enää minun elämääni, vaan jääneet vahingossa eräältä ja kulkeutuneet mukaan. Pakkailin niitä laatikoihin ja pusseihin, jotka ajattelin lähettää hänelle tänään taksilla. Olisi pitänyt arvata, että hänellä on jo muuta puuhaa, kuin olla kotona Euroviisuyönä, tai no muutenkaan viikonloppuna. Tavarat jäi nyt kiusallisesti keskelle asunnon keskustaa. Yritimme teinityttärieni kanssa kiertää niitä ja olla, kuin ei olisikaan esteenä ja tukkeena ja muistuttamassa vuoden alkuun ajoittuneesta tiedosta, että me olemme jälleen vain me; minä ja tyttäreni, eivätkä lapseni saaneetkaan uutta äitipuolta. Ei hän ollut se oikea meille. Ehkä sitä oikeaa ei oikeasti olekaan, joka meidän elämäämme sopisi tai aidosti haluaisi sopia? Valehteleva, vanhalta viinalta haiseva pesusieni se ei ainakaan ole. Sen huomasin.
-Fructus-83Millä mielin tänään?
Pettymys taitaa jättää jälkensä hiljaisemmin kuin arvaakaan. Suljet yhtä lukua, mutta otat kuitenkin askelia eteenpäin. Kertomasi perusteella raivaat hyvää vauhtia tilaa uudelle, vaikka juuri nyt sitä olisikin vaikea nähdä.
Elämä kirjoittaa välillä aika erikoisia käsikirjoituksia, ja sillä on omat kummalliset rytminsä. Tuo ”erakko” kuulostaa tutulta ajatukselta. Minulla tämä oma rauhallinen ja aika itsenäinen vaihe on jatkunut juuri tuon kymmenen vuotta. Se, että minulla on taipumus yksinäisyyteen, kuulostaa ehkä vähän liian deterministiseltä. Se on ollut enemmänkin sellainen omaa tilaa vaativa jakso elämässä.
Huomaan nukkuneeni talviunta, eikä ole oikein tapahtunut mitään. Ihana, että meillä on vihdoin kevät ja ihan pian kesä. Mieli on vähän levoton ja sydän riehuu rinnassa. Se kaipaa seikkailua, se kaipaa toista. Uskalsit ilmaista sen minua rohkeammin. On kaunista, kun uskaltaa sanoa ääneen sen mitä kaipaa. Lähettää toiveensa maailmalle ja antaa sille mahdollisuuden löytää perille.
Sinulla on ihanat näkymät ikkunoista, Auringonlaskut ja -nousut, vaihtuvaa valoa ja luonnon liikettä. Siitä pidän. Pidän metsästä, sen hiljaisuudesta ja tuulen huminasta puiden latvoissa. Rakastan vettä. Odotan jo malttamattomana kesän retkiä merelle, saaristoon ja majakoille. Ja sitä, kun voi hypätä saunasta suoraan veteen.
Tykkään tössötellä kotona kaikenlaista. Asun omakotitalossa ja puuhasteltavaa riittää. Katselin juuri, että ruohonkin saisi jo leikata. No sitten ensi viikolla, kun on enemmän aikaa. Loppukesästä se on taakka. Tänä kesänä yritän panostaa pihan viihtyvyyteen. Olen istuttanut hurjan määrän kasveja pihaani. Niihin muuten kiintyy yllättävän helposti.
Mitä luet? Itselläni lukeminen on vähän jäänyt, ja sen pariin pitäisi kyllä palata.
Mutta nyt kutsuu työ. Hymyjä päivään! - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Millä mielin tänään?
Pettymys taitaa jättää jälkensä hiljaisemmin kuin arvaakaan. Suljet yhtä lukua, mutta otat kuitenkin askelia eteenpäin. Kertomasi perusteella raivaat hyvää vauhtia tilaa uudelle, vaikka juuri nyt sitä olisikin vaikea nähdä.
Elämä kirjoittaa välillä aika erikoisia käsikirjoituksia, ja sillä on omat kummalliset rytminsä. Tuo ”erakko” kuulostaa tutulta ajatukselta. Minulla tämä oma rauhallinen ja aika itsenäinen vaihe on jatkunut juuri tuon kymmenen vuotta. Se, että minulla on taipumus yksinäisyyteen, kuulostaa ehkä vähän liian deterministiseltä. Se on ollut enemmänkin sellainen omaa tilaa vaativa jakso elämässä.
Huomaan nukkuneeni talviunta, eikä ole oikein tapahtunut mitään. Ihana, että meillä on vihdoin kevät ja ihan pian kesä. Mieli on vähän levoton ja sydän riehuu rinnassa. Se kaipaa seikkailua, se kaipaa toista. Uskalsit ilmaista sen minua rohkeammin. On kaunista, kun uskaltaa sanoa ääneen sen mitä kaipaa. Lähettää toiveensa maailmalle ja antaa sille mahdollisuuden löytää perille.
Sinulla on ihanat näkymät ikkunoista, Auringonlaskut ja -nousut, vaihtuvaa valoa ja luonnon liikettä. Siitä pidän. Pidän metsästä, sen hiljaisuudesta ja tuulen huminasta puiden latvoissa. Rakastan vettä. Odotan jo malttamattomana kesän retkiä merelle, saaristoon ja majakoille. Ja sitä, kun voi hypätä saunasta suoraan veteen.
Tykkään tössötellä kotona kaikenlaista. Asun omakotitalossa ja puuhasteltavaa riittää. Katselin juuri, että ruohonkin saisi jo leikata. No sitten ensi viikolla, kun on enemmän aikaa. Loppukesästä se on taakka. Tänä kesänä yritän panostaa pihan viihtyvyyteen. Olen istuttanut hurjan määrän kasveja pihaani. Niihin muuten kiintyy yllättävän helposti.
Mitä luet? Itselläni lukeminen on vähän jäänyt, ja sen pariin pitäisi kyllä palata.
Mutta nyt kutsuu työ. Hymyjä päivään!Tänään on ollut ihan mukava päivä. Nyt katson jälleen auringonlaskua sängystäni. Tuonne se kerrostalojen taakse laski ja jätti jälkeensä kauniin oranssinkellertävän valon.
Nukuin viime yönä loppuyöni hyvin ja pitkään (jopa kymmeneen, mikä itselleni on ihmetys) ja heräsin kevyempään tuntoon, kuin aikoihin. Liekö yöllä jalassa olleet jalkapohjalaastaritkin auttoivat asiaa. Laitanpa ensi yöksikin. Voi toki olla niinkin, kuin hoksasit, että olen kai siirtymässä luvusta toiseen. Erosta eteenpäin- kirjakin vaihtui jo Virginia Woolfin ensimmäiseen päiväkirjaan.
Minäkin rakastan vettä ja voi, että kun pääsisin minäkin saariin ja majakoille ja saunasta suoraan veteen uimaan. Ikävä tuollaista. Tekisin reissut mieluummin toisen kanssa, kuin yksin. Omakotitalossa onkin hyvä asua. Onnellinen sinä. Vaikka en minä pahaksi laita nyt tätäkään, kun ei väkisin tarvitse nurmikkoa ajaa muutaman sentin mittaiseksi eikä talvella sitten tarvitse tehdä lumitöitäkään. Istuttamispuuhat on kyllä se mitä kaipaan, mutta nyt tuolla parvekkeella saa kasvaa.
Ilon hetkiä tänään... Muuttotavaroista löytyi epilaattori ja olin oikein kiitollinen (pienestä ne on ilot kaivettava 😄). Löysin myös kulma ja ripsenvärjäyssetin. Käytiin hassuttelemassa nuorimman tyttären kanssa keskustan eräässä puistossa. Kävin Tuomasmessussa. Sain kolme lämmintä halausta ihanilta ihmisiltä ja mukavia pikaisia jutusteluita. Päivällistä ei tarvinnut tehdä itse ja se oli hyvää (kasvissosekeittoa).
Minä muuten myös kiinnyn kasveihin. Ne on niin täynnä elämää ja kuin jollain energeettisellä tavalla yhteydessä. Niinkuin luonto nyt yleensäkin. Vaan vai, että sinulla on levoton mieli ja riehuva, seikkailua kaipaava sydän. Olen aika monelta kuullut nyt tuota samaa, että villinä pamppailee ajatukset ja sykkeet. Taitaa se tämä alkava kesä sen tehdä 💛
Nyt otan kirjan taas hetkeksi ja luen minua satavuotta vanhempaa naista, jonka ajatukset jollakin lailla kiehtoo.
-Fructus-83 - Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tänään on ollut ihan mukava päivä. Nyt katson jälleen auringonlaskua sängystäni. Tuonne se kerrostalojen taakse laski ja jätti jälkeensä kauniin oranssinkellertävän valon.
Nukuin viime yönä loppuyöni hyvin ja pitkään (jopa kymmeneen, mikä itselleni on ihmetys) ja heräsin kevyempään tuntoon, kuin aikoihin. Liekö yöllä jalassa olleet jalkapohjalaastaritkin auttoivat asiaa. Laitanpa ensi yöksikin. Voi toki olla niinkin, kuin hoksasit, että olen kai siirtymässä luvusta toiseen. Erosta eteenpäin- kirjakin vaihtui jo Virginia Woolfin ensimmäiseen päiväkirjaan.
Minäkin rakastan vettä ja voi, että kun pääsisin minäkin saariin ja majakoille ja saunasta suoraan veteen uimaan. Ikävä tuollaista. Tekisin reissut mieluummin toisen kanssa, kuin yksin. Omakotitalossa onkin hyvä asua. Onnellinen sinä. Vaikka en minä pahaksi laita nyt tätäkään, kun ei väkisin tarvitse nurmikkoa ajaa muutaman sentin mittaiseksi eikä talvella sitten tarvitse tehdä lumitöitäkään. Istuttamispuuhat on kyllä se mitä kaipaan, mutta nyt tuolla parvekkeella saa kasvaa.
Ilon hetkiä tänään... Muuttotavaroista löytyi epilaattori ja olin oikein kiitollinen (pienestä ne on ilot kaivettava 😄). Löysin myös kulma ja ripsenvärjäyssetin. Käytiin hassuttelemassa nuorimman tyttären kanssa keskustan eräässä puistossa. Kävin Tuomasmessussa. Sain kolme lämmintä halausta ihanilta ihmisiltä ja mukavia pikaisia jutusteluita. Päivällistä ei tarvinnut tehdä itse ja se oli hyvää (kasvissosekeittoa).
Minä muuten myös kiinnyn kasveihin. Ne on niin täynnä elämää ja kuin jollain energeettisellä tavalla yhteydessä. Niinkuin luonto nyt yleensäkin. Vaan vai, että sinulla on levoton mieli ja riehuva, seikkailua kaipaava sydän. Olen aika monelta kuullut nyt tuota samaa, että villinä pamppailee ajatukset ja sykkeet. Taitaa se tämä alkava kesä sen tehdä 💛
Nyt otan kirjan taas hetkeksi ja luen minua satavuotta vanhempaa naista, jonka ajatukset jollakin lailla kiehtoo.
-Fructus-83Sinun kirjoitusta oli ihana lukea. Kiva kuulla, että Sinulla on ollut mukava päivä.
Olen ihan puhki enkä jaksa tämän enempää valitettavasti juuri nyt kirjoittaa.. Ei toimi ajatus. Huomenna sitten.
Minä vedän jalkaani villasukat ja katoan unien maailmasn.
Hyvää yötä Fructus , ja kauniita unia sitten kun maltat laskea kirjan kädestäsi. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sinun kirjoitusta oli ihana lukea. Kiva kuulla, että Sinulla on ollut mukava päivä.
Olen ihan puhki enkä jaksa tämän enempää valitettavasti juuri nyt kirjoittaa.. Ei toimi ajatus. Huomenna sitten.
Minä vedän jalkaani villasukat ja katoan unien maailmasn.
Hyvää yötä Fructus , ja kauniita unia sitten kun maltat laskea kirjan kädestäsi.Huomenta ihana. Miksi olit eilen "puhki"? Töidenkö vuoksi? Menikö myöhään? Villasukat on kivoja, minäkin tykkään. 😊 🫂
Heräsin ihanasta unesta ja vieläkin hymyilyttää. Ulkona paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta. Tämä päivä jännittää, mutta kuljettava se on tämänkin lävitse.
Iloa ja valoa ☀️ - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Huomenta ihana. Miksi olit eilen "puhki"? Töidenkö vuoksi? Menikö myöhään? Villasukat on kivoja, minäkin tykkään. 😊 🫂
Heräsin ihanasta unesta ja vieläkin hymyilyttää. Ulkona paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta. Tämä päivä jännittää, mutta kuljettava se on tämänkin lävitse.
Iloa ja valoa ☀️Unohtuipa laittaa nimimerkki perään.
-Fructus-83 - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Huomenta ihana. Miksi olit eilen "puhki"? Töidenkö vuoksi? Menikö myöhään? Villasukat on kivoja, minäkin tykkään. 😊 🫂
Iloa ja valoa ☀️Hei Sinä🙂
Lähetän Sinulle tähän päivään ripauksen etävoimia✨
Ehkä kerrot myöhemmin mikä teki päivästäsi jännittävän ja miten kaikki sujui.
Mitä ihanaa unta näit?
Mitähän olin kotona eilen.. jotakin kymmenen maissa.
Työilta oli itsessään ihan mukava ja rauhallinen, niin kuin useimmitenkin.
Huomaan vain, että palautuminen on viime aikoina jäänyt vähän huonolle, ja sen sitten kyllä välillä tuntee. Mutta hyvät yöunet tuli nukutuksi.
Päivästä on tulossa kaunis.
Taidan pyörähtää pihalla katsomassa, että siellä kaikki hyvin ja ylläpitämässä naapurisopua,
ennen kuin pitää tai saa taas mennä.
Lämmin ajatus sinne💛 - Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Hei Sinä🙂
Lähetän Sinulle tähän päivään ripauksen etävoimia✨
Ehkä kerrot myöhemmin mikä teki päivästäsi jännittävän ja miten kaikki sujui.
Mitä ihanaa unta näit?
Mitähän olin kotona eilen.. jotakin kymmenen maissa.
Työilta oli itsessään ihan mukava ja rauhallinen, niin kuin useimmitenkin.
Huomaan vain, että palautuminen on viime aikoina jäänyt vähän huonolle, ja sen sitten kyllä välillä tuntee. Mutta hyvät yöunet tuli nukutuksi.
Päivästä on tulossa kaunis.
Taidan pyörähtää pihalla katsomassa, että siellä kaikki hyvin ja ylläpitämässä naapurisopua,
ennen kuin pitää tai saa taas mennä.
Lämmin ajatus sinne💛Kiitos etävoimista 🫶
Tämän päivän töitä jännitin. Suotta kuitenkin.
Unessa näin:
Olin uudessa kodissani
Tuntematon vaalea nainen oli kylässä
Olin antamassa hänelle joitain huonekaluja, ehkä teimme jotain "annetaan torikauppaa tms."
niin että itse purkaisi.
Huomasin, että makuuhuoneeni oli kaunis ja sänkyni oli ihanasti pedattu.
Nainen, kuin viivytteli ja alkoi sitten vielä purkamaan vanhaa yhdenhengen sänkyä. En oikeastaan tiedä miksi näin kävi, mutta ajattelin, että nainen viivyttelee ja haluaa olla kanssani selvästi.
Päätin mennä auttamaan,
kun huomasin miten kaunis nainen oli ja lämmin. Otin porakoneen mukaan ja irrotin ruuveja vanhasta sängynrungosta.
Nainen katsokaa lempeästi ja kysyi nimeäni ja kerroin, sanoi, että hänellä onkin lähipiirissään muitakin saman nimisiä.
Ja hän kertoi myös oman nimensä.
Tunsin lämpimästi ja mietin, että minullakin on lähipiirissäni saman niminen, kuin hän. -Heräsin lämpöön.
Oliko pihalla ja naapurustossa kaikki hyvin? Taidat tarvita palautumiseen jotain ihanaa ja virkistävää? Sinulle myös voimia lähtisi täältä etänä🙏
-Fructus-83 - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kiitos etävoimista 🫶
Unessa näin:
Olin uudessa kodissani
Olin antamassa hänelle joitain huonekaluja, ehkä teimme jotain "annetaan torikauppaa tms."
niin että itse purkaisi.
Nainen, kuin viivytteli ja alkoi sitten vielä purkamaan vanhaa yhdenhengen sänkyä. En oikeastaan tiedä miksi näin kävi, mutta ajattelin, että nainen viivyttelee ja haluaa olla kanssani selvästi.
Päätin mennä auttamaan,
kun huomasin miten kaunis nainen oli ja lämmin. Otin porakoneen mukaan ja irrotin ruuveja vanhasta sängynrungosta.
Nainen katsokaa lempeästi ja kysyi nimeäni ja kerroin, sanoi, että hänellä onkin lähipiirissään muitakin saman nimisiä.
Tunsin lämpimästi ja mietin, että minullakin on lähipiirissäni saman niminen, kuin hän. -Heräsin lämpöön.
Oliko pihalla ja naapurustossa kaikki hyvin? Taidat tarvita palautumiseen jotain ihanaa ja virkistävää? Sinulle myös voimia lähtisi täältä etänä🙏
-Fructus-83Katsokaa= katsoi. Taisi kännykän automaattinen korjaus onnistua tuon vaihtamaan 😊
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kiitos etävoimista 🫶
Unessa näin:
Olin uudessa kodissani
niin että itse purkaisi.
Päätin mennä auttamaan,
-Fructus-83No niin🙂onneksi jännityksesi osoittautui turhaksi.
Tunnistan tuon hyvin. Olen itse juuri sellainen, että ehdin pyöritellä asioita mielessäni etukäteen vähän turhankin paljon.
Tuossa unessa oli jotain herkkää ja kaunista🤍
Lämmin ja viipyvä kohtaaminen, jossa jokin tuntuu yhtä aikaa uudelta ja oudolla tavalla tutulta. On ihana kun herää hyvään uneen. Tunnelma kantaa usein pitkälle päivään.
Pihalla kaikki hyvin ja naapurisopu hoidettu. Rehuseni saavat sitten veden huomenna taivaan omasta kastelujärjestelmästä. Eräs naapurin herra on kovin allerginen voikukille. Hänen rouvansa esitti asiasta varsin diplomaattisen toiveen. En toki henno pahentaa naapurin herran kärsimystä, joten kävin sitten kitkemässä keltaista kapinaa. No juu...
Pitkät vapaat nyt alkoivat ainakin🙂
Ehkä tässä onkin hyvä hetki jollekin ihanalle ja virkistävälle.
Jokin pieni irtiotto arjesta, retki jonnekin voisi tehdä kyllä hyvää.
Mutta kello on jo paljon, höyhensaaret kutsuvat.
Hyvää yötä
Ehkä nähdään unissa.
P - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
No niin🙂onneksi jännityksesi osoittautui turhaksi.
Tunnistan tuon hyvin. Olen itse juuri sellainen, että ehdin pyöritellä asioita mielessäni etukäteen vähän turhankin paljon.
Lämmin ja viipyvä kohtaaminen, jossa jokin tuntuu yhtä aikaa uudelta ja oudolla tavalla tutulta. On ihana kun herää hyvään uneen. Tunnelma kantaa usein pitkälle päivään.
Pihalla kaikki hyvin ja naapurisopu hoidettu. Rehuseni saavat sitten veden huomenna taivaan omasta kastelujärjestelmästä. Eräs naapurin herra on kovin allerginen voikukille. Hänen rouvansa esitti asiasta varsin diplomaattisen toiveen. En toki henno pahentaa naapurin herran kärsimystä, joten kävin sitten kitkemässä keltaista kapinaa. No juu...
Hyvää yötä
Ehkä nähdään unissa.
PEhkäpä nähtiinkin tiedostamattani. Heräsin poikkeuksellisesti vessahätään ja vahvaan tunteeseen tulla kurkkaamaan tämä. Hassua. Hyvää yötä ja levollista unta. 🩵
-Fructus-83 - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
No niin🙂onneksi jännityksesi osoittautui turhaksi.
Hyvää yötä
Ehkä nähdään unissa.
PHeips 🩵
Kävitkö retkeilemässä vai otatko vieläkin irtiottoa jossakin polulla? Voisinpa olla mukana. Saattaisi olla mukava jutella ja jakaa ajatuksia.
Itselläni oli tänään pitkä päivä ja meni aika myöhään. Huomenna pitänee tulla jo aiemmin kotiin. Ajattelin, että voisimme pitää siivouspäivän, kun nämä muuttolaatikotkin on jo muutamaa vaille purettuina. Tai no oikeastaan yhtä vaille, koska toiseen olen täyttänyt vain tavaroita, jotka lähetän pois. Vaan kuin tilauksesta, pihaamme saapui jätelava! Hymyillen ja silmät säihkyen katsoin sitä kävellessäni ohi. Mietin mitä heittäisinkään pois. Voihan olla, että tavaraa alkaa pian liitämään sinnekin suuntaan.
-Fructus-83
- Anonyymi00002
Järvi pesee pois huolen
Silittää surua myötäkarvaan
Ei vaadi mitään
Antaa olla kuten on
Huuhtoo pois ihmissuhteet
jotka eivät toimi
He eivät ole minun vastuullani
Empatiani on ryöstetty loppuun
Kaipaan vain itseäni
Käännyn kohti avautuvia silmuja- Anonyymi00003
Kaunis on tämä
Vaikkakin myötätuntoa saa lisää
Meri vapauttaa syvemmin
Uida suurissa vesissä
Kellua tuntien kaiken
Hyväksyä menneen ja nykyisen
Unohtaa ja pitää sen minkä täytyy
Rakastaa pysyvästi
Laulaa lempeästi
Myrskyille elämän
-Fructus-83
- Anonyymi00004
Vanhaan ei voi palata
Kun on itselleen uusi
Kaislavene peilikirkkaassa vedessä- Anonyymi00018
Luulen, että aina on mahdollisuus myös kääntyä takaisin tai sitten voi kiertää ympyrän ja palata lähtöruutuun sitä kautta. Näin itsellenikin eräällä tapaa on käynyt. Eikä ne ympyrät aina niin surkeita vaihtoehtoja ole. Ja jotkut ihmissuhteetkin voivat käsittääkseni parantua toisella yrittämällä. Vaikka mistäpä minä sitä oikeasti tietäisin. Kunhan vain tuli mieleen. 😊
-Fructus-83 - Anonyymi00045
Anonyymi00018 kirjoitti:
Luulen, että aina on mahdollisuus myös kääntyä takaisin tai sitten voi kiertää ympyrän ja palata lähtöruutuun sitä kautta. Näin itsellenikin eräällä tapaa on käynyt. Eikä ne ympyrät aina niin surkeita vaihtoehtoja ole. Ja jotkut ihmissuhteetkin voivat käsittääkseni parantua toisella yrittämällä. Vaikka mistäpä minä sitä oikeasti tietäisin. Kunhan vain tuli mieleen. 😊
-Fructus-83Näin se on.
- Anonyymi00011
cool story
- Anonyymi00024
Siitä on vuosia kun kirjoitit
Teit minuun vaikutuksen
Missähän menet, oletko sitoutunut
rakastunut
löytänyt parisi
Minä en
Menit vähin äänin pois
Minäkin- Anonyymi00025
Kenelle tämän tarkoitit?
-Fructus-83 - Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kenelle tämän tarkoitit?
-Fructus-83Hänelle jolta ei puuttunut mitään.🌼
- Anonyymi00041
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hänelle jolta ei puuttunut mitään.🌼
Onnekas hän. Kannattaa olla suoraan yhteydessä häneen vielä. 😊
-Fructus-83
- Anonyymi00031
Hyvä vuosiluku totta on....
- Anonyymi00032
Syntymäpäivä on kohillaan....
- Anonyymi00033
Onko joulukuu?
- Anonyymi00044
Jousimies tai kauris. Ruusutossulta saa tilattua astrologisia karttoja pientä hintaa vastaan. Hän syö ensin sieniä ja sitten alkaa astrologinen tulkinta. Hyvin mielenkiintoisia ovat ja vaatii perehtymistä.
- Anonyymi00034
Eli olet siirtynyt sittenkin toiselle puolelle rajan taakse.
- Anonyymi00035
En uskonut mutta totta se on.
- Anonyymi00046
Pehmeä parisänky
Vuode pedattu kahdelle
Kuitenkin erilaiset yöpöydät
Jalkojen liikkuessa kangas ei ota kiinni
Valitsen vasemman puolen
Sitten keskustan
Ja käännyn oikealle
Levoton olo
Lohduton tunne
Huokaisen
Puristan tyynyä
Vedän toisen jalkojen väliin
Ehkä näin saan unen
Vaihtaisinko takaisin painopeittoon
Kuin ennen
Kun se lohdutti vuosia
Päätös
Samanlainen yöpöytä toisellekin puolelle
-Fructus-83- Anonyymi00049UUSI
Kyllä oli enemmän tunnetta mukana puolikkaan nimmarin runossa. Nyt vielä jää vähän vaisuksi.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kyllä oli enemmän tunnetta mukana puolikkaan nimmarin runossa. Nyt vielä jää vähän vaisuksi.
No olet kyllä oikeassa. Tuo oli tasan "vaisu" 😄 Noh... joo. Tuo oli oikeasti vain aito sen hetkinen tunne. Ei oikeastaan runo niinkään, vaikka näyttäähän se kyllä siltäkin jotensakin. Voisin kyllä lopettaa tämän palstan pitämisen "päiväkirjana". Mietinkin, että oon liian avoimesti ja liikaa nyt tänne sepustellut näitä tämän hetken fiiliksiäni 😄
-Fructus-83 - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
No olet kyllä oikeassa. Tuo oli tasan "vaisu" 😄 Noh... joo. Tuo oli oikeasti vain aito sen hetkinen tunne. Ei oikeastaan runo niinkään, vaikka näyttäähän se kyllä siltäkin jotensakin. Voisin kyllä lopettaa tämän palstan pitämisen "päiväkirjana". Mietinkin, että oon liian avoimesti ja liikaa nyt tänne sepustellut näitä tämän hetken fiiliksiäni 😄
-Fructus-83Huomio vain. Ei sillä, ettei saisi pitää "päiväkirjana" palstaa.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Huomio vain. Ei sillä, ettei saisi pitää "päiväkirjana" palstaa.
Ymmärrän. Oli tuo kyllä hyvä huomio. Havahduin vain muuhunkin. Minulla on näköjään jonkinlainen taipumus käydä täällä vuoden-parin välein ja kirjoitella hetki tylsinä tai vaikeina hetkinäni. Käyn suuria tunteita läpi ja kenties ihastuneisuuttakin saatan tuntea. Sitten huomaan ja havahdun siihen, kuinka hölmöä se itselleni on eikä oikeastaan johda mihinkään oikeassa elämässäni ja alan sitten lopulta keskittymään muihin juttuihin.
Saatan minä pitää vielä hetken tätä "päiväkirjaa", kunnes katoan jälleen arkeen.
-Fructus-83
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581