Että näyttää sulle hyvältä?
Satsaako se edelleen
13
202
Vastaukset
- Anonyymi00001
Punaa huulissa
- Anonyymi00012
Niinkö- olikohan ihan sinua varten laitettu?
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Kuka kenelle mulle ei hyödytä joten sanoisin että turhaa touhua mu kukin kai käyttää elämänsä ja aikansa kuinka haluaa olettasin ainakin niin mä olen ainakin tehny vaivautunu tekemään edes muuta kun olemaan oma itseni piti olla kuulemma varmin tapa saada olla rauhassa yksin veetuiksi kai meni sekin onnekseni olen hyvä ajoituksen kanssa osannu välttää monen pahemman suon ja helvetin elämässäni
- Anonyymi00004
Suo murhat oli hyvä ohjelma
- Anonyymi00005
Että näin...
- Anonyymi00013
Elikkä mitenkä tämäkin palstaäijän galluppi menee?
- Anonyymi00006
Varmaan haluaa ihan itsensäkin vuoksi näyttää hyvältä ❤️
- Anonyymi00007
Näyttääkö paremmalta kuin minä?
- Anonyymi00008
Satsaan joo tietenkin! Joka kuukausi uudet hepenet. Kehon harjoituksia päivittäin jotta vartalo pysyy kauniina ja haluttavana vuodesta toiseen. Päivittäin lihaskuntoharjoituksia, venyttelyä, kehon tasapainotusta, liikuntaa. Ruokavaliosta kiinnipitämistä. Ihon ja hiusten hoitotoimia. Mielen harjoituksia päivittäin jotta olen syvemmällä tasolla tiedostavampi ja nautin elämästä. Omia harrastuksia riittävästi ja nautiskelua. Nämä kaikki vaikuttavat tuohon. En tosin tee näitä hänen vuoksi vaan itseni niin kuin sigmat yleensäkin. Hän voi nauttia siitä mitä olen jos on sen ansainnut.
Entä sä? Mitä sä teet muuta kuun piinaat täällä ihmisiä?- Anonyymi00009
…odotan vastausta
- Anonyymi00010
Aika vähän kyllä. Samalta se aina näyttänyt. Ei jotenki vanhene yhtään.
- Anonyymi00011
En usko, hän tietää että rakkautemme on sielukasta.
https://www.youtube.com/watch?v=4dnVne9iKgk&list=RD4dnVne9iKgk&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1073056Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1582148IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl632112Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al421812- 1471474
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241006- 100916
- 56798
- 81770
- 56739