Reissuvihko 2/?

Pihka

Ehkä paras tapa edetä tarinassa on julkaista reippaasti Marjatan maanatai-iltana lähettämä sähköposti (lupa tähänkin on).

********************

Hei Rakas!

Ensiksikin olet ihana kun annoit minun hypätä tähän juttuun!
Toisekseen olet ihana siksikin että niin "uhkarohkeasti" kysyit saatko ottaa Pauliinan yksinäisten iltojesi ratoksi. En kai minä olisi sitä voinut NYT kieltää, senkin hupsu!
Joko pääsit nauttimaan tytöstä? Oliko ihanaa?

Sitten... tuota niin, ajattelin pitää muutamia juttuja omana tietonani mutta kyllä mun sulle on pakko saada kertoa. Toivottavasti et järkyty kamalasti vaan ehkäpä innostut...

Raipen ja Veken kanssa meni aika rajuksi. Niillä on melkoinen mieskunto. Sain nauttia monta tuntia jatkuvasti seksistä vähintään yhden miehen kanssa, toisinaan ne oli minun kimpussa kahdestaankin. Jos meinasi jommalla kummalla lerpsahtaa niin otin taattuun tyyliini suihin niin että pystyttiin ottamaan monta voileipäkokeilua.

Täytyy sanoa että minä tosiaan nautin kun on normaalikokoinen muna hiljalleen nai peppuun ja isompi jyystää pillussa. Ei puuttunut kuin oman ukon muna nuoltavaksi ja runkattavaksi.

Meinasin jo alkaa puutua saatuani varmaan kuusi orkkua, mutta sitten tapahtui jotain mikä pisti minut vielä hurjemmille kierroksille. Tultuamme saunasta ja nautittuamme pari pulloa ihanaa raparperiviiniäsi pojat alkoivat vuorotellen nuolla minua ja tulin taas niin märäksi, että pillu litisi ihan omasta ilostaan ja otti nälkäisenä Veken pehmoiseksi käyneen mulkun sisään. Raipe makasi selällään ja minä menin sen päälle 69:iin. Veke tuli takaapäin. Ajattelin että asento voi olla ainakin Raipelle kiusallinen, kun taitaa Veken karvaiset pallit läpsiä silmille. Mutta eipä poika valitellut vaan ynisi onnellisena ja alkoi taivaallisen kielityön klitoriksellani. Tuntui jännältä kun Veken pehmoinen kalu paineli sisään ja ulos ja Raipen kieli pisti häpykileni soimaan. Mutta sitten muna lopsahti pillusta eikä hetkeen tuntunut kieltäkään. En kuitenkaan nostanut asiasta meteliä vaan keskittyä ynisevän alamiehen ihanan terskan imuttamiseen ja kohta munakielijuttu taas jatkui. Sitten tuli taas paussi, joka meinasi saada minut hulluksi. Ja taas tuli muna ja kieli takaisin. Muna tuntui tosin vain kovettuneen. Kolmannen paussin tullessa en kestänyt taukoa, vaan kysyin miksi ne minua pitää puutteessa? Veke sanoi että pitää välillä saada kieltäkin. Ihmeissäni lopetin omat kielityöt ja kohottauduin katsomaan vatsani alta. No siellähän se oli Veken muna Raipen suussa, Raipen käsien vieläpä puristellessa Veken persettä!
Hetken ihmettelin näkyä aivan äimänä. Kun sain taas hermostoni käyntiin, niin kehuin juttua hurjaksi ja kysyin että onko tämä useinkin tapana. Pienen tinkauksen jälkeen tunnustivat, että nykyään vähän harvemmin, mutta aina se pari kolme kertaa viikkoon tulee kaveruksilla paineet purettua kahdestaan. Siinäpä se tuli selitys poikien monesti ihmeteltyyn intoon asua kimppakämpässä :-) En vain ollut koskaan ajatellut näiden perusurosten harrastavan tällaista! Oletko sinä tiennyt tai aavistellut mitään?

No minäpä hieman kiihtyneenä ehdotin, että voisivat näyttää toimiiko homma poikaparilla kuusysissä (yksi vanhoista runkkausfantasioistani). Ei tarvinnut kahdesti käskeä!
Naureskellen Veke siirtyi tilalleni raipen päälle ja alkoi munaa kädellä hyväillen nuolla ensin Raipen palleja ja sitten pitkin painavin vedoin ylös kullin vartta. Jumalauta mikä näky ja tilanne!

Kierrokset päässäni kasvoivat ja ikäänkuin vaihde pomppasi isommalle. Hankasin kaksin käsin pilluani ja sain sellaista piiiitkää orkkua. Jotenkin vaan taas halusin lisää munaa ja kysyin malttaisiko ihana härkäpari antaa mulle kahta yhtäaikaa. Raipe sanoi että kokeillaanpa yhtä juttua, komensi Veken selälleen uunin eteen matolle, imi siltä vielä vähän, naureskeli ja siirtyi sitten itsekkin selälleen niin että pojilla oli perseet ja pallit vastakkain (päät eri suuntiin). Asettelivat jalkansa hassusti ja pyysivät istumaan "kuningatartuoliin".

Kuvittelin että taas tulisi molempiin reikiin yhtä aikaa mutta Veke ehdottikin, että ottaisin kummankin kalun pilluun!
No kaikkeahan on kokeiltava. Kyykistelin siinä hieman hankalasti eikä sinne pilluun mahtunut kuin Veken mela vaikka Raipe kuinka yritti sekaan.
Idea oli kuitenkin niin kiihottava, että käännyin Veken päälle vatsalleni ja pyysin Raipea kokeilemaan samaa takaapäin. Ja alkoihan se toimia! Veken vedellessä pitkiä rauhallisia vetoja, sai Raipe oman kankensa sentti sentiltä mukaan. Uskomatonta mutta se ei sattunut lainkaan.
Pilluni valui mehujaan ja pojat puskivat välillä vuorotahtia, välillä samaa tahtia. Pyysin jatkamaan vuorotahtia kun se tuntui ihan järjettömän makeelta. Sitten sain erikoisen ja mahtavan ilotulitusasrjaorkun. Joku sähköinen hormooniplasmapallo paineli edestakaisin päälaesta varpaisiin ja takaisin kiihtyvällä vauhdilla. Käsiinkin tuli toinen toistaan makeampia väristyksiä ja silmissä säkenöi kun ihanat sähköshokit vain kovenivat kovenemistaan. Pojat olivat myös kierroksilla ja painoivat menemään niinkuin olisi maailmanloppu tulossa. En olisi kestänyt enää montaakaan sekuntia kun ensin Veke ja sitten Raipe alkoivat mölistä ja ruutasivat kimpassa spermansa pilluuni. Tai no eipä sinne näiden ihanien kalujen lisäksi enää muuta mahtunut ja kirnu purkutteli piimät matolle viimeisten nautinnollisten survaisujen tahdissa. Pojat hohottelivat hengästyneinä ja minä itkin ja nauroin onnesta sekaisin.
Anna anteeksi, Rakas! Tai no en minä tiedä, ehkä ei anteeksi kuitenkaan, ehkä sittenkin, apua, minä olen sekaisin, onnellinen, säikähtänyt ja vaikka mitä :-) Sori...

No niin, kävin suihkussa (äsken kirjoittaessa kastui taas pöksyt ja tuli hiki) ja tasaannuin vähän. Vielä lisään tämän ennen kuin lähetän:
Olenhan minä aina osannut nauttia seksistä pelkästään yhdenkin kanssa, siis sinun rakkaani, mutta nyt täytyy tunnustaa, että löytyi jotain hurjaa, jota olisi mahtava saada useamminkin.
Pitää miettiä asiaa kun tai jos pää vähän tästä vielä rauhoittuu, mutta kerro Rakas sinäkin miltä tämä sinusta tuntuu! Voit tietenkin miettiä siellä rauhassa ja vaikka hoidella sitä Pauliinaa, jos et ole liian järkyttynyt... Kyllä minä voin pysyä jatkossa yhden miehen naisena, mutta nyt ainakin tuntuu että meillä voisi alkaa joku uusi villi vaihe. Vai mitä sanot?

Palavasti sinua rakastaen,
oma pikku nautiskelijasi.
Suukkoja!

3

9666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut

      Ensiksi on sanottava että on upeaa ja todentuntuista tekstiä. Mielellään luen tätä lajia lisää.

      Olen myös itse kokeillut tuota kahta munaa pilluun, kahden eri naisen kanssa ja molemmat ovat pitäneet kokemastaan suuresti, enemmän jopa kuin pillu perse-yhdistelmästä.

      Anna tulla lisää tarinaa, tätä lukee mielellään.

    • Kamu

      Kiitos tasta jo tahan mennessa.
      Tuskin maltan odottaa seuraavaa osaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe