Kokoomus hallituksessa, ei toivoa paremmasta lähinnä tulonsiirtoa köyhiltä rikkaille. Pari porvarihallitusta vielä niin, Suomi on samassa porukassa Afrikan maiden kanssa kansantaloudessa.
Toivotonta!
9
153
Vastaukset
Miten arvelet väittämäsi tapahtuvan?
Mistä köyhät ovat saaneet rahaa niin paljon, jotta siitä mitään merkittävää summaa voidaan siirtää rikkaille? Ovatko he edes köyhiä jos väittämäsi on totta? Rikkaat kun eivät ole kymppien perään, vaan tonneja nippukaupallahan he himoitsevat!- Anonyymi00002
Yli 100 000 € tienaavat saivatkin tonneja veroalennusta eli aivan oikein, tonneja he himoitsivat ja sitä saivat.
Muut saivat euroja. Lisäksi Orpo leikkasi palkansaajinen työttömyysvakuutusmaksujen alenemasta 20 %, mikä tekee 4000 €/kk tienaavalle 4,80 €/kk leikkauksen.
Alvin nostot, terveyspalvelumaksujen nostot ja heikentävät erityisesti pienituloisten ostovoimaa. Isotuloisilla ongelmaa ei ole, koska saivat tuhansien eurojen alen.
Köyhälle 2:n euron siirto on merkittävä. Orpon hallitus kehui antaneensa pieni-ja keskituloisille isomman veroalen kuin isotuloisille. Summana kyllä, mutta pieni- ja keskituloinen sai -5 - 10 €/kk lisää ja yli 100 000 €/kk tienaava satasia. Orpo oli kuitenkin leikannut aiemmin veroalen pieni- ja keskituloisilta muilla nostoilla.
Näyti sinä ay-liikkeen aikaansaamista eläkepäivistä ja mieti, missä hallitus on onnistunut. Ainakaan et ole onnistunut tuomaan noskaan mitään esille. Anonyymi00002 kirjoitti:
Yli 100 000 € tienaavat saivatkin tonneja veroalennusta eli aivan oikein, tonneja he himoitsivat ja sitä saivat.
Muut saivat euroja. Lisäksi Orpo leikkasi palkansaajinen työttömyysvakuutusmaksujen alenemasta 20 %, mikä tekee 4000 €/kk tienaavalle 4,80 €/kk leikkauksen.
Alvin nostot, terveyspalvelumaksujen nostot ja heikentävät erityisesti pienituloisten ostovoimaa. Isotuloisilla ongelmaa ei ole, koska saivat tuhansien eurojen alen.
Köyhälle 2:n euron siirto on merkittävä. Orpon hallitus kehui antaneensa pieni-ja keskituloisille isomman veroalen kuin isotuloisille. Summana kyllä, mutta pieni- ja keskituloinen sai -5 - 10 €/kk lisää ja yli 100 000 €/kk tienaava satasia. Orpo oli kuitenkin leikannut aiemmin veroalen pieni- ja keskituloisilta muilla nostoilla.
Näyti sinä ay-liikkeen aikaansaamista eläkepäivistä ja mieti, missä hallitus on onnistunut. Ainakaan et ole onnistunut tuomaan noskaan mitään esille.Veron alennus ei ole tulonsiirto köyhiltä rikkaille! Sen on järkevä toimenpide silloin kun verotus on pitkälti haitannut pääomien muodostumista.
Ay mafialla ei ole koskaan ollut Suomessa valtaa minkään eläkkeiden muodostumisiin. Se on korkeintaan saanut sanoa mielipiteen, ei muuta!
Koska verotus on progressiivista niin saman kokoinen helpotus antaa joillekin muutaman euron ja toisille satasia ja tonneja. Asia korjaantuu tasaverolla mutta en uskon vasurien siihen suostuvan.- Anonyymi00004
Extyökkäri kirjoitti:
Veron alennus ei ole tulonsiirto köyhiltä rikkaille! Sen on järkevä toimenpide silloin kun verotus on pitkälti haitannut pääomien muodostumista.
Ay mafialla ei ole koskaan ollut Suomessa valtaa minkään eläkkeiden muodostumisiin. Se on korkeintaan saanut sanoa mielipiteen, ei muuta!
Koska verotus on progressiivista niin saman kokoinen helpotus antaa joillekin muutaman euron ja toisille satasia ja tonneja. Asia korjaantuu tasaverolla mutta en uskon vasurien siihen suostuvan.Hygienia korjaantuu kun Lyyli vaihtaa minulle puhtaat vaipat ja pesee ripulipaskan pois KRUUIIIIK !!
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hygienia korjaantuu kun Lyyli vaihtaa minulle puhtaat vaipat ja pesee ripulipaskan pois KRUUIIIIK !!
Sinähän se Lyyli olet itse nikistäsi päätellen joten pese pyllysi itse!
- Anonyymi00007
YXKAXEX kirjoitti:
Sinähän se Lyyli olet itse nikistäsi päätellen joten pese pyllysi itse!
Rauhoitu ja nauti ay-liikkeen aikaansaamasta eläkejärjestelmästä.
- Anonyymi00001
Dynaamisia vaikutuksia odottaessa.
- Anonyymi00003
Kokoomus vie rahat ja omaisuuden ja naamiomiehet vie terveyden ja hengen...
- Anonyymi00005
Orpo Hiiren pahin rikos on natsipersuliikkeen ottaminen mukaan hallitukseen.
Rikos ihmisyyttä vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461