Toivotonta!

Anonyymi-ap

Kokoomus hallituksessa, ei toivoa paremmasta lähinnä tulonsiirtoa köyhiltä rikkaille. Pari porvarihallitusta vielä niin, Suomi on samassa porukassa Afrikan maiden kanssa kansantaloudessa.

9

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten arvelet väittämäsi tapahtuvan?

      Mistä köyhät ovat saaneet rahaa niin paljon, jotta siitä mitään merkittävää summaa voidaan siirtää rikkaille? Ovatko he edes köyhiä jos väittämäsi on totta? Rikkaat kun eivät ole kymppien perään, vaan tonneja nippukaupallahan he himoitsevat!

      • Anonyymi00002

        Yli 100 000 € tienaavat saivatkin tonneja veroalennusta eli aivan oikein, tonneja he himoitsivat ja sitä saivat.

        Muut saivat euroja. Lisäksi Orpo leikkasi palkansaajinen työttömyysvakuutusmaksujen alenemasta 20 %, mikä tekee 4000 €/kk tienaavalle 4,80 €/kk leikkauksen.

        Alvin nostot, terveyspalvelumaksujen nostot ja heikentävät erityisesti pienituloisten ostovoimaa. Isotuloisilla ongelmaa ei ole, koska saivat tuhansien eurojen alen.

        Köyhälle 2:n euron siirto on merkittävä. Orpon hallitus kehui antaneensa pieni-ja keskituloisille isomman veroalen kuin isotuloisille. Summana kyllä, mutta pieni- ja keskituloinen sai -5 - 10 €/kk lisää ja yli 100 000 €/kk tienaava satasia. Orpo oli kuitenkin leikannut aiemmin veroalen pieni- ja keskituloisilta muilla nostoilla.

        Näyti sinä ay-liikkeen aikaansaamista eläkepäivistä ja mieti, missä hallitus on onnistunut. Ainakaan et ole onnistunut tuomaan noskaan mitään esille.


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Yli 100 000 € tienaavat saivatkin tonneja veroalennusta eli aivan oikein, tonneja he himoitsivat ja sitä saivat.

        Muut saivat euroja. Lisäksi Orpo leikkasi palkansaajinen työttömyysvakuutusmaksujen alenemasta 20 %, mikä tekee 4000 €/kk tienaavalle 4,80 €/kk leikkauksen.

        Alvin nostot, terveyspalvelumaksujen nostot ja heikentävät erityisesti pienituloisten ostovoimaa. Isotuloisilla ongelmaa ei ole, koska saivat tuhansien eurojen alen.

        Köyhälle 2:n euron siirto on merkittävä. Orpon hallitus kehui antaneensa pieni-ja keskituloisille isomman veroalen kuin isotuloisille. Summana kyllä, mutta pieni- ja keskituloinen sai -5 - 10 €/kk lisää ja yli 100 000 €/kk tienaava satasia. Orpo oli kuitenkin leikannut aiemmin veroalen pieni- ja keskituloisilta muilla nostoilla.

        Näyti sinä ay-liikkeen aikaansaamista eläkepäivistä ja mieti, missä hallitus on onnistunut. Ainakaan et ole onnistunut tuomaan noskaan mitään esille.

        Veron alennus ei ole tulonsiirto köyhiltä rikkaille! Sen on järkevä toimenpide silloin kun verotus on pitkälti haitannut pääomien muodostumista.

        Ay mafialla ei ole koskaan ollut Suomessa valtaa minkään eläkkeiden muodostumisiin. Se on korkeintaan saanut sanoa mielipiteen, ei muuta!

        Koska verotus on progressiivista niin saman kokoinen helpotus antaa joillekin muutaman euron ja toisille satasia ja tonneja. Asia korjaantuu tasaverolla mutta en uskon vasurien siihen suostuvan.


      • Anonyymi00004
        Extyökkäri kirjoitti:

        Veron alennus ei ole tulonsiirto köyhiltä rikkaille! Sen on järkevä toimenpide silloin kun verotus on pitkälti haitannut pääomien muodostumista.

        Ay mafialla ei ole koskaan ollut Suomessa valtaa minkään eläkkeiden muodostumisiin. Se on korkeintaan saanut sanoa mielipiteen, ei muuta!

        Koska verotus on progressiivista niin saman kokoinen helpotus antaa joillekin muutaman euron ja toisille satasia ja tonneja. Asia korjaantuu tasaverolla mutta en uskon vasurien siihen suostuvan.

        Hygienia korjaantuu kun Lyyli vaihtaa minulle puhtaat vaipat ja pesee ripulipaskan pois KRUUIIIIK !!


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Hygienia korjaantuu kun Lyyli vaihtaa minulle puhtaat vaipat ja pesee ripulipaskan pois KRUUIIIIK !!

        Sinähän se Lyyli olet itse nikistäsi päätellen joten pese pyllysi itse!


      • Anonyymi00007
        YXKAXEX kirjoitti:

        Sinähän se Lyyli olet itse nikistäsi päätellen joten pese pyllysi itse!

        Rauhoitu ja nauti ay-liikkeen aikaansaamasta eläkejärjestelmästä.


    • Anonyymi00001

      Dynaamisia vaikutuksia odottaessa.

    • Anonyymi00003

      Kokoomus vie rahat ja omaisuuden ja naamiomiehet vie terveyden ja hengen...

    • Anonyymi00005

      Orpo Hiiren pahin rikos on natsipersuliikkeen ottaminen mukaan hallitukseen.

      Rikos ihmisyyttä vastaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe