Eläkeläiset pienituloiset ja työttömät opiskelijat
Kokoomus ei heistä puhu kuin vaalien alla kelpaa äänet
Kuunnelkaa Urpon puhetta vain yrittäjät on pulassa ja tarvii rahaa
Kokoomus ei puhu kansalle kuin ennen vaaleja
15
134
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikä heidän puheitaan silloinkaan kannata ottaa vakavasti.
Me eläkeläiset pärjäämme mainiosti jos olemme järjestäneet elämämme hyvin. mitä tässä nyt olisi sen enempää vaivaa nähtävä?
On nääs tärkeämpiäkin asioita, kuten miten voimme vähentää valtion menoja mahdollisimman nopeasti, eläkkeethän eivät ole valtion menoja, vaan niiden vero osuus on valtion tuloa!
Yritysten menestys on todella se tärkein asia koska vain sitä tietä niitä veroja ja työpaikkoja on mahdollista saada. Yritystyöpaikat ovat niitä parhaita koska ne tuottavat vastoin kuin julkiset joista koituu talouden kannalta vain menoja joskin niiden palvelut saattavat helpottaa elämää. Tuon vuoksi on pyrittävä saamaan yritysten toimintaympäristö mahdollisimman helpoksi toimia.- Anonyymi00002
Röh röh eli se on tehtävä yhtä helpoksi kuin persereikäni toiminta. Eli toimintaa kellon ympäri ilman pidäkkeitä KRUIIIIK !!
- Anonyymi00005
Eläkeläinen yrittäjä pärjää hyvin koska palkansaajat maksavat hänen eläkkeensä.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eläkeläinen yrittäjä pärjää hyvin koska palkansaajat maksavat hänen eläkkeensä.
Olen normaali työeläkeläinen, olen tosin toiminut osin omistamassani oy muotoisessa yrityksessä palkkatyöntekijänä vakka olinkin hallituksessa. Eivätkä palkansaajat mitään maksa, vaan heidän työnantajansa sen maksun hoitavat!
- Anonyymi00007
Kansaliset ei omista yeityksi.va innrahoittavat niiden toimintaa ja voittoja saamatta itse mitään hyötyä
- Anonyymi00008
YXKAXEX kirjoitti:
Olen normaali työeläkeläinen, olen tosin toiminut osin omistamassani oy muotoisessa yrityksessä palkkatyöntekijänä vakka olinkin hallituksessa. Eivätkä palkansaajat mitään maksa, vaan heidän työnantajansa sen maksun hoitavat!
Ex työkköri onkin yritystukiloiset , no niin sekbishönmse miksi se on kokoomus loinen
- Anonyymi00009
Ex työkköri voisi opetella lukemaan ja pysymään aloittajan aiheessa
Siis kokoomusta ei kiinnosta kansa kuin enne vaaleja jolloin äänet kelpaa muulloin ei köyhiä olekaan ja puheena Anonyymi00007 kirjoitti:
Kansaliset ei omista yeityksi.va innrahoittavat niiden toimintaa ja voittoja saamatta itse mitään hyötyä
Kerropas nyt ihan suomeksi mitä kansalaiset eivät omista!
Kerro sekin mitä voittoja niiden toiminta saa aikaan!
- Anonyymi00003
"Kokoomus ei puhu kansalle kuin ennen vaaleja"
ELI toimii ihan samalla tapaa kuin muutkin puolueet!!! Oliskos Teemulla jotain muuta sydämellään? - Anonyymi00004
Dunja:
SDP ei puhu edes vaaleissa, vaan arvuuttavat omia äänestäjiään.
Olisi luullut, että poliittinen apparaatti ottaa ristkin, mutta
Lindtman katsoo kuin mykkää pullaa. - Anonyymi00006
Tätä paskaista hallitusta odottaa paskainen koppu !
- Anonyymi00010
YXKAXEX kirjoitti:
Ollet ajastasi jäljessä ja tarkoittanet edellistä sosialisti hallitusta!
Taitaa olla sinun vitjamunasi pysähtyneet, - tuomiopäivän aurinko nousee !
- Anonyymi00011
Eivät kehtaa mennä toreille, häpeävät ehkä vai osaavatkohan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2853548Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221968Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441616- 841461
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.831160- 1431149
- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.93957Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210821Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61757